Kanttura keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Patz kirjoitti:Buhuuu! Joudun siis ilmeisesti hukuttamaan suruni eräässä eilen löytämässäni kenkäkaupassa, jossa kyllä oli korviketta tarjolla...
Mikäs se kenkäkauppa siinä Rewell Centerissä oli, Cup jotakin. Sieltä ostin ihanat kengät, jotka sitten vuosia myöhemmin laitoin kirppikselle, kun luulin, etten niitä enää käytä. Mitään en ole ikinä katunut niin paljoa, vieläkin korpeaa kun muistelen sitä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dumari

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kid

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Sinkkumatti kirjoitti: Kuva
Mä olen joskus kokeillut tommosta nuoltua mallia, mutta mä olen liian iso ja romuluinen tohon. Mun pää näyttää rusinalta kroppaan verrattuna :roll:
Dumari kirjoitti:Tipahdin :D
Ai kaamee :D
sanctus

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Pörssitieto -kirjaa näyttää toimittavan Gunhard Kock. Google kertoo nimen takana olevan oikean henkilön. Toinen kateuden puuska kahden viikon sisällä.

Ensimmäinen puuska koettiin viime viikolla, kun Prinssi Albertin asianajajana mainittiin henkilö nimeltään Thierry Lacoste. Miettikääpä sitä.
tonttu

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Imurointi on hanurista, siinä tulee kuuma. Onneksi ei tartte pestä lattioita.
Dumari kirjoitti:Tipahdin :D
Repsahdus täältäkin. Aika paha. :D
Kid

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Jaa, pitäskö mun yrittää nyt saada peppu pois sohvalta ja nenä ruudusta ja siirtyä tohon lattialle askartelee paskartelee..
Miten laiskottaakin nyt näin paljon. En tykkää yhtään.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

On se liha vaan heikko. Taas tuli tehtyä taivaallista lihakeittoa niin oli se sitten heitettävä kerralla naamaan, on muuten astetta pallompi olotila.

Yksi olut tekisi terää, valitettavasti vain ei ole saatavilla nyt yhtään. Täytynee tyytyä appelsiinimehuun.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SikaMika

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Oi mikä ihana päivä... :D

Työpäivä oli tänään sieltä paskemmasta päästä, raskasta ja paskasta puurtamista koko touhu. Päivän annoksen huumoria tarjoili se autoilija, jonka kärryyn kopsautin eilen fillarillani: oli käyttänyt koslaansa näytillä merkkikorjaamolla, joka arvioi parin naarmun ja klommon korjauskustannuksiksi 1244€!!! Vittu, meinasin tipahtaa. Kiroilin hetken puhelimessa, mutta lupasin sitten kuitenkin harkita maksamista. Konsultoin asiasta vieressäni seissyttä konstaapeli-kolleegaa, joka piti koko keissiä vähintäänkin kyseenalaisena ja neuvoikin tsekkaamaan Oikeusministeriön sivuilta ennakkotapauksia aiheeseen liittyen. Luulenpa, että käväisemme sedän kanssa vielä rosiksessa asian tiimoilta...

Muuten on ollut ihan kiva päivä...
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Jeh kone toimii taas.

Wintooss asennetu uudestaan
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Lolita kirjoitti: Mikäs se kenkäkauppa siinä Rewell Centerissä oli, Cup jotakin.
Cip Cap. Sieltä löytyy vieritysten 3(?) kenkäkauppaa nykyään.


Himassa. Pienet unet ja taas menoks. Pitäs pakatakin jo kovaa vauhtia. :p:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Dumari kirjoitti:Tipahdin :D
Tipahdin, kun katsoin sen toisen kuvan ja käyntikortin. Ei en halua ryöstetyksi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Sinkkumatti kirjoitti:Miks et tee siitä tommosta?

[img]Suvi-Anne%20Siimes[/img]
Mulla on niin paksut hiukset, että ne on väkisinkin päältä pystyssä. Tuommoisen Suvi-Anne -tukan haluaisin kyllä ja aion vielä kokeilla vahvoilla tököteillä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Sinkkumatti

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Lolita kirjoitti:Mulla on niin paksut hiukset, että ne on väkisinkin päältä pystyssä. aion vielä kokeilla vahvoilla tököteillä.
Ah, no sit ymmärrän. Mulla oli samaa mallia jöröjukkatukka, joka vaati suunnilleen lateksin vahvuista myrkkyä, ennen kuin meni ojoon. Seurauksena noista myrkyistä oli sitten hillitön päänahan kutina, kirvely ja hilse. Lopetin sitten pelleilyn ja ajoin kaiken pois..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Voi perseensuti! Piti treffata isohaara kaupungilla ennen kuin se lähtee Ruotsiin risteilemään, mutta erehdyin päivästä. Ne oli lähteneet jo eilen ja olivat jo perillä.
Noh, sanokaa terveisia jos näätte isohoota Saunassa ja juokaa olut minun kunniakseni.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja cardic »

paskalle ja kotio
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Sinkkumatti

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

cardic kirjoitti:paskalle ja kotio

Eiku lidliin ja kotio.

Huomenna heinolaan virtasukeltamaan ja perjantaina puruvedelle koko viikonlopuksi sukeltaan. Tarttee hakee evästä mukaan, että jaksaa. Makkaraa ja ja ja j a .. vichyä. Ei olutta lainkaan.. No joo pari vaan saunaa varten. :roll:
bedlam

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Olen unohtanut syödä. Nyt poljen sitten hikipäässä kotio, syön kiireellä ja poljen täydellä vatsalla 10km treeneihin. Voi eikä!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Aina roiskuu kun rapataan. Minulla on tuommoinen komean näköinen viherkasvi työhuoneessani vaatekaapin päällä ja olen muistanut kastella sitä aika säännöllisesti. Olisi ehkä kannattanut unohtaa kastelu, kun siirsin ruukkua, alta löytyi homeinen läikkä, josta on tietenkin lakka hilseillyt pois. Vähän tainnut kasteluvesi vuotaa lautasen alle. Vielä pieni hetki ja siellä olisi syntynyt uusia elämänmuotoja.

Siirsin rehun toiseen paikkaan ja sanomalehden päälle. Vittumaisuuttani otin lehdeksi HS:n jalkapalloliitteen, koska se on kahvihuoneen luetuin ja halutuin läpyskä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lolita kirjoitti:Vittumaisuuttani otin lehdeksi HS:n jalkapalloliitteen, koska se on kahvihuoneen luetuin ja halutuin läpyskä.
Haet todellakin potkuja jotta voit alkaa etsimään uutta duun?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Bluntly kirjoitti:Haet todellakin potkuja jotta voit alkaa etsimään uutta duun?
Mä olen ovela ja notkea rotta, enkä aio jäädä kiinni :P
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
1108

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vittu *prööt* meni 29€ parturiin. Elämä todellakin näemmä ON.
Sannnu

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

RuNkkuTonttu kirjoitti:
Pehmis kirjoitti: Saako suomenmaasta jostain mittatilauspuvun 500 eurolla? :shock:
Tuskin... En olisi itse kyllä itse teetättänyt pukua vaan hakenut sen jostain muualta valmiina.. Ja luulen, että siihen olisi mennt ainakin tuo 500 €..
Ei saa PUKUA alle 500e:n muualta kuin Dressmanilta ja sehän ei mikään puku ole. Katselin Stockalla, että Sandia ja Bossiakin saattaa saadaa 500:n....ja laatuun kannattaa satsata...
ElanorRaven

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Työpäivä pakerrettu kunnialla ja polkaisin vielä postin kautta heivaamaan yhden paketin matkaan. Nyt varmaan loppupäivä rentoa lekottelua, ellei sen kummempaa tekemistä ilmesty!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sannnu kirjoitti:Ei saa PUKUA alle 500e:n muualta kuin Dressmanilta ja sehän ei mikään puku ole. Katselin Stockalla, että Sandia ja Bossiakin saattaa saadaa 500:n....ja laatuun kannattaa satsata...
440e kolmiosainen mittatilauspuku kaksilla housuilla, kolmella paidalla ja krakalla laadukkaasta kankaasta. Vaikka Thaimaassa tehdäänkin, oli mitannut räätäli intialainen ja ketkäs heille opettikaan pukujen valmistuksen?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
millivanilli

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Kooootoooonaaaaaa!!

Olipa hyvä työpäivä, eli töitä tuli tehtyä oikein kunnolla (aina välillä ei ole ollut töitä oikein nimeksikään tuolla toisella työpaikalla). On kiva, ettei joudu väkisin keksimään mitään tekemistä.

Huomenna täytyy sitten mennä aikaisin aamuksi vanhempien luokse töihin, ja sieltä sitten keskustaan töihin. Täytyy siis lähteä pyörällä, jottei matkoihin mene vallan kauhiasti aikaa. Inhottavaa vain, että joudun huomenna näkemään entisen pomoni vanhempien luona töitä tehdessäni (hoidan nykyään sen yrityksen kp:a, jossa olin vielä vuosi sitten töissä). Toisaalta olisi kiva päästä kehaisemaan entiselle pomolle siitä, mihin olen päässyt töihin lähdettyäni sen paskafirmasta pois. Ei uskoisi korviaan, jos kertoisin :P
Vastaa Viestiin