Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
nokkaelain

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

segma kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Tai JMS.
J. Michael Straczynski? Älä turhaan lausu JMS:n, sinun jumalasi nimeä!
Reilu 10 vuotta sitten yksi armeijjakaveri sattui olemaan tuohon tiettyyn sarjaan liittyvän keskusteluryhmän moderaattori, joten tutustuin siihen tuoreeltaan. Harvoja motivoivia hetkiä ko. paikassa oli, kun pääsi katsomaan uusia jatksoja videolta.
NegaDuck

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

*plim* Thread Rescurrect!

Tajusin juuri ruispuurosatsia tehdessäni, että pakkomielteenäni on kaataa maito sinne puuron alle niin että puuro irtoaa lautasen/kulhon pohjalta semmoiseksi lautaksi.

Näin siis lapsesta asti.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja brona »

^ No daah, puuron kuuluu kellua :)
...
Bliss

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tää oli nyt pakko kaivaa esiin.

Taittaako kukaan muu suodatinpussien saumaa ennenku laittaa sen pussin suodattimeen? :oops:
Quinevere

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Bliss kirjoitti:Tää oli nyt pakko kaivaa esiin.

Taittaako kukaan muu suodatinpussien saumaa ennenku laittaa sen pussin suodattimeen? :oops:
Ei.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja aasi »

Bliss kirjoitti: Taittaako kukaan muu suodatinpussien saumaa ennenku laittaa sen pussin suodattimeen? :oops:
Joo.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Quinevere

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Eipäs!
Bliss

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^Sä näytät pakkomielteisesti väittelevän tyhjästä ;)
ninnithequeen

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:Tää oli nyt pakko kaivaa esiin.

Taittaako kukaan muu suodatinpussien saumaa ennenku laittaa sen pussin suodattimeen? :oops:
Jestas! :shock:

Eli mie....
Quinevere

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Bliss kirjoitti:^Sä näytät pakkomielteisesti väittelevän tyhjästä ;)
Enkä!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Bliss kirjoitti:
Taittaako kukaan muu suodatinpussien saumaa ennenku laittaa sen pussin suodattimeen?
Juu, muuten ei tuu mitään kahvin tiputtelusta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Quinevere

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

McJanne kirjoitti:Ehdottomasti, molemmilta sivuilta. Idea on käsittääkseni pitää porot pussin sisällä.
Pysyy ne vähemmälläkin.
nokkaelain

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Quinevere kirjoitti:
McJanne kirjoitti:Ehdottomasti, molemmilta sivuilta. Idea on käsittääkseni pitää porot pussin sisällä.
Pysyy ne vähemmälläkin.
Muistan kun vanhempani hankkivat n. 90-luvulla uuden kahvinkeittimen ja suodatinpussi levisi useaan kertaan. Myyjä neuvoi taittelemaan pussit, mikä auttoi, ja niinpä olen itsekin sitten tehnyt.
Herra Manala

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Bliss kirjoitti:Taittaako kukaan muu suodatinpussien saumaa ennenku laittaa sen pussin suodattimeen? :oops:
Joo, silloin noin kerran vuodessa kun keitän kahvia (joillekin toisille). Ei kai sitä sentään pakkomielteenä voida pitää...
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Herra Manala kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Taittaako kukaan muu suodatinpussien saumaa ennenku laittaa sen pussin suodattimeen? :oops:
Joo, silloin noin kerran vuodessa kun keitän kahvia (joillekin toisille). Ei kai sitä sentään pakkomielteenä voida pitää...
Aina. Ei vaan voi mitään sille.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

nokkaelain kirjoitti:Muistan kun vanhempani hankkivat n. 90-luvulla uuden kahvinkeittimen ja suodatinpussi levisi useaan kertaan. Myyjä neuvoi taittelemaan pussit, mikä auttoi, ja niinpä olen itsekin sitten tehnyt.
Olen aina taitellut suodatinpussit reunat yksinkertaisesti siitä syystä että lapsena näkemässäni kotitalous-TV-ohjelmassa neuvottiin tekemään niin. Onnekseni eivät neuvoneet hyppäämään kaivoon.

En muista selitettiinkö miksi, mutta oletin että suodatinpussi istuu silloin paremmin suodatinkoteloon kun törröttävät saumakohdat eivät jätä ilmarakoa suodatinpussin ja suodatinkotelon välille, ja just tuo että saumakohdat eivät myöskään repeile auki yhtä helposti.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Täh? Nehän kuuluu taittaa!! :shock: Sen takiahan siinä on ne jutut reunoissa. En oo kyl osannu kuvitellakaan että ne jotenkin muutenkin vois sinne tunkee. Hö.
Mulli75

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bliss kirjoitti:Tää oli nyt pakko kaivaa esiin.

Taittaako kukaan muu suodatinpussien saumaa ennenku laittaa sen pussin suodattimeen? :oops:
Taitan vaikka olen kokeillut olla taittamattakin > ei vaikutusta lopputulokseen. Siitä huolimatta se taittelu tulee tehtyä refleksinomaisesti.
Mulli75

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Tuli mieleen kun eräs kaverini kertoi että jehovantodistajat olivat käyneet soittamassa ovikelloa kaverini oli katsonut ovisilmästä ketä oven takana. Mummot kurkkimassa toistenkin postiluukuista sisään.

Tästä tuli mieleen laitatteko välioven aina kiinni kotoa lähdettäessä ja kotiin tultaessa ?

Jos on ovisilmä niin katsotteko aina ovisilmästä ennen kuin avaatte oven ?

Itse laitan välioven kiinni eristämään porraskäytävästä tulevia ääniä.
Eikä se aamulehden jakajan postiluukun kolistelukaan kuulu niin hyvin.
ninnithequeen

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mun on pakko sulkee silmät kun laitan liesituulettimen lampun päälle. Se on pari kertaa poksahtanut komeesti, ja mul on jääny fobia :D
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Jätän välioven AINA auki kun lähden kotoa, että posti mahtuisi. Ja muutenkin ei sillä ole väliä kun en ite oo kotona. Aina kun olen kotona, väliovi on kiinni.
Mulli75

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

irmelianneli kirjoitti:Jätän välioven AINA auki kun lähden kotoa, että posti mahtuisi. Ja muutenkin ei sillä ole väliä kun en ite oo kotona. Aina kun olen kotona, väliovi on kiinni.
Koivuhalkojako sulle tulee postiluukusta kun eivät mahdu tulemaan jos ovi on kiinni.
ninnithequeen

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tuulikaapin ovi AINA kiinni kissojen takia. Tuo yks noista saakuteista jo kerran karkas pihalle aikanaan. Pahin painajaiseni: sisäkissa yksin itä-Helsingin yössä :(
JonniParvo
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 121
Liittynyt: 11.12.2007 0:18

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja JonniParvo »

ninnithequeen kirjoitti:Pahin painajaiseni: kissa yksin itä-Helsingin yössä :(
Tää on kyllä paha, asialle pitäisi pikaisesti tehdä jotain.

Ei mulla olé mitään pakkomielteitä. Paitsi ehkä se etten osaa lopettaa.
Herra Manala

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Eteisen väliovi aina kiinni jos on kotona. Ei kuulu omat runkkaamiset käytävään niin helpolla, vaimitensenytoli.

Ovea en avaa ellen tiedä odottavani jotakuta. En vaivaudu edes ovisilmälle asti.
Vastaa Viestiin