Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Hehe.. huomasin, että mulla on oikeesti aika huolestuttavia jumiutuneita tapoja :D
Esim:
• Vessapaperin PITÄÄ tulla rullan yläpuolelta, ei missään tapauksessa seinän puolelta
• Pussilakanan avoin pää pitää olla jalkopäässä, muuten EI VOI nukkua.
• Tyynyliinojen pitää olla silitetty!!!!!!!
• Kupit ja lasit pitää olla kaapissa siisteissä riveissä, samanlaiset samassa paikassa, muuten ei mistään tule mitään!
• Farkut pitää viikata kaappiin niin, että vasen takatasku on ylimänä pinkassa

En taida uskaltaa ajatella yhtään enempää näitä, muuten tää on siirrettävä pakosta Shrink-puolelle :roll:

edit:kijroitusvihre
swirl

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja swirl »

Bliss kirjoitti: • Pussilakanan avoin pää pitää olla jalkopäässä, muuten EI VOI nukkua.
• Kupit ja lasit pitää olla kaapissa siisteissä riveissä, samanlaiset samassa paikassa, muuten ei mistään tule mitään!
• Farkut pitää viikata kaappiin niin, että vasen takatasku on ylimänä pinkassa
Nämä "ongelmat" tunnustan myös omikseni.
ninnithequeen

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti: Pussilakanan avoin pää pitää olla jalkopäässä, muuten EI VOI nukkua.
Tämän tunnustan omakseni.

Lasien ja kahvikuppien pitäisi olla siistissä rivissä, mutta kun miehen homma on astianpesukone tyhjentää, on varmaan sanomattakin selvää, että ne eivät ole siististi rivissä. Siis samanlaiset vierekkäin.
bedlam

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Matto ei saa olla kurtussa tai linkussa. Erityisen pahasti muljahtelee ja nyrjähtelee aivossa, jos esim tuoli tai sohva on vedetty kohti mattoa niin, että se jää rullalle tai koholle siitä kohden.
ninnithequeen

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bedlam kirjoitti:Matto ei saa olla kurtussa tai linkussa. Erityisen pahasti muljahtelee ja nyrjähtelee aivossa, jos esim tuoli tai sohva on vedetty kohti mattoa niin, että se jää rullalle tai koholle siitä kohden.
Ja kissathan ei niitä mattoja ravatessaan saa kurttuun tai vinoon. ARGH!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss kirjoitti:• Vessapaperin PITÄÄ tulla rullan yläpuolelta, ei missään tapauksessa seinän puolelta
• Pussilakanan avoin pää pitää olla jalkopäässä, muuten EI VOI nukkua.
• Kupit ja lasit pitää olla kaapissa siisteissä riveissä, samanlaiset samassa paikassa, muuten ei mistään tule mitään!
Nämä mullakin :oops:

Pakkomielteitä mulla on myös näistä asioista:

* Kahvinkeittimen pitää aina olla suorassa, ja kahvan keittimen oikeassa laidassa (siis keitintä katsoessa)

* Astioita pestessä pitää aina laittaa pikkulusikat kuivumaan ulkoympyrään, ja isot aterimet keskiympyrään (siis siinä ympyränmuotoisessa kuivaustelinessä)

* WC-paperia käytän aina 2-, 4-, 6-, 8- palaa kerrallaan. Miksiköhän pariton luku ei kelpaa.. ei voi tietää :roll: [/list]
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tunnustan noista Blissin pakkomielteistä farkkuja lukuunottamatta kaikki omikseni. Muutenkin olen kävelevä pakkomielle, mutta ilmeisesti niitä on sitten niin paljon, ettei yksikään tullut suoralta kädeltä mieleen. Lisäilen kunhan törmään niihin taas.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Elppis kirjoitti:* WC-paperia käytän aina 2-, 4-, 6-, 8- palaa kerrallaan.
Mitä sä oot niinku pyyhkimässä jos sä tarviit 8 palaa vessapaperia? :shock:
Älä löi! En ole hurrit!
ninnithequeen

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niin, on mulla vielä yksi pakkomielle: mun rakas torkkupeittoni sohvalla. Mä en pysty katsomaan televisiota ilman että räplään ja pyörittelen niitä hapsuja. Torkkupeiton nimi on Näply. Ja mä oon näplänny sen vuosien varrella aika heikkoon kuntoon :lol:
slam

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja slam »

Ei minulla siisteyteen liity mitään neuroosia. Peitto pitää olla kohtalaisen hyvin päällä öisin. Hiljattain nukuin vaatteet ja valot päällä lähes aamuun. Eilenkin nukuin melkein koko illan, että en minä aina neuroile koneella... :lol:
Viimeksi muokannut slam, 07.06.2006 10:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bedlam

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

ninnithequeen kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Matto ei saa olla kurtussa tai linkussa. Erityisen pahasti muljahtelee ja nyrjähtelee aivossa, jos esim tuoli tai sohva on vedetty kohti mattoa niin, että se jää rullalle tai koholle siitä kohden.
Ja kissathan ei niitä mattoja ravatessaan saa kurttuun tai vinoon. ARGH!
Kissani saa ravaamalla vinoon tai kurttuun ainoastaan eteisen matot. Ja niistä ei taas tiedä, milloin ne ovat vinossa. Ovat pyöreitä nääs :wink:
ninnithequeen

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bedlam kirjoitti:Kissani saa ravaamalla vinoon tai kurttuun ainoastaan eteisen matot. Ja niistä ei taas tiedä, milloin ne ovat vinossa. Ovat pyöreitä nääs :wink:
Kiitos vinkistä :D

Meillä on joka jumalan kerta kun kotiin töistä tullaan käytävän, makuuhuoneen, olohuoneen toinen ja keittiön matot vinossa. Eteisen pitkää mattoa ne eivät saa paikoiltaan, kun siinä on puhelinpöytä päällä. Samoin muksun huoneen ja tietokonehuoneen matot pysyvät paikoillaan huonekalujen takia.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja cardic »

Bliss kirjoitti: • Vessapaperin PITÄÄ tulla rullan yläpuolelta, ei missään tapauksessa seinän puolelta
• Pussilakanan avoin pää pitää olla jalkopäässä, muuten EI VOI nukkua.
eihan naa oo mitaan pakkomielteita, vaan itsestaan selvyyksia
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bliss kirjoitti:• Vessapaperin PITÄÄ tulla rullan yläpuolelta, ei missään tapauksessa seinän puolelta
Vääräuskoinen!
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Bliss kirjoitti: • Vessapaperin PITÄÄ tulla rullan yläpuolelta, ei missään tapauksessa seinän puolelta
• Pussilakanan avoin pää pitää olla jalkopäässä, muuten EI VOI nukkua.
• Kupit ja lasit pitää olla kaapissa siisteissä riveissä, samanlaiset samassa paikassa, muuten ei mistään tule mitään!
Nama tunnustan itsellanikin olevan,
lisaksi kun kerran vessapaperi tuli mainituksi niin sita otetaan aina 3 palaa kerralla joka sitten taivutetaan 3 kertaa... muu maara tai taivutustapa ei kelpaa.

Tavaroiden sijoittelun alueella voi olla muitakin tapoja jotka teen automaattisesti, tahan saattaa olla syyna etta kotonani en valttamatta kayta valoja lainkaan jos esim liikun illala tai yolla, tiedan missa ja miten pain asiat ovat joten esim voileivan+juotavan teko pilkkopimeasa ei yleensa tuota ongelmia. Huomaan valojen puutoksen vasta siita kun avaan jaakaapin jonka valo sitten onkin niin niin kirkas.

Ennen tiedostettu "asioiden on vain oltava nain" lista oli pidempi mutta olen varmaan laiskuuttani karsinut sielta tapoja pois.
Bliss

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja Bliss »

cardic kirjoitti:
Bliss kirjoitti: • Vessapaperin PITÄÄ tulla rullan yläpuolelta, ei missään tapauksessa seinän puolelta
• Pussilakanan avoin pää pitää olla jalkopäässä, muuten EI VOI nukkua.
eihan naa oo mitaan pakkomielteita, vaan itsestaan selvyyksia
Olen samaa mieltä, mutta jotkut valopäät käyttäytyvät merkillisesti päinvastoin, tai niille on ihan sama :D
Mulli75

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bliss kirjoitti:Hehe.. huomasin, että mulla on oikeesti aika huolestuttavia jumiutuneita tapoja :D
Esim:
• Vessapaperin PITÄÄ tulla rullan yläpuolelta, ei missään tapauksessa seinän puolelta

Miksiköhän itse just eilen mietin samoja asioita.

Vaatteet on oltava lajiteltuina kaapeissa just niin kuin olen ne opetellut laittamaan sinne. Kun ottaa niitä tiettyjä vaatteita niin ei tarvitse etsiä niitä vaan ne löytyvät helpommin. Samoin on kaapeissa olevien mappien ja niiden sisällä olevien papereiden kanssa.

Kun kahvi on keitetty ja kahvipannu juotu tyhjäksi huuhtelen pannun heti ja se suodatinpussi ärsyttää joten heitän sen roskiin heti kahvin valmistuttua. Jos joku jättää sen keittimeeni niin avaudun aiheesta.
Keittiön tiskipöytä ei näytä miltään räkälän baaritiskiltä.

Jääkaapissa maito-, mehu- tai jugurttipurkit niin päin että parasta ennen päiväys näkyy heti kun avaa jääkaapin oven.

Lusikkalaatikossa haarukat, veitset isot ja pienet lusikat omissa lokeroissaan eikä sekaisin tai uudessa järjestyksessä.

Vielä nipotusta lisää CD- ja DVD-levyt aakkosjärjestyksessä nimen mukaan.
ninnithequeen

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mulli75 kirjoitti:
Kun kahvi on keitetty ja kahvipannu juotu tyhjäksi huuhtelen pannun heti ja se suodatinpussi ärsyttää joten heitän sen roskiin heti kahvin valmistuttua. Jos joku jättää sen keittimeeni niin avaudun aiheesta.
Meillä jää aina suodatinpussi keittimeen :oops:
Elämässä on tärkeämpiäkin asioita kai.
Keittiön tiskipöytä ei näytä miltään räkälän baaritiskiltä.
Nyt otan itteeni.
Lusikkalaatikossa haarukat, veitset isot ja pienet lusikat omissa lokeroissaan eikä sekaisin tai uudessa järjestyksessä.
Tätä mie komppaan. Tosin muksusta on kiva sekoitella niitä :doh:
Kid

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja Kid »

Pakkomieltetä löytyy.
Kuten edellä mainittu vessapaperi. Kyllä, paperi ei missään nimessä saa tulla seinän puolelta (mä jopa kavereilla ja sukulaisilla käännän sen jos se on ollut väärin päin).
Herätyskello tulee tarkistaa peräjälkeen kolme kertaa, että se varmasti on soimassa ja oikeaan aikaan.
Ovea "tyrkitään" pari kertaa kun lähdetään koti-ovesta ulos (jätän vähemmälle kuin äitini joka takapuolellaan "rynkyttää" ovea lähes 5min)
Pussilakanan avoin pää todellakin kuuluu jalkopäähän.
Jatkan myöhemmin jos muistan lisää..
Pehmis

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Kuinka monen pakkomielteet pohjaa kokemuksiin? Jos niitä tulee vain tyhjästä, niin se on aika kummaa. Itsellä on lähes pakkomielteeseen menevä tarve tarkistaa nykyisessä kämpässä että menihän se ovi kiinni, kun on kaksi kertaa tullu työpäivän jälkeen kotiin ja todennut, että se on auki. Vaikka hiukan korjautinkin roikkuvan oven saranat, niin silti monesti vielä autossa miettii että menihän se nyt varmasti kiinni. Inhottava ajatus että joku h******n kaltainen utelonaapuri käynyt siellä hiippailemassa poissaollessani.
Elukka

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti:
Bliss kirjoitti: Pussilakanan avoin pää pitää olla jalkopäässä, muuten EI VOI nukkua.
Tämän tunnustan omakseni.
:komp: Minä myös.
prosessi

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Mulli75 kirjoitti:Vielä nipotusta lisää CD- ja DVD-levyt aakkosjärjestyksessä nimen mukaan.
Armas ex-mieheni halusi, että CD-levyjen selkämykset olivat sateenkaarenmukaisesti liukuvärinä, sai olla hyvä muisti, että löysi hyllyistä yhtään mitään.
Sinkkumatti

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Onko se sitten normaalia vai epänormaalia, että ei ole mitään edellä kuvatun kaltaisia pakkomanööverejä? Siis ei niinku mitään. Nada, njiet, nothing tai jtn.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Bliss kirjoitti: • Vessapaperin PITÄÄ tulla rullan yläpuolelta, ei missään tapauksessa seinän puolelta
• Pussilakanan avoin pää pitää olla jalkopäässä, muuten EI VOI nukkua.
jos mies onnistuu kääntämään pussilakanansa, niin että reikä on ylhäällä, saatan repiä peiton häneltä ja kääntää sen. sen mielestä se on jotenkin huvittavaa.

yksikään astia ei saa olla pöydän reunalla niin, että tulisi pöydän ulkopuolella. kanta ei myöskään saa olla paria senttiä lähempänä reunaa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Elukka

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja Elukka »

par-sky kirjoitti: yksikään astia ei saa olla pöydän reunalla niin, että tulisi pöydän ulkopuolella. kanta ei myöskään saa olla paria senttiä lähempänä reunaa.
Tuohan nyt on ihan normaalia varovaisuutta, vallankin mikäli taloudessa on kissoja... :wink:
Vastaa Viestiin