Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mulli75 kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Jätän välioven AINA auki kun lähden kotoa, että posti mahtuisi. Ja muutenkin ei sillä ole väliä kun en ite oo kotona. Aina kun olen kotona, väliovi on kiinni.
Koivuhalkojako sulle tulee postiluukusta kun eivät mahdu tulemaan jos ovi on kiinni.
Nii. Ja esim. paketit. Saanu rampata postissa asti hakemassa ku eivät oo saaneet tungettua sisälle. (ku joku MUU on sulkenut sen v*tun välioven!)

Ja esim ku lähen pitemmäks aikaa pois kotoo johonkin matkalle.
SikaMika

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

No okei:

Hampaiden pesu - menee saatanan kauan vaikka olisi kuinka kiire. Joka paikka on hangattava moneen kertaan jotta mieli tulee tyydytetyksi. Reikiä 0.

Suihkussa käynti - menee saatanan kauan vaikka olisi kuinka kiire. Joka paikka on hangattava moneen kertaan jotta mieli tulee tyydytetyksi. Reikiä > 0.

Nukkuminen - ei tunnu onnistuvan kiireessä. Kiirettömämä taas ei tunnu väsyttävän ollenkaan, pystyy mm. vetämään viinaa heittämällä pari vuorokautta nukkumatta ja useammankin äärimmäisen vähällä suorittamisella. Herättänyt hilpeyttä, pelkoa ja inhoa vastajuopottelijoiden keskuudessa aina; mua ei juurikaan juoda penkin alle.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Meillä ei edes ole väliovea rappukäytävään.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
NegaDuck

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Nyt kekkasin yhden. Jos kävelen yöllä kohti määränpäätä ja edessäni sattuu kävelemään yksinäinen nainen (nuori tai vanha), yritän ohittaa hänet mahdollisimman nopeasti sillä minua ottaa aivoon se kun se nainen koko ajan vilkuilee olkansa yli että olenko mä raiskaaja tai jotain.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kahvipaketti täytyy olla suljettu juuri oikealla tavalla ennenkuin pistän sen takaisin säilytysrasiaansa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Herra Manala

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NegaDuck kirjoitti:Nyt kekkasin yhden. Jos kävelen yöllä kohti määränpäätä ja edessäni sattuu kävelemään yksinäinen nainen (nuori tai vanha), yritän ohittaa hänet mahdollisimman nopeasti sillä minua ottaa aivoon se kun se nainen koko ajan vilkuilee olkansa yli että olenko mä raiskaaja tai jotain.
Ja arvaa vaan paljonko sitä häiritsee se että sä tunnut siellä takana kiihdyttävän kävelytahtiasi aina epäluonnolliseksi asti? :D
NegaDuck

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Se yksi venäläiskoomikko ratkaisi tilanteen huitomalla ja huutamalla "ulabulabululululu!" kun nainen seuraavan kerran vilkaisi.
Herra Manala

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NegaDuck kirjoitti:Se yksi venäläiskoomikko ratkaisi tilanteen huitomalla ja huutamalla "ulabulabululululu!" kun nainen seuraavan kerran vilkaisi.
Eiks voi vaan jättäytyä vähän taaemmas ellei toinen sitten löntystele todella hitaasti? Sitä vartenhan ne taaksensa vilkuilee, ettei toinen vain yht'äkkiä ala saavuttamaan tai tekemään jotain muuta vastaavaa raiskaaja-epäilyttävää. Pelottelet ihan huviksesi yksin käveleviä tyttöraukkoja miehisyydelläsi!
NegaDuck

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Minä kato olen niin kärsimätön ihminen että kävelen aina kauhee vauhti päällä. Ohitan ihmisiä koko ajan ostoskeskuksessakin, rullaportaissa varsinkin. Sekin laskettaneen naurettavaksi pakkomielteiseksi toiminnaksi.

(Tätä älköön rinnastettako autoiluun, jossa kyllä noudatan nopeusrajoituksia)
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

NegaDuck kirjoitti:Minä kato olen niin kärsimätön ihminen että kävelen aina kauhee vauhti päällä. Ohitan ihmisiä koko ajan ostoskeskuksessakin, rullaportaissa varsinkin. Sekin laskettaneen naurettavaksi pakkomielteiseksi toiminnaksi.
Sama homma, tekee välillä mieli lämäistä hidastelijoita takaraivoon että tajuaa mennä puhumaan luuriinsa jonnkei muualle kuin siihen keskelle kulkuväylää. Tai no, yleinen hidastelu rasittaa.

Joo toi on vaikea asia mulle, kun maailma & ihmiset pyörii muutenkin niin saatanan hitaasti.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Mulli75

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Haemaeraemies kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti:Minä kato olen niin kärsimätön ihminen että kävelen aina kauhee vauhti päällä. Ohitan ihmisiä koko ajan ostoskeskuksessakin, rullaportaissa varsinkin. Sekin laskettaneen naurettavaksi pakkomielteiseksi toiminnaksi.
Sama homma, tekee välillä mieli lämäistä hidastelijoita takaraivoon että tajuaa mennä puhumaan luuriinsa jonnkei muualle kuin siihen keskelle kulkuväylää. Tai no, yleinen hidastelu rasittaa.

Joo toi on vaikea asia mulle, kun maailma & ihmiset pyörii muutenkin niin saatanan hitaasti.
Sama täällä, olen päämäärä tietoinen mihin olen menossa ja mitä pitää tehdä. Jossittelijat ja hidasteet ärsyttää vaikka en ole yleensä kiireinen.
Herra Manala

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Mulli75 kirjoitti:Sama täällä, olen päämäärä tietoinen mihin olen menossa ja mitä pitää tehdä.
"Must go to shop, must buy beer. Must go to shop, must buy beer. Must go to shop, must buy beer..."

Onks tää sitä päämäärätietoisuutta mitä ne hakee työpaikkailmoituksissa ja deitti-ilmoissa? Kävisköhän toi deitti-ilmoitukseen luonneominaisuudeksi? "Olen kaupassa käynti pää määrä tietoinen". Joo, kuulostaa kyllä aika hyvältä. Vois toimia.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Herra Manala kirjoitti: Onks tää sitä päämäärätietoisuutta mitä ne hakee työpaikkailmoituksissa ja deitti-ilmoissa?
Et kysyny minulta, mutta vastaan silti: itse näen asiat muodossa: Mitä nopeammin, sitä nopeammin. Kaupassa on pakko käydä, siellä ei ole hauskaa ja mielumin tekisin jotain muuta = toimin niin ripeästi kun pystyn että pääsen tekemään jotain mielekästä.

Tai, on joku asia joka toteutuakseen vaatii mittavia alkuvalmisteluja = teen ne alkuvalmistelut mahd. nopeasti, jotta pääsen tekemään sitä itse asiaa.

Joo, ja olen sitä mieltä että vuorokaudessa on 12 tuntia liian vähän.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Quinevere

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Liityn kauppajarrujen antipatiaryhmään. Raivostuttavaa kun etanaetenijät valtaa koko käytävän eikä millään saa oikean väristä maitoa valittua.
Herra Manala

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Haemaeraemies kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Onks tää sitä päämäärätietoisuutta mitä ne hakee työpaikkailmoituksissa ja deitti-ilmoissa?
Et kysyny minulta, mutta vastaan silti: itse näen asiat muodossa: Mitä nopeammin, sitä nopeammin. Kaupassa on pakko käydä, siellä ei ole hauskaa ja mielumin tekisin jotain muuta = toimin niin ripeästi kun pystyn että pääsen tekemään jotain mielekästä.

Tai, on joku asia joka toteutuakseen vaatii mittavia alkuvalmisteluja = teen ne alkuvalmistelut mahd. nopeasti, jotta pääsen tekemään sitä itse asiaa.
En minä näitä juttuja ihmettele. Itseäkin vituttaa varsinkin ne jotka telakoivat ostoskärryt keskelle liukuhihnaa sillä tavalla että ohi ei mahdu miltään puolelta.

Mutta toisaalta kyllä pidän kaupassa käymisestä silloin kun ei ole kiire minnekään. Tykkään spottailla uusia tuotteita hyllystä, lukea valmistusaine- ja energiataulukkoja ja muutenkin miettiä uusia käyttötarkoituksia moisille tuotteille, tehdä heräteostoksia ja suunnitella kaupankäynnin yhteydessä saman päivän ja huomisen ruokalistaa. Saan kyllä suuremmassa kaupassa vietettyä helposti yli tunnin jos sille päälle satun. Tosin en missään nimessä ruuhka-aikana, jolloin yritän vain suunnistaa sisään, taklata kaikki poroja pienemmät pakastealtaaseen ja keilata mummot sekä vauvaveturimammat banaanitiskiin samalla kun ajan romuralli-aitajuoksua hanhenmaksapallerot kainalossa kuin heikkopäinen kohti kassoja.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Seuraavat asiat tulivat äkkiseltään mieleen:
* Hampaat on pakko pestä ennen kotoa poistumista.
* Kotiavainten mukana olo pitää tarkistaa ulko-oven sisäpuolella sekä ulkopuolella ennen oven sulkemista. Eli siis laitan avaimet laukkuun, avaan ulko-oven, astun ulos, kaivan avaimet laukusta näkösälle ja sitten vasta suljen ulko-oven.
* Sänky on pedattava ennen nukkumaanmenoa. Ryppyisellä lakanalla ei voi nukkua.
* Kaappien ovet + vaatehuoneen ovi täytyy olla suljettu ennen nukkumaanmenoa (kaappimörkö voi tulla muuten)
* Peiton reunat eivät saa roikkua sängynreunojen ulkopuolella nukkumaan mentäessä (mörkö voi ryömiä sängyn alta peiton alle)
* Suodatinpussi pitää taitella ennen purujen laittamista.
yms, yms :)
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Herra Manala

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Mirkku kirjoitti:* Sänky on pedattava ennen nukkumaanmenoa. Ryppyisellä lakanalla ei voi nukkua.
Luulis olevan rasittavaa. Näitä ei saa ryppyyn edes panemalla.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Herra Manala kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:* Sänky on pedattava ennen nukkumaanmenoa. Ryppyisellä lakanalla ei voi nukkua.
Luulis olevan rasittavaa. Näitä ei saa ryppyyn edes panemalla.
Ei mun sängyssä kukaan paneskelekaan. Siellä vaan siveästi nukutaan... :D. Ja sitäpaitsi - tuollaiset lakanat on Big Turn Off. Ihan pikkuisen sama kuin sellainen muovitettu frotee.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Herra Manala

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Mirkku kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:* Sänky on pedattava ennen nukkumaanmenoa. Ryppyisellä lakanalla ei voi nukkua.
Luulis olevan rasittavaa. Näitä ei saa ryppyyn edes panemalla.
Ei mun sängyssä kukaan paneskelekaan. Siellä vaan siveästi nukutaan... :D. Ja sitäpaitsi - tuollaiset lakanat on Big Turn Off. Ihan pikkuisen sama kuin sellainen muovitettu frotee.
Täh, mitä helvettiä sä puhut? Sileänä ja pingotettuna pysyvää puuvillasatiinia. Mitä tekemistä sillä on muovitetun froteen kanssa? No ei yhtään mitään. Puuvillasatiini on ylivoimaisesti paras lakanakangas. En ikimuailmassa vaihtais takaisin tavallisiin ryppylörppöpuuvillalakanoihin vaikka semmosia pari varalla onkin.
Bliss

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^Se varmaan luuli semmosiks [yäääääk] joustofrotee"lakanoiksi"[/yäääääk]
Herra Manala

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Bliss kirjoitti:^Se varmaan luuli semmosiks [yäääääk] joustofrotee"lakanoiksi"[/yäääääk]
Niin niitä kuminauhajuttuja. No ne on kyllä melkosen hirveitä joo (onks niitä muka muovitettuinakin?!) mut eihän niillä ole mitään tekemistä puuvillasatiinikirjekuorilakanoiden (ihana sana) kanssa.
Bliss

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^No juu ei muuta tekemistä kuin tapa jolla ne laitetaan patjan päälle.
Herra Manala

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Bliss kirjoitti:^No juu ei muuta tekemistä kuin tapa jolla ne laitetaan patjan päälle.
No ei kyllä sekään jos nyt totta puhutaan. :-p Noiden kirjekuorilakanoiden kanssa joutuu tekemään vähän töitäkin kulmien kohdistamisen ja patjan taivuttelun kanssa. Ainakin jos on yli 20kg painoinen petauspatja kuten mulla. :-p
Bliss

Re: Naurettavaa pakkomielteistä toimintaa

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^Tiedän, mä omistan muutaman. Ja hiukan kevyemmän petarin :P
Enkä kyl ikinä ole saanut niitä kuminauhallisia froteeriepuja siististi, vaikka koko oli 60 x 120cm sänkyyn :D
Vastaa Viestiin