Paperikysely

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Oikea runkkipaperi on..

Vessapaperi
16
39%
Talouspaperi
6
15%
Nenäliina
4
10%
Kosteuspyyhe tai muu hienostelupaperi
2
5%
En käytä, annan nesteitten valua kuten leffoissa
8
20%
En runki / harrasta seksiä
1
2%
Pallotin tämän, koska on niiin kiva sanoa että "pallotin vikan"
4
10%
 
Ääniä yhteensä: 41

Elukka

Re: Paperikysely

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Pallotin tämän, koska on niiin kivaa sanoa että "pallotin ekan".
Talouspaperia tulee käytetyksi myös. :oops:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Paperikysely

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä en käytä runkkipaperia, mutta ei mun nesteet valu kuin leffoissa. Mitä mä pallotan?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elukka

Re: Paperikysely

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Lolita kirjoitti:Mä en käytä runkkipaperia, mutta ei mun nesteet valu kuin leffoissa. Mitä mä pallotan?
Vikan, se on kait lähinnä vaihtoehtoa "protestiääni". :mrgreen:
AarneAnkka

Re: Paperikysely

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Nenäliina on paljon käytännöllisempi kuin vessapaperi, joka on vesiliukoista (lyhytkuituista) ja menee ihan mössöksi. Nenäliina on myös isompi, joten siitä on helppo kääräistä pussimainen, ottmaan tuote vastaan. Ei tarvi pestä käsiä, huonekaluja eikä vaatteita jälkeenpäin. Vessapaperista taas menee aina mällit läpi. Talouspaperi taas on liian karkeaa herkälle kulli-iholle.

Halusitte varmaan tietää.

Kunnon ekomies pistää tietenkin runkkupaperin biiujätteisiin. Tai syöttää koiralle, joka saa siitä kuituja ja proteiinia. (oikeesti, mikä ihme niitä koiria niissä runkkupapruissa niin kiehtoo??)
Viimeksi muokannut AarneAnkka, 07.06.2006 14:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kid

Re: Paperikysely

Viesti Kirjoittaja Kid »

Minäkään en tartte runkkipaperia (en yksin emmekä yhdessä), mutta jos sitä tarvitsee esillä pitää niin sen on oltava talouspaperia. Kauniimman näkönen yöpöydällä kun veskipaperirulla. Nenäliinat käy myös!
AarneAnkka

Re: Paperikysely

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Eiks tää muuten kuuluis Erotiikan puolelle? Täähän on tosi eroottinen keskustelunaihe niiq.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Paperikysely

Viesti Kirjoittaja martza »

Suvinen kirjoitti: Kidin pyynnöstä.

Miten puhdistat itsesi / kumppanisi ejakulaation jälkeen?
Runkkimishetkissä on tultu täysillä niin kuin elokuvissa. Välillä rinnoille, piNpin päälle, pyllyn päälle, käteen, kasvoille jne. Mihin sovimme, että lasti lentää.
Eliksiirit pyyhitään yleensä tal.paperilla.

Se on muuten todella kiihottavaa aina silloin tällöin runkkia toistemme nähden ja saada kumpainenkin orkku. Myös, että kumppani tumputtaa minut, samalla katsoen ejukulaationi ihmettä ja toisten päin myös, totta kai.
Vautsiii. :lol: :lol:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
mustakikkeli

Re: Paperikysely

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Kuten sanottu, riippunee paljolti mällin määrästä. Kun on lusikalla annettu, annetaan kauhasta päähän.
Elukka

Re: Paperikysely

Viesti Kirjoittaja Elukka »

AarneAnkka kirjoitti:Vessapaperista taas menee aina mällit läpi.
Se pitää tietenkin laittaa kaksin kerroin, daah! :roll:
AarneAnkka kirjoitti:(oikeesti, mikä ihme niitä koiria niissä runkkupapruissa niin kiehtoo??)
Haisevat ihQsti proteiineille ja kiimalle?
Mutta mistä sinä sen tiedät? :shock:
Bliss

Re: Paperikysely

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Yleensä hipsimme suihkuun ilman mitään papereilla tuhraamisia, mutta suihkun puuttuessa hienostelupaperi aka kosteuspyyhe :D
Pehmis

Re: Paperikysely

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Bliss kirjoitti:Yleensä hipsimme suihkuun ilman mitään papereilla tuhraamisia, mutta suihkun puuttuessa hienostelupaperi aka kosteuspyyhe :D
Tuossa on se vaikeus, että jos after sex -oloissa köllii ja halii, niin pikkuhiljaa siinä käy niin että alkaa valua reisille ja niinpoispäin. Kyllä se veskipaperirulla sängyn lähistöllä on ihan hyvä olla olemassa, vaiks ei sooloilua harrastakaan.
Bliss

Re: Paperikysely

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Pehmis kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Yleensä hipsimme suihkuun ilman mitään papereilla tuhraamisia, mutta suihkun puuttuessa hienostelupaperi aka kosteuspyyhe :D
Tuossa on se vaikeus, että jos after sex -oloissa köllii ja halii, niin pikkuhiljaa siinä käy niin että alkaa valua reisille ja niinpoispäin. Kyllä se veskipaperirulla sängyn lähistöllä on ihan hyvä olla olemassa, vaiks ei sooloilua harrastakaan.
After sex-suihku saattaa aiheuttaa tilanteen puhkeamisen uudelleen :wink:
AarneAnkka

Re: Paperikysely

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Elukka kirjoitti:Mutta mistä sinä sen tiedät? :shock:
Opiskeluaikojen vuokraisännälläni oli kaksi koiraa.
Pehmis

Re: Paperikysely

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Bliss kirjoitti:After sex-suihku saattaa aiheuttaa tilanteen puhkeamisen uudelleen :wink:
Niin saattaa after sex -makoilukin ;)
Sinkkumatti

Re: Paperikysely

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Pehmis kirjoitti:Niin saattaa after sex -makoilukin ;)
Paitsi että kyllä sitä mielummin tunkee kielensä pestyyn pimpukkaan, kuin pimpukkaan jossa mojuvat omat liemet. :roll:
Pehmis

Re: Paperikysely

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Sinkkumatti kirjoitti:
Pehmis kirjoitti:Niin saattaa after sex -makoilukin ;)
Paitsi että kyllä sitä mielummin tunkee kielensä pestyyn pimpukkaan, kuin pimpukkaan jossa mojuvat omat liemet. :roll:
Tosimies ei torttuun tukehdu! Totta tuokin, mutta usein vaan on rentoa ja mukavaa löhötä lähekkäin sen sijaan että heti poukaisee suihkuun.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Paperikysely

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vaola kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:pimpukkaan, kuin pimpukkaan
Hassua, en ole koskaan törmännyt kehenkään muuhun, joka käyttää tuota sanaa. Kaikenmaailman pimslooria, pimpslooreja, pimpsejä ja muita pim pom-nimityksiä oon kuullut yleisesti, mutta tuota en koskaan, muuta kuin omasta suustani.
Kyllä pimpukka on ihan yleisesti käytössä täällä, esimerkiksi Shell-huoltsikoilta löytyy Helmi Pimpukka -ravintola ja Taiskan Mombasa-biisissä kosketaan pimpukkaan. Yleensä kyllä käytän pimpukka-sanaa ihan vaan siitä itsestään. Eli pimpukasta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
bedlam

Re: Paperikysely

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Vessapaperi; sitä on eniten.
silsakenraali™

Re: Paperikysely

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Joskus kun ei kykene, niin lahin vaate, kuten sukka tai t-paita ajaa asian. Soft Embo noin muutoin. Ma tykkaan huudella akalle peraan, et puNppaa puNppaa et mahrut porukkaan :D
1108

Re: Paperikysely

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Bliss kirjoitti:After sex-suihku saattaa aiheuttaa puhkeamisen uudelleen :wink:
Kasvatko takaisin neitsyeksi jokaisen aktin jälkeen? Ei ole helppoa sinullakaan...
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Paperikysely

Viesti Kirjoittaja Mojo »

En omista/osta talouspaperia, kosteuspyyhkeitä, nenäliinoja tai muita vastaavia ultrasoftnourishantiwrinkle-paperintapaisia. Tuhlausta jos minulta kysyt. Jotenka vastaan vessapaperia.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
slam

Re: Paperikysely

Viesti Kirjoittaja slam »

Harrastan seksiä
Geetzu

Re: Paperikysely

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Pehmis kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:
Pehmis kirjoitti:Niin saattaa after sex -makoilukin ;)
Paitsi että kyllä sitä mielummin tunkee kielensä pestyyn pimpukkaan, kuin pimpukkaan jossa mojuvat omat liemet. :roll:
Tosimies ei torttuun tukehdu! Totta tuokin, mutta usein vaan on rentoa ja mukavaa löhötä lähekkäin sen sijaan että heti poukaisee suihkuun.
No joskus ehkä. Mulla on yleensä kova hinku pinkasta pesulle, ees pöntön päälle, jostain kumman syystä vähintään yhden orkun jälkeen on hillitön pissahätäkin. Pippeli pääsee vähintään kraanan alle, ei tuhlailla paperia prkl. :]
Leila

Re: Paperikysely

Viesti Kirjoittaja Leila »

Jestas mä olen nauranut ääneen tälle ketjulle. Kitisijöiden todellinen asiantuntijuus on nyt osoitettu! Joo, itse käytän 80% wessapaperia.
ninnithequeen

Re: Paperikysely

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Talouspaperi tai suihku käytössä täällä. Siis jos sitä lentää niinQ ihan pitkiinsä...
Vastaa Viestiin