Tuurstaaki

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Noriyumi kirjoitti: Täh? Mitä sä sit teet? Onko uusi duuni jo??
Onhan mulla kaksi duunia. Eli siis jatkan vaan siellä toisessa. Enemmän surettaa asiakkaiden puolesta. Mihin ne raukat nyt joutuu? Itse kohta 11 vuotta putiikissa puurtaneena tiedän, että koville ottaa heitäkin. Mutta ehkä siihen tulee joku uusi omistaja, mutta mikään Muhammed ei mein asiakkaille kelpaa...Suomalaista sen olla pitää.
Noriyumi

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

OK. jaksuja..
ninnithequeen

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Noriyumi kirjoitti:OK. jaksuja..
Kiitos.

Terveisiä lääninhallitukselle: :finger:
Noriyumi

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

ninnithequeen kirjoitti: Terveisiä lääninhallitukselle
Mitä ne sit teki?
killkill

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja killkill »

Jokin vaivaa mieltä ja kovasti. Heräsin taas keskellä yötä kireänä kuin viulunkieli.
ninnithequeen

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Noriyumi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Terveisiä lääninhallitukselle
Mitä ne sit teki?
Peruutti myyntiluvat.
Pomon vikaahan se, mitäs ei toimi niinkuin pitäisi.

Terveisiä pomolle :finger:
swirl

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mussa on jotain vikaa... vaikka nukuin täydet yöunet, on olo sellainen kuin ei olisi nukkunut ollenkaan. Silmiä kirvelee ja ne pysyvät hädintuskin auki. Kaikkiin lihaksiin sattuu. Pitäisi varmaan tätä touhuamista vähentää ja ottaa edes yksi ilta ihan rennosti. Mutta kun elämä on liian lyhyt kotona kykkimiseen :cry:
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Näin muuten eilen Jaana Pelkosen, Mikko Nisulan, jonkun latinohepun ja vielä kolmannen jampan lähtevän Stockan kellon alta johonkin. Mitähän tämä mahtaa tarkoittaa, gang-bangia vai jotain ihan muuta?

Mikko ja Jaana olivat siinä jo aiemmin ja etäisyys oli sitä luokkaa, etteivät välit liene edelleenkään kovin lämpimät. Mutta ei kai edes säikähtänyt peura Nisula kestä sitä, että Jaanaa polkee joku kuubalainen gigolo. Olisipa ollut kamerakännykkä, Seiska olisi varmasti maksanut kuvista euron pari.
Paras päivä ikinä.
Dumari

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Sudenhenki kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Tilulilu-liii! Viälä pystys, kohta ei. Saattaapi olla ettei tuosta peruukin pesusta tullut oikein mitään, noh ei voi voittaa edes joka kerta.
Heitä jorpakkoo sellaset ja kasvata itelles kunnon ruoskatukka. :)
Juuen :D
Lähden tästä kauppaan ja shit liikkumaan Treelle.
Olkaa kunnolla ja voikaa hyvin!
Tänään olutta sivistyneesti !!!!11
Kuva
AarneAnkka

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Jumankekka. Autovahaamosta soitettiin juuri että autoni vasemmassa takakulmassa on oikein kunnon lommo. WTF? Koskamissä? En minä sitä ainakaan itse ole kolhinut.

Nyt täytyy mennä katsomaan. :| *hermostuu*
bedlam

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ensimmäistä kertaa tällä viikolla jopa melkeinpä tavallisella vireystasolla. Luomet ei paina ja päätä ei särje. Aurinkokin lämmittää ja viikonloppu lähestyy, eiköhän tämä tästä taas.
Kid

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja Kid »

Eilen oli mukava saitsupäivä. Siivoilin kotona, sain jopa peittoja ym.vihdoinkin tuupattua sängynaluslaatikoihin.
Maalasin meijän viinipullontelineen ja nyt se on kauniin punanen. Joku päivä tässä ois tarkotus ottaa hiomapaperia kauniiseen käteen ja hioa A.Ankan lahjottama lipasto ja petsata se. Siitä tulee hiano! Joten kiitos vaan Aarne!!!
ninnithequeen

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Heräis ny perkele tuo ukko ni pääsis sinne työpaikallekin.
Miten mä sen herätän, ehdotuksia? :jouden:
AarneAnkka

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

No niin, piipahdin siellä automaalaamolla. Parkkialueella oli kuulemma ollut iso rekka, joka kääntyessään oli täräyttänyt komean lommon Twingoni vasempaan takanurkkaan. Ironista, piti mennä sinne tasoittamaan vähän maalipintaa, ja naarmuja ja kolhuja tulikin sitten lisää. :P

Sanoivat että ottavat selvää rekka-autosta ja sen yhtiöstä, eli tämän korjaus menee vakuutuksen piikkiin. Että ei ku odottelemaan soittoa.

Tämmönen tapaus.
AarneAnkka

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

ninnithequeen kirjoitti:Miten mä sen herätän, ehdotuksia? :jouden:
Täysi kiulullinen jääkylmää vettä naamaan?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Junalle raahautuminen kohta. Onneks ei tarvi yksin matkustaa. Meillä on kauheesti karkkii mukana jeee. Nukuin kuin tukki, tällä kertaa. Yksin on ihan paras nukkua kyllä. Apua, laukut vois pakata.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

ninnithequeen kirjoitti:Heräis ny perkele tuo ukko ni pääsis sinne työpaikallekin.
Miten mä sen herätän, ehdotuksia? :jouden:
Kyykkyyn kasvojen ylle ja pieraset!
Älä löi! En ole hurrit!
ninnithequeen

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kimmen kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Heräis ny perkele tuo ukko ni pääsis sinne työpaikallekin.
Miten mä sen herätän, ehdotuksia? :jouden:
Kyykkyyn kasvojen ylle ja pieraset!
No ei se heränny siihenkään.
Pitänee käyttää vanhoja hyviksi todettuja keinoja ja ottaa mulukku suuhun...
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja martza »

ninnithequeen kirjoitti: Pitänee käyttää vanhoja hyviksi todettuja keinoja ja ottaa mulukku suuhun...
Se on ihan hyvä kikka. Toivottavasti mulukun lutkutus herätti ukkos. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
ninnithequeen

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

martza kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Pitänee käyttää vanhoja hyviksi todettuja keinoja ja ottaa mulukku suuhun...
Se on ihan hyvä kikka. Toivottavasti mulukun lutkutus herätti ukkos. :wink:
Kyl se yleensä siihen herää. Annan ny hetken vielä nukkua, pojalla on pitkä työ-yö edessä...
AarneAnkka

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

martza kirjoitti:Toivottavasti mulukun lutkutus herätti ukkos. :wink:
Eikö miehillä ole yleensä tapana nukahtaa pröts vaan seksin jälkeen? Eli ukko herää, hymyilee, ja nukahtaa uudestaan tolla tekniikalla.
ninnithequeen

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

AarneAnkka kirjoitti:
martza kirjoitti:Toivottavasti mulukun lutkutus herätti ukkos. :wink:
Eikö miehillä ole yleensä tapana nukahtaa pröts vaan seksin jälkeen? Eli ukko herää, hymyilee, ja nukahtaa uudestaan tolla tekniikalla.
Nyt te latistatte koko jutun!!11
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja martza »

ninnithequeen kirjoitti: Kyl se yleensä siihen herää. Annan ny hetken vielä nukkua, pojalla on pitkä työ-yö edessä...
On tuo paremp herätyskeino kuin laitta herätyskellon soimaan korvan juureeen.

Aiotko ihan loppuun saakka lutkutuksen viedä vai vain pienen erektion ukollesi suoda, hänen kiusakseen?
Kyselee, "eräs utelias".
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
AarneAnkka

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

martza kirjoitti:Aiotko ihan loppuun saakka lutkutuksen viedä vai vain pienen erektion ukollesi suoda, hänen kiusakseen?
Ainahan aamulla stondaa. Tosi kiva sitten olla töissä pallit sinisinä ja yrittää keskittyä työasioihin.
ninnithequeen

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

martza kirjoitti:Aiotko ihan loppuun saakka lutkutuksen viedä vai vain pienen erektion ukollesi suoda, hänen kiusakseen?
Kyselee, "eräs utelias".
Kyl mä aattelin itekin saada. Itsekeskeinen paska kun olen.
Vastaa Viestiin