Tuurstaaki

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Noriyumi

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Lolita kirjoitti:
swirl kirjoitti:koska olen ainoa, joka osaa näitä laitteita käyttää.
Tämä on raivostuttavin kaikista syistä sen täällä käytössä olen "sä olet ainoa joka osaa" lisäksi. Argh! Muiden tyhmyydestä sakotetaan.
Mitä jos te leidit opettaisitte jonkun toisenkin käyttämään vaihdetta? Vetoatte omiin deadlineihinne tjms. Paskaduunia joka ei motivoi TIPPAAKAAN ei ole ilo tehdä :evil:
mustakikkeli

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

ninnithequeen kirjoitti:Pitänee käyttää vanhoja hyviksi todettuja keinoja ja ottaa mulukku suuhun...
Hyi helvettiläinen! En kyllä varmana koskaan itse ottaisi.

Jos tekisi temput ja lähtisi kesken työpäivän käymään salilla. Työpaikan tiloissahan sekin on, ja pidän puhelimen päällä...

Aarne, tuon tänään (autooni unohtamasi) kumisaappaasi takaisin ehkä kuuden jälkeen, joten varaudu. En taida ehtiä viipymään kauempaa, vaikka olisi mielenkiintoista tutustua paremmin loistolukaalisi audiovisuaaliseen tarjontaan. Muista järjestää anime-ilta.
Elukka

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja Elukka »

H-menta.
TPK MK VI.
Ankara YleisVitutus(tm) on alkanut hellittää otettaan jonkin verran. :)
Töitäkin löytyy ilmeisesti ainakin muutamaksi kuukaudeksi eteenpäin taas...
Lolita kirjoitti:Mä haluaisin kans lutkuttaa munaa, mutta kun ei niin ei. *huokaus*

Harkitsen kakkostyötä telkkarilupatarkastajana.
Mikäli uskomme elokuviin -ja miksi emme uskoisi- niin pizzalähetin hommissa on myös hyvät mahdollisuudet saantiin. :wink:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Tämmönen TPK.
Miten kummassa saa monta päivää kestäneen panetuksen kytkettyä pois päältä? En oo löytäny ittestäni semmosta OFF-nappulaa...
Huomenna tää lähtis pohjoseen, rinkka pakattu puoliks ja kaikki muut asiat tuntuu olevan puolitiessä... Aika taistelee mua vastaan, ajattelin voittaa.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
swirl

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja swirl »

Noriyumi kirjoitti: Mitä jos te leidit opettaisitte jonkun toisenkin käyttämään vaihdetta?
Se ei kyllä ole mielestäni tippaakaan mun tehtäväni, koska vaihteenhoito ei kuulu mun työtehtäviini lainkaan, enkä koe hallitsevani sitä niin hyvin, että musta olisi ketään siihen opettamaan :roll:

Mie nyt vaan haluan marista, ku vituttaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elukka kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Mä haluaisin kans lutkuttaa munaa, mutta kun ei niin ei. *huokaus*

Harkitsen kakkostyötä telkkarilupatarkastajana.
Mikäli uskomme elokuviin -ja miksi emme uskoisi- niin pizzalähetin hommissa on myös hyvät mahdollisuudet saantiin. :wink:
Herra siunakkoon! Mä en aatellutkaan, että noi asiat voi käsittää yhteenkuuluvina. Ei ei, ne oli kaksi ihan erillistä raportoinnin arvoista asiaa elämästäni.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elukka

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Lolita kirjoitti: Herra siunakkoon! Mä en aatellutkaan, että noi asiat voi käsittää yhteenkuuluvina. Ei ei, ne oli kaksi ihan erillistä raportoinnin arvoista asiaa elämästäni.
:oops: Olen tainnut vaan nähdä liikaa isojen poikien leffoja tai jotain.
Tai sitten kyseessä on kevät kiima, kuten mölli asian ilmaisi.
slam

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja slam »

ulos peuhaan...
Kid

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja Kid »

Iski sitten lapsenvahtikeikka illaks/yöks/aamuks. Nooh, tytsy menee aikaseen nukkumaan ja mä saan rauhassa kattella Lostin. Enempi pelottaa se aamu..Kuin paljon 2,5v kiukuttelee aamulla :roll:

Duunissa on ollut ihan hemmetin tylsää ja ne vähäisetkin puhelut mitä tulee kiukuttaa kun ei huvittais niihin vastata. Mä olen tänään tosi huono asiakaspalvelija. Eikö tästä hyvästä vois lähtee kotiin ettei tulis puhuttua rumia asiakkaille?
millivanilli

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Vielä tovi töitä, ja sitten pääsen kotio. Täytyy suorittaa pieni paniikkisiivous, kun kaveri uhkasi tulla jo pian viiden jälkeen kylään.

***TU mä poltin suuni... au!

Yleensä työ täällä on kivaa, mutta nyt minulle nakitettiin tylsää duunia, damn. 42 minuuttia vielä töitä.
RuNkkuTonttu

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

mustakikkeli kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:Tietenkin nusutytön luona vierailu voisi piristää, mutta en tee itse kyllä aloitetta... Minähän en suostu vonkaamaan :)
Jos tuo muuttuu jatkuvaksi ongelmaksi ja meinaatte ajautua umpikujaan kun kumpikaan ei uskalla tehdä aloitetta, ehdotan että sovitte ennalta joka viikolle tietyt viikonpäivät joina nusuttelette. Silloin kumpikaan ei joudu alentamaan itseään inhottavaksi vonkaajaksi, vaan voi painella toisen luo sen enempiä kyselemättä.

Syömään.
Hyvä idea! Onko kokemuksia sen toimivuudesta?
silsakenraali™

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Olipas pehmeä lasku lomilta tai oikeammin viikon vapailta. Koko yön matkustamisen jälkeen samoilla silmillä töihin. Kerkesin sentään huitaseen kilikanat kotona napaan. Olo on kuitenkin yllättävän freesi, ehkä univaje kostautuu vasta huomenna?

Eikä mulla ole kuin neljä työpäivää ja sit 3,5 viikon kesäloma. Rannalla päivisin ja futista iltaisin, toi on hyvä perusrunko. On muuten sellaset kasat aanelosta pöydällä, ettei huvita edes aloittaa purkamista. Jos tekis talon kisaveikkauksen, niin on sit kivempi jänskätä kisoja.
segma

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja segma »

MAAILMA! Lopeta päälle kaatuminen. Nyt!

Säännölliset ruokailuajat ilmeisesti vaikuttavat mielialaan aivan saatanasti. Eilen söin hyvin rytmiinsä ja oli mukavata. Tänään on rytmi ihan päin persettä ja tuntuu että maailma kaatuu. Rauhoittuukohan tämä mielialaheittelehtiminen koskaan?

Tästäkin huolimatta tänään katsomaan mahdollista tulevaa kämppääni, saunallinen yksiö vm -91. Toisekseen pitäis kohta lähteä remontoimaan serkun kämppää. Me likes. Siellä saa ruuatkin.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Himassa, iso väsy. Mahtava ilma! Pyykkikone pauhaa ja pakata pitäs. Aamulla nokka kohti Hellsinkiä :kontrolli:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Edith

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja Edith »

swirl kirjoitti:Tänään ei oo kyllä mun päiväni... puhelinvaihdeihmiset ovat joko lomalla tai sairaana tai jotain
Jos ne ovat pidempään poissa, niin minä tuun sinne taas, jooko? Huomenna vika päivä tänhetkisessä paikassa.

Nimim. Ei enää koskaan Herttoniemeen
sanctus

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Hieno työpäivä.

Olemme keskustelleet työtoverini kanssa lähes koko iltapäivän (klassisen) kitaran virittämisestä, barokkisoittimista ja King Crimsonista sekä kuunnelleet Glenn Gouldin Bach -tulkintoja (vai pitäisikö sanoa variaatioita), Toolia ja Abou Rabih-Khalilia.

Lisäksi tehty poikkeuksellisen paljon töitä haastavissa olosuhteissa.

Kiitos Jeesus!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja aasi »

Puuh. Tuntui tänään ettei mitään saanut töissä aikaan, vaikka oikeasti jotkut asiat etenivätkin ihan kohtuullisesti. Liikaa kaikenlaista muuta mielenpäällä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
RuNkkuTonttu

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Töihin pitäisi kai lähteä, mutta sitä ennen pitäisi kai syödä jotain. Ei kyllä ruoka oikein maistu, mutta pakko...

Sain käytyä salilla pitkästä aikaan ja jopa tehtyä siellä jotain. Pitäisi nyt ottaa kesäkuun loppuun saakka pieni spurtti, että kävisi vähän useammin, sillä heinäkuussa tulee pieni paussi salilla käymiseen. Kesällä/lomalla ei kuitenkaan jaksa treenata niin paljoa sisätiloissa ja salikortin voimassaoloaikakin päättyy silloin. Toivottavasti kesästä ei tule kovin pahaa massakautta.
Kid

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja Kid »

PLAAAH!
Mä en jaksa olla täällä enää. Mä tuun hulluks ja mua ahistaa. Argh!
Elukka

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Tylsä ja turha työpäivä. :?
Videomatskua testailuja varten pitäisi kuvailla, vaan kun yhteistyökumppari istuu siihen tarvittavan videotallentimen päällä. :|
Lisäksi firman omat 2 Handycamia ovat jossain tietymättömissä.
killkill

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja killkill »

Elukka kirjoitti:vaan kun yhteistyökumppari istuu siihen tarvittavan videotallentimen päällä
Vanhaan Hyvään Aikaan omasta perseestä otettiin kuvia työkaverien iloksi istumalla monistuskoneen päälle. Näin se kehitys kehittyy, sano :D
Elukka

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja Elukka »

killkill kirjoitti:
Elukka kirjoitti:vaan kun yhteistyökumppari istuu siihen tarvittavan videotallentimen päällä
Vanhaan Hyvään Aikaan omasta perseestä otettiin kuvia työkaverien iloksi istumalla monistuskoneen päälle. Näin se kehitys kehittyy, sano :D
Se oli kielikuva, urpo! :axe: :D
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16629
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Elukka kirjoitti:
killkill kirjoitti:
Elukka kirjoitti:vaan kun yhteistyökumppari istuu siihen tarvittavan videotallentimen päällä
Vanhaan Hyvään Aikaan omasta perseestä otettiin kuvia työkaverien iloksi istumalla monistuskoneen päälle. Näin se kehitys kehittyy, sano :D
Se oli kielikuva, urpo! :axe: :D
Koeta nyt päättää: onko kyseessä kieli- vai persekuva?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Elukka

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja Elukka »

urpiainen kirjoitti:
Elukka kirjoitti: Se oli kielikuva, urpo! :axe: :D
Koeta nyt päättää: onko kyseessä kieli- vai persekuva?
Sekä että. Yhteistyökumppanin käskyläinen on kontillaan tallentimen vieressä nääs. :roll:
Sudenhenki

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Lolita kirjoitti:Mä haluaisin kans lutkuttaa munaa, mutta kun ei niin ei. *huokaus*
:shock: Ei saatana, mä olen ollut liian kauan intterwebissä kun håttikset rupee tuollaisia puhumaan, pelastan sen mitä järjestäni on jäljellä, eli kone kiinni ja ulos!
Vastaa Viestiin