Tuurstaaki

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja martza »

AarneAnkka kirjoitti: Ainahan aamulla stondaa. Tosi kiva sitten olla töissä pallit sinisinä ja yrittää keskittyä työasioihin.
Ei kai niitä palleja lutkutella paljoa? Kyllä se kullin lutkutus paremmalta tuntuu.
Kivahan se töihin on mennä, kun on pallit tyhjät ja on niiiiin köykänen olotila.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
AarneAnkka

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

martza kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:pallit sinisinä
Ei kai niitä palleja lutkutella paljoa?
Vähän yleissivistystä, mies hyvä. Myönnän syyllistyneeni anglismiin, mutta kun omasta kielestä ei löydy yhtä hauskaa ilmaisua.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja martza »

ninnithequee kirjoitti: Kyl mä aattelin itekin saada. Itsekeskeinen paska kun olen.
Kyllä sä aika itsekeskeinen paska olet, jos aiot vielä itsekkin nauttia siitä. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
ninnithequeen

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Se saatana oli laittanu herätyskellon soimaan!
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja martza »

ninnithequeen kirjoitti: Se saatana oli laittanu herätyskellon soimaan!
Hahhaaaa :lol: :lol:
No et ainakaan voi herättää ukkoas nyt lutkuttamalla, mutta lutkuta miestäsi nyt, kun on hereillä. Ei se varmaan siitä pahastuisi.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
ninnithequeen

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

martza kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Se saatana oli laittanu herätyskellon soimaan!
Hahhaaaa :lol: :lol:
No et ainakaan voi herättää ukkoas nyt lutkuttamalla, mutta lutkuta miestäsi nyt, kun on hereillä. Ei se varmaan siitä pahastuisi.
No nyt se juo jo aamukahvia, perkele. Ja pitäis rupee lähtee. Höh.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä haluaisin kans lutkuttaa munaa, mutta kun ei niin ei. *huokaus*

Harkitsen kakkostyötä telkkarilupatarkastajana.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja martza »

ninnithequeen kirjoitti: No nyt se juo jo aamukahvia, perkele. Ja pitäis rupee lähtee. Höh
No voihan sun perke....
Nyt meni ihanat lutkutuksesi ihan mönkään. Yritäppä illalla uudestaan. :wink:
Lolita kirjoitti: Mä haluaisin kans lutkuttaa munaa, mutta kun ei niin ei. *huokaus*

Harkitsen kakkostyötä telkkarilupatarkastajana.
Voi Eiii... Eikö sulla ole nyt ketään miestä siellä, joka olisi valmis lutkutettavaks?

Mä voisin tarjoutua ihan vapaaehtoiseksi!! :wink:

Eikö putkimiehen ammatti olisi parempi kakkosammatiksi?
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
AarneAnkka

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Lolita kirjoitti:Harkitsen kakkostyötä telkkarilupatarkastajana.
"The old trick, eh? Eat the telly, so I won't get a chance to nick ya!"

Kuka muistaa mistä toi lainaus on? :D
ninnithequeen

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

martza kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: No nyt se juo jo aamukahvia, perkele. Ja pitäis rupee lähtee. Höh
No voihan sun perke....
Nyt meni ihanat lutkutuksesi ihan mönkään. Yritäppä illalla uudestaan. :wink:
No näin pitää tehdä.

Nyt Espooseen mars.
Dumari

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Hiphei! NW paukuttaa telkasta ja kamat on pikkuhiljaa pakattu, nyt haen kiesin tuohon eteen ja alan lastaamaan.
Pai Pai!
swirl

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tää on kyllä tänään yhtä tuskaa. Miksei loma jo ala? Miiiksi?!!11 Vielä 11 työpäivää jäljellä tämän päivän jälkeen. Mie en kyllä tiedä, miten jaksan.

Taidan käyttää loppupäivän lusmuiluun ja kattelen netistä pistooleja. Haluan oman pyssyn, prkle.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja Lolita »

martza kirjoitti:Voi Eiii... Eikö sulla ole nyt ketään miestä siellä, joka olisi valmis lutkutettavaks?
Mä voisin tarjoutua ihan vapaaehtoiseksi!! :wink:

Eikö putkimiehen ammatti olisi parempi kakkosammatiksi?
Ei niin ketään vapaaehtoista, eikä tämä oikein ole sellainen juttu, että kovaan ääneen voisi vapaaehtoisia kysellä. Mutta en olisi sinusta uskonut, että olet näin helpolla valmis pettämään naisystävääsi. Minun täytyy kyllä nyt korkeamman moraalin omaavana kieltäytyä tarjouksestasi ;)

Putkimies olisi aika hyvä kakkosammatti, jos olisi ammattitaitoa. Ei minulla kyllä ole tietoa eikä taitoa tuohon telkkariluvan tarkastamiseenkaan, mutta se sentään onnistuu ilman koulutusta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja martza »

Lolita kirjoitti: Ei niin ketään vapaaehtoista, eikä tämä oikein ole sellainen juttu, että kovaan ääneen voisi vapaaehtoisia kysellä. Mutta en olisi sinusta uskonut, että olet näin helpolla valmis pettämään naisystävääsi. Minun täytyy kyllä nyt korkeamman moraalin omaavana kieltäytyä tarjouksestasi
Tämä oli vain testi sinulle. Tein feikkitarjouksen ja testasin oletko helppo nakki. :lol:
Oikeassa olet. Sinulla on korkea moraaali, kun pystyit kieltäytymään näin vastustamattomasta tarjouksesta.

Minähän en missään tapauksessa ja missään olotiloissa rakastani pettäisi.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Kid

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja Kid »

On vähän tylsää.. Hiljasta töissä..

Onneks sain 22.6 töistä vapaaks ja peukkuja pidän vapaiden suhteen myös 26.-27.6. Jos onnistuu, niin saadaan olla mökillä pidempään! Miniloma.

Kohta kait syömään, niin saa jotain järkevää tekemistä...
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja par-sky »

uudet vuokrasopimukset pitäs jaksaa raahata toimistolle. ja sitä ja tätä ja tota... tänään ei tunnu yhtään jaksavan.

vittumainen herätyskikka: työnnä teroitettu nakki nukkujan sieraimeen. siihen herää ja nakkiaromi säilyy nenässä koko päivän.
Me transmitte sursum, Caledoni!
RuNkkuTonttu

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Miten nyt taaskin on flegmaattinen olo? Ei oikein kiinnostaisi mikään. En kuitenkaan viitsi jäädä vaan makaamaan vaan painelen salille. Jos vaikka sieltä saisi hieman energiaa lisää. Tietenkin nusutytön luona vierailu voisi piristää, mutta en tee itse kyllä aloitetta... Minähän en suostu vonkaamaan :)

Eilen tuli sitten mitattua oma rinnanympärys: 110 Onkohan mulla isot tissit?
slam

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja slam »

Viikon siivoustyöt hoidettu. Huomenna vapaata.

Jaksaiskohan sitä festarisaunan nurkille lähteä kaljotteleen yksikseen. äh... saiskohan naapurin lähteen, jos ei ole lapsia hänellä hoidossa..

Eniwei, jospa vaikka noi sonnat heittäis...
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja par-sky »

kitinä sekos mulla äskön. aina kun yritti päävalikkoon, topickiin, se avas sen uuteen ikkunaan. :shock:
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Kävin lounaalla Raxissa. Väsyttää, oksettaa ja paskattaa. Oli niin nälkä että oli pakko ahmia.
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Eilen tuli sitten mitattua oma rinnanympärys: 110 Onkohan mulla isot tissit?
No kai tuolla jo jonkinlaiseen natuisotissilehteen pääsee, mutta älä haaveile "Kityn isoimmat" palkintopallitilasta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
mustakikkeli

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Tietenkin nusutytön luona vierailu voisi piristää, mutta en tee itse kyllä aloitetta... Minähän en suostu vonkaamaan :)
Jos tuo muuttuu jatkuvaksi ongelmaksi ja meinaatte ajautua umpikujaan kun kumpikaan ei uskalla tehdä aloitetta, ehdotan että sovitte ennalta joka viikolle tietyt viikonpäivät joina nusuttelette. Silloin kumpikaan ei joudu alentamaan itseään inhottavaksi vonkaajaksi, vaan voi painella toisen luo sen enempiä kyselemättä.

Syömään.
swirl

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tänään ei oo kyllä mun päiväni... puhelinvaihdeihmiset ovat joko lomalla tai sairaana tai jotain ja tuuppasivat sitten mut loppupäiväksi puhelinvaihteeseen, koska olen ainoa, joka osaa näitä laitteita käyttää. Olis omia hommiakin aivan helevetisti, mutta tässäpä sitä nyt sitten nökötetään. Raivostuttaa niin, että voisin kirkua :x
Kid

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kyllä se mister ruokaa osaa tehä. Nyt on maha täynnä.
Täällä toimistolla pitäis olla sohva, missä sais ottaa ruokalepoa. Nytkin on niin hiljasta et ihan hyvin voisin nukkua puol tuntia.
Mälsää!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja Lolita »

swirl kirjoitti:koska olen ainoa, joka osaa näitä laitteita käyttää.
Tämä on raivostuttavin kaikista syistä sen täällä käytössä olen "sä olet ainoa joka osaa" lisäksi. Argh! Muiden tyhmyydestä sakotetaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin