Tuurstaaki

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
prosessi

Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja prosessi »

On jo alkanut.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Saakutin Sinkkumatti kun meni tuon "Ketä panisit" ketjun tyrkkäämään esille. Nyt menee koko yö miettiessä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumari

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Tilulilu-liii! Viälä pystys, kohta ei. Saattaapi olla ettei tuosta peruukin pesusta tullut oikein mitään, noh ei voi voittaa edes joka kerta.
Avatar
Dryad
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 139
Liittynyt: 03.09.2005 21:03

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja Dryad »

Eka TPK!

Uskomatonta että olen hereillä tähän aikaan. Olin vielä onnistunut pistämään herätyskellon soimaan väärään aikaan, mutta onneksi kiltti pomo soitti vielä tarkistaakseen, että pääsen ajoissa töihin.

Vähän kyllä unihiekkaa silmissä johtuen epätavallisesta herätysajasta, mutta kai sitä yhteentoista asti selviää pystössä... :krooh:
Be a good animal, true to your animal instincts.
Sudenhenki

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Dumari kirjoitti:Tilulilu-liii! Viälä pystys, kohta ei. Saattaapi olla ettei tuosta peruukin pesusta tullut oikein mitään, noh ei voi voittaa edes joka kerta.
Heitä jorpakkoo sellaset ja kasvata itelles kunnon ruoskatukka. :)
slam

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja slam »

Jospa lähtisi oikein aamusta ikkunan siivoukselle. Kellarin ikkunoita ensi alkuun ja sitten rapusta vaikeita ikkunoita ja lopuksi tikkailla korkeammalta. Päivä olisi kaiketi pulkassa sen jälkeen.
Mulli75

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Dryad kirjoitti:Eka TPK!
Tuskinpa olet EKA jos tuohon aikaan töissä. Säännöt ovat että julkisilla on päästävä josa aikoo olla eka.

Mä tyrkkään itsen sijalle 2 (1) TPK
slam

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja slam »

Haisee vaatetus edelleen, kun joutuu likaveden kiskomaan ikkunalaseista itsensä päälle. Kehittyypä sellaisessa asenossa samalla vatsalihakset. :lol:
Avatar
Dryad
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 139
Liittynyt: 03.09.2005 21:03

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja Dryad »

Mulli75 kirjoitti:
Dryad kirjoitti:Eka TPK!
Tuskinpa olet EKA jos tuohon aikaan töissä. Säännöt ovat että julkisilla on päästävä josa aikoo olla eka.

Mä tyrkkään itsen sijalle 2 (1) TPK
Pyh! Asun työpaikkani lähellä, pitäisikö minut siis hylätä, jos en ole tänne bussilla kulkenut? :leuhka:

Saat kyllä lunastaa ykkös-sijani, nimittäin alkaa aivot olla jo unenpuutteen vuoksi niin jäässä, ettei jaksa kinata.

Enää ei ole pitkälti työpäivää jäljellä, jipii! :D
Be a good animal, true to your animal instincts.
ElanorRaven

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Huomenia! Vihannekset taas rouskuu suussa ja kerään itseäni kasaan töihinlähtöä varten. Työskennellään tänään kepeällä alityövoimalla ja joudun soittelemaan läpi miljoona asiakasta, grääh... Noh, ei kai auta kun alkaa kiskoa vaatetta päälle.
millivanilli

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Hitsin sade, täytyy sitten mennä julkisilla töihin. MUR!!
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

millivanilli kirjoitti:Hitsin sade, täytyy sitten mennä julkisilla töihin. MUR!!
Oot liian myöhään liikenteessä. :boohoo: Äsken kun tulin töihin niin ei vielä satanut.
Älä löi! En ole hurrit!
millivanilli

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Kimmen kirjoitti:Oot liian myöhään liikenteessä. :boohoo: Äsken kun tulin töihin niin ei vielä satanut.
Eikä tuo sade haittaisi, jos menisin vain vanhempien luokse töihin. Täytyy siirtyä toiseen työpaikkaan puoleltapäivin. Siellä kun on melkein pukeutumiskoodi, niin ihan uitettuna ei viitsi mennä :P
AarneAnkka

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Haukoitus. Tänään pitää viedä auto maalipinnaltaan hiottavaksi klo kahdeksiseksi. Ajattelin että jos meinaan myydä tämän auton, minun pitää hieman satsata sen pintaan jotta siitä tulee myyvemmän näköinen. Autossa kun naarmut laskevat hintaa heti kättelyssä. Melkeinpä enemmän kuin mitkään toiminnalliset viat.

Muuten päivä taitaa olla about normaali.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja cardic »

Dryad kirjoitti: Pyh! Asun työpaikkani lähellä, pitäisikö minut siis hylätä, jos en ole tänne bussilla kulkenut? :leuhka:
ei tartte julkisilla menna, mut aikaraja on aamun ensimmainen julkinen.

ja oon sit vissiin 3 TPK.
aamupalaks karistin pekonia ja munaa sampylan paalle, kadet haisee inhottavasti paistetulle rasvalle
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Geetzu

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mä ajattelin kohta mennä antamaan lekurisedälle pissa- ja verinäytteitä. Ja koska päivästä uhkaa tulla synkkä ja harmaa, vois muutaman päivän ulkoilun jälkeen ihan kotirottailla. Pyykkiä 2 vuorta, miten ne ei kävele ite tonne koneeseen? :?
1108

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Huomenta, kuppi kahvia ja töihin. Niin ja pierettää aika mojovasti! Tässähän ne tärkeimmät.
tonttu

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta. Teetä koneeseen ja vahvana kiitos.
Kohta lapsenlikaksi ja illalla Saunailemaan. Kivaa.
ninnithequeen

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta nussukat.

Tänään mamman peilipöytä muuttaa baarimme alakerrasta kotiin :cheer:
Rakas serkkuni tulee pakettiauton kanssa noutamaan. Vaan miten me kaksi hentoa tyttöstä saadaan se valtava ja painava peilipöytä kannettua, siinäpä vasta kysymys....
millivanilli

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

4 TPK!!

Slurpsista, täällä oli aamukahvin kanssa uunituoretta mustikkapiirakkaan...
Noriyumi

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Tere hommikust! Jumaliste kun silmissä tuntuu jonkinlaista kihelmöintiä = liian vähän unta. Prkl kun ei nukuta öisin!!! :evil: Ois ollut kiva mennä punttikselle mutta entä jos kompastelen laitteisiin? Ei hyvä..
ninnithequeen

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ihana sateen jälkeinen tuoksu ja auringonpaiste ulkona.

Mä muuten oon taas toilaillu, mun silmäkulman löin oveen...argh. Millonkohan mä rikon itseni lopullisesti?
Noriyumi

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

ninnithequeen kirjoitti:Ihana sateen jälkeinen tuoksu ja auringonpaiste ulkona.

Mä muuten oon taas toilaillu, mun silmäkulman löin oveen...argh. Millonkohan mä rikon itseni lopullisesti?
Skippaa ne aamukaljat, hyvä nainen ;)
ninnithequeen

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Noriyumi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ihana sateen jälkeinen tuoksu ja auringonpaiste ulkona.

Mä muuten oon taas toilaillu, mun silmäkulman löin oveen...argh. Millonkohan mä rikon itseni lopullisesti?
Skippaa ne aamukaljat, hyvä nainen ;)
Mä mitään ollu ottanu :roll:

Eiku kahvia nyt. Tosin joutunee tänään ottamaan tuopin tai kaksi kun haen sen saamarin peilipöydän vihdoin kotiin duunista. Rakas baarimme on auki vielä huikeat 4 vuorokautta....Niisk.
Noriyumi

Re: Tuurstaaki

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

ninnithequeen kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ihana sateen jälkeinen tuoksu ja auringonpaiste ulkona.

Mä muuten oon taas toilaillu, mun silmäkulman löin oveen...argh. Millonkohan mä rikon itseni lopullisesti?
Skippaa ne aamukaljat, hyvä nainen ;)
Mä mitään ollu ottanu :roll:

Eiku kahvia nyt. Tosin joutunee tänään ottamaan tuopin tai kaksi kun haen sen saamarin peilipöydän vihdoin kotiin duunista. Rakas baarimme on auki vielä huikeat 4 vuorokautta....Niisk.
Täh? Mitä sä sit teet? Onko uusi duuni jo??
Vastaa Viestiin