Persjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

TONNI

Hyvästit.
Kid

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

1108 kirjoitti:TONNI

Hyvästit.
Jälleen kerran. Hei hei.
Noriyumi

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Heräsin aamulla vitutukseen ja se paheni kun katsoin tilitietojani. Eikun homoviisikkoa digiboxilta kuvaruudulle ja heti parani olo. Löysin myös vanhat mutta NIIIIIIIN tyylikkäät italialaiset kengät kaapistani. Nämä pistän jalkaani illalla kun menen ulos! :) Jos olisin syntynyt mieheksi, olisin varmasti joko håmå tai ennemminkin tyylitelty ja huoliteltu hetero metroseksuaalimies !!! :cheer:
AarneAnkka

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

No niin, otin peräti kuvat siitä lommosta ihan vaan jos niitä tarvitaan selvityshommaan. Ja sain yhteyttä lommon tehneeseen osapuoleen (tai siis niiden liikkeeseen) ja sanoivat että soittavat takaisin kunhan asia on setvitty. Pare kanssa että soittavat.

Tämä on eka kerta kun minulle on käynyt tällaista, joten onko teillä jotain vinkkejä tai varoituksia aiheesta? Voidaanko tällaisessa tapauksessa minua vedättää?

Kerrataan vielä tarina niille jotka missasivat sen: Vein autoni eilen Shining Centeriin hiotuttamaan ja kestovahaamaan sen maalipinnan. Auton ollessa parkkipaikalla erään asiakkaan rekka kääntyessään kolautti siihen lommon. Onneksi paikallaolijat näkivät tapauksen ja tiesivät kenestä on kyse. Rekkakuski itse ei huomannut mitään vaan ajoi pois.
Pehmis

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

AarneAnkka kirjoitti:Tämä on eka kerta kun minulle on käynyt tällaista, joten onko teillä jotain vinkkejä tai varoituksia aiheesta? Voidaanko tällaisessa tapauksessa minua vedättää?
Kyllä tuo on helppo tilanne - auto entiselleen, kolauttaja maksaa. Kaikki muu on vedätystä.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

AarneAnkka kirjoitti:No niin, otin peräti kuvat siitä lommosta ihan vaan jos niitä tarvitaan selvityshommaan. Ja sain yhteyttä lommon tehneeseen osapuoleen (tai siis niiden liikkeeseen) ja sanoivat että soittavat takaisin kunhan asia on setvitty. Pare kanssa että soittavat.

Tämä on eka kerta kun minulle on käynyt tällaista, joten onko teillä jotain vinkkejä tai varoituksia aiheesta? Voidaanko tällaisessa tapauksessa minua vedättää?
Kannattaa kysyä siltä firmalta mitä vakuutusyhtiötä käyttävät ja soitella niille ja tiedustella missä vaiheessa asia menee. Tarvitset myös vakuutusyhtiön nimen jotta tiedät mihin viet auton vakuutustarkastajalle.
Älä löi! En ole hurrit!
bedlam

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Panettaaaaa! Ja oulututtaaaaa!
AarneAnkka

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Kimmen kirjoitti:Kannattaa kysyä siltä firmalta mitä vakuutusyhtiötä käyttävät ja soitella niille ja tiedustella missä vaiheessa asia menee. Tarvitset myös vakuutusyhtiön nimen jotta tiedät mihin viet auton vakuutustarkastajalle.
Hyvät pointit, kiitoksia. Eivät ole vielä soittaneet takaisin, mutta tuskin voivat haukkua minua kärsimättömäksi jos soittelen heidän peräänsä pian uudestaan.

Auto siis pitää viedä vakuutustarkastajalle ennen korjausta? Onko autokorjaamoilla omat tarkastajat, vai onko kyseessä ihan eri paikka?
mustakikkeli

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

AarneAnkka kirjoitti:Eivät ole vielä soittaneet takaisin, mutta tuskin voivat haukkua minua kärsimättömäksi jos soittelen heidän peräänsä pian uudestaan.
Väliäkös sillä. Sähän olet myymässä autoa pois uuden tieltä, joten sikäli on ymmärrettävääkin jos et halua liiemmälti odotella.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hoitoa muillekin kuin autoille?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

AarneAnkka kirjoitti:Auto siis pitää viedä vakuutustarkastajalle ennen korjausta? Onko autokorjaamoilla omat tarkastajat, vai onko kyseessä ihan eri paikka?
Homma menee nopeammin jos viet itse tarkastajalle. Tarkastusasemia on ripoteltu sinne tänne, esim konalassa on joidenkin vakuutusyhtiöiden tarkastusasema (googleta). Tarkastajat kiertävät toki myös merkkiliikkeissä, mutta saattaapi kestää monta päivää ennenkä ehtivät autoasi tarkastamaan. Oman liikkeesi toimintatapa kannatta tarkistaa soittamalla sinne.

Mustakikkeli sanoi ihan oikein. He kolhivat myynnissä olevaa autoasi, joten ripeyttä sopii toivoa eikä sitä tarvitse hävetä tai pyytää anteeksi!

OT: Ottaa päähän kun joku hajoittaa omaisuutta. Eihän siitä useimmiten itselle mainittavia kuluja tule, mutta se perkeleen soitteleminen sinne tänne ja asioiden selvitteleminen kiristää vannetta entisestään pään ympärillä.
Älä löi! En ole hurrit!
Kid

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Tekosyiden varjolla liukenen tänään töistä puol neljältä. Kaupan kautta kotiin. Ajattelin takapihalla hioa lipaston tai sitten pestä maton. Mister lupautui seuraksi. Onhan sekin yhteistä tekemistä, eikö vain?
Jos sitä rankan viikon kunniaks maistelis illalla myös pari kaljaa ja nauttis toisen läheisyydestä...Huomenna taas töitä..
swirl

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Voe kakka kun pitää vielä istua täällä puolitoista tuntia. Esimies sanoi, ettei sitä haittaa, vaikka olen vain fyysisesti läsnä. Sain siis virallisen luvan lusmuilla loppupäivän. Woho.
RuNkkuTonttu

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Mites asiat voivatkin mennä niin päin persettä?!? Mä en jaksa... Vituttaa... töihinkin pitäisi mennä... *kiroilua*
slam

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Hei, hei maailma, oli hauskaa.
killkill

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Kristus orava! Kolmas helppari-vuoro tällä viikolla ja alkaa tuntua jo luissa. Vaikka puhelimessa on loungein soittoääni mitä olla ja voi, alan olla hermoromahduksen partaalla. Ihme ja kumma, tänään ei ole tullut yhtään idioottisoittoa, kaikilla on ollut oikeasti hätä...

Kylläpä taas perskänni maistuis, mutta ei taida pystyä.
mustakikkeli

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Yksi kaveri otti yhteyttä puolen vuoden hiljaisuuden jälkeen ja kyseli kuulumisia. Toivottavasti tarttuu heittämääni täkyyn terassikierroksesta, ja saa muutkin vanhasta kaveriporukasta mukaan.
bedlam

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

killkill kirjoitti:Kylläpä taas perskänni maistuis, mutta ei taida pystyä.
Nyt kesän kynnyksellä olen yllättänyt itseni remuamalla jo parisen viikonloppua, vaikka talvella uni tuntui aina voittavan jo parin olusen jälkeen. Tuleva loma hieman pelottaakin etukäteen.
AarneAnkka

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Kimmen kirjoitti:Mustakikkeli sanoi ihan oikein. He kolhivat myynnissä olevaa autoasi, joten ripeyttä sopii toivoa eikä sitä tarvitse hävetä tai pyytää anteeksi!
Asialla ei tosin ole kiire, auto menee myyntiin vasta lokakuussa. Vähän aikaisin olen siis liikkeellä tuon kiillotuksen kanssa, mutta taustalla oli vähän sitäkin että naarmut olivat ikävästi näkyvissä enkä halunnut ajaa kesälläkään naarmuisella autolla. Kunhan en mene naarmimaan autoa itse uudestaan ennen lokakuuta... :)
OT: Ottaa päähän kun joku hajoittaa omaisuutta. Eihän siitä useimmiten itselle mainittavia kuluja tule, mutta se perkeleen soitteleminen sinne tänne ja asioiden selvitteleminen kiristää vannetta entisestään pään ympärillä.
Juu, sama täällä. Vatuttaa mikä tahansa tällainen huolenaihe joka ei pilaa elämää eikä mitään, mutta vaatii kuitenkin paljon säätöä ja selvittämistä.
killkill

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Haluan jakaa teidän kanssanne erään itseäni suuresti hämmästyttävän tunteen: Sugababes on mainio! Etenkin uuden levyn "Red Dress" vie mukanaan. Samapa tuo vaikka kyseessä on taustanauhan päälle vinkuvia pissaliisoja hotpantseissa... tarkemmin ajatellen, paskat musiikista 8-)
bedlam kirjoitti:Tuleva loma hieman pelottaakin etukäteen.
Kyllä mä lomasta selviän, siinä on sukeltamista niin paljon, ettei ehdi vetää viinaa. Tämä lomanalunen voi sen sijaan olla vähän hankalampaa. Paradoksaalista kyllä, vesiurheiluharrastukseni pitää minut kuivana!!!

Erkele. Välillä harmittaa että on tutustunut koko aineeseen. Silti siitä ei pääse mihinkään, että sopiva nousuhumala on maailman ensteks-hienoin fiilis ja rakastelu on paljon parempaa parin punaviinilasillisen jälkeen. Varjopuolena taas tuo monelle kuppiveikolle tuttu runsaan riemun raskas hinta, joka maksetaan useamman päivän kestävänä vajaatehoisuutena, omituisena olona ja alakulona.
Viimeksi muokannut killkill, 09.06.2006 15:37. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
silsakenraali™

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Ostin välipalaksi maitorahkapurkin, viinirypäleitä, omenan ja banaanin. Tein niistä semmosta ultraterveellistä mössöä. Kohta työaikaliikuntaa eli salille ja sit firman saunailtaan. Ekan kerran työhistoriassa mut oikeasti palkitaan esimiehen toimesta, nyt siis saunaillan ja ilmaisten viinojen muodossa.

Mutta se tärkein eli fudis alkaa tänään, vähäx siistii!!!
Elukka

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Jippi-jai-jee.
Tämä päivä taisteltu duunissa Handycamin ja paskan TV-kortin kanssa.
Handycamista saa kuvaa ulos joko komposiitti- tai s-video -piuhan kautta, kun taas TV-kortti suostuu kaappaamaan ainoastaan koaksiaalipiuhaa pitkin tulevaa kuvaa. (Miksi :evil: :ssa siinä sitten edes on s-videolle ja komposiitille liittimet?!)
Ratkaisu on tietenkin kaikessa nerokkuudessaan tämä:
1. Nauhoitetaan kuva kameran 8" digi-nauhalta s-videon kautta VHS-kasetille hifi-videoilla
2. Tyrkätään VHS-nauha tavallisiin kämävideoihin, joissa on koaksiaaliulostulo ja siirretään siitä TV-kortille.
Sarjassamme helvetisti järkeä. :tiistai:

Onnexi kohta alkaa viikonloppu.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja cardic »

sit kotio ja landelle. illalla junttikuulaa telsusta bisse kourassa
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
killkill

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Elukka kirjoitti:Sarjassamme helvetisti järkeä. :tiistai:
Onko tämä nyt edelleen sitä samaa "pitää saada työkavereiden perseestä kuvaa" -projektia? :D
silsakenraali™

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Vittu, mun vatsassa kiertää syön mitä tahansa. Pitää olla koko ajan lähtökuopissa, varpuset eivät kysy ulkoilulupaa :D

Onko tämä nyt jotain bakteerikantojen eroprosessia?
Vastaa Viestiin