Persjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Sannnu

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Huomenta...juon kahvia mun 4dl vetävästä Tigru-mukista. Työkahvimukina pitää aina olla joku joko mauton "Olispa jo perjantai" -slogan muki tai sitten joku yltiö söpö muumi- tai nallepuh-muki. Mä en kyllä käsitä ihmisiä, jotka voivat juoda pahvimukista kahvia..ihan oikeesti siinä on _niin_ suuri makuero posliinikahviin verrattuna. ...mullakin on kaksi erilaista duunimukia :oops:

Perrrrrjantai...vapaa viikonloppu! Sääkin näyttää hellivään..ainakin kevyesti sillkihansikkain..

Tuossa pohdiskelin, kun lueskelin meidän Kitinän viestejä, että aika hyvin jo tekstin sisällöstä pystyy päättelemään, kuka on ketjun avannut..jotkut vain kirjoittavat useinmiten samantyyppisistä aiheista...ehkä se on aika luonnollistakin...ööh...
slam

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

kirjoitan sängystä. näyttö on jalkojen vierellä ja muut romppet saatavilla... eiköhän täsä samalla invalisoidu...
huima

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Hikinen aamu. Nyt aamupalaa ja Virgin Radio UK:ta - ja sitten saattamaan seura junalle, ja itse duuniin.

Nyt osaan kuvitella miltä rock'n'roll-elämä tuntuu. Herää isosta sängystä, muistaa punaviinin ja hyvät vibat viime yöstä - ja vieressä nukkuu nuori ja jäntevä tanssijatar.

Jep! Tää on tätä.
slam

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

rontti26 kirjoitti:
slam kirjoitti:
rontti26 kirjoitti:kukaan ei sitten oo lähössä tänään baariin parille...höh...
mikäs siinä, jos tarjoat kuljetuksen, ruuan ja kaljan.
kyllä mä bisset tarjoon,mutten safkaa enkä kuljetusta
nauttikaa helsinkin maalaismaisemasta. tämä tukhölma on ihan jees..
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Plopplopplop. Yritän saada itseni ylimaailmallisen väsymyksen ja tiukan virastokahvin avulla sellaiseen transsiin, että kuvittelisin työnteon olevan pelkkää plussaa. Työpöytää koristavat asiakirjapinot vähentävät tämän mielikuvaharjoittelun tehoa.

Ommmmmmmmmm. Must.... try.... harder...
Don't Panic!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Vitsit, uudessa (sekaisessa, paskaisessa) kodissa netissä surffailu ja pyykin peseminen uudella koneella on aikas lailla parhautta. Voihan hemmetti. Ja parvekelasipoika touhuaa partsilla. Pikkusisko väijyy salkkareita. Illalla ehkä pesisstadionille johonki konserttiin pitäis kuulemma lähtee.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

syttiK kirjoitti:Laitetaan Nartun kans paikat sekasin.
Näyttelyyn menossa? Pitäisköhän tulla vakoilemaan :twisted:
McJanne kirjoitti:TPK. Viikko+tämä päivä lomaan.
Samixet!!!1
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
bedlam

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:netissä surffailu ja pyykin peseminen uudella koneella on aikas lailla parhautta.
Mistäs tuollaisia koneita saa!?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:netissä surffailu ja pyykin peseminen uudella koneella on aikas lailla parhautta.
Mistäs tuollaisia koneita saa!?
Kärkkäiseltä. Pyykkitietokone. Eeeikäkö osasin laittaa virtanapin on-asentoon, ja katos vaan ku kaiken maailman yhteydet pelaa täälläkin, aika ihqua. Ja pesukone on pieni ja nätti ja keittiössä, kaapinoven takana, aika ihqua.
AarneAnkka

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ei jumperi, mullahan tuli just aamulla 3000 viestiä täyteen ja missasin tämän merkkitapauksen! No riehutaan nyt sitten senkin edestä:

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: 3000!!!! :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Kuohuviinipiknikki Suomenlinnassa voisi olla päivän teema jos sää pysyy edes jotensakin suotuisana. 8)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
1108

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Jumankauta, Iggy Pop on Pop!!!

Tää otti lävistyksen, vittu että sattuu....
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

1108 kirjoitti:Tää otti lävistyksen, vittu että sattuu....
Prinssi Albert? :D

Eiku oikeesti:

:pics:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Pikku-Akka

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Vielä töissä, mut kohta Laidunkauden avajaisiin kaapunniin. Keilaamaan ja syömään, oma musserokin :h: hiippailee illan päälle paikalle. Päästään pitkästä aikaa yhdessä viettään iltaa..
sanctus

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Lainaneuvottelut ja itsehillintä voisivat olla sopivan säädytöntä tälle päivälle.
Kid

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mä taidan yrittää livistää tänään töistä aikasemmin. Täällä on hiljasta ja tylsää..
Mä ahmin äsken kinkkupaninin pääruuaks ja suseten jälkkäriks. Oksu olo.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tekisi mieleni mennä katsomaan Apulantaa Vantaan lihatiskille (joo joo, tiedän, että aion ja olen menossa paljon, mutta en saa mitään oikeasti aikaiseksi), mutta tajusin, että maksettuani 12 euron lipun ja parin euron narikan, minulla ei jää lainkaan rahaa. En siis mene.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
slam

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Leffa rullaamaan taas... ei jaksa todellisuutta mietti nyt...
1108

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Lolita kirjoitti: :pics:
Nou, nou.

Pihtaan tietoa mihin sen otin. Haa haa!!!!!
1108

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Seitsemän
1108

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kuusi
1108

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Viisi
1108

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Neljä
1108

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kolme
1108

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kaksi
Vastaa Viestiin