Persjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elukka

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

killkill kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Sarjassamme helvetisti järkeä. :tiistai:
Onko tämä nyt edelleen sitä samaa "pitää saada työkavereiden perseestä kuvaa" -projektia? :D
Sitäpä hyvinkin. Perseestä tää on muutenki. :perse:
Edith

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä tapasin tänään Tony Halmeen (tai ainakin todella, siis todella, samannäköisen miehen). Ja mun on mitä ilmeisimmin mentävä tutkituttamaan pääni, mutta se näytti mun mielestä jotenkin aika suloselta. Järkytys-pärkytys.

Mut ehkä mä nukun ensin. Ja sitten ois pihalla helvetin terassinrakennustalkoot. Ei musta ole siihen rakennukseen mitään hyötyä, mutta naapurintädille lupasin mennä sinnekin. Plääh. Eli ei kai siis baariin, ainakaan kovin pian.
Elukka

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Hop. Nyt kauaspoiskotio täältä. :yo:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Nyt tulin töistä!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Sudenhenki

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Aasi on tiukalla asialinjalla tänään.

Minua taas huolettaa hieman, postiluukku tiesi rämisten kertoa että kohta puoleen pitäisi tilillä olla 180€ ylimääräistä pätäkkää, mikä ei tule onnistumaan, sillä olenhan erittäin huono rahan käsittelijä. Se että tämä tulee luultavasti vaikuttamaan tuleviin aktiviteetteihini, nostaa verenpaineen vaarallisiin lukemiin, ehkä posautan suonenkin.

Aika kertoo, voihan harrastus.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Syötiin Havaijinpataa. Avasin jo oluen. Kauhee väsy ja nuutumus. Ei jaksais mitään oikein. Täytyy ootella toi toinen sisko tuolta ja kattoo mitä sillä on mielessä ja saako se tsempattua. Jos rupee satamaan ni ei oikein nappade lähtee sinne konserttiinkaan vaeltamaan.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Edith kirjoitti:Mä tapasin tänään Tony Halmeen (tai ainakin todella, siis todella, samannäköisen miehen). Ja mun on mitä ilmeisimmin mentävä tutkituttamaan pääni, mutta se näytti mun mielestä jotenkin aika suloselta. Järkytys-pärkytys.
Tajusin tänään, miksi jotkut naiset pitävät kaljupäistä. Nehän näyttävät ihan vauvoilta! Ja humalaspäissään käytöskin on samanlaista.

Kuva
Kuva[/img]
AarneAnkka

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Jaaha, autoani kolhinut osapuoli haluaa nähdä auton. Pitääpä suoriutua tästä kohti Herttoniemeä ennen kuin liike menee kiinni. Fiuuuu...
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Vieläköhän tämä toimii.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Noriyumi

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Vadim kirjoitti: Tajusin tänään, miksi jotkut naiset pitävät kaljupäistä. Nehän näyttävät ihan vauvoilta! Ja humalaspäissään käytöskin on samanlaista.
Kuva

Yäk.

Kuva[/img][/quote]

Zöpö.
Noriyumi

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Vadim kirjoitti: Tajusin tänään, miksi jotkut naiset pitävät kaljupäistä. Nehän näyttävät ihan vauvoilta! Ja humalaspäissään käytöskin on samanlaista.
Kuva

Yäk.

Kuva[/img][/quote]

Zöpö.
Noriyumi

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Vadim kirjoitti: Tajusin tänään, miksi jotkut naiset pitävät kaljupäistä. Nehän näyttävät ihan vauvoilta! Ja humalaspäissään käytöskin on samanlaista.
Kuva

Yäk.

Kuva[/img]

Zöpö.
Avatar
Herttua
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 148
Liittynyt: 13.05.2006 20:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Herttua »

Öh ... numba lähti sit taas ovet paukkuen ja slam muutti Ruotsiin kesäksi ???
(jälkimmäisen jotenkin ymmärsin näin,korjatkaa jos oon väärässä)...

Tänään 26 mittarissa :cheer:

Taidanpa käväistä Studio 51:sen sinkkubileissä kattelee lihatiskiä...
eihän sitä koskaan tiedä vaikka pariutuis :roll:


Edit: vatsa kipeä,mä mihinkään pääse lähtee,toivottavasti menee ohi
huomiseen mennessä,ei ois paljoo varaa olla töistäkään poissa
Viimeksi muokannut Herttua, 09.06.2006 20:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Nyt taas toimii.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
AarneAnkka

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Menin, näin, palasin. Sanoin heille tulevani "tänään tai huomenna aukioloaikaan käymään" ja ajoin töistä sinne firmaan joka autoani oli kolhaissut. Vaan kuinka ollakaan juuri ne kaksi jamppaa jotka vastasivat asioista olivat jo poistuneet paikalta. Rekka oli kuitenkin siellä, ja sen takanurkassa oleva astinlauta täsmäsi lommoon kyllä niin selvästi että tapaus oli mielestäni selvää pässinlihaa. Mutta koska jampat eivät olleet paikalla, minun pitää palata sinne uudestaan maanantaina hoitelemaan vakuutusjutut kuntoon. Reissaamista, hohhoijaa.

Harmi ettei ollut kameraa mukana. Olisin ottanut kuvan astinlaudasta saman tien. Lommosta on jo kuva (ks. galleria jos kiinnostaa).

Mitäs tässä muuta. Huomenna lähden Keski-Suomeen lomailemaan. Satoi tai paistoi, maisemanvaihdos tekee hyvää. Samalla kaverini saa vihdoin sen hänelle ostamani hukarin lahjaksi.
Edith

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mua sinne talkoisiin tarvittu. Ajoivat pois ammattilaista häiritsemästä.

Jään siis pohtimaan baariasiaa. Jotenkin olisi varmaan ns. asiallista mennä viimeisen tylsän työpäivänsä päätteeksi baariin, ts. ainakin ns. normaali ihminen tekisi kai niin. Mutta tahdonko minä mennä? Tahdonko oikeasti ja tarpeeksi paljon?
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Herttua kirjoitti:
Tänään 26 mittarissa :cheer:
Onneksi olkoon!!

Tämä on ihan väsypuhkipoikki.
Tekisi mieli mennä nukkumaan. Yyyyh.

Ei vielä saa, muuten sitä heräilee aamuyöllä, ja se ei ole kivaa, sillä se aiheuttaa yösyöntiä.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
bedlam

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Onnea Herttualle. Taidanpa ottaa ihan sen kunniaksi yhden oluen.
mustakikkeli

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

AarneAnkka kirjoitti:Menin, näin, palasin. Sanoin heille tulevani "tänään tai huomenna aukioloaikaan käymään" ja ajoin töistä sinne firmaan joka autoani oli kolhaissut. Vaan kuinka ollakaan juuri ne kaksi jamppaa jotka vastasivat asioista olivat jo poistuneet paikalta.
Selvää vittuilua, juoksuttavat sua turhaan kun eivät halua maksaa. Veloita tähän mennessä matkoihin kuluttamasi bensa ja aika niiltä. Lisäksi sano niille kusipäille että jos haluavat tarkistaa autosi vauriot, tulkoot tarkistamaan sun luoksesi. Niin ja tietenkin poistu paikalta jos he tulevat, hammas hampaasta.
Pehmis

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

mustakikkeli kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Menin, näin, palasin. Sanoin heille tulevani "tänään tai huomenna aukioloaikaan käymään" ja ajoin töistä sinne firmaan joka autoani oli kolhaissut. Vaan kuinka ollakaan juuri ne kaksi jamppaa jotka vastasivat asioista olivat jo poistuneet paikalta.
Selvää vittuilua, juoksuttavat sua turhaan kun eivät halua maksaa. Veloita tähän mennessä matkoihin kuluttamasi bensa ja aika niiltä. Lisäksi sano niille kusipäille että jos haluavat tarkistaa autosi vauriot, tulkoot tarkistamaan sun luoksesi. Niin ja tietenkin poistu paikalta jos he tulevat, hammas hampaasta.
Kilometrikorvaus 0,42 senttiä/km. Lasku perään.
bedlam

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Pehmis kirjoitti:Kilometrikorvaus 0,42 senttiä/km. Lasku perään.
Totta helvetissä. Jos kerran sovittu oli, että ovat paikalla sovittuun aikaan.
AarneAnkka

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Eiköhän kilometrikorvaus riitä. En menisi vittuilussa niin pitkälle että kutsuisin heidät paikalle ja poistuisin saman tien. Mutta joo, ärsyttävää joka tapauksessa. Onneksi siellä kuitenkin oli ne muut työntekijät paikalla. Maanantaina kun menen sinne, varmistan ensin että head honchot ovat ja pysyvät paikalla. Ja otan kameran mukaan
Elukka

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Bluuh.
Vihdoinkin kotona ja elikkohommat hoidettu.
Nyt tää korkkais yhden Crow Moorin. :beer:
Avatar
Herttua
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 148
Liittynyt: 13.05.2006 20:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Herttua »

Kiitos onnitteluista :)
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
Ebola

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Jotenkin miun virtuaaliset munaskut kutiaa siihen malliin, että olen saanut töissä vellovan flunssan (hei, oikein todella kamalan yllättävää).

Ja minnuu hitottaa kun en pääse Turkuseen, jossa äiteellä ei oikein leikkaus mennyt niin kuin pitäisi, eikä pomo lämpeä ajatukselle että sinnepäin lähtisin matkustelemaan ---> poissaoloja.
Vastaa Viestiin