Laa-laa-lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ElanorRaven

Re: Laa-laa-lauantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Gattaca kirjoitti:Ei tuo kieltokaan ole... en mä niille runki, liikaa duunia niin että yhteen kuvaan väsyy ettei se kiihoita enää eikä se ole oikeesti sun vartalo.. otin nassukuvasi talteen sitä varten..
Voi jeesus sun kanssas. Hanki elämä!
Edith

Re: Laa-laa-lauantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

bedlam kirjoitti:Ai niin, sonse miitti tänään.
Mikä miitti? Oulussako? Vai salamiitti Helsingissä, josta minulle ei ole kerrottu mitään?

Oli muuten vähän pöljä leffa se Parempi kuin Beckham. Mutta nätti tyttö se intialaispääosan esittänyt.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Laa-laa-lauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Edith kirjoitti: Mikä miitti? Oulussako? Vai salamiitti Helsingissä, josta minulle ei ole kerrottu mitään?
Ei mullekaan ole taas kerrottu mitään!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Edith

Re: Laa-laa-lauantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

aasi kirjoitti:
Edith kirjoitti: Mikä miitti? Oulussako? Vai salamiitti Helsingissä, josta minulle ei ole kerrottu mitään?
Ei mullekaan ole taas kerrottu mitään!
Lue kaikkien yksityisviestit ja anna salailijoille piiskaa. Tosi epäreilua käytöstä niiltä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Laa-laa-lauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Edith kirjoitti: Lue kaikkien yksityisviestit ja anna salailijoille piiskaa. Tosi epäreilua käytöstä niiltä.
En voi enää, olen ryhtynyt kaikkea tarkkailevasta isoveljestä piraatiksi, joka kannattaa tekijänoikeuksien kaventamista, patentoinnin rajoittamista ja yksityisyydensuojan puolustamista. Arrr!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Edith

Re: Laa-laa-lauantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Kaikki pettää, kukaan ei tykkää eikä tottele mua :(
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Laa-laa-lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Menojalkaa vipattaisi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ElanorRaven

Re: Laa-laa-lauantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Plääh, minä joudun töihin huomenna. Eijjaksais. Mutta ensi viikoksi on kuulemma luvattu kunnolla lämpenevää! :cheer:
huima

Re: Laa-laa-lauantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Laa-laa-lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tuossa kevyellä päiväkävelyllä huomasin eräässä galleriassa taulun, jonka tosiaan haluaisin seinälleni. Pienenä esteenä tosin hinta, 11500e. Tänään tulee lottovoitto, tulee tulee.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bedlam

Re: Laa-laa-lauantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Edith kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Ai niin, sonse miitti tänään.
Mikä miitti? Oulussako? Vai salamiitti Helsingissä, josta minulle ei ole kerrottu mitään?
Ei helvata. Olen ajatellut, että se Tapionmiitti on tänään. Sen takia viikko sitten peruutin osallistumisenikin, kun ajattelin että en jaksa. Ääh, on sitä hölmö.
Edith kirjoitti:Oli muuten vähän pöljä leffa se Parempi kuin Bedlam.
Kuulostaa kyllä ihan järjenvastaiselta leffalta.
Edith

Re: Laa-laa-lauantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

No, IhQu, ettei sit ollutkaan mitään salamiittiä. Ehdin kumminkin jo syödä yhden Domino-keksin hyljäketunnesuruuni. Nyt mä varmaan lihon gramman.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Laa-laa-lauantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Pidin tunnit ulkona. Naamaan tarttui kivasti väriä. (Lue: otsaan ei ollut aiemmin tarttunut kypärän alle väriä, nyt se on tulipunainen)

Pitäis kaupungille jaksaa, vonkaavat taas mokomat. En tiiä, menen yöllä kuskiksi sitten.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
silsakenraali™

Re: Laa-laa-lauantai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Hillitön halipula, johtuu krapulasta, joka väijyi työpäivän ja heräsi yht'aikaisesti minun kanssa tuossa päikkärien jälkeen. Taas kysyn itseltäni, että kannattiko juoda? Itseni tuntien kyllä sitä vaan täytyy nollata välillä.

Jahas, futismatsi alkaa kohta...
SikaMika

Re: Laa-laa-lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

ElanorRaven kirjoitti:Uni saa ihmeitä aikaan.
Jees. Olin kuin uudelleen kuollut lähtiessäni aamulla töihin 2 tunnin unien jälkeen. Enkä edes ollut baarissa kuin käväisemässä, 5 tuoppia join. 13,5 tuntia tuntui kuitenkin aika pitkältä...

Ja ulkona paistaa aurinko, vaikuttaisi olevan lämmin päivä tulossa
Niin paistoi. Olin ottamassa töiden lomassa arskaa ilman paitaa kun joku ajoi autolla tööttäillen ja moikkaillen ohi. En tuntenut, enkä näin ollen välittänyt. Hetkeä myöhemmin tuli pikku-pomolta viesti, jossa luki lyhyen ytimekkäästi "paita päälle!!"! Lupasin laittaa, kysyin vielä pitääkö laittaa housutkin...!

Nyt aion heittäytyä pitkäkseni, imailla kylmää Sosa Sola Lightiäni ja antautua täysin Argentiinan jalkapallomittelön vietäväksi. So long, imurit!
ElanorRaven

Re: Laa-laa-lauantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Ny nukkumaan, että jaksaa aamulla tempoa itsensä kuudelta ylös.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Laa-laa-lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No kun kukaan ei houkuttele baariin niin menen katsomaan futista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bedlam

Re: Laa-laa-lauantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Olut maistuu tänäänkin hyvältä. Ylläripylläri! Eipä ollut terassillelähtijöitä, joten kalsareiksi meni tämäkin ilta. No, oma seura paras seura.
ElanorRaven

Re: Laa-laa-lauantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

En minä mitään unta saa. Join liikaa kahvia liian myöhään. :maanantai:
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Laa-laa-lauantai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Tänään on ollut NIIN outo päivä! Oltiin Hietsussa pari tuntia ja hirveästi hyvännäköisiä miehiä tuli juttelemaan meille. Eihän tämmöistä tapahdu Helsingissä ikinä, ainakaan keskellä päivää.. Ehkä se johtuu tästä auringosta?

Huomenna pitäs mennä töihin. Ei oikein huvittais.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Laa-laa-lauantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Himassa taas. Ihkuu, must tulee vähä ees ruskee, mahtava ilma oli koko päivän. Niin, ja ei ollu ihan hukkareissu, Voitto tuli! *tuulettaa* Mamalla on vaan paras Narttu :h:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Laa-laa-lauantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Ärsytyskynnys on taas kylmänviileällä asiasta joka on oikeasti ihan sama. Jospa vaikka sinne kaupungille koittais irtautumaan, huomenna vaan yhdestä neljään duunia.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Laa-laa-lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

bedlam kirjoitti:Ylläripylläri! Eipä ollut terassillelähtijöitä, joten kalsareiksi meni tämäkin ilta. No, oma seura paras seura.
Kalsarit kiinnostaisi kovasti myös täällä, mutta on käynyt niin valitettavasti ettei kaapissa ole yhtään "talousviinaa" eikä kunnon kamaa viitsi juoda juomalla. Katson siis toisen erän ja poikkean lähikapakissa yhdellä viskillä.

Nauttikaa vaikka näistä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Laa-laa-lauantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä olin tänään juhlimassa possunaisen synttäreitä. Otin muutaman kuvan, kun eräät kitinäläiset ja heidän puolisonsa olivat nelistään sängyssä. Kaikki kasassa ja päällekäin. Oli hyvät bileet. Kiitos :h:


Joku fuckbuddy-systeemi olis kiva, kun panetus iskee silloin tällöin, mutta pidempään ei oikein jaksaisi toista ihmistä katsella. En kuitenkaan taida kehdata tekstata tarrautuja-konstaapelille, kun olen kohta vuoden pitänyt täydellistä hiljaisuutta ja jättänyt vastaamatta viesteihin. Jos sille kerran antaa, pikkusormen, se ahdistelee taas ainakin vuoden.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
1108

Re: Laa-laa-lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

JOU!

Moon hengissä vaikkakin aika huonossa hapessa. Kolmenpäivän ränni on kolmenpäivän ränni EI SILLE MITÄÄN VOI!

Kohta katsoon liskoja, näihin tunnelmiin, ötyä äpärät.
Vastaa Viestiin