Shunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
prosessi

Shunnuntai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Ny.
Sudenhenki

Re: Shunnuntai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Tuli taas kerran todistettua miten helvetin retardeja ihmiset osaavat olla. Taas yksi syy enemmän olla menemättä ulos.
ElanorRaven

Re: Shunnuntai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Onpas viikonpäiväketjussa kuollutta. Minä popsin vihanneksia ja suunnittelen töihinlähtöä. Tänään tapahtui kyllä suuren luokan ihme - heräsin herätyskellon ensimmäiseen piippauksen, laitoin sen heti kokonaan pois päältä ja hyppäsin täysin virkeänä pystyyn ilman minkäänlaista halua painua takaisin nukkumaan. Ja kun vielä odotin jotain tuskaherätystä, kun heräsin ensin kahdelta ja sitten viideltä täysin valmiina nousemaan ylös, yleensähän silloin ei taas yhtään jaksaisi nousta silloin, kun kuuluisi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Shunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kaikillehan meille on käynyt joskus, että herätessä tekee mieli sahata se käsi irti mutta näköjään pystyn vetämään tuonkin aivan uusiin taivaisiin.

Ällin palatessa huomaan naisen olevan 10-15 vuotta vanhempi eikä vuodet ole olleet armeliaat. Herätys tapahtuu naisen suunnilleen samanikäisen veljen punkasta. Veli nukkuu toisella puolella. Uusi sadanmetrin maailmanennätys.

Veli ei ollut paikalla asennon muuttuessa vaakatasoiseksi.

Siskon kanssa ei päästy puusta pitkään sammumisen takia, ei oman.

Perse ei ole kipeä.

Miksi kerron tämän teille? Koska jumalauta saatte tekin kärsiä.

Muutan pois tältä alueelta etten törmää enää kyseisiin tapauksiin.

Nyt menen maaten ja tapahtunutta unessa syväluodattuani, hirtän itseni tyynyliinaan.

Perkele.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Edith

Re: Shunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Bluntly kirjoitti:
Miksi kerron tämän teille? Koska jumalauta saatte tekin kärsiä.
Emme me kärsi, me lähdemme hihittäen töihin, mistä kiitos. Vaikka eihän tuo nyt sinänsä edes järkyltä kuulosta. Toivottavasti naisella oli edes kivat tissit.

Edit: Esimerkki todellisesta järkkyydestä on, että herää aktiivisen kokoomusnuoren vierestä. Siitä kerrasta (no, okei, niistä kerroista) on tosin onneksi jo aikaa. (Kaksi eri kokoomusnuoriaktiivia, kaksi eri kertaa!)
Bluntly kirjoitti: Nyt menen maaten ja tapahtunutta unessa syväluodattuani, hirtän itseni tyynyliinaan.

A_J on ilmeisesti kesälomalla, joten minä kerron, ettei yllä olevaan tarvita pilkkua.
Viimeksi muokannut Edith, 11.06.2006 8:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
silsakenraali™

Re: Shunnuntai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Viimeinen työpäivä ennen lomaa. Väsyttää, kun piti katsoa Argentiinan futispeli. Tsiigasin lomasäät ja hyvältä näyttä. Helteet alkavat juuri kreivin aikaan.

Kunhan saan pinot pöydältä pois ja meilit purettua, niin 3,5 viikoksi voin unohtaa työasiat. Eihän se noin mene, koska viimeisellä lomaviikolla alan jo henkisesti valmentautumaan aamuherätyksiin ja mietin valmiiksi mitä jäi silloin eli nyt kesken.

Kahvin voimalla eteenpäin---->
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Shunnuntai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Sudenhenki kirjoitti:Tuli taas kerran todistettua miten helvetin retardeja ihmiset osaavat olla. Taas yksi syy enemmän olla menemättä ulos.
Totta kai he ovat. Mutta ei se ole syy olla menemättä ulos.
Mene vaan, siellä ei ole vaikeaa todistaa olevansa ylivertainen. No sitä nämä tyypit eivät tajua, mutta minkäs sille voi.

Täällä ollaan, heräilin juuri äitini luota yökylästä. Ajateltiin grillata tänään, kivaa! Tosin minun pitäisi olla kotona ja siivota ja pestä pyykkiä, mutta luulisin, että voisin kuitenkin pyhittää tämän lepopäivän ja tehdä nuo jutut sitten joskus ensi viikolla...

Ihanaa sunnuntaita!! :h:
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Shunnuntai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Voi perse, kurkku kipeä ja heikottaa. Pitihän se arvata ettei eilinen ihan mikään tavallinen kapula ollutkaan.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
huima

Re: Shunnuntai

Viesti Kirjoittaja huima »

aasi kirjoitti:Voi perse, kurkku kipeä ja heikottaa.
Uh,

kenen vierestä sä oikein heräsit?

Kerrataanpas:

1) Voita perseessä = lubrikanttia?

2) Kurkku kipeä = voimaa käytetty?

3) Heikottaa = fyysisestikin raskasta, vai pelkästään henkisesti?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Shunnuntai

Viesti Kirjoittaja aasi »

huima kirjoitti: kenen vierestä sä oikein heräsit?
En ainakaan Bluntlyn vierestä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Shunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Sudenhenki kirjoitti:Tuli taas kerran todistettua miten helvetin retardeja ihmiset osaavat olla. Taas yksi syy enemmän olla menemättä ulos.
Mulla oli eilen (ja on edelleen) ihan samanlainen olo. Esittelin keskisormeani niille retardeille ja päätin jälleen kerran pysyä vaan kotona.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Shunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Bluntly kirjoitti:Perkele.
:shock:

Sussiunakkoon!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Shunnuntai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Kahvia litra, suihkuun ja menoks. Tälle päivälle ei riitä taas enää ees tunnit.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
mustakikkeli

Re: Shunnuntai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Bluntly kirjoitti:Siskon kanssa ei päästy puusta pitkään sammumisen takia, ei oman.

Perse ei ole kipeä.
Plääh, pliisua menoa. Tosi hardcorea olisi ollut jos jotain olisi tapahtunutkin kottaraisen tai sen veljen kanssa.

Jos tosiaankin lähtisi hankkimaan vähän melanoomaa. Siitä saa paljon D-vitamiinia ja se vaikuttaa myös hormonituotantoon.
mustakikkeli

Re: Shunnuntai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

silsakenraali™ kirjoitti:Eihän se noin mene, koska viimeisellä lomaviikolla alan jo henkisesti valmentautumaan aamuherätyksiin ja mietin valmiiksi mitä jäi silloin eli nyt kesken.
Tuo on syy miksi pidän aina kaikki neljä kesälomaviikkoa yhteen putkeen. Ei jaksa sitä "viimeisen lomaviikonlopun työhönpaluustressiä" sentään kahta kertaa samassa kesässä.

Tällä kertaa on sikäli ok tilanne että lomilta paluuni jälkeen voinkin alkaa pakata työkamojani toimipisteen ja työhommien vaihdon takia. Ei tarvinne kummemmin stressata vanhojen hommien perään, ne ovat silloin pääasiassa jonkun toisen päänsärkynä.
mustakikkeli

Re: Shunnuntai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

aasi kirjoitti:
huima kirjoitti: kenen vierestä sä oikein heräsit?
En ainakaan Bluntlyn vierestä.
No et kai, kun siellä ei todistetusti tapahtunut mitään.
tonttu

Re: Shunnuntai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta.
Ei uutta taivaan alla, jatkakaa.
Edith

Re: Shunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Päivän hyvät työt tehtykin jo näin nopsaan. Loppupäivä kulukoon rötväillessä.
Lolita kirjoitti: Mulla oli eilen (ja on edelleen) ihan samanlainen olo. Esittelin keskisormeani niille retardeille ja päätin jälleen kerran pysyä vaan kotona.
Entäs, jos lähtisit tänään ulos minun älykkäässä seurassani?
Avatar
Herttua
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 148
Liittynyt: 13.05.2006 20:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Shunnuntai

Viesti Kirjoittaja Herttua »

Hmm etäisyys tekee joskus hyvää,vietin synttärit ihan yksin ilman kenenkään seuraa ei porukoita,ei sukulaisia,ei kitinäläisiä.Tänään kyllä
vanhuksille syömään jotain hyvää ruokaa

Hehee ens vkon la onkin Tapsan miitti,eka pari tuntia pällistelen Kiasmassa nykytaidetta toisessa kaveriporukassa,ilmaannun sinne jossain vaiheessa päivää mutta tuskin ehdin 12 puistoilemaan.Eläköön makkara ja viina,perinteinen suomalainen kesäyhdistelmä.

Mulle ei sitten saa tarjota liikaa väkeviä ellette halua kantaa mua sammuneena taksiin,muutenki olen enemmän mietojen
alkoholijuomien ystävä = Olut + Sidukka.
Toivokaamme että ensi vkon la aurinko paistaa :)
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Shunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Edith kirjoitti:Entäs, jos lähtisit tänään ulos minun älykkäässä seurassani?
Millaista ohjelmaa olisi tarjolla? Olen lähes rahaton.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Edith

Re: Shunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lolita kirjoitti:
Millaista ohjelmaa olisi tarjolla? Olen lähes rahaton.
Mennään yhdelle-kahdelle jonnekin ihan tavalliseen sisäänpääsymaksuttomaan paikkaan? Onks Corneri liian passé? Joskus illemmalla, lupasin käydä tervehtimässä vanhempiani tuossa vielä tovin päästä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Shunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Edith kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
Millaista ohjelmaa olisi tarjolla? Olen lähes rahaton.
Mennään yhdelle-kahdelle jonnekin ihan tavalliseen sisäänpääsymaksuttomaan paikkaan? Onks Corneri liian passé? Joskus illemmalla, lupasin käydä tervehtimässä vanhempiani tuossa vielä tovin päästä.
Sopiihan se ja Corner käy kyllä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Edith

Re: Shunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lolita kirjoitti:
Sopiihan se ja Corner käy kyllä.
Mihin aikaan?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Shunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Edith kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
Sopiihan se ja Corner käy kyllä.
Mihin aikaan?
Siirsin keskustelun yksityisempään muotoon :)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
millivanilli

Re: Shunnuntai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Diu diu, taas olen vanhempain luona.

Eilen parveke sai uutta ilmettä. Kohta lähdetään äidin kanssa uudestaan taimitarhalle. Ties vaikka tarttuisi lisää kukkia mukaan.

Äiti uskalsi eilen lainata autoaan minulle, joten illalla sitten täytyi lähteä ottamaan kaikki ilo irti vapaudesta liikkua minne tahansa. Espooseen päädyttiin; yhdellä luonnonsuojelualueella kävimme heittelemässä frisbeetä ja toisella luonnonsuojelualueella istuimme järven rannalla ja katselimme auringolaskua. Ilta oli muuten tosi mukava, paitsi että nyt perse on täynnä hyttysenpuremia (olisko niitä jotain kymmenisen kappaletta). Damn :P
Vastaa Viestiin