Shunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: Shunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Aika jännä olotila. Havaittavissa tukkoisuutta kuuloelimissä ja aika helevetillinen vapina loppu osassa ruhoa. Tälläiset kolmenpäivän turneet tällä ikää pitäisi kieltää lailla.

Koskas Tuska olikaan?
Dumari

Re: Shunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

1108 kirjoitti:Koskas Tuska olikaan?
Rai Rai!
30.6-2.7
Nyt kyllä on niin tuskanen olo että, korvat sai rautaisannoksen metallia että vähän välii piippailee. Nyt sapuskaa ja sammun soffalle (omalle tällä kertaa).
ElanorRaven

Re: Shunnuntai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Huh, mie pääsin töistä jopa kotiinkin! Ulkona on ilma aivan upea, pitäis varmaan jotain aktiviteettia keksiä. Ensin kuitenkin naamaan sapuskaa & suklaakeksejä!
Sudenhenki

Re: Shunnuntai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

LillyMunster kirjoitti: Totta kai he ovat. Mutta ei se ole syy olla menemättä ulos.
Mene vaan, siellä ei ole vaikeaa todistaa olevansa ylivertainen. No sitä nämä tyypit eivät tajua, mutta minkäs sille voi.

Täällä ollaan, heräilin juuri äitini luota yökylästä. Ajateltiin grillata tänään, kivaa! Tosin minun pitäisi olla kotona ja siivota ja pestä pyykkiä, mutta luulisin, että voisin kuitenkin pyhittää tämän lepopäivän ja tehdä nuo jutut sitten joskus ensi viikolla...

Ihanaa sunnuntaita!! :h:
Kun menet kotiin niin sua odottaa pari viestiä. :) Nyt on jo onneksi paljon parempi olo, taidan jopa mennä kauppaan tuhlaamaan viimeiset eurot.
bedlam

Re: Shunnuntai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Parvekkeelta näyttää niinkuin olisi tosi kova helle, mutta kun tuuleepi perkele. Tarttee kai lähtä ruokaostoksille tästä.
swirl

Re: Shunnuntai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Meinaa olla vähän krapula... oltiin eilinen päivä Pihlajasaaressa grillaamassa ja juopottelemassa ja illalla eksyttiin kaupungin yöelämään. Nautitun alkoholin määrä olisi ennustanut huonompaa olotilaa, tämähän on melkein siedettävää!
mustakikkeli

Re: Shunnuntai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Päivän hyvä työ tehty: käväisty leikkaamassa äiteen pihan nurmikko (miksei kukaan muu mun sisaruksista voinut vaivautua?). Leikkuri pysähtyi ehkä 20 kertaa johtuen kovin tiheäksi kasvaneesta viidakosta. Tuli samalla otettua päivän säteilyannos pelkissä shortseissa.

Broilerin hunajafilesuikaleita + täysjyväriisiä menossa napaa kohti, kasviksien kera... sitten liikenteeseen. Ostin hetken mielijohteesta kaupasta tänään pellavan- ja seesaminsiemeniä, tietämättä tarkalleen miten niitä aikoisin nauttia. Pellavansiemenistä saa kai syötävämpiä kun laittaa ne veteen likoamaan yöksi (erittävät jotain limaa, namsk!), seesamsiemenpakkauksessa oli joku mielenkiintoinen banaani-siemen-juomaresepti. Pakkauksessa sitä kutsuttiin "seesammaidoksi".
ElanorRaven

Re: Shunnuntai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Pureeko joku mua, jos ehkä (todella ehkä) lähden Tapion miittiin?

EDIT: Tuo ei siis ollut pyyntö :D
Sudenhenki

Re: Shunnuntai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

ElanorRaven kirjoitti:Pureeko joku mua, jos ehkä (todella ehkä) lähden Tapion miittiin?

EDIT: Tuo ei siis ollut pyyntö :D
Pyynnöstä korkeintaan. Varaudu myös vonkaukseen (Ei, minä en aio, sillä en osaa).
1108

Re: Shunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Sudenhenki kirjoitti:Ei, minä en aio, sillä en osaa.
Pyydä Gattacalta opetusta!
Sudenhenki

Re: Shunnuntai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

1108 kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Ei, minä en aio, sillä en osaa.
Pyydä Gattacalta opetusta!
Minusta osaamattomuus on ihan hyvä asia tällä saralla. :)
ElanorRaven

Re: Shunnuntai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Sudenhenki kirjoitti:Minusta osaamattomuus on ihan hyvä asia tällä saralla. :)
Sehän nyt on helppo opetella.

Heruux?
Antaax joku pilluu?

:D
RuNkkuTonttu

Re: Shunnuntai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Olipas ankea työpäivä. eiliset "terassille parille" hieman venähtivät ja Manalasta lähdettiin sitten kolmen pintaan kotiin. Nusutyttökin ilmaantui yllättäen narikkaan. Ei sillä mitään asiaa ollut, halusi vaan kiukutella pikkukännissä minulle. Miten minä aina onnistun törmäämään neuroottisiin naikkosiin ja vielä jollain sadistisella tavalla pidänkin niistä? Kumma homma.

On ollut viimeiset pari päivää vatsa sekaisin. Voisikohan se johtua stressistä? Vaiko ikä alkaa painaa, kun ensi pe tulee se iso kolmonen täyteen?
Sudenhenki

Re: Shunnuntai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

ElanorRaven kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Minusta osaamattomuus on ihan hyvä asia tällä saralla. :)
Sehän nyt on helppo opetella.

Heruux?
Antaax joku pilluu?

:D
Kyllähän mä tahditon osaan olla, mutta eikö tuo ole vain niinkuin röyhkeää? No deal!
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Shunnuntai

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Argh.
Tajuttoman tylsää.
Eikä enää edes nukuta, kohta on kuukauden unikiintiö täynnä.
Miten tähän on tultu? :shock:
Olen täysi-ikäinen, vapaa ja varoissaan oleva nuori nainen, ja istun viikonloput kotona?
Tuskaista.
Haaveilen vaan shokkivärisistä käsipyyhkeistä ja kesäkissoista (varsinaisista eläinkissoista siis) syyskuussa...
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Shunnuntai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Razormaid kirjoitti:Tajuttoman tylsää.
:komp:

Laitan kuitenkin osan pienen kesäköhän piikkiin, ei tee mieli lähteä uloskaan.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
ElanorRaven

Re: Shunnuntai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

aasi kirjoitti:
Razormaid kirjoitti:Tajuttoman tylsää.
:komp:
:komp:
Sudenhenki

Re: Shunnuntai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

ElanorRaven kirjoitti:
aasi kirjoitti:
Razormaid kirjoitti:Tajuttoman tylsää.
:komp:
:komp:
Tulkaa siivoomaan tänne niin loppuu tylsyys.
ElanorRaven

Re: Shunnuntai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Sudenhenki kirjoitti:Tulkaa siivoomaan tänne niin loppuu tylsyys.
Voisin tullakin, mutta matka on vähän pitkä :D
Sudenhenki

Re: Shunnuntai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

ElanorRaven kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Tulkaa siivoomaan tänne niin loppuu tylsyys.
Voisin tullakin, mutta matka on vähän pitkä :D
No voih, pyykit kerkesin laittamaan jo koneeseen, mutta tyrkyllä olisi vielä lakanoiden vaihtoa, imuroimista, tiskaamista ja vessan puunausta. On mistä valita! Jokaiselle jotakin! :D
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Shunnuntai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Sudenhenki kirjoitti: No voih, pyykit kerkesin laittamaan jo koneeseen, mutta tyrkyllä olisi vielä lakanoiden vaihtoa, imuroimista, tiskaamista ja vessan puunausta. On mistä valita! Jokaiselle jotakin! :D
Hei, mä haluan pestä vessan!! Onko sinulla kloriittia ja juuriharja, vai tuonko omat?? Saako kaikki kaakelinsaumatkin hangata? Purkaa lavuaarin hajulukon?
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Sudenhenki

Re: Shunnuntai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

LillyMunster kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti: No voih, pyykit kerkesin laittamaan jo koneeseen, mutta tyrkyllä olisi vielä lakanoiden vaihtoa, imuroimista, tiskaamista ja vessan puunausta. On mistä valita! Jokaiselle jotakin! :D
Hei, mä haluan pestä vessan!! Onko sinulla kloriittia ja juuriharja, vai tuonko omat?? Saako kaikki kaakelinsaumatkin hangata? Purkaa lavuaarin hajulukon?
Juuriharjaa ei taida enää löytyä. Muuten sitten knock yourself out. :)

Kauhian ihQ että neitoset tahtoo tulla tänne siivoomaan. :h:
ElanorRaven

Re: Shunnuntai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Sudenhenki kirjoitti:Kauhian ihQ että neitoset tahtoo tulla tänne siivoomaan. :h:
Mutta meillä voi tulla LillyMunsterin kanssa catfight :D Olenhan sentään sun eVaimo!
Sudenhenki

Re: Shunnuntai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

ElanorRaven kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Kauhian ihQ että neitoset tahtoo tulla tänne siivoomaan. :h:
Mutta meillä voi tulla LillyMunsterin kanssa catfight :D Olenhan sentään sun eVaimo!
No mut Munsteri lukitaankin vessaan. :D Ja nyt aion sitäpaitsi kokkailla, ja siinä hommassa saan aina vähintään järjenvastaisen sotkun aikaan.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Shunnuntai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

ElanorRaven kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Kauhian ihQ että neitoset tahtoo tulla tänne siivoomaan. :h:
Mutta meillä voi tulla LillyMunsterin kanssa catfight :D Olenhan sentään sun eVaimo!
Ei hätää, jyrään sinut massaylivoimalla, mikäli aiot estää hajulukon purkamissuunnitelmani. Ei se satu, taju vain lähtee :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Vastaa Viestiin