Maaanaaantaai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

10 minuuttia ollut pois punkasta ja saanut räjäytettyä maitopurkin keskelle keittiön lattiaa. Taidan painua takaisin maaten ja nousta torstaina.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Sannnu

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Ääh..kaksi tuntia mennyt jo siihen, että mikään ei edisty...pitäis purkaa yks haastattelu mutta koneesta ei tuu ääniä ja toi atk-tuki tuossa kävi mut sit se taas katos ja sill taitaa olla darrakin...
Kid

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Ahistaa.. ja kylmä hiki pukkaa päälle. Ei, kyse ei ole krapulasta. Olisikin..
bedlam

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kaksi päivää töissä ihan keskenäni, ilman mitään tekemistä. Ja tottakai nyt sitten ulkona paistaa ja helottaa.
millivanilli

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

IhQ ilma. Töissä ollaan, onneksi tänään en ole kauaa.

Jaksan tuskin odottaa työpäivän päättymistä :h:
swirl

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Ahistaa ja tahdon pois jo täältä. Vajaa kaksi viikkoa lomaan. Tekisi mieleni hakea ressilomaa se pari viikkoa. Kihihi.
RuNkkuTonttu

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Arrgghhh!!! Joiltakin ihmisiltä pitäisi kieltää puhelinmyynti, jos oma ääni on niin helvetin ärsyttävä. Pitäisikö tallentaa ko. myyjän numero puhelimeen, niin tietäisin valmiiksi katsoa mitä tarvitsen?!?

En ole vieläkään oikein saanut mitään kunnollista aikaiseksi. Joutuu vissiin tekemään vaan sen vanhan kunnon Tehtävälistan ranskalaisilla viivoilla ja alkaa siitä ruksittamaan asioita yli sitä mukaan kun on ahkera.
Edith

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Muistutan teitä, että tänään on Helsinki-päivä! http://www.hel2.fi/helsinkipaiva/index.html

Minä menen ainakin kiertokäynnille Aleksanterin teatteriin ja Espalle ja toreille kiertelemään.
AarneAnkka

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ylensyönniltä ei voi välttyä. Taas tuli semmoinen olo että olen nauttinut enemmän ravintoa kuin kroppani pystyy kakistelematta käsittelemään. :barf: Mutq siellä oli tarjolla nakit ja muusi! Eikö se riitä selitykseksi?
Elukka

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

TPK MK V. :sir:
Aurinkoista maanantaipäivää itse kullekin säädylle.
Tänään pitäis jaksaa analysoida viime viikon handycam-kuvailujen tuloksia. :roll:
Jossain vaiheessa yritän ehtiä livahtamaan luontoliiton toimistolle shoppailemaan lisää susiesineitä kokoelmaani. :mrgreen:
bedlam

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

AarneAnkka kirjoitti:
Oliko sulla tänään uusi yritys sen kolaroijaosapuolen kanssa? Kiinnostaa vain, että miten hommassa kävi.

edit: no eipä tullut luettua eka sivua näemmä. Hyvä jos asiat lutviintuivat.
tonttu

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta.
Ulos ei uskalla mennä hihattomassa paidassa tuohon auringonpaisteeseen. Viikonlopun jäljiltä käsien ja rintakehän ihoa kiristää ja kutittaa. Ihoa rasvailtu taasen... koska tämä hellittää? Kun ei voi raapiakaan.

Eniveis, ihanaa siltikin kun on lämmintä!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Viitseliäisyys aivan nollassa, ei jaksa edes tehdä sapuskaa. Suoraan vain maltoa pussista suuhun ja salille. Illemmalla voisi lähteä käppäilemään ytimen laitamille tiiraillen tipuja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
swirl

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Onko kello todellakin vasta noin vähän?!!! Ei jaksa enää ollenkaan. Olen vain näperrellyt tyhmiä pikkujuttuja koko päivän, mitään erityisen hyödyllistä en ole saanut aikaan. Stressiloma kuulostaa yhä houkuttelevammalta vaihtoehdolta :?
Kid

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja Kid »

swirl kirjoitti:Onko kello todellakin vasta noin vähän?!!! Stressiloma kuulostaa yhä houkuttelevammalta vaihtoehdolta :?
Mä liityn kerhoon!
Ahistaa ihan kamalasti. Ton lehtiepisodin jälkeen haluisin nyt vaan kotiin ja pimeeseen peiton alle.
Avatar
snowmen
Elämätön Kitisijä
Viestit: 283
Liittynyt: 14.08.2005 19:11
Paikkakunta: Itävaltava
Viesti:

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja snowmen »

tonttu kirjoitti:Huomenta.
Ulos ei uskalla mennä hihattomassa paidassa tuohon auringonpaisteeseen. Viikonlopun jäljiltä käsien ja rintakehän ihoa kiristää ja kutittaa. Ihoa rasvailtu taasen... koska tämä hellittää? Kun ei voi raapiakaan.

Eniveis, ihanaa siltikin kun on lämmintä!
Moikka ai sielläkin on aurinko paistannu! 8)
Mulla on ihan sama juttu, eilen tuli loikoiltua vähän liikaa tuolla terassilla ja nyt on selkä,jalat ja kädet ja pää punanen kun paloauto.
kivaa pitää paitaa päällä kun sekin sattuu... Jos sitä ei tänään nukahtais enään tohon tuoliin :D
-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-
bedlam

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

swirl kirjoitti:Onko kello todellakin vasta noin vähän?!!!
Ei kun onko se jo todellakin kaksi? Juon edelleen aamukahvia ja olen käynyt vain kerran kessulla. Ja kohta jo pääsee pois!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mua ahistaa. Ostin eilen viimeisillä 2,5 eurolla levyn suklaata (söin heti kokonaan) ja nyt ei ole varaa ostaa kahvikupposta. Tai suklaata. Tai yhtään mitään. Työnteko ei oikein suju asiaa miettiessä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
AarneAnkka

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

bedlam kirjoitti:Oliko sulla tänään uusi yritys sen kolaroijaosapuolen kanssa? Kiinnostaa vain, että miten hommassa kävi.
Joo, menen tänään kolmen jälkeen näyttämään Twingoani harrikkamiehille. <insert puujalka here> Voin raportoida täällä sen jälkeen, jos minua ei ole rusikoitu kiintoavaimilla talon takana.
swirl

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja swirl »

bedlam kirjoitti: Ei kun onko se jo todellakin kaksi? Juon edelleen aamukahvia ja olen käynyt vain kerran kessulla. Ja kohta jo pääsee pois!
Pah, tää päivä menee niin hitaasti, että alan jo epäillä joutuneeni jonkinlaiseen aikapoimuun tai vastaavaan :cry:
tonttu

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja tonttu »

snowmen kirjoitti:Kivaa pitää paitaa päällä kun sekin sattuu... Jos sitä ei tänään nukahtais enään tohon tuoliin :D
Moro moro!

Mulla ei sentään paidan päällä pitäminen satu. Mutta heräsin yöllä pari kertaa siihen kun raavin ihoa.

Noo, jospa se tästä. Kivaa että sielläkin paistaa. :)
Noriyumi

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Sannnu kirjoitti: Varma kesänmerkki on slogan-paidat, joita alkaa ilmestyä katukuvaan elohopean noustessa, ja niitä näkee huomattavasti enemmän Helsingin ulkopuolella ja festareilla..tässä muutamia bongattuja tekstejä.
Kerran näin Ruotsissa kun vanhalla naisella oli paita "having a hard-on". Oli sen verran iäkkään ja juntin näköinen ettei varmasti osannut englantia. Ihmettelin hieman miten sen ikäinen nainen pitää paitaa jossa on tuollainen teksti... Ja tekstistä päätelle taisi olla vielä miesten T-paita :roll:
Elukka

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Noriyumi kirjoitti:
Sannnu kirjoitti: Varma kesänmerkki on slogan-paidat, joita alkaa ilmestyä katukuvaan elohopean noustessa, ja niitä näkee huomattavasti enemmän Helsingin ulkopuolella ja festareilla..tässä muutamia bongattuja tekstejä.
Kerran näin Ruotsissa kun vanhalla naisella oli paita "having a hard-on". Oli sen verran iäkkään ja juntin näköinen ettei varmasti osannut englantia. Ihmettelin hieman miten sen ikäinen nainen pitää paitaa jossa on tuollainen teksti... Ja tekstistä päätelle taisi olla vielä miesten T-paita :roll:
:rofl: Sen siitä saa, kun ei osaa ulkomaankieltä...
Veikkaan että paidan nähneille kielitaitoisille maittoi nauru. :D
Avatar
snowmen
Elämätön Kitisijä
Viestit: 283
Liittynyt: 14.08.2005 19:11
Paikkakunta: Itävaltava
Viesti:

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja snowmen »

tonttu kirjoitti:Noo, jospa se tästä. Kivaa että sielläkin paistaa. :)
Juu täällä on taas tosi ihana keli! kohta pitäis lähtee taas hissillä tonne vuorille ylös ja lasketella fillarilla noita polkuja ja teitä takasin tänne laaksoon. Se on ihan sika makeeta!
Pitäkee tekin hauskaa :miitti:
-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-
Kid

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Tää ahdistus ei helpota yhtään. Ja täällä pitäis kärsiä vielä kolme tuntia..Itku!

Tänään kuitenkin salille purkamaan ylimäärästä energiaa ja vitutusta. Aamulla en jaksanut nousta, joten se on mentävä tänään illalla. Vituttaa suunnattomasti et mein sali menee juhannuksena kiinni ja pysyy siinä tilassa yli kuukauden. Kun se on niin mukavan lähellä ja kaikkee..Hmph!

Jumppapalloon sain ilmat puhallettua, sillä pitäis nyt osata jumpata ja vielä oikeilla tekniikoilla. Heh..
Vastaa Viestiin