Maaanaaantaai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mikä siinä on että kun ottaa viikonloppuna viinaa niin maanantaina nouse rauta paljon kevyemmin kuin muina päivinä? Nytkin kaikkiin liikkeisiin piti pistää lisää sarjapainoja ja silti oli kevyttä. Kohta täytyy alkaa kinuamaan taas suurempia käsipainoja tai vaihtaa oikealle punttikselle pois naistensalilta.

Kuhan hiukan palautuu niin ytimeen kiertelemään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
swirl

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Woho, tuleva vuokralainen allekirjoittaa vuokrasopimuksensa huomenna. Hemmetin iso kivi pois mun sydämeltäni. Tällä viikolla mennään katsomaan kahta kämppää ihan nykyisillä kotikulmilla. Ihanaa päästä viimeinkin muuttamaan isompaan!
Kid

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Hei, nyt oikeesti joku viksu vois vastata mulle tonne yleiskeskustelun puolella olevaan lainoppineet topiikkiin. Mä en tiiä kenelle soittaisin ja kysyisin oikeuksistani...I need help!
swirl

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Voe luoja - kolmatta kämppää tarjottiin ja omalta kadulta vielä :o Tämähän sujuu paremmin kuin villeimmissä haaveissani olisin osannut arvailla. Vallila on näköjään täynnä kohtuuhintaisia vuokra-asuntoja. Pitää käydä tuokin katsastamassa huomenna!

I'm a happy bunny today Kuva

Nyt ulos syömään siskokullan sekä rakkaimpani kanssa!
Sinkkumatti

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

2 päivän veneily keinuttaa vieläkin maata jalkojen alla. Ihmeellistä. "Duunipäivä" pulkassa, mutta kun kämppä on kuin amerikkaan lähdössä, ei sinnekkään huvita mennä. Treeneihinkään tänään ei jaksa ja muutenkin veto pois. Minnehän sitä kulkeutus... maistuis kyllä Manalan etanat ja iso valkosipulipizza muutaman huurteisen kera..

Puuh. 18 päivää kesäloman alkuun.. WTF?
RuNkkuTonttu

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Ei tästä työnteosta tule mitään. Taidan karata terassille...
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja aasi »

Onpa ollut kivaa yrittää koko päivä saada yhdessä järjestelmässä pyörivää softaa siirrettyä toisella arkkitehtuurilla pyörivään systeemiin. Tätä olen itseasiassa tehnyt pian jo viikon ajan. Purkkaa on saanut mutustaa kohta jo vuoden tarpeisiin.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Feiz

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja Feiz »

8 herätystä lomaan ja fiilis sen mukainen.
Uutta duuniakin tulee varmaan piakkoin metsästeltyä.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Feiz kirjoitti:8 herätystä lomaan ja fiilis sen mukainen.
Uutta duuniakin tulee varmaan piakkoin metsästeltyä.
:jee:

Kotiuduttu. Terassille aurinkoon. Sain jopa kiskastua hamee ja topin päälle. 8)
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ehkä terassille..
Ehkä, vahva ehkä--
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja aasi »

Kylläpä tekisi mieli ulos mutta ei oikein tämän kesäköhän kanssa viitsi, jo portaita noustessa huomasi ettei ihan terve ole.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Kid

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kylläpäs tekis mieli jo lähteä kotiin. Paha mieli. Pyh, tää päivä on pyllystä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tuntuu ihan syntiseltä istua tämmöisellä säällä sisällä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja syttiK »

aasi kirjoitti:Tuntuu ihan syntiseltä istua tämmöisellä säällä sisällä.
Hus hus ulos siitä! :p:

Mä varmaan järkytin naapurinsetää håttisriekullannani tuol terassilla. Kovasti se alkas leikkaamaan meiän välistä pensasaitaa. Who cares! Rusketus on tässä se pääasia.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja nexie »

Tässä aurinkokyllästeisessä säässä on se vika, että asunnossani leijaileva pöly ja lasipintojen kuonakerrostuma muuttuu varsin näkyväksi. Ensiapuna toimii kaihtimien sulkeminen, mutta epäilen, että minun täytyy pian nöyrtyä siivouspuuhiin. Ikkunoita en ole pessyt kertaakaan aikana, jonka olen tässä asunnossa majaillut (eli yli kahteen vuoteen). Darn.
Don't Panic!
killkill

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Cavern-kortti taskussa. Jep jep :)
Bhven

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kävinpäs tänään Espoossa pitkästä aikaa ja huomasin, että Länsiväylän Suomenojan/Espoon keskusksen liittymän pohjoispuolelle on ilmestynyt kiertoliittymä, jota rakennetaan parhaillaan. Hurjan erinomaista. Ajoin siitä kaksi kertaa ja molemmilla kerroilla pysähtymättä läpi. Lisää tuollaisia joka paikkaan.
RuNkkuTonttu

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Johas on! Hyvä terassi fiilis muuttui pikku kiukuksi. Kiitos naisen! En kuitenkan viitsisi murehtia sen enempää eli vielä tekisi mieli juhlia, hyvässä seurassa. Olisiko kenestäkään Kitinäläisestä seuraa jonnekkin päin Töölöä/keskustaa? Jopa Kalliota voisin tällä hetkellä harkita!!!
ElanorRaven

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Hip hip huraa! Minä heitin tänään talviturkin, oli aika ihanaa. Ensin vähän kipristeli, mutta äkkiä siihen tottui, ja nyt on olo mitä parhain. Ja sainpa taas vähän lisää väriä pintaan 8)
Avatar
Herttua
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 148
Liittynyt: 13.05.2006 20:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja Herttua »

Jalat turvoksissa ja perse kipee,selkäänkin sattuu,on se perkele kun niitä fucking löytötavaroita tulee sellasella salamavauhdilla ettei edes vessassa kerkeä käymään tai jos kerkeääkin kuulee esimiehen kiukuttelun...
"no mihin nyt se ja se meni" ... mihinkä mämmiin taas käteni tuikannu

Muutenki ahdistaa tehdä tälläsellä aurinkoisella hellesäällä töitä tollasessa varastotilassa mihin edes aurinko ei kunnolla paista ja tietysti kaikki ikkunat peitetty jollain helvetin maalikerroksella...ärsyttää kun on pakko jäädä ylitöihinkin tarvittaessa,mikä on alkuviikosta enemmän sääntö kuin poikkeus.

Ihme juttu olen uusin työntekijä eikä edes mitään terveystarkastusta pidetty...ehkä sellanen tulee sitten vasta koe-ajan jälkeen jos päättävät jatkaa vielä syyskuun lopusta ensi vuoden toukokuun loppuun...

En sit tiä vaikuttiko Helsinki-Päivä jotain stressaavaan päivään tai sitten huominen on vieläkin tätä päivää stressaavampi
Viimeksi muokannut Herttua, 12.06.2006 21:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olisi tarjolla olutmarinoitua Bluntlya paahdettuna sipulioliivikastikkeella.

Kesän ekat ulkoilmamusiikit koettu ytimessä. Päivän paras hetki oli kuitenkin astua viileään St. Urhos pubiin ja nauttia viileä sahti.

Mutta nyt jalkapalloa, omenamehua ja riettaita ajatuksia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
AarneAnkka

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Jumantsuikkelis kuikkelis koikkelis troikkelis, mikä päivä takanapäin. :shock: :x :lol: Dödökin petti. Mutta onneksi se oli se pienin katastrofi. Ihme ja qmma, sain kuitenkin kaiken tehtyä ja palasin vielä yhtenä (1) kappaleena (kpl) kotio.

Mitäs ny tekis?
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja nexie »

En mä sitten vieläkään sortunut siivoamaan. Kohta pitää toimia noutopalveluna ja käydä poimimassa laadukasta seuraa tienvarresta matsia katsomaan. Jos jaksais tehdä poppareita kruunaamaan penkkiurheiluillan, hmmmm....
Don't Panic!
AarneAnkka

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

bedlam kirjoitti:Oliko sulla tänään uusi yritys sen kolaroijaosapuolen kanssa? Kiinnostaa vain, että miten hommassa kävi.
No ni, nyt voin raportoida enemmän. Harrikkamiehet katselivat lommoa, katselivat rekkaa, katselivat vielä lommoa, ja totesivat että eiköhän tämä ole aika selvä tapaus. Vaihdettiin yhteystietoja ja syöksyin korjaamolle. Arvion mukaan pellin oikaisu ja maalaus maksavat heidän vakuutusyhtiölleen pyöreästi €790.
millivanilli

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Tänään ollaan oltu koko päivän liikenteessä. Avokki tuli tänään keskustaan töideni jälkeen. Kävimme syömässä Iguanassa, kiertelimme kauppoja ja kävimme yhdellä Mbarissa. Siinä terassilta istuessa sitten tuli erinomainen idea, että lähdemme polkupyörilä avokin äidin luokse grillaamaan ja testailemaan vastaostettua frisbeetä.

Grillailun jälkeen sitten piti tietenkin antaa ruuan laskeutua, eli luvassa oli auringonottoa. Mikäs siinä oli isolla takapihalla köllötellessä, mansikoita ja grillattua ananasta syöden.

Kotimatkalla saimme vielä idean lähteä kavereiden luoksen kahville.

Oon ihan rikkipoikkikatki. Täytyy raahautua vielä suihkuun. Uni tulee varmasti heti, kun pää koskee tyynyyn.

hieman olis sellainen fiilis, että olen bongannut tänään kaksi kitinäläistä(ei samanaikaisesti), mutta en ole 100% joten en laittanut ko ketjuun...


EDIT: :h: :h: :h:
Vastaa Viestiin