Titstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:
Kid kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: yksi Lordin jäsenistä on ikivanha, rakas ystäväni. Mä olen aivan shokissa tiedosta :shock:
Taidatte olla ihan parhaita kamuja
Ei olla nähty pariin vuoteen
Päivän parasta paskaa taas kerran.

Ikivanha tooooosi ihana, mukava ja helvetin hyvä ystäväni muuten soittaa Black Sabbathissa!!! Näin sen kerran 8 vuotta sitten Provinssirokissa!!!!

TERVEISIÄ OZZYLLE!!!!!!!!!!11111
ninnithequeen

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Kid kirjoitti: Taidatte olla ihan parhaita kamuja
Ei olla nähty pariin vuoteen
Päivän parasta paskaa taas kerran.
Ikivanha tooooosi ihana, mukava ja helvetin hyvä ystäväni muuten soittaa Black Sabbathissa!!! Näin sen kerran 8 vuotta sitten Provinssirokissa!!!!
TERVEISIÄ OZZYLLE!!!!!!!!!!11111
Älä ny viitti.

Viimeks näin sen aika tasan kaks vuotta sitten, yhden bändinsä kanssa Hertsikan baarissa, mentiin ihan tarkoituksella katsomaan. Ostettiin mieheni kans muuten sen levykin, oiskohan sillä arvoa tänä päivänä :P . Mä tosiaan tarkoitin VANHA ystäväni. Tiet tuppaa eroamaan vuosien varrella, tai ainakin silloin kun perustaa perheen jne. Valitettavasti :(
1108

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Älä ny viitti.
Viittinpäs.

Millä logiikalla ihminen jota et ole nähnyt 2 vuoteen on melkein sukua sulle, niin rakas ystävä ainakin että on koko kahden vuoden näkemättömyys raastanut sisintäsi lailla jokakodinputkimiehen. ?

Ristus että voit olla huomionkipeä, narttu. Ehken voisit antaa puhelinhaastattelun Iltapäivälehdille!?!

Onhan sulla nyt tietenkin numero tallella???
Kid

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

HIMAAAAAAN!
Avatar
KuumaKissa
Kitinäaddikti
Viestit: 61
Liittynyt: 12.05.2006 21:39

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja KuumaKissa »

ninnithequeen kirjoitti:Jessus, mä just muistin että olen tarjoillut toplessina sunnuntaina :doh:
Näytät muuten todella hyvää esimerkkiä tyttärellesi.
Ilman kovaa ei oo elämää!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

KuumaKissa kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Jessus, mä just muistin että olen tarjoillut toplessina sunnuntaina :doh:
Näytät muuten todella hyvää esimerkkiä tyttärellesi.
Joo, sitä videota varmaan katsotaankin pikkukakkosen jälkeen kotona. Vai onko Nita jo 18? Perhana sentään, ne kasvaa niin nopeasti.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Edith

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Päivän suositus: Hesarin mukaan Kari Tapio tänään ravintola Libertéssä Kalliossa!
Elukka

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Mylwin kirjoitti:
KuumaKissa kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Jessus, mä just muistin että olen tarjoillut toplessina sunnuntaina :doh:
Näytät muuten todella hyvää esimerkkiä tyttärellesi.
Joo, sitä videota varmaan katsotaankin pikkukakkosen jälkeen kotona. Vai onko Nita jo 18? Perhana sentään, ne kasvaa niin nopeasti.
Höh, videota? Tietenkinhän Nitsku oli siellä baarissa mukana! :tymä:
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Elukka kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:
KuumaKissa kirjoitti: Näytät muuten todella hyvää esimerkkiä tyttärellesi.
Joo, sitä videota varmaan katsotaankin pikkukakkosen jälkeen kotona. Vai onko Nita jo 18? Perhana sentään, ne kasvaa niin nopeasti.
Höh, videota? Tietenkinhän Nitsku oli siellä baarissa mukana! :tymä:
Ei se voinut, jos se on alle 18! Daah!

EDIT: Mutta mie tiiän, mitä Ninni esittää seuraavassa saunamiitissä! =D
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ninnithequeen

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

KuumaKissa kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Jessus, mä just muistin että olen tarjoillut toplessina sunnuntaina :doh:
Näytät muuten todella hyvää esimerkkiä tyttärellesi.
Pidä sinä se suus kiinni vaan, kun et mistään mitään tiedä.
Ja joo, Nita ei todellakaan ollut baarissa, eikä todellakaan näe sitä videota, enkä minäkään halua nähdä...Ja ette nää muuten tekään, sori vaan Myltsi :D
ninnithequeen

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:Onhan sulla nyt tietenkin numero tallella???
On. Soitin hänelle juuri. Enempää en kerro, ku oot tommonen kuspää :perse:
huima

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja huima »

Ou jesh!

Suunto T6 mennyt tänään Postiin, joten kohta saan sen käyttöön.

Töpinät jalassa. Pitäisi fillarikin laittaa kuntoon taas pitkästä aikaa.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Päivä senku vaan pahenee.

Iso koira, iso paska. Sekin on pian lihoina tuol kaapissa.

Paljonkohan mahtaa maksaa oikee kunnon jenkkikaappi? Sellanen ois kiva. Huomen roudaan ton kaapin takas sinne mist se tulikin :evil:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja Lipa »

Kas kas, samassa aiheessa pyöritään kuin sillon kun viimeksi täällä hetkeksi aktivoiduin.. :? Surullista.


Mutta kesäterveiset Lipalta kaikille runkkareille! Aurinko paistaa ja elämä hymyilee! :D
nami nami
millivanilli

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Diu diu!!
Nyt kamat kasaan ja puistoon lööbaamaan, fandyyy!!
ninnithequeen

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huhhuh, rupee helpottamaan tää olo pikkuhiljaa...Paitsi palovammat on edelleen helvetin kipeet. Grilliruoka oli loistavaa, ja kohta pitäis mennä saunaan. Muttakun. Voi palanut iho olla vähän toista mieltä :? Kylmää suihkua mie ennemmin aattelin.

Mut en niin kylmää kuin merivesi, kiitos. Eilen sanoin etten mie uskalla tonne mennä, mä kokeilen ensin jalalla - ja poks, duunikaveri autto vähän ja wheeeeeee ku lens pikku-Ninni laiturilta ja komeesti. Sit juostiin perkeleen vihaisena sen perässä pitkin rantsua. Jälkeenpäin totesin, että tuossa on mies joka saa mut kostumaan ihan paitaa ja tissiliivejä myöten :lol:
ninnithequeen

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lipa kirjoitti:Kas kas, samassa aiheessa pyöritään kuin sillon kun viimeksi täällä hetkeksi aktivoiduin.. :? Surullista.
Älä sinäkään lehmä auo päätäsi enää, kun et sinäkään mistään mitään tiedä. Pässi. Tuu puhuu mulle sitten kun olet tavannut ja koti-oloni nähnyt, kiitos.

Mutta hienoa että sulle kuuluu hyvää.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

ninnithequeen kirjoitti:
Lipa kirjoitti:Kas kas, samassa aiheessa pyöritään kuin sillon kun viimeksi täällä hetkeksi aktivoiduin.. :? Surullista.
Älä sinäkään lehmä auo päätäsi enää, kun et sinäkään mistään mitään tiedä. Pässi. Tuu puhuu mulle sitten kun olet tavannut ja koti-oloni nähnyt, kiitos.

Mutta hienoa että sulle kuuluu hyvää.
Noh noh ninni, oothan säkin uskonu puheita ja kommentoinu niitä ihan julkisesti. Tai näin mä oon ainakin ymmärtäny, mitä paria chattilogia lueskelin joskus :)
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja Lipa »

ninnithequeen kirjoitti:
Lipa kirjoitti:Kas kas, samassa aiheessa pyöritään kuin sillon kun viimeksi täällä hetkeksi aktivoiduin.. :? Surullista.
Älä sinäkään lehmä auo päätäsi enää, kun et sinäkään mistään mitään tiedä. Pässi. Tuu puhuu mulle sitten kun olet tavannut ja koti-oloni nähnyt, kiitos.

Mutta hienoa että sulle kuuluu hyvää.
Ja heti alko! Hohoo :lol: Lopetapa tuo nimittely ettei tarvitse aloittaa sitä pään aukomista. Sanoin, että on surullista että sama keskustelu käy edelleen.
Surullista, koska
a) muutkin kuin minä tulkistevat tekstejäsi noin (ilmeisesti väärin...)
b) joudut käsittelemään netissä äitiyttäsi niin paljon.
Viimeksi muokannut Lipa, 13.06.2006 18:29. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
nami nami
ninnithequeen

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

pikkuego kirjoitti: Noh noh ninni, oothan säkin uskonu puheita ja kommentoinu niitä ihan julkisesti. Tai näin mä oon ainakin ymmärtäny, mitä paria chattilogia lueskelin joskus :)
Joo.
Mutku mua vituttaa nää tuntemattomat, samat tyypit jotka aina jaksaa aukoa asioista, joista eivät oikeasti mitään tiedä....Anteeksi nyt siitä. Jos mä haluan kertoa teille hauskoista asioista, joita mulle on tapahtunut, niin se on kyllä juu mun vika. Tarviiko siitä kuitenkaan vittuilla? Tuleeko siitä jollekin hyvä mieli? Ja kuten huomasitte, minun tuntevat eivät juuri kommentoi, muuta kuin ns. puolustusmielessä.

Ja minä olen haudannut firmani, ja suru on kyllä puserossa. Siinä teille päivän itkut.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

ninnithequeen kirjoitti:
pikkuego kirjoitti: Noh noh ninni, oothan säkin uskonu puheita ja kommentoinu niitä ihan julkisesti. Tai näin mä oon ainakin ymmärtäny, mitä paria chattilogia lueskelin joskus :)
Joo.
Mutku mua vituttaa nää tuntemattomat, samat tyypit jotka aina jaksaa aukoa asioista, joista eivät oikeasti mitään tiedä....Anteeksi nyt siitä.
Ja sama rautalangasta: Sä osaat olla ihan samanlainen.

Mutta saat anteeks.
ninnithequeen

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

pikkuego kirjoitti: Ja sama rautalangasta: Sä osaat olla ihan samanlainen.
Mutta saat anteeks.
Jep jep, kiitos kiitos :D

Mutta mä en ole pahapäinen kuin ihmisille, jotka ilkeilevät mulle. Sama ihan livenäkin. Huoh. Ja miksi ne, jotka tuntevat miut, eivät ole niitä ilkeilijöitä täällä? (paitti yks, mut häntä en ota tosissani)

Argh. Mulla on hiukan paha päivä, johtuen mm. siitä, etten tiedä tapaanko kaikkia vanhoja työkavereitani enää koskaan. Nyyh. Vituttaa :cry:
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

ninnithequeen kirjoitti:
pikkuego kirjoitti: Ja sama rautalangasta: Sä osaat olla ihan samanlainen.
Mutta saat anteeks.
Jep jep, kiitos kiitos :D

Mutta mä en ole pahapäinen kuin ihmisille, jotka ilkeilevät mulle. Sama ihan livenäkin. Huoh.
Mjaah... sitten pitänee mun pyytää ensin anteeks. En kyllä muista kuollaksenikaan omaa ilkeilyä sua kohtaan, mutta anteeks siitä.
1108

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Argh. Mulla on hiukan paha päivä, johtuen mm. siitä, etten tiedä tapaanko kaikkia vanhoja työkavereitani enää koskaan. Nyyh. Vituttaa :cry:
Siis tarkoitit niitä rakkaita ja elämäsi tärkeinpiä ihmisiä jotka vain sattuivat työskentelemään kanssasi samassa työpaikassa. Niin juuri siis tarkoitit niitä ihmisiä joita ilman et voisi elää?

Kuuleppa ninni, aika auttaa. Tässä tapauksessa 36 tuntia niin et enään muistakaan mokomia.
ninnithequeen

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Argh. Mulla on hiukan paha päivä, johtuen mm. siitä, etten tiedä tapaanko kaikkia vanhoja työkavereitani enää koskaan. Nyyh. Vituttaa :cry:
Siis tarkoitit niitä rakkaita ja elämäsi tärkeinpiä ihmisiä jotka vain sattuivat työskentelemään kanssasi samassa työpaikassa. Niin juuri siis tarkoitit niitä ihmisiä joita ilman et voisi elää?

Kuuleppa ninni, aika auttaa. Tässä tapauksessa 36 tuntia niin et enään muista kaan mokomia.
Varmaan tiedät, etten juurikaan muuta kuin hymyile sun epätoivoisille yrityksille saada minuu kiukustumaan?
Vastaa Viestiin