Titstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Jaa-a. Ens viikolla pitäis kuulemma pyrähtää Oulussa. Mitähän siellä yksinään päivän tekis kun mies on pitämässä jotain koulutusta.
swirl kirjoitti: Kiitos! Todennäköisesti heinäkuun viimeisenä viikonloppuna kärrätään kamat sinne. Ei millään malttaisi odottaa, kun vielä tietää, että se kämppä on ihan tyhjilläänkin jo. Mie jo kattelen uusia verhoja ja systeemejä netistä parhaillani 8)

Kaikkein parasta siinä kämpässä taitaa olla astianpesukone...
Hienoa! Kerro sitten jos tarviitte muuttoapua, mä voin tästä töistäkin helposti hilpasta teille ja kotoa voin tempasta lihakseni mukaan :)

Mä joudun vielä tyytymään makkarin uudelleenjärjestämiseen. Ei meinaan viiti muuttaa ennen valmistumista, ku sen jälkeen saa työsuhdeasunnon.
Save a horse, ride a cowboy
swirl

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Ihquu, kiitokset molemmille!!! Ayde, palajan eiliseen viestiisi jossain vaiheessa. Tällä hetkellä suunnitelmat ovat hieman epäselviä!
Kid

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Vituttaa noi laiskaperseet tääl duunissa. Me jo pari viikkoa sitten alotettiin muuttelee näitten boxien järjestystä ja kulkuväyliä ja tää paikka näyttää ihan kaatopaikalta. En mä noita väliseiniä yksi jaksa nostella. Hitto.
Puhelimet ei vaan taas soi ja mä kaipaan tekemistä.. Pitäsköhän lähtee ostaa tosta antsasta joku kasvi tänne mun omaan luukkuun?
bedlam

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kylläpä kyrsii istuksia koneen ääressä täysin tekemättömänä tällaisena päivänä, no sentään ilmanvaihto pelaa kiitettävästi. Ja onneksi työpäivän jälkeen hammaslääkäri tuo kaivattua jännitystä elämään.
aydemir kirjoitti:Jaa-a. Ens viikolla pitäis kuulemma pyrähtää Oulussa. Mitähän siellä yksinään päivän tekis kun mies on pitämässä jotain koulutusta.
Päiväkahviseuraa? Ei vaan töissähän sitä ensikin viikolla tulee päivät istuttua.
1108

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Jumankavita että kaalisoppa uusistaperunoista ja uudesta kaalista tehtynä voi olla niiiiiiiiin hyväää.

*syö itsensä hengiltä*
Kid

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kun ei muut niin mä. Pikkuhiljaa rupee näyttää office mukavalta. Pari jätesäkillistä kamaa täytyy vielä ainakin viedä roskiin ja kehitellä ylimääräsille johdoille ja puhelimille joku loota. Ja myöhemmin tänään käyn tosiaan ostaa mun kahdelle (!) pöydälle jotkut viherkasvit. Vehka vois olla toinen..
tonttu

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta.
Kaalisoppa on todellakin hyvää.
Punoitus ihossa alkaa pikkuhiljaa onneksi laantua, eikä kutisekaan enää niin. Huomenna pitäisi sitten taas alkaa töitä tehdä. 11h:n työpäivä edessä, kiva pehmeä aloitus.
Mutta tästä päivästä vielä nautitaan. 8)
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja Think »

killkill kirjoitti:Herrrrmoja koettelee.

En ymmärrä miksei isoa julkaisujärjestelmää kauppaava firma X voi laittaa tuotettaan KERRALLA kuntoon. Yrittävät tuputtaa puolivillaista bugista paskaa valmiina.
Ne ovat varmaan benchmarkanneet Nokiaa ja todenneet, että tuo toimii niillä puhelimissa, joten miksikäs ei heillä julkaisujärjestelmissä... :roll:
Ovela kuin orgasmi
Edith

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä olen tainnut syödä tänään jo neljä pientä aamiaista. Nyt on hilpastava äkkiä salille, ennen kuin ehtii taas uusi nälkä yllättää!
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

kovasti on olo, että voisi hyvän sään ja tirstain kunniaksi lähteä terassille. mutta ei! niistä parista hassusta ihmisestä jota lahdesta tunnen, niin toinen on muuttanu just espooseen ja toinen on töissä kitkemässä heiniä. VÄÄRYYS!
Me transmitte sursum, Caledoni!
killkill

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Think kirjoitti:Ne ovat varmaan benchmarkanneet Nokiaa ja todenneet, että tuo toimii niillä puhelimissa, joten miksikäs ei heillä julkaisujärjestelmissä... :roll:
Samaa ajattelen. Oi niitä aikoja, kun myyjällä oli sen verran ylpeyttä, ettei yrittänyt myydä asiakkaalle keskeneräistä paskaa. Kumma, miksi softalta siedetään sellaista toimimattomuutta, joka missä tahansa kulutushyödykkeessä johtaisi siihen että asiakas marssisi myyjäliikkeeseen ja vetäisi kauppiaalta ns. perseen korviin.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

swirl kirjoitti:Uusi kämppä löytyi ja se on ihan unelmainen. Seinät ovat hieman villin väriset, mutta saadaan kyllä halutessamme maalata. Parvekekin on valmiiksi kissavarmistettu. Parasta on sijainti, joka on noin viiden minuutin kävelymatkan päässä nykyisestä asunnosta.

:dream:
Yeh lucky b*strd. Me käytiin kattomassa samalta sektorilta yhtä kämppää, mutta se ei juurikaan vakuuttanut. Tosin ei kyllä vakuuttanut välittäjäkään joka ei a) tienny kohteesta oikein yhtään mitään b) saanu pidettyä muksujaan aisoissa.

Mut onnea sinne anyway 8) Oma projekti on ollu horroksessa jonkin aikaa, mutta eilinen valikoiva sähkökatkos alkoi kummasti taas potkia pakaroille. Eihän siinä mitään sen kummempaa ollut kuin että sähköjohto seinän sisällä otti ja kärähti poikki. Kylläpä sitä nyt nukkuukin yönsä levollisesti ja töissäkin jaksaa keskittyä olennaiseen :?

Niin ja voi luoja taas millaista on osaava asiakaspalvelu. Huoltoyhtiön neitokainen totesi aamulla että "tosiaan siellä ilmeisesti eilen on käynyt tosiaan sähkömies ja käsittääkseni korjannut siellä tosiaan jotain sähköjohtoa". No shit? Vähän jo ihmettelinkin mitä on tapahtunut päivän aikana kun ensin mulle soittaa sähkömies voiko asuntoon mennä huoltoyhtiön avulla ja kun pääsen himaan, sähköt toimii normaalisti.
bedlam

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Dändändändididiiidyydidääääää. Vittu kun on mälsääääää.
Kid

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

bedlam kirjoitti:Dändändändididiiidyydidääääää. Vittu kun on mälsääääää.
Älä??!!!111
bedlam

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kid kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Dändändändididiiidyydidääääää. Vittu kun on mälsääääää.
Älä??!!!111
No en sitte!! Jo on helvettiä jos nämä kaksi lomaa edeltävää viikkoa menevät siinä, että päivitän kitinän päävalikkoa muutaman sekunnin välein ja kiljun riemusta, kun joku on vastannut "mitä heitit roskiin"-ketjuun. Satais etes vettä, niin ei vituttas niin paljon istua sisuksissa.
Bliss

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mun Kitinä on muuttunut englanninkieliseksi. Siis silloin, kun en ole kirjautuneena :shock:
ninnithequeen

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Päivää jotta pätkähti.
Olemme haudanneet firmamme, oikein poliisisaattueen kera, ja näitä bileitä saati tätä krapulaa en unohda koskaan.
Lisäksi minut heitettiin oikein mereen eilen Klobbenin rannassa. Ja olen palanut täysin ja totaalisesti.
Kohta perheen kanssa ulos grillaamaan, tosin minä taidan pysyä poissa auringosta *sattuuuuuuuu*
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Täällä on 26 varjossa!! Tsiisös!!

Onneksi ennätin varata polkupyörän, ja kämppikseni joutuu menemään autolla, hah!
Huippua, enää tämä työpäivä, ja sen jälkeen neljä, ja sitten pääsen kiihdyttämään kohti neljää vapaapäivää ja kultaa! :h: Tästä aion ammentaa voimat tähän työviikkoon.

Mutta nyt suihkuun ja kinttukarvojen kimppuun.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
millivanilli

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

LillyMunster kirjoitti:Täällä on 26 varjossa!! Tsiisös!!
Meillä on täällä töissä niin hyvä ilmastointi, ettei ollenkaan tajua ulkona olevan hellettä. Tämä rakennus on myös nyt silleen paketissa, että työhuoneesta, jossa nyt väliaikaisesti olen, ei näe ikkunasta ulos ollenkaan. Ainostaan jos välillä käyn hakemassa kahvia, niin sisäpihalla palaa mieleen, millainen sää oikeasti on.
Kid

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

bedlam kirjoitti:Satais etes vettä, niin ei vituttas niin paljon istua sisuksissa.
Komppausta..

No mutta, piristykseks kävin ostaa työpöydän nurkalle tommosen kasvin ja sitten mä ajattelin kehitellä yhen ryijyn tohon takaseinälle.
Se on pakko jotain kehitellä ettei ihan näivettyis kuoliaaks. Ja hei, kyllä toi aurinko paistaa vielä sitten kun töistä pääsee!!! *yrittää esittää positiivista*
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Kid kirjoitti:Ja hei, kyllä toi aurinko paistaa vielä sitten kun töistä pääsee!!! *yrittää esittää positiivista*
Paistaa paistaa mutta aika matalalta jo klo 20 jälkeen :?
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Kehtaiskohan työhaastatteluun mennä ilman sukkiksia?
ninnithequeen

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jessus, mä just muistin että olen tarjoillut toplessina sunnuntaina :doh:
Mutta lupaukset pitää pitää. Mä lupasin tarjoilla toplessina sitten kun baari on menossa kiinni, ja mut kannettiin tiskin taakse "Ninni, Ninni!!!" huutojen säveltämänä. Voi apua, nyt hävettää. Varsinkin kun mieheni veli ja sen vaimo ottivat tapahtumasta videokuvaa....

Ei saatana sentään :tiistai:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Noniin! Johan sitä taas pääsee Kitinään. Moniin päiviin ei ookaan päässy. Ihan hämäriä nää tietokoneet töissä, ja muuallakin.
Aurinko paistaa, mieli ei ehkä niin kesäinen ku vois olla. Onneksi ystävältä tuli ihana tekstari eilen, siinä luki että mun täytyy piristyä ja että se ei anna mun muuttaa mihinkään.
Mut kyl tää tästä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
mustakikkeli

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Kid kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Satais etes vettä, niin ei vituttas niin paljon istua sisuksissa.
Komppausta..
Siksi olikin niin mukavaa lintsata tunti töistä klo 11-12 välillä, käyden urheilemassa ulkona pelkissä shortseissa. Nyt taas töissä, ja kohta terassille. I :h: my work, liukuva ja venyvä työaika rokkaa. Teen rästihommia sitten iltasella läppäriltä kotoa, kun aurinko ei enää paista niin terävästi.
Vastaa Viestiin