Titstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kid

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

mustakikkeli kirjoitti: I :h: my work, liukuva ja venyvä työaika rokkaa. Teen rästihommia sitten iltasella läppäriltä kotoa, kun aurinko ei enää paista niin terävästi.
Mitä sä teet ja tarviitteko te työntekijää :yo:
swirl

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Taidan olla tulossa kipiäksi; kurkkua kutittaa, yskittää ja niveliä särkee ihan hulluna. Kuumetta hurjat 37,2.

Tänään pitäs mennä duunin jälkeen katsastamaan uusia littunäyttöjä - uuteen kämppään ei aiota viedä vanhoja järkälemäisiä näyttöjä. Ostetaan niinku his and hers, samanlaiset. Kohta meillä on varmaan samanlaiset tuulipuvutkin :roll:
mustakikkeli

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Okei, terassille. Ihan vaan yhdelle. Ei tartte edes ottaa takkia mukaan.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Melkonen tiistai juu.Just kävin pankkini sivuilla ja vuokranmaksu oli epäonnistunu.Oli tullu bumerangina rahat takas tilille,ja viestin mukaan se tili mihin vuokrani pari vuotta maksanu,ei ole enää käytössä eikä vuokranantaja ole ilmottanu mitään uutta tiliä mulle mihin pitäs tunkea rahaa.Mitä VITTUA???Mitäs täs nyt pitäs touhuta,jättää kesäkuun vuokra maksamatta ja oottaa että landlordi ottais yhteyttä?
swirl

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

pikkuego kirjoitti: Yeh lucky b*strd. Me käytiin kattomassa samalta sektorilta yhtä kämppää, mutta se ei juurikaan vakuuttanut.
Me laitettiin ilmoitus Yliopiston ilmoitustorille. Sieltä kautta tarjottiin useampaakin kämppää Vallilasta. Tämä mihin päädyttiin on tosin miehen Irlannissa asuvan serkun omistama kämppä, josta oli juuri vuokralainen lähtenyt. Kävi hyvä tuuri!
huima

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja huima »

Hitsi mä olen ilkeä :D

Mutta joskus se on vaan hauskaa.
millivanilli

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Hitsi, mä olen näemmä eilen saanut anoppilassa lisää hyttysenpuremia. Oliskohan noita nyt yhteenseä jotain 25. Kutittaa niin maan perkeleesti.

En taaskaan jaksaisi istua ihan neljään asti täällä töissä. Tahdon kodin kautta, puistoon picknickille avokin ja kaveripariskunnan kanssa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Argh! terassille, piitsille, jääkaappiin, Grönlantiin tai ihan mihin tahansa lähtee hän nyt. Sahanpurutkin kuivaa päässä ja sitten on tulipalovaara.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja aydemir »

swirl kirjoitti: Tänään pitäs mennä duunin jälkeen katsastamaan uusia littunäyttöjä - uuteen kämppään ei aiota viedä vanhoja järkälemäisiä näyttöjä. Ostetaan niinku his and hers, samanlaiset. Kohta meillä on varmaan samanlaiset tuulipuvutkin :roll:
Mulla on sekä kotona että töissä ViewSonicin 17" littunäyttö (malli VP171b) ja oon ainakin tykänny kovasti. Hintakaan ei päätä huimaa.
Sehän on kyllä vaan tyylikkään näköstä jos teillä on samanlaiset näytöt, nehän on ikään kuin sisustuselementtejä.
Tuulipuvut? Never!
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Patz kirjoitti: Sanon että länsirannikko on helleaallon vallassa, miehet komeita, naiset kauniita, vatsa kutistuu, mieli piristyy, pakarat tiukkenee ja elämä hymyilee!

Siinä lienee tärkeimmät. Jatkan rehkimistä.
Uuuuh! Mä oon pian iha papu kans.

Hei mulleki VÄHÄ tota hyvää fiilistä, tää päivä on ollu ehkä elämän kamalin hetkeen.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
millivanilli

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

syttiK kirjoitti: Hei mulleki VÄHÄ tota hyvää fiilistä, tää päivä on ollu ehkä elämän kamalin hetkeen.
*lähettää hyvää fiilistä (vaikkei patz olekaan)* mitä on tapahtunut?
Elukka

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kid kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti: I :h: my work, liukuva ja venyvä työaika rokkaa. Teen rästihommia sitten iltasella läppäriltä kotoa, kun aurinko ei enää paista niin terävästi.
Mitä sä teet ja tarviitteko te työntekijää :yo:
:komp:
millivanilli

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

ok, mä lähden kotio.

hei hei!!
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

millivanilli kirjoitti:
syttiK kirjoitti: Hei mulleki VÄHÄ tota hyvää fiilistä, tää päivä on ollu ehkä elämän kamalin hetkeen.
*lähettää hyvää fiilistä (vaikkei patz olekaan)* mitä on tapahtunut?
Kiitos.

:igor:
Niskalaukaus.
Viimeksi muokannut syttiK, 13.06.2006 18:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
bedlam

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Jes, tunnin päästä porataan hampaita! :h:
Elukka

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Jos nyt oikein hakemalla haetaan jotain negatiivista, niin tää päivä on kyllä ollu oikeesti aika :perse: estä.
Firman uusin projekti meinaa nyt kaatua siihen, että videon siirtäminen VHS:n ja paskan TV-kortin kautta tietskalle tuhoaa kuvanlaadun täysin. :doh:
IhQna bonuksena tähän ihanaan sotkuun videomonitorina käytetty ikivanha matka-TV (Ei, tämä ei ole vitsi. :tiistai: ) päätti sanoa työsopimuksensa irti.
Ihmekö tuo sitten, että kärsin kroonisesta päänsärystä ja suolistovaivoista? :?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

En taida jaksaa olla töissä kuuteen asti kuten olin suunnitellut. Mä olen saanut jo niin paljon aikaiseksi tänään ja väsyttääkin ihan saatanasti. Kotiin vaan ja nukkumaan päiväunet painivien kissojen keskelle.

Mulla on öklöäklö olo kun mulla ei ollut ruokaa eikä rahaa ja lopulta lainasin vähän rahaa työkaverilta. Sitten piti syödä lihapiirakka ja kaksi Kismetiä. Kohtuullisuus, mitä se on?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Edith

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Vituttaa. Premenstruaali-panettaa (turhaan). Olututtaa. Mutta menen kumminkin vielä illalla tanssimaan ja ehkä oluen sijasta vaikka elokuviin, niin en ainakaan ole lukemassa seksi-seksi-seksi-juttuja Kitinästä.
tonttu

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Hehee, tolla toisella on musta silmä, aika härskin näköinen. :D


Ps. Eikä ole minun aiheuttamaani se.
bedlam

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Täälläkin on kauhea panetus päällänsä. Ja kohta joudun tilanteeseen, jossa makaan selälläni nuoren neidin ja vanhemman leidin välissä. Kuinka kinkyä olisi saada seisokki hammaslääkärissä.
Kid

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Muakin panettaa. Harmi että mister on yli 38 asteen kuumeessa ja ihan kuollut. Ei siitä taida tänään mitään iloa olla :?

Nelkötäviis minsaa vie kärsittävänä ja sitten kotiin!
Meikän dietti ei anna periks mennä terassille..Sylettää kun työkamulla on pe tuparit ja tietty mielettömästi herkkuja ja alkomaholia tarjolla. Miten mä pystyn olee tiukkana? Ehkäpä pien repsahdus sallitaan (kuten myös juhannuksena) ja sitten taas ruotuun.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Kyllä se vaan niin taitaa olla, että mä en nyt sitten luennolla istuen lomaani aloita, kun kerta vielä toimistolla jumitan (luento alkoi 16:15, luentopaikka muutaman kilometrin päässä tämän hetkisestä sijainnista).

Ja koira pitää ulkoiluttaa.

Ja säätila viittaisi ulkoilun voittoon sisätilaharrasteisiin nähden.

Ja sitten on vielä se yksi ryökäle, joka on jättänyt luurinsa kätevästi mun kämpille ja nauttii tällä hetkellä kaikessa rauhassa ajastaan, vieläpä ilmaisen tarjoilun parissa... Mitäs mä sen pään menoksi keksisin?
Don't Panic!
ninnithequeen

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

tonttu kirjoitti:Hehee, tolla toisella on musta silmä, aika härskin näköinen. :D


Ps. Eikä ole minun aiheuttamaani se.
Mitä sille on käynyt? :D
Haa-haa! (Nelsonin äänellä)


Mä sain äsken kuulla että yksi Lordin jäsenistä on ikivanha, rakas ystäväni. Mä olen aivan shokissa tiedosta :shock:
Kid

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

ninnithequeen kirjoitti: Mä sain äsken kuulla että yksi Lordin jäsenistä on ikivanha, rakas ystäväni. Mä olen aivan shokissa tiedosta :shock:
Taidatte olla ihan parhaita kamuja :lol:
ninnithequeen

Re: Titstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kid kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Mä sain äsken kuulla että yksi Lordin jäsenistä on ikivanha, rakas ystäväni. Mä olen aivan shokissa tiedosta :shock:
Taidatte olla ihan parhaita kamuja :lol:
Ei olla nähty pariin vuoteen, mikä on sääli. Tuntenut yläasteelta lähtien ko. tyypin. Ihan loistava ihminen, ja ollut samassa työpaikassa mun kanssa 4 vuotta....
Vastaa Viestiin