Silloin tunsin itseni vanhaksi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Silloin tunsin itseni vanhaksi

Viesti Kirjoittaja Niba »

Voi olla vanha, seditelty ja kulliteltu jo kauan aikaa sitten..

Monasti tyttö peittää kädellä suunsa kaverille puhuessaan kun menen ohi, ne ei tiedä että mulla on ikäisekseni tarkka kuulo! :P
Pyyhin Netikettiin..
AarneAnkka

Re: Silloin tunsin itseni vanhaksi

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

safi kirjoitti:Aina silloin, kun olen viettänyt enemmän tai vähemmän kiihkeän hetken itseäni vuosia nuoremman pojun kanssa
safi kirjoitti:Naiset vaan jotenkin tekevät sen hillitymmällä tyylillä, eivätkä puhua retostele sillä
Mmm. Joo. Mikä vaan menee läpi.
killkill

Re: Silloin tunsin itseni vanhaksi

Viesti Kirjoittaja killkill »

safi kirjoitti:eivät jää edes kiinni teoistaan yhtä suurella todennäköisyydellä kuin miehet, jotka haluavat aina päästä leveilemään uusilla kaadoillaan.
Nainen kertoo sen vain parhaalle ystävättärelleen. Jonka on AIVAN PAKKO mainita asiasta yhdelle parhaalle ystävättärelleen. Joka epähuomiossa mainitsee asiasta ystävättärelleen... jne

Lopputulos on siis aivan sama. Salaisuuden säilymisen todennäköisyys on kääntäen verrannollinen asiasta tietävien määrän NELIÖÖN.
WanhaPervo

Re: Silloin tunsin itseni vanhaksi

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

AarneAnkka kirjoitti:
safi kirjoitti:Aina silloin, kun olen viettänyt enemmän tai vähemmän kiihkeän hetken itseäni vuosia nuoremman pojun kanssa
safi kirjoitti:Naiset vaan jotenkin tekevät sen hillitymmällä tyylillä, eivätkä puhua retostele sillä
Mmm. Joo. Mikä vaan menee läpi.
:cheer: :hail: :ohyeah:
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Silloin tunsin itseni vanhaksi

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

mustakikkeli kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Varsinaisia shokeerauksia oli jo vuosia sitten AC/DC:n konsertissa stadionilla, kun joku nuori mies kysyi minulta: "Kun kerran olet vanhempi mies, mikä sun mielestä on AC/DC:n paras albumi?" Meinas mennä mehupurkkiin piilottamani vodka väärään kurkkuun..
Mitäs kauheaa tuossa nyt on? Viime vuonna eräässä helsinkiläisessä ravintolassa eräs tuntematon mies kysäisi minulta: "Sanopas kun olet noin nuori, eikös sustakin täällä ole tosi hyvän näköisiä misuja?". Hetken lisää juteltuamme selvisi että kyseinen miekkonen oli minua 8 v nuorempi. Niin se vaan menee.
.
Joo mutta sulla tuo on "parempaan" suuntaan. Minulla shokki kun olen aina ollit liian nuoren näköinen. 26-vuotiaana minulle festareilla varmaan minua nuorempi nainen huusi: "Voi voi, onkos äidin pikkupoika päässyt festareille?" 31-vuotiaana joku kolmekymppinen mies ratikkapysäkillä kysyi minulta. "Hei poika, mitäs kello on?" 32-vuotiaana esitelmöidessäni symposiumssa ihailivat, että "noin nuori" uskaltaa olla noin kriittinen.. Töissä kolme vuotta sitten minua muutaman vuoden vanhempi sihteeriakka kysyi jotain paperia varten. "Jokos olet 25 täyttänyt?" Olin 41 vee.

Ja nyt äkkiä olen vanhus. Koska sitten aikuisen miehen vaan en vanhan näköinen? Vuoden ja kaksi päivää jollain välillä? :D

ISÄNI kyllä on kertonut, että monesti joutuu tekemisiin "taatoiksi" heittäytyvien miesten kanssa, jotka vanhuuden viisautta esittäen kertovat isälleni asioita menneisyydestä.. ja selviää että ovat jotain 20 vuotta isääni nuorempia.

Ja sellaista, että jotkut viiskymppiset tosissaan kertoo miten heidän nuoruudessaan ei ollut sähköä, ei viemäreitä, lapsilla ei lelujakaan, töitä tekivät huutolaispoikina heti kun kävelemään oppivat, leipään pantiin pettua, koulussa kirjoitettiin hiilenpalalla lapionterään, koulumatka sinne KIERTOkouluun oli 50 kilometriä hiihtäen susia vilisevien aarniometsien läpi :D
Viimeksi muokannut Gattaca, 13.06.2006 15:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Silloin tunsin itseni vanhaksi

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Noin tunti sitten kahvitauolla, kun eräs neitokainen kertoi miten heitä sulloutui festareilla x määrä ihmisiä samaan telttaan ja miten nukkuminen autossa, jossa on 5 henkilöä, "ei tunnu missään".

Sänky ja saniteettitilat on parhautta. Bajamajat ja mutavelli eivät.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Silloin tunsin itseni vanhaksi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lilo kirjoitti:Sänky ja saniteettitilat on parhautta. Bajamajat ja mutavelli eivät.
No tuo on jo merkki vanhenemisesta, mutta vielä on aikaa. Jotkut vaativat joustinpatjan, bideen ja korvatulpat selviytyäkseen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
safi

Re: Silloin tunsin itseni vanhaksi

Viesti Kirjoittaja safi »

AarneAnkka kirjoitti:
safi kirjoitti:Aina silloin, kun olen viettänyt enemmän tai vähemmän kiihkeän hetken itseäni vuosia nuoremman pojun kanssa
safi kirjoitti:Naiset vaan jotenkin tekevät sen hillitymmällä tyylillä, eivätkä puhua retostele sillä
Mmm. Joo. Mikä vaan menee läpi.
Oletko sä aarne lyönyt pääsi joskus johonkin oikein tosi lujaa? Vai etkö sä muuten vaan kykene erottamaan asioita toisistaan...
safi

Re: Silloin tunsin itseni vanhaksi

Viesti Kirjoittaja safi »

killkill kirjoitti: Lopputulos on siis aivan sama.
Ei ole. Mieli tekisi tehdä vertailu siitä, miten miehet ja naiset toimivat pettäessään, mutta saisin (jos mahdollista) vielä ikävemmän ihmisen maineen, joten jätän väliin.
AarneAnkka

Re: Silloin tunsin itseni vanhaksi

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

safi kirjoitti:Oletko sä aarne lyönyt pääsi joskus johonkin oikein tosi lujaa? Vai etkö sä muuten vaan kykene erottamaan asioita toisistaan...
Mitä mitä, eikö noi nyt ihan selvästi puhu ihan samasta aiheesta? Ensin kehua retostellaan, sitten haukutaan miehiä kehua retostelemisesta. Pussiin putkahdit ja lujaa. Viritä vaan sammakkokanuunasi jos haluat, ei se asiaa enää mihinkään muuta. Nännännää! :P
Elukka

Re: Silloin tunsin itseni vanhaksi

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Ristus, ensi vuonna tulee 30 täyteen. :shock:
Kriisi. :apuva:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Silloin tunsin itseni vanhaksi

Viesti Kirjoittaja Lolita »

AarneAnkka kirjoitti:Mitä mitä, eikö noi nyt ihan selvästi puhu ihan samasta aiheesta? Ensin kehua retostellaan, sitten haukutaan miehiä kehua retostelemisesta. Pussiin putkahdit ja lujaa.
Ei ole sama asia. Varattujen miesten pettämisellä retostelu ja itsellisen naisen (Hesarin mielipidepalstalta bongattu ilmaisu) seksillä retostelu eivät ole verrannollisia. Aiemmin puhuttiin molempien sukupuolten pettämisestä ja siitä kummat retostelevat ja kummat kuiskuttelevat kaverille.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
safi

Re: Silloin tunsin itseni vanhaksi

Viesti Kirjoittaja safi »

AarneAnkka kirjoitti:Pussiin putkahdit ja lujaa. Viritä vaan sammakkokanuunasi. Nännännää! :P
:shock: Mun täytyy olla ilmeisen epäselvä kirjoittaja, koska puhun noissa ottamissasi esimerkeissä elämisestä parisuhteessa ja sen ulkopuolella.
ninnithequeen

Re: Silloin tunsin itseni vanhaksi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elukka kirjoitti:Ristus, ensi vuonna tulee 30 täyteen. :shock:
Kriisi. :apuva:
Samikset. :apuva:

(anteeksi vaan palstan sedille)
WanhaPervo

Re: Silloin tunsin itseni vanhaksi

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

safi kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Pussiin putkahdit ja lujaa. Viritä vaan sammakkokanuunasi. Nännännää! :P
:shock: Mun täytyy olla ilmeisen epäselvä kirjoittaja, koska puhun noissa ottamissasi esimerkeissä elämisestä parisuhteessa ja sen ulkopuolella.
Vaikka Aarneen copy-paste olikin näppärästi asiayhteydestään irrotettu, niin myönnän, että puhuit eri asioista.
WanhaPervo

Re: Silloin tunsin itseni vanhaksi

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

ninnithequeen kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Ristus, ensi vuonna tulee 30 täyteen. :shock:
Kriisi. :apuva:
Samikset. :apuva:

(anteeksi vaan palstan sedille)
Noo.. miehet kato miehistyy, naiset rupsahtaa (okei-en usko itsekään)
Sinkkumatti

Re: Silloin tunsin itseni vanhaksi

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

ninnithequeen kirjoitti:(anteeksi vaan palstan sedille)
Ei mitään. Kolmenkympin kriisi on kuin paskahätä. Se menee ohi, kun istuu alas ja antaa asioiden tapahtua omalla painollaan.
Avatar
Brocker
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 192
Liittynyt: 11.11.2005 18:24
Viesti:

Re: Silloin tunsin itseni vanhaksi

Viesti Kirjoittaja Brocker »

Oma poika menee ens syksynä ylä-asteelle :shock:
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Silloin tunsin itseni vanhaksi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ainoat lähestymisyritykset tulee 45+ naisilta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
safi

Re: Silloin tunsin itseni vanhaksi

Viesti Kirjoittaja safi »

WanhaPervo kirjoitti: Vaikka Aarneen copy-paste olikin näppärästi asiayhteydestään irrotettu
Njääh antaa pikku-aarnen nyt kiukuta. Täytyyhän se ikuinen naisen puute, siitä aiheutunut turhautuminen ja elämäänsä kyllästyminen johonkin nyt purkaa.
huima

Re: Silloin tunsin itseni vanhaksi

Viesti Kirjoittaja huima »

safi kirjoitti:Njääh antaa pikku-aarnen nyt kiukuta. Täytyyhän se ikuinen naisen puute, siitä aiheutunut turhautuminen ja elämäänsä kyllästyminen johonkin nyt purkaa.
Mikäs Safia vaivaa kun se on tänään noin kiltti.

Auringonpaiste sulattanut?

Hitsi. Kuka täällä enää tulevaisuudessa vittuilee? Meneekö tää ihan puzznuzz-meiningiksi?
Dumari

Re: Silloin tunsin itseni vanhaksi

Viesti Kirjoittaja Dumari »

huima kirjoitti:
safi kirjoitti:Njääh antaa pikku-aarnen nyt kiukuta. Täytyyhän se ikuinen naisen puute, siitä aiheutunut turhautuminen ja elämäänsä kyllästyminen johonkin nyt purkaa.
Mikäs Safia vaivaa kun se on tänään noin kiltti.
Jos se on tullut wanhaksi?
huima

Re: Silloin tunsin itseni vanhaksi

Viesti Kirjoittaja huima »

Dumari kirjoitti: Jos se on tullut wanhaksi?
Eikös se ole aina ollut?
Dumari

Re: Silloin tunsin itseni vanhaksi

Viesti Kirjoittaja Dumari »

huima kirjoitti:
Dumari kirjoitti: Jos se on tullut wanhaksi?
Eikös se ole aina ollut?
Ainakin läpät samasta vanhasta puusta veistetty :D
kellä nyt ei ois..
safi

Re: Silloin tunsin itseni vanhaksi

Viesti Kirjoittaja safi »

huima kirjoitti: Mikäs Safia vaivaa kun se on tänään noin kiltti.
No höh aarnehan ottaa miitissä mut ns. isän polvelle ja antaa risulla piiskaa pyllylle, jos mä en opi käyttäytymään. Täytyyhän mun nyt hiukan yrittää...
Vastaa Viestiin