Welcome Wednesday!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Welcome Wednesday!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kivaakivaa, Nitsku pääsi syksystä alkaen seurakunnan puolipäiväkerhoon, joka on ihan tuossa vieressä.

Ja tääl on niin kamalan kuuma, että mä hikoilen nyt jo vaikken edes töihin ole vielä päässyt, argh. Lupasivat +30, mutta huomiseksi ehkä jo vähän sadetta. :pliis:
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Welcome Wednesday!

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Sain juuri kuulla, että aloitan uudessa duunissa kuukauden päästä :cheer:
Kid

Re: Welcome Wednesday!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Sain just kuulla et mun ystävä on raskaana. Mä olen niiiiin onnellinen sen puolesta (ja vähän kateellinenkin). Aivan ihanaa :h:

Töissä taas hiljasta ja mä jo lasken tunteja et koska pääsee kotiin. En mä eilen sitten päässyt ulos aurinkoon. Rupes vituttaa kodin siivo ja otin rätin ja mopin käteeni ja sauhusin pari tuntia.
Tänään jos sitten..
mustakikkeli

Re: Welcome Wednesday!

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Menikö Mister Mister pesuveden mukana?
Kid

Re: Welcome Wednesday!

Viesti Kirjoittaja Kid »

mustakikkeli kirjoitti:Menikö Mister Mister pesuveden mukana?
Talkin to me?

Sen verran eilen otti päähän, et meinas mennä! Jos ois yksin väärä sana tullut sen suusta ni oisin tirvassut sitä :twisted:

Onneks töissä on hiljasta ja sain jo alustavan luvan lähteä tänään aikasemmin töistä. Täytyy silti ootella vie pari tuntia..
Suunnitelmissa siis hakea biksut ja viltti himasta ja mennä jonnekkin paistattelemaan päivää!
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Welcome Wednesday!

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Joo-o, kivat kaverille. Se oli ilmiantanu mut jollekin opiskelijajulkasun toimittajalle ja jouduin sitten osallistumaan haastatteluun. Nyt joutuu sitten vielä kuvaankin :cry:
Save a horse, ride a cowboy
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Welcome Wednesday!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Onkohan tämä kesän merkki, kun illat välillä venähtävät liian pitkiksi? Taas lievässä kapulassa. Muutaman tunnin päästä olisi tapaaminen, jossa joutuu olemaan skarppina.

Mikäköhän kumma mulla oikeastaan on? Ruoka ei maistu ja vatsa on sekaisin. Vetämätön olo ja muutenkin ahdistaa. Poltan liikaa tupakkaa ja juon liikaa. Onkohan tämä minun loppukirini tavoitteeseen vatsahaava ennen kuin täytän 30?
Miten musta tuntuu, että me ollaan sukulaisia? Tosin mun tavoite on ihan ekana elää rockmaisesti 28-vuotiaaksi, katellaan sit sen jälkeen sitä vatsahaavaa.
Viis ja puol tuntia tehokasta kapula-työaikaa jäljellä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
AarneAnkka

Re: Welcome Wednesday!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

1108 kirjoitti:paineilmaletkusta ja pikaliittimistä. Siihen ainakin sai reiät aivan poraamalla, kunhan muistaa vaan olla varovainen.
Kokeillaan, kiitos vinkistä. Tosin hogasin myös juuri kuusiokoloavaimen, joka on juuri sopivan mittainen ja sopivassa kulmassa jotta ne letkunpalat saa törkättyä ulos sieltä reikäpihdin putkimaisen terän sisältä. Porakone lienee kuitekin vaivattomampi, kunhan terä on tarpeeksi terävä että se leikkaa muovia siististi.
Dumari

Re: Welcome Wednesday!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Nyt sinne lekurille->
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Welcome Wednesday!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:Kivaakivaa, Nitsku pääsi syksystä alkaen seurakunnan puolipäiväkerhoon, joka on ihan tuossa vieressä.
Pyhä jysäys!

(Se on vaan niin hauska nimi...)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Welcome Wednesday!

Viesti Kirjoittaja nexie »

Jos ajatuksen voimalla saisi ihmisiä hengiltä (tai edes hiljaisiksi), tuossa pihalla olisi muutama debiili juoppo vähemmän elämäänsä tuhlaamassa :igor:
Don't Panic!
swirl

Re: Welcome Wednesday!

Viesti Kirjoittaja swirl »

mustakikkeli kirjoitti:Täällä toimistolla on mukavan viileää.
Meillä on täällä kylymä... mulla on onneksi lämmitin pöydän alla.

Nyt on paha pre-loma stressi. Ei saa oikein mitään tehtyä ja ahistaa ihan hulluna. Istuin aamupäivän palaverissa ja tuntu, että purskahdan hetkellä millä hyvänsä itkuun, jos se ei lopu.

Onneksi on kirsikoita.
Kid

Re: Welcome Wednesday!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Wippiii!!! Mä pääsen kahdelta pois täältä. Ulos. Aurinkoon! Nyt hymyilyttää vaikka äsken meinas itku tulla. Mä taidan olla loman tarpeessa...
silsakenraali™

Re: Welcome Wednesday!

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

RuNkkuTonttu kirjoitti: Vetämätön olo ja muutenkin ahdistaa.
Lähes joka päivä sinua ahdistaa, näin olet vp-ketjuun raportoinut ajan saatossa. Mikä sinua ahdistaa? Oletko jutellut ahdistuksestasi ammattilaiselle? Oletko masentunut? Joka tapauksessa suosittelen ajatuksien jäsentämistä ja ahdistuksen syyn esille kaivuuta. Tiedät varmaan, että tupakka, kahvi, päihteet ja epäsäännöllinen elämänrytmi edesauttavat ahdistustasi. Niin, ja jos vain olet sopivan lajin itsellesi löytänyt, niin urheile!

Sanoin tämän sitten ihan rakentavassa ja ystävällismielisessä hengessä.
bedlam

Re: Welcome Wednesday!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

silsakenraali™ kirjoitti:
Sä olet näemmä siirtynyt jo seuraavaan uhriin! :wink: Tottakai kesähelteellä ahdistaa istua toimistolla kun voisi istuskella terassilla kylmää olutta juoden ja minihameita tsiigaillen. Saatana, on se nyt selvä että ahdistaa, kun lomaankin on vielä viikkoja! Ahistaa ahistaa ahistaa!

Sitäpaitsi juopottelu on ihan oiva lääke ahdistuksenpoistoon. Sitä ei vaan passaisi lopettaa koskaan, koska sitten se vasta ahdistaakin.
RuNkkuTonttu

Re: Welcome Wednesday!

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Kaipa se täytyy sitten alkamaan elämään kunnolla:

Syödä aamuisin kaurapuuroa
Juoda maksimissaan yksi kuppi kahvia päivässä
Rajoittaa päihteiden käyttöä
Lopettaa tupakointi
sauvakävellä
Juoda iltaisin lasillinen pellavansiemen limaa
Huuhdella nenä
Joogata
Pitää yhteyttä vanhempiin ja sukulaisiin
Lopettaa irtosuhteet
Vaihtaa Converset kävelykenkiin
Ostaa vaatteeni Dressmanilta
Mennä parturiin
Kunnioittaa pomoa ja työnantajaa
Juoda piimää
Nukkua kunnolla
lopettaa itsesaastutus
silsakenraali™

Re: Welcome Wednesday!

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Äh, jos ihmistä usein ahdistaa ja siitä palstalle kertoo, ja vieläpä neuvoa kysyy, niin pieni kotipsykologisointi voittaa tommosen vähättelevän äijäilyn.
swirl

Re: Welcome Wednesday!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kid kirjoitti:Wippiii!!! Mä pääsen kahdelta pois täältä. Ulos. Aurinkoon!
Mieki karkaan jo kolmelta, kun liukuma alkaa... miinuksiahan siitä tulee, mutta tulkoot. Ei vaan pysty olemaan täällä, kun ahistaa ja meinaa itku tulla. Miehen kanssa treffit salilla neljältä ja sen jälkeen mennään tekemään vuokrasoppari meijän uuteen kämppään!
swirl

Re: Welcome Wednesday!

Viesti Kirjoittaja swirl »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Kaipa se täytyy sitten alkamaan elämään kunnolla:

Syödä aamuisin kaurapuuroa
Juoda maksimissaan yksi kuppi kahvia päivässä
Rajoittaa päihteiden käyttöä
Lopettaa tupakointi
sauvakävellä
Juoda iltaisin lasillinen pellavansiemen limaa
Joogata
Pitää yhteyttä vanhempiin ja sukulaisiin
Lopettaa irtosuhteet
Vaihtaa Converset kävelykenkiin
Nukkua kunnolla
lopettaa itsesaastutus
Jos nämä ovat kunnollisen elämän tekijöitä, niin minähän olen oikein kuvottavan kunnollinen :shock:
Kid

Re: Welcome Wednesday!

Viesti Kirjoittaja Kid »

swirl kirjoitti: Ei vaan pysty olemaan täällä, kun ahistaa ja meinaa itku tulla. Miehen kanssa treffit salilla neljältä ja sen jälkeen mennään tekemään vuokrasoppari meijän uuteen kämppään!
Mä olin lauantaina duunissa ni siks pystyn nyt lähtee aikasemmin..Ja salille en oo päässyt aikoihin. Hävettää.. Meen läskeineni tänään löllymään johonkin aurinkoisen koloon rannalle ettei muut nää..

Voi sinuu..Mut ajattele positiivisia. Sali - hyvä fiilis, vuokrasoppari - uus ihana koti!!!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Welcome Wednesday!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Katos pikalukuu..
Keskiviikko Wennesday? juu aivan
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Welcome Wednesday!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nätti päivä ja mätänen sisällä, ei käy. Ei kun vaimonhakkaajapaita päälle ja baanalle maleksimaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
tonttu

Re: Welcome Wednesday!

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Moron!

Tää lähtee loman jälkeen pitkästä aikaa töihin ja kumma kyllä, minusta on kivaa mennä sinne. Pitäisi varmaan mitata kuume tai sitten olen saanut auringonpistoksen. Tiedä näistä. :)

Hyvää keskiviikkoa!
Elukka

Re: Welcome Wednesday!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Huomenta.
TPK MK VII. :sir: (Pääsin myöhään töihin kun piti käyttää kissa elukkatohtorilla.)
Sarjassamme mielekästä työaikaa: Odottelen tässä, että videoeditointisofta saa 3-tuntisen formaattimuunnoshommelinsa valmiiksi. :krooh:
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Welcome Wednesday!

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Huomenta...Onpas taas kuuma päivä :beer:
Vastaa Viestiin