Welcome Wednesday!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
killkill

Re: Welcome Wednesday!

Viesti Kirjoittaja killkill »

bedlam kirjoitti:Sitä ei vaan passaisi lopettaa koskaan, koska sitten se vasta ahdistaakin.
Mä olen jossain välissä puolivakavissani harkinnut heittäytyväni Suomen Charles Bukowskiksi. Dokaisin, kirjoittaisin lyhytsanaista renttuproosaa, kuksisin omituisia naisia, kävisin raveissa ja dokaisin, kirjoittaisin...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Welcome Wednesday!

Viesti Kirjoittaja Niba »

killkill kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Sitä ei vaan passaisi lopettaa koskaan, koska sitten se vasta ahdistaakin.
Mä olen jossain välissä puolivakavissani harkinnut heittäytyväni Suomen Charles Bukowskiksi. Dokaisin, kirjoittaisin lyhytsanaista renttuproosaa, kuksisin omituisia naisia, kävisin raveissa ja dokaisin, kirjoittaisin...
Taitaa mennä lähinnä dokailuksi..
Pyyhin Netikettiin..
Feiz

Re: Welcome Wednesday!

Viesti Kirjoittaja Feiz »

killkill kirjoitti:Mä olen jossain välissä puolivakavissani harkinnut heittäytyväni Suomen Charles Bukowskiksi. Dokaisin, kirjoittaisin lyhytsanaista renttuproosaa, kuksisin omituisia naisia, kävisin raveissa ja dokaisin, kirjoittaisin...
Toihan kuullostaa mun elämältä.

Dokaus...CHECK
Kirjoitus lyhytsanaista renttuproosaa=Lopputyö CHECK
OMituiset naiset....CHECK
REIVIT....jalat reenataan reiveissä

No ok, on siitä aikaa kun reiveissä on tullut käytyä mut laitetaan toho tilalle perus kännitamppaus jossai random raflassa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Welcome Wednesday!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

swirl kirjoitti:Nyt on paha pre-loma stressi. Ei saa oikein mitään tehtyä ja ahistaa ihan hulluna. Istuin aamupäivän palaverissa ja tuntu, että purskahdan hetkellä millä hyvänsä itkuun, jos se ei lopu.
:boohoo:

Täällä on vähän sama juttu. Olen kuin tulisilla hiilillä enkä millään haluaisi olla täällä enkä tehdä mitään. Onneksi työtilanne näyttää hyvältä lomalle jäännin kannalta, mutta koko ajan pelkään, että pöytä räpsähtää täyteen hommia. Olen myös ympännyt näille kolmelle viimeiselle työpäivälle neljä lääkärikäyntiä, että pääsen täältä mahdollisimman paljon pois.

Onneksi voin sentään katsella omaa minihamettani ja sääriäni hikisessä toimistossa Ed Lightin parissa. Melkein kuin terassilla.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
killkill

Re: Welcome Wednesday!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Feiz kirjoitti:mut laitetaan toho tilalle perus kännitamppaus jossai random raflassa.
Eii! Tuohon se tyssää. Buk INHOSI tanssimista :D
millivanilli

Re: Welcome Wednesday!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Silmiä kutittaa kellaripöly.

Jossain vaiheessa olin aivan varma, ettei työpäivä etene sitten millään, mutta katsos, jo ollaan voitolla :D Syötän laskut koneella ja lähden anoppilaan kuolaamaan hiestä kiiltävää miehen yläruumista. Avokki siis nakitettu tekemään pihatöitä. Mä saan juoda kylmää juomaa, lukea lehteä ja maata auringossa. Ehkä mä voisin olla ihana ja tehdä jotain hyvää grillattavaa.
mustakikkeli

Re: Welcome Wednesday!

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Kaipa se täytyy sitten alkamaan elämään kunnolla:

Syödä aamuisin kaurapuuroa
Juoda maksimissaan yksi kuppi kahvia päivässä
Rajoittaa päihteiden käyttöä
Lopettaa tupakointi
sauvakävellä
Juoda iltaisin lasillinen pellavansiemen limaa
Huuhdella nenä
Joogata
Pitää yhteyttä vanhempiin ja sukulaisiin
Lopettaa irtosuhteet
Vaihtaa Converset kävelykenkiin
Ostaa vaatteeni Dressmanilta
Mennä parturiin
Kunnioittaa pomoa ja työnantajaa
Juoda piimää
Nukkua kunnolla
lopettaa itsesaastutus
No mähän teen just kaikkia noita, ja katso: ei vitutusta eikä ahdistusta! Toimii! Myös säännöllinen kityily varsinkin työaikana auttaa olooni.

Siitä huolimatta, jos lähtisi kohta sinne terassille kaverien kanssa. Ihan positiiivisin mielin. Ihan vaan yhelle.
Sinkkumatti

Re: Welcome Wednesday!

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Vitut duunista. Mä lähden hylkypuistoon ny!
millivanilli

Re: Welcome Wednesday!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

JEEESCH!! Nyt kaupan kautta silmänruokaa nauttimaan...
killkill

Re: Welcome Wednesday!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Sinkkumatti kirjoitti:Vitut duunista. Mä lähden hylkypuistoon ny!
Kyllä tuon Kustaa Adolfin kerran meloo läpi, mutta toinen kerta on jo boooooooring. Käy Coolaroolla, se ei o mikään maailmanluokan kippo mutta enemmän siinä on katsomista kuin noissa Kustaan puukaarissa..
saika

Hmm.

Viesti Kirjoittaja saika »

Kirjoitinkohan minä tänne jo jotain. Pää pehmenee koulutuksessa.
swirl

Re: Welcome Wednesday!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kun muutaman kerran on duunissa ihan kuolemansairaana, aletaan pienimmänkin yskän ja nenän tuhisemisen vuoksi väkisin tunkemaan kuumemittaria kainaloon. Mittari näytti hippasen verran kuumetta, joten pomo vaati mua poistumaan paikalta ja olemaan palaamatta tällä viikolla. Laittoipa vielä koko henkilöstölle meilin, jossa ilmoitti mun olevan tavoitettavissa taas maanantaiaamuna.

Ehkä se vaan huomasi mun olevan ihan ratkeamispisteessä - ei mulla mitään oo parin päivän lomaa vastaan, vaikka en itseäni kovin sairaaksi tunnekaan :roll:
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Welcome Wednesday!

Viesti Kirjoittaja par-sky »

lähdin viemään roskia, ja sen jälkeen olenkin pidätellyt oksennusta. täällä ei tosiaan tunnu isännöitsijää yhtään kiinnostavan. roskikset tursuaa yli, ja joku oli tehnyt biojäteastiaan ovelasti tilaa kaatamalla täyden astian roskiskatoksen lattialle. :laatta:

kirosin sitä naapurille, joka ihmetteli että mitä vittua? hän on toissapäivänä jo soittanut siitä isännöitsijälle...
Me transmitte sursum, Caledoni!
Elukka

Re: Welcome Wednesday!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Jaahas, kohta se olis taas aika lähteä jokaviikkoiseen harkkatyöpalaveriin.
Tällä kertaa taidan kyllä saada keppiä "laiskottelusta", kun homma on takkuilevan kotikoneen ansiosta vielä alkutekijöissään... :roll:
tonttu

Re: Welcome Wednesday!

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Tänään olen iloinen koneellisesta ilmastoinnista töissä.
Talvella palelsi harva se päivä, tänään on mukavan vilpoisaa.
Taidan jäädä tänne yöksi.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Welcome Wednesday!

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Himassa. Gigantti koluttu läpi, tietää taas rahanmenoa. Jostain täytyy tinkiä, en millään voi saaha vajaat 2t e jääkaappia. No, normia isompi jees kaappi löytyi ja saa luvan mahtua Nartun elukan ruhot sinne pakkaseen.

Kahvia!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Welcome Wednesday!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kotona taas! Viikon. Jee. Kai. Kohta pitäis tulla mun sohva! Tai sen olis kyllä pitäny tulla jo kuudelta.. :? Siskon kaa käytiin kaljalla, terassilla. Oli kylmä hieman. Melkein satavuotiaitten isovanhempien kanssa saanu hippasta siihen malliin tässä viimeset pari päivää että heikompia hirvittäis. Nyt alkaa mieli ja roppa rauheta pikkuhiljaa. Kunhan ne himputin vätykset sais sen soffan roudattua tänne, ni kaik ois iha ok.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Welcome Wednesday!

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Silmäni ovat konkreettisesti laajenneet! O.O Eivät tosin millään laittomalla tavalla, vaan silmälääkärin antamista tipoista.

En sitten tarvitsekaan uusia laseja, eli haaveilemani Pradan pokat katoavat ulottumattomiin ja tilalle saan ajan silmän auki pitämiseen sen ajan kun joku törkkii silmääni kalvoa ja leikkaa laaserilla. :shock: Jipii

Mutta sain kutsun juhannuskekkereihin :cheer: Teen sinne vodkamelonin! :twisted:
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
huima

Re: Welcome Wednesday!

Viesti Kirjoittaja huima »

Kävin Järvenpäässä.

Olen edelleen hengissä.

:shock:
ninnithequeen

Re: Welcome Wednesday!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kivaakivaa, Nitsku pääsi syksystä alkaen seurakunnan puolipäiväkerhoon, joka on ihan tuossa vieressä.
Pyhä jysäys!
(Se on vaan niin hauska nimi...)
Niin onkin, oikeasti :D
Revettiin aika täysin aikoinaan kun tänne muutettiin.

Työpäivä oli ihan kamala, ja mä olen varmaan hikoillut puolet painostani tänään...
Nyt kohta heti ruokaa, hiukan siivousta, ja saunaan. Kyllä, aion palaneen ihoni kanssa mennä sinne, on vieroitusoireita löylyistä...
AarneAnkka

Re: Welcome Wednesday!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

AarneAnkka kirjoitti:Ajattelin askarrellapaskarrella prototyypin toistaiseksi patentoimattomasta nerokkaasta keksinnöstäni.
Dodiiiiih! Meitsi ei olekaan enää paskanpuhuja vaan Toteuttaja. Rakensin ensimmäisen prototyypin The Uskomattomasta Imuripiiskasta™, ja kappas perkelettä, se toimii! :D

Ideana oli siis yhdistää imurin ja mattopiiskan hyvät puolet, eli tehdä imuriin yhdistetty piiska joka imaisee piiskan pölläyttämät pölyt imuriin. Mihin tällaista haluaa käyttää? No, sohvan pöllyttämiseen. Sohvatyynyt voi aina viedä ulos piiskattavaksi, mutta monissa sohvissa on kiinteästi asennettuja verhoiltuja osia eikä koko sohvaa jaksa raahata ulos. Ja aina ei ole sopivan tuulinen päivä jolloin pöly ei poistu minnekään. Pelkkä imurointi ei poista pölyä yhtä tehokkaasti kuin piiskaus.

Ensimmäinen prototyyppi osoitti idean toimivuuden, mutta vaatii vielä säätöä. Sain sen toimimaan parhaiten kevyemmillä tihellä iskuilla. Letku on melko raskasta ja reikiä paljon. Imurin imuteho hajaantuu laajalle alueelle, joten painavan letkun pölläyttämä pölypilvi ei ehdi kokonaan imeytyä sisään. Ilmaan karanneen pilven saa kuitenkin helposti kaapattua huitomalla ImuriPiiskaa™ sen läpi. Prototyyppi on myös lyhytvartinen, joten piiskatessa ranne on aika kovilla. Uusi proto vaatisi siis pidemmän varren ja kevyempää letkua. Ei kun Etolaan putkea, letkua ja sinitarraa ostamaan. :D (sit joskus kun jaksan...)

Helpommalla tietty voisi päästä ostamalla LG Cyking -imurin jossa on sähköinen moottoroitu Sani Punch -suutin, mutta en itse asiassa tiedä kuinka lujaa se piiskaa patjat kun en ole päässyt kokeilemaan kyseistä vehjettä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Welcome Wednesday!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Niska sitten kärähti. No en olisikaan halunnut nukkua ensiyönä kun sitä tuli jo viimeyönä harrastettua ainakin nelisen tuntia.

Kitinää kitinää.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Welcome Wednesday!

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Tulin juuri kotiin äitin luota jossa leikkasin veljeni tyttöystävän hiukset. Hauskaa. Sain myös touhuilla pikku Mintun kanssa.

Nyt köllötän koneella ja odotan kämppistä töistä. Ja aamulla pitäisi raahautua töihin, ylhuomenna iltaan ja lauantaina aamuun, ja sitten reissuun. Miten voinkin odottaa jotain näin?
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Welcome Wednesday!

Viesti Kirjoittaja syttiK »

McJanne kirjoitti:
Asiahan ei välttämättä minulle kuulu, mutta mihin helvettiin tarvitset kahden tonnin painoista jääkaappia?
Kahen tonnin euron kaappia. Get it. Mjoo, menee liian kalliiks. Oikeestaan mä tarttisin ison jääkaapin ja samankokosen pakastimen :?

2 päivää ollu ihan saatanasta. Nyt tekis mieli repiä jo ranteet auki. Just huomasin, että keittiön ulkolasissa on tennispallon muotonen/kokonen reikä. Huoh, toivottavasti taloyhtiö maksaa muuten hajoo polla.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Sinkkumatti

Re: Welcome Wednesday!

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

killkill kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:Vitut duunista. Mä lähden hylkypuistoon ny!
boooooooring..
No vittu. Ei päässyt edees hylkypuistoon kun oli niin kova tuuli, mutta täräytettin sitten porkkalaan, ja koko 38 minuutin dyykki meni kusi sukassa. Tumpeloin meinaan kuiviksen nilkkaan reiän rantakivikossa. :twisted:

Ja mistäs vittu kalju mies löytää hiustenkuivaimen tähän hätään, että saa alkaa paikkoohommiin?
Vastaa Viestiin