Aikuisen sinkun juhannus

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Turbohaltija

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Lolita kirjoitti:

Ehkä jotain viime juhannuksen tyylistä? Oli kuvista päätellen aika hulvatonta. (Grillausta ja kevyttä juopottelua Alppipuistossa, kondomien väärinkäyttöä, ensimmäinen varoitus taloyhtiöltä Turbolle ja ilta päättyi osaltani homobaariin...)
Joo, no nyt ei ole enää varoituksilla väliä kun on muuttoon alle kaksi viikkoa aikaa... Ihan sellaista parvekkeelle kiipeilyä en kuitenkaan halua tänä vuonna. Eli kutsu voimassa ystäville.
eps

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja eps »

Lähden mökille 60km päähän Helsingin keskustasta. Jos joku haluaa tulla seuraksi askeettisiin oloihin, niin tervetuloa.

e.
slam

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja slam »

viikin saaressa olin viime vuonna ja siellä oli jopa juhannustanssit... ties vaikka sinne menis...

ukkospoika taitaa vaan osallistua niihin tansseihin sateillaan ja salamoillaan...
segma

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja segma »

segma kirjoitti:Tämä sinkku (JJJJJJJESTAS, en ole itseäni koskaan kuvaillut ko. sanalla ja kylläpä se maistuukin suussa kamalalle) pähkäilee, kannattaako yhden - vaikkakin järjettömän söpön ja ilmeisesti kiinnostuneen - naisihmisen takia matkustaa juhannukseksi Seinäjoelta kotiin (matkaa vaivaiset 700km) ja jussin jälkeen takaisin. Kyllä sitä tyhmyyksissään tekee kaikkea... tyhmää.
Whee. Näin teen. Saa nähdä tepsiikö juhannustaika!
killkill

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja killkill »

Sinkkumatti kirjoitti:Mitä ihmeen itsesäälikännejä?
Aika monesta viestistä oli mielestäni luettavissa rivien välistä lievä juhlapyhä-yksin -ahdistus, mutta ehkä se oli vaan meikäläisen harhakuvitelmia..
Patz

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Patz »

killkill kirjoitti:Aika monesta viestistä oli mielestäni luettavissa rivien välistä lievä juhlapyhä-yksin -ahdistus, mutta ehkä se oli vaan meikäläisen harhakuvitelmia..
Mulla ainakin on ahdistus! Tän siitä saa kun on erakko eikä osaa suunnitella asioita ajoissa. Enkä joudu edes olemaan yksin mutta vituttaa silti... Kivempaa olis jossain mökillä hyvällä porukalla tai vaikka sen yhden mielitietyn kanssa vaan... Mutta näillä mennän eikä valiteta!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Hei camoon... Keski-ikäisten sinkkuyhdistys ry järjestää lavatanssit Kaisaniemessä lauantaina, SINNE! ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Mä oon taas näitä OT kirjoittajia jotka eivät sovi otsikkoon mutta ilmoitan silti meneväni syötteelle seuraamaan asvalttisprinttiä. Datsun kalastajalakki on annatusmielessävalmiina:D
Kuin myös ;) Hunajaa ympäri pyörimään ja kaikkee. Saapa nähdä mihin päädytään, Aikaahan on toki kolme päivää.
Pöhkö xD Siellä mökissä on meidän lisäksi seitsemän muuta joista 3 muksua! :shock: Mun mielestä lasten nähden ei juopotella joten joko olen selvinpäin tai juopottelen jossain puskassa salaa issekseen.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
killkill

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja killkill »

Patz kirjoitti:Tän siitä saa kun on erakko eikä osaa suunnitella asioita ajoissa
No ei se tuosta eRakkoudesta aina ole kiinni. Mulle ei ole sadellut The Bilekutsuja enää muutamaan vuoteen, kun sinkkuystävien silmissä olen menetetty tapaus. Nyt kun ehdin lupautua faijan mökille, olisikin keski-Suomessa ollut Hulvattomat Bileet. Tää on NIIN tätä.
RuNkkuTonttu

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Mullakin on pikkaisen pieni ahdistus Juhannuksesta. Päätin, etten tänä kesänä halua viettää Stadi juhannusta, vaan jonnekkin piti lähteä. Mökit yms. oli aika äkkiä pois suljettuja mahdollisuuksia, joten päätimme lähteä kaverin kanssa Nummirokkiin. Pelkään pahoin, että siitä tulee pakkojuomista. No, Juhannus on aina pakko juomista, mutta sieltä ei pakoonkaan pääse eikä voi mennä edes saunan taakse ampumaan itseään niinkuin mökillä voi tehdä, jos oikein alkaa ahdistaa.
Vastaa Viestiin