Aikuisen sinkun juhannus

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Geetzu

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Vadim kirjoitti:Useimmiten kyllä pohdin sitä, mitä ihmettä nämä rakastuneet parit oikein toisissaan näkevät.
Totakaan mä en oo kai koskaan tajunnu ihmetellä! Onpas eroja. :]

Raha taas menee enempi käytöstapapuolelle ajatuksissani... Kaveripiirissä todella köyhiä pari ja heidän seurassaan ei tee mieli juuri mainostaa edellisen päivän shoppailureissulla palaneita rahoja (muussa seurassa voi aivan hyvin huokailla ääneen mikä kumma laittaa naisen maksamaan vaikkapa kengistä kuukauden maitorahat) tai ehdotettua kalliimpia kahvittelupaikkoja, vaikka itse tarjoutuisikin ne kahvit tarjoamaan. Tai jos joku itkee sydänsurujaan, en tietenkään vedä esille omaa onnellista nykytilannettani.

Ehkä parien pusuttelussa ja käytöksessä on eroja, kyllä meidät kutsutaan yhä joka ikiseen kemutukseen ja nytkin juhannuspippaloihin, huolimatta pusnusuttelusta julkisesti.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja martza »

mustakikkel kirjoitti: Oletko muuten koskaan pannut toista hellästi ulkopuolisten katsojien läsnäollessa? Millaisia reaktioita tämä aiheutti heissä, vai aiheuttiko mitään?
Tässähän ei ollut kysymys panemisesta muiden nähden. Kysymys oli halaamisesta, suukottelusta ja kädestä pitämisestä julksilla paikoilla. Nämäö teot ovat kaukana naimisesta toisten nähden.

Oot hyvä provoomaan. :lol: :lol:

Mitä noihin murkkuikäisten tai teinien suudelmiin tai halauksiin tulee, että katsooko muut varmasti, että näkevät heidän tekevän niin, se kuuluu ehkä heidän ikäkauteensa. Itse en suukottele, hali tms muiden nähden, että hei katsokaa, me tehdään näin. Kyllä siihen on ihan muut kriteerit. Lapset ovat lapsia ja Naiset tekevät niitä lisää. :-9
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Vadim »

martza kirjoitti: Mitä noihin murkkuikäisten tai teinien suudelmiin tai halauksiin tulee, että katsooko muut varmasti, että näkevät heidän tekevän niin, se kuuluu ehkä heidän ikäkauteensa.
Meinaat että ihmiset jotenkin kehittyvät vanhetessaan? No, optimismin puutteesta sinua ei voi ainakaan syyttää...
AarneAnkka

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Mulla on edelleen pakkasessa se kuuden kilon hirvipaisti jota en ole sattuneesta syystä saanut syödyksi. Olisko juhannusrosvopaisti mittää?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kaverin mökillä lyödään joku keskikokoinen elukka grilliin, korkataan olut ja katsellaan kuinka naapurissa naidaan (navetan pihalla). Myöhemmin otetaan vene alle ja käydään kaikissa joenvarren mökeissa juomassa niiden viinoja, saunotaan siellä missä on paras sauna tai parhaat pileet. Jos vielä illalla ollaan kykeneväisiä liikahtamaan niin suoriudutaan tanssipaikalle.

Aamusella ihmetellään missä ollaan ja mistä saa kylmää kaljaa krapulaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Juhannusviihteen nimissä pitäisi kyllä herättää henkiin vanha juhannustaika, jonka mukaan juhannusyönä tulee mennä alasti kieriskelemään ihastuksensa kohteen pellolle jotta saa tämän koukutettua.

(Mä muuten luulen että tää taika on aikanaan toiminut paljon paremmin kun kaiken maailman kukkien keräilyt...)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Vadim kirjoitti: "lapsellisen kinkun"
Hei, tollaseksi mua ei ole vielä kutsuttukaan! Hakkaa kuluneen yh-äipän tai aiemmin suosimani sinkkumutsin 6-0.
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Lilo kirjoitti:Juhannusviihteen nimissä pitäisi kyllä herättää henkiin vanha juhannustaika
Hei minä olen juhannustaikojen puolesta! Ehkä tuo kaurapellossa kirmailu on jätettävä väliin, jos se omassa pellossa toteutettuna ei enteile mitään hyvää. Tyynyn alle kukat kerätään joka tapauksessa. Kerran näin juhannusunta kuolleesta papastani. :roll:

p.s. uni ei ollut eroottinen
Prepare for the worstest.
ninnithequeen

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

nowaysis kirjoitti:Tyynyn alle kukat kerätään joka tapauksessa.
Mitäs kukkia sinne taas pitikään kerätä?
Ja mitäs niitä muita juhannustaikoja olikaan?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ihan sama kai merkillä, kunhan niitä on seitsemän. Kaivoon jos kurkkaa niin näkee tulevan sulhasensa. Muita en tähän hätään muista. Kauheen ykspuolisia noi taiat, eikö ne vois ennustaa jotain muutakin kuin naimisiin pääsyä. Been there, done that..
Prepare for the worstest.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nowaysis kirjoitti:Kaivoon jos kurkkaa niin näkee tulevan sulhasensa.
Varmaan tämäkin on ihan toteutumiskelpoinen taika. Kaivoon katsominen tapahtuu puolen yön jälkeen, ja lopputulos riippuu siitä ehditäänkö "sulhanen" saada ajoissa kuivalle maalle...
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
ninnithequeen

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Eiku:

Kun kurkkaat juhannuspäivän aamuna kaivoon, ja näet siellä sulhasesi, niin hukkunut se on perkele.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Lilo kirjoitti:Juhannusviihteen nimissä pitäisi kyllä herättää henkiin vanha juhannustaika, jonka mukaan juhannusyönä tulee mennä alasti kieriskelemään ihastuksensa kohteen pellolle jotta saa tämän koukutettua.

(Mä muuten luulen että tää taika on aikanaan toiminut paljon paremmin kun kaiken maailman kukkien keräilyt...)
Pellolle? Tämä on selvä keskustalaisten salajuoni, pellervolaista luokkasotaa, bärkkeles! Tavoitteena on saada aikamiespojat lisääntymään ja kaupungit kuihtumaan väenpuutteeseen ja, öh, puutteeseen. Sitä paitsi - onkos täällä muita (nykyisiä tai tulevia) pellonomistajia kuin tämä meidän Gattaca?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Vadim kirjoitti:
Pellolle? Tämä on selvä keskustalaisten salajuoni, pellervolaista luokkasotaa, bärkkeles! Tavoitteena on saada aikamiespojat lisääntymään ja kaupungit kuihtumaan väenpuutteeseen ja, öh, puutteeseen. Sitä paitsi - onkos täällä muita (nykyisiä tai tulevia) pellonomistajia kuin tämä meidän Gattaca?
No tämähän onkin selkeästi agraariyhteiskunnan ajalta peräisin ja kaipaa päivitystä. Nykyisin pitäisi suorittaa nakuilu vaikkapa ihastuksen parkkipaikalla/rappukäytävässä/lähimmällä terassilla.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Lilo kirjoitti: Nykyisin pitäisi suorittaa nakuilu vaikkapa ihastuksen parkkipaikalla/rappukäytävässä/lähimmällä terassilla.
Nyt alkaa harmittaa, etten ole kotimaassa juhannusyönä. Toivottavasti et laskenut sen varaan...? : P
nokkaelain

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Lilo kirjoitti:No tämähän onkin selkeästi agraariyhteiskunnan ajalta peräisin ja kaipaa päivitystä. Nykyisin pitäisi suorittaa nakuilu vaikkapa ihastuksen parkkipaikalla/rappukäytävässä/lähimmällä terassilla.
Joskus n. -94 juhannuksena pari kaveria skeittasi alasti valtatien varressa. Jos ei muuta niin ainakin ihmeteltävää ohiajaneille ulkomaalaisille...
Geetzu

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:Eiku:

Kun kurkkaat juhannuspäivän aamuna kaivoon, ja näet siellä sulhasesi, niin hukkunut se on perkele.
*rebz* kiitos tästä. Kurkin jo iltasella.
Edith

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Edith »

Ilmoitan, ettei minulla ole juhannukseksi muita suunnitelmia kuin pysyä Helsingissä ja täten olen vastaanottavainen kutsulle ulkoilmagrillaukseen viimevuotiseen tapaan. Itse en valitettavasti voi grillauskutsuja pystyttää, koska tässä ei ihan lähistöllä ole kovin hyvää grillauspaikkaa enkä edes omista grilliä.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja brona »

Tää sinkku porhaltaa Pohjanmaalle het perstaiaamuna koiran ja äireen kanssa. Pitkästä aikaa pääsee landelle jussina ja näkemään kummipojankin, wuhuu!
...
Patz

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Patz »

Hah, heti kun aloin valittamaan juhannuspuutetta, ilmaantui kaksi kilpailevaa tarjousta ja nyt en osaa päättää että mitä tekisin. Hitto mä oon hyvä!
Sinkkumatti

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Tjoo. Kaupunkijussi tuli taas. Kolmen kölvin juhannusturnee kuoli ennen alkuaan. Yhden töissä oleva mimmi ei päästä sitä kotoo liian kauas reissuun ja yks on muuten vaan vässykkä paskahousu.

2-3 pv terasseilua stadissa yksin. Mahtawaa. Toivottavasti edes yksi terassi on auki. :miitti:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja aasi »

Lähden mökinrakennukseen. Ei ainakaan tule mitään jono-ongelmia tai hervotonta krapulaa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Patz

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Patz »

Sinkkumatti kirjoitti:Toivottavasti edes yksi terassi on auki
Hei, tiedät-kyllä-kenen-terassi on aina auki :jouden:
Sinkkumatti

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Patz kirjoitti:Hei, tiedät-kyllä-kenen-terassi on aina auki
Mitäs niillle "kahdelle tarjoukselle" kävi?
mustakikkeli

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Ne ovat varmaankin edelleen pelkkiä varasuunnitelmia? :vihelt:
Vastaa Viestiin