Aikuisen sinkun juhannus

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
killkill

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja killkill »

Feiz kirjoitti:Kuullostaa ihan mun jussilta vaikka kaupungissa sen vietänkin :P
Rupesin kelaamaan.. edellisestä jätkäporukalla vietetystä jussista on varmaan herranjumala toistakymmentä vuotta aikaa. Sitä nuo pitkät seurustelut teettää. Kyllähän näissä "perhejuhannuksissa" yleensä huolto pelaa, mutta vastaavasti jännitys loistaa poissaolollaan... ellei jännitykseksi lasketa sitä, alkaako avon kanssa tappelu ennen vai jälkeen puolen yön..

Tästä jälleen kerraan näemme, että tyytymättömyys vallitseviin oloihin on ihmisen perusluonteenpiirre.
Viimeksi muokannut killkill, 14.06.2006 14:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mustakikkeli

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Geetzu kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Kaverilta vieressä kysäsin ja sano viime vuonna paikan olleen ainakin död.
Död tarkoittaa pissiskielessä ilmeisesti jotain positiivista? Ajattelin sen ensin tarkoittavan "kuollutta".
Kuollutta hainkin niinq.
No pääasia että oli kivaa kun eivät keleistäkään muista mitään.
Feiz

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Feiz »

killkill kirjoitti:
Feiz kirjoitti:Kuullostaa ihan mun jussilta vaikka kaupungissa sen vietänkin :P
Rupesin kelaamaan.. edellisestä jätkäporukalla vietetystä jussista on varmaan herranjumala toistakymmentä vuotta aikaa. Sitä nuo pitkät seurustelut teettää. Kyllähän näissä "perhejuhannuksissa" yleensä huolto pelaa, mutta vastaavasti jännitys loistaa poissaolollaan... ellei jännitykseksi lasketa sitä, alkaako avon kanssa tappelu ennen vai jälkeen puolen yön..
Itse kaipaan sitä teinivuosien jännitysä kun pelkästään kaljapullon avaaminen oli jo kohtuu älytöntä meininkiä. 2 viikkoa ennen dokukeikkaa jengi jo hyppi seinille.

Toi "huolto" on aika hassu. Onko se sen arvosta että on chatöbriäändit pöydäs ja joku kiva fetasalaatti vai se että ördää jannujen kans, puolihuolimattomasti grillaa jotain "lihaa" mättää sen pottusalaatin ja vodkan kans alas ja jatkaa ördäämistä, huutamalla puhutaan pillusta ja pieruista:D

Nää on näitä muutamia sinkkuelämän plussapuolia.
Ohan niitä miinuksiakin mut ne ei kuulu ketjuun missä jutellaan jussiördäämisestä äijien kesken:D
bedlam

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja bedlam »

En ollut itse asiassa ajatellut taas koko juhannusta ennen tätä ketjua. Pitäisiköhän sittenkin liittyä kaveriporukan remmiin ja lähtä Saariselälle mökkeilemään. Paikallisessa Naima-baarissa pari kesää sitten oli muistaakseni aikas hervotonta meininkiä.
killkill

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja killkill »

bedlam kirjoitti:Naima-baarissa
Eikös se Guksi-pub ollut siinä ihan vieressä?
bedlam

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja bedlam »

killkill kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Naima-baarissa
Eikös se Guksi-pub ollut siinä ihan vieressä?
En muuten kyllä muista. Enkä ihmettele. Mutta "mennään naimaan" kuulostaa kyllä hienommalle, kuin "mennään guksiin". Vai olikohan tuo Naimabaari sittenkin se alakerran topless-puoli, joka oli tuolloin kiinni... Ei mitään hajua.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Suosittelen juhannukseksi rantautumista piskuiseen saareen alkoholisoituneen isokokoisen mieshenkilön kanssa. Yöllistä viihdykettä ja jännitystä juhannukseen koko rahan edestä kun odottelee saako kirveestä päähän vai ei! Eikä kukaan seurueesta ehdi parisuhteilemaankaan, koska oven piteleminen kiinni voittaa äkkiä seksuaalisen kanssakäymisen mennen ja tullen.

Aamulla esikesän vesileikeiksi soveltuu mainiosti 8 hengen, koiran ja muuttokuorman kokoisen tavaralastin pakkaaminen veneeseen, johon mahtuu oikeasti max. 5 henkeä.

nimim. elämäni juhannus vm. 2002
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
killkill

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja killkill »

bedlam kirjoitti:... Ei mitään hajua.
Koska olin naisseurassa liikkeellä, jäi tutustumatta ;) Nimi ihan """hauska""", hinnat vähemmän hauskoja. Tosin koskapa Lapissa viina halpaa olisi ollut.
Lilo kirjoitti:nimim. elämäni juhannus vm. 2002
Melkein, joskaan ei ihan yhtä äärimmäinen juhannus-kokemus löytyy täältäkin... mikäpä on herätessä sauna-kammarissa ensimmäisen dokauspäivän jäljiltä klo kuusi aamulla, kun herätyskellona pärähtää korvan juuressa aivan HELVETIN iso moottorisaha ja herättäjänä toimivalla mökin omistajalla seisoo silmät päässä "Me ei olla nukuttu yhtään, hehe heheh ehheh eheheh"
silsakenraali™

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Yli 10-vuotisen kaveriporukka(lue kaveripariskunta)juhannuksen viettäneenä on kolmas kerta putkeen edessä sinkkuna, muiden ollessa mukaonnellisia pariskuntia.

Ihan rehellisesti sanottuna toivoisin (juuri nyt ja välillä muutoinkin) edes jonkun kahdeksasta parhaasta kaveristani eroavan, jotta saisin sinkkukaverin. "Tasavertaisen" tyypin, jolla on samat intressit ja jolle voisin jakaa onnistumisia ja sinkkuvitutusta.

Koko kolme sinkkuvuottani olen ollut kaveriporukkani ainoa sinkku. Taas pitäisi mennä pariskuntajussia viettämään mökille, ja kyllä kieltämättä vituttaa. Okei, kyllähän se on kai? parempi kuin ei mitään, mutta... On kieltämättä ulkopuolinen olo, ellen ole kauheessa känässä ja ellei muut ole samaan aikaan kauheessa känässä. Silloin asetelma unohtuu.

Naisten ollessa paikalla juttujen sosiaalinen anti on hyvin rajallinen, vittu äijätkin taantuvat lammasosastolle. Kyllä, seukkaaminen ja lasten saanti muuttaa isoa osaa miehistä, etenkin hallitusten ollessa vahtimassa.

Missä on se kihelmöinti ennen jussia, et saako pillua ja montako kertaa, mitä kaikkea hullua poikaporukalla saadaankaan aikaiseksi. Sitä helvetin hauskaa känniördäämistä, sitä on kovin ikävä.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Ann »

Kaupungissa, kuten vuosi sittenkin. Seurasaaressa voisi olla ihan mukava käydä, ettei tartte taas kotikadulla kännissä kekkaloida.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Ann »

silsakenraali™ kirjoitti: Naisten ollessa paikalla juttujen sosiaalinen anti on hyvin rajallinen, vittu äijätkin taantuvat lammasosastolle.
Vittuako niitä juttuja pitää alkaa sensuroimaan naisten takia. Sapettaa tollanen rasismi. Vaadimme pillujuttuja!
Rotan aivot valtasivat pääni.
silsakenraali™

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Ann kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti: Naisten ollessa paikalla juttujen sosiaalinen anti on hyvin rajallinen, vittu äijätkin taantuvat lammasosastolle.
Vittuako niitä juttuja pitää alkaa sensuroimaan naisten takia. Sapettaa tollanen rasismi. Vaadimme pillujuttuja!
Mikä vittu teitä akkoja vaivaa, kun muokaatte miehistänne lammasfarmareita?
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Vietän juhannuksen duunissa, kuten yleensä kaikki muutkin juhlapyhät.

Myötätunnosta mietin mitä sinkkuaikoinani juhlilta hain ja musta rauhallinen mökkijuhannus pariskuntia, grillailua, uintia ja saunomista sisältäen olisi kuulostanut helmeltä. Jostain syystä en koskaan sinkkuna saanut kutsua näihin bileisiin.
Elämä kantaa, jos sen antaa
1108

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja 1108 »

silsakenraali™ kirjoitti:
Ann kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti: Naisten ollessa paikalla juttujen sosiaalinen anti on hyvin rajallinen, vittu äijätkin taantuvat lammasosastolle.
Vittuako niitä juttuja pitää alkaa sensuroimaan naisten takia. Sapettaa tollanen rasismi. Vaadimme pillujuttuja!
Mikä vittu teitä akkoja vaivaa, kun muokaatte miehistänne lammasfarmareita?
No vittu ne osaa arvostaa, perkele, Suomalaista äijää. Saatana.

Vitun urpo.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Ann »

silsakenraali™ kirjoitti: Mikä vittu teitä akkoja vaivaa, kun muokaatte miehistänne lammasfarmareita?
Syytön mä sun kaveries huonoon naismakuun olen. Ottakaa pillu rohkeasti puheeksi tyttöjen kesken, saatatte oppiakin jotain.
Rotan aivot valtasivat pääni.
silsakenraali™

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Ann kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti: Mikä vittu teitä akkoja vaivaa, kun muokaatte miehistänne lammasfarmareita?
Syytön mä sun kaveries huonoon naismakuun olen. Ottakaa pillu rohkeasti puheeksi tyttöjen kesken, saatatte oppiakin jotain.
Äh, mua vaan vituttaa nyt kaikki. Pilluakaan en ole saanut kuukauteen ja lomalla ei voi tehdä poikien juttuja, kun muut pojat ovat nykyään niin-nuorassa ja niin-vässykkää, että oikein kipeetä tekee.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Ann »

silsakenraali™ kirjoitti:lomalla ei voi tehdä poikien juttuja, kun muut pojat ovat nykyään niin-nuorassa ja niin-vässykkää, että oikein kipeetä tekee.
Jos mä lainaan sulle ton Mylwinin? Ei siltä pillua saa, mutta se olis ihan selvästi poikaseuran tarpeessa.

Minä sen sijaan tarvitsen siideriä, hyvää sellaista. Suomen panimot antakee niitä erikoisjuomianne kauppoihin myyntiin!
Rotan aivot valtasivat pääni.
1108

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ann kirjoitti:Minä sen sijaan tarvitsen siideriä, hyvää sellaista.
Suosittelen:

Plevnan omenasiideri.
4.5 % 0.4 l 5.00 €

Raikkaan omenainen Tampereen ainoa aito omenasiideri keitetään Plevnan panimon pannuissa. Puolikuiva sekä erittäin kuiva.
silsakenraali™

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

On muuten suhteellisen hilkulla, etten vedä tänään kalsarikännejä, mene myymään itseäni ja järjestää taloyhtiön nimitaulu mahdollisimman härskiin kuosiin.
Tiikeriankka

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Ai niin juhannus on se päivä, kun kaupat on huonosti auki ja stadissa on vähän ihmisiä. Paska meininki. Täytyy vissiin vuokrata jotain leffoja illaksi ja hakea tarpeeksi syötävää ajoissa.

Kavereista ei ole juhannusta viettämään. Vittu :tiistai:
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Ann »

Tiikeriankka kirjoitti:Paska meininki.
..kuulostaa ihan miitiltä. Tilausta on.
Rotan aivot valtasivat pääni.
MarthaFocker

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Tää lähtee Saksaan. Javohl näin on.
1108

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja 1108 »

MarthaFocker kirjoitti:Tää lähtee Saksaan. Javohl näin on.
Et sä viitsisitsä tuoda mulle pari kiloa Zyklon B:tä?
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Patz kirjoitti:No kertokaapa että missä tällainen yksinäinen naisihminen voi juhannuksensa viettää? Kaverit jakautuneet ympäri suomea ja eurooppaa, ja kun muutenkin on vaikeuksia tavata, ei se ainakaan juhannuksena onnistu!

Eli minne voin mennä tuhoamaan sen vodkapulloni ja riisua edes silmilläni ohikulkevia uroita? Juhannuksena vietän lomaakin eli kaikki ehdotukset huomioidaan!

PeeÄs: Thanks Matti että avasit tän ketjun, itse en kehdannut...
Hoviskalle pussikeppanaa tahi Stramppen :lol:

Mä taidan kadota koko juhannukseks, ainakin mieli tekis. Juhannus saaristossa ois rok rokk.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
tonttu

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Kaupungissa köllötellen ja tissutellen.
Ja hyvää ruokaa.
Tämä se suunnitelma taitaa olla tähän mennessä. Saattaa muuttua.
Vastaa Viestiin