Torstaageni

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
swirl

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja swirl »

aydemir kirjoitti: Lost-päivä on joka päivä!
Mua ei jaksanut Lost kiinnostaa noin viittä jaksoa pidemmälle. Olenkohan ainoa anti-Lost-ihminen maailmassa?! Eihän siinä tapahdu mitään!
ninnithequeen

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

aydemir kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Niin, ja tänään on Lost-päivä :cheer:
Lost-päivä on joka päivä! Juurikin eilen tuli katottua osat 20-21 tokasta seasonista :) Toisaalta, tällä tahdilla se on kohta katottu ihan loppuun asti...
Eijei, sitten mulla menisi torstait pilalle, jos katsoisin sen etukäteen :)
Plus että mä varmaan toljottaisin sitä hulluna silmät ristissä 24 h putkeen....
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

swirl kirjoitti:
aydemir kirjoitti: Lost-päivä on joka päivä!
Mua ei jaksanut Lost kiinnostaa noin viittä jaksoa pidemmälle. Olenkohan ainoa anti-Lost-ihminen maailmassa?! Eihän siinä tapahdu mitään!
Etpä ole, yhden jakson kahlasin ohimennen läpi, mutta ei koukuttanut. Tosin musta menee helposti mikä tahansa ohi, jonka hehkutetaan uppoavan tasan jokaiseen. Pitäisköhän värväytyä kovapanosammuntoihin maalitauluks :?
swirl

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja swirl »

pikkuego kirjoitti:Tosin musta menee helposti mikä tahansa ohi, jonka hehkutetaan uppoavan tasan jokaiseen.
Jees, kaikki nää "EitsBiiOu teki sen taas" ja muut saavat näkemään punaista jo ennen kuin sarjat oikeasti tulevat ruutuihin. Nelonen hehkuttaa puolet sarjoistansa kuoliaaksi jo kuukausia ennen kuin ne alkavat.
saika

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja saika »

pikkuego kirjoitti:
swirl kirjoitti: Mua ei jaksanut Lost kiinnostaa noin viittä jaksoa pidemmälle. Olenkohan ainoa anti-Lost-ihminen maailmassa?! Eihän siinä tapahdu mitään!
Etpä ole, yhden jakson kahlasin ohimennen läpi, mutta ei koukuttanut.
Katsoin ehkä puolet ekasta jaksosta. Kuulemma olen jäänyt paljosta paitsi, mutta en vaivaa sillä päätäni. Mulle uppoo vaan Big Cat Diaryn ja Monkey Businessin kaltaiset ällöpyllyrealitysarjat.
RuNkkuTonttu

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Nöyrryin eilen sitten varaamaan itselleni lääkärin tän vatsani takia. Ehkä ei ole tervettä laihtua 3 kiloa viikossa.

Eilen yritin syödä pikkaisen sienikeittoa Juttutuvassa. Sain syötyö annokseni puoleen väliin, jonka jälkeen en enään jaksanut. Myöhemmin vatsa alkoi taas kiertämään. Otin lääkkeeksi muutama Gammel Danskin. Puoli kahden aikoihin vatsani ei tuntunut enään kipeältä eikä edes vituttanut niin paljoa... Oli tosin pikkaisen päissäni.

Nyt pitäisi lähteä lounaalle. Saapi nähdä pystynko syömään mitään? Eikä mulla edes ole puhtaita alusvaatteita. Taitaa olla kommando päivä.
ninnithequeen

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Gammel Danskin...
Tää on niin pahaa, että se on jo hyvää.
Kid

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Kid »

Nyt musta tulee yks "niistä". Mäkin menen työajalla kampaajalle. Sangen asiallista.

Misterin sairasloma jatkuu vielä tämän viikon. Saipi antibioottikuurinkin kun tuntuu yskä pahenevan ja keuhkot rahisee..Höh.

Töissä on taas kamalan hiljasta. Tekis mieli raahata tuoli tonne kadulle ja nostaa jalat kaiteelle ja nassu kohti aurinkoa. Tylsää istua sisällä tämmösenä päivänä..*muistelee haikeana eilistä*
Edith

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lolita kirjoitti:En sitten käynyt terassilla, kun ei seuraa ilmaantunut enkä minä yksin siellä viitsi limua latkia.
No, kun me saimme kesän viimeisen palkkamme vasta tänään. (Miten mä sain lähes koko aiemmat palkat kulumaan, vaikka mun oli tarkoitus säästää?!) Tosin nyt olemme taas varoissamme ja harkitsemme paheellisesti jopa Manalan yötansseja huomiseksi eli perjantaiksi.
mustakikkeli

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

swirl kirjoitti:Mua ei jaksanut Lost kiinnostaa noin viittä jaksoa pidemmälle. Olenkohan ainoa anti-Lost-ihminen maailmassa?! Eihän siinä tapahdu mitään!
Olen masokisti ja pyrkinyt katsomaan sivusilmällä, varsinkin kun joku väitti täällä että ekan kauden seitsemännessä jaksossa tapahtuu jotain ihan upeeta-mahtavaa joka koukuttaa ihan sikana. Taidan luovuttaa, ei siinä mitään ollutkaan.

Kakkosnelosen ekan kauden jaksoja on ihan kiva katsella, kun en ole ennen nähnyt. Onneksi tulee kolme kertaa viikossa. Siinä sentään tapahtuukin jotain ja juoni etenee, ei junnaa paikoillaan.
killkill

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja killkill »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Ehkä ei ole tervettä laihtua 3 kiloa viikossa
Veikkaan ärtyneen suolen oireyhtymää. Oireet kuulostavat kovin tutuilta. Ei mikään kamalan vakava juttu, menee yleensä ajan kanssa ohi kunhan vähän malttaa keventää vauhtia ja yrittää eliminoida elämästään stressinaiheuttajat. Viimeistä ei sitten pidä ottaa kirjaimellisesti, oikeuslaitos suhtautuu niskalaukaus-teloituksiin edelleen harmittavan ahdasmielisesti..
swirl

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja swirl »

Dämn, unohdin kokonaan, että lomarahat ovat tipahtaneet tililleni... melkein tekisi mieli lähteä shoppailemaan, mutta taidan passata. Pitää taistella must-buy-something-mielialaa vastaan, kun minähän olen parantunut himoshoppailustani jo kauan sitten.
swirl

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja swirl »

mustakikkeli kirjoitti: Kakkosnelosen ekan kauden jaksoja on ihan kiva katsella, kun en ole ennen nähnyt. Onneksi tulee kolme kertaa viikossa. Siinä sentään tapahtuukin jotain ja juoni etenee, ei junnaa paikoillaan.
En oo koskaan kattonu yhtään jaksoa tuotakaan. Oikeastaan ainoa sarja, jota seuraan nyt Shieldin ja Muodon vuoksi -sarjan loputtua on (voi tätä häpeän määrää) Summerland, johon olen jäänyt koukkuun, vaikka suurin osa henkilöhahmoista ärsyttää mua :oops:

Telkkari on oikeastaan lähes aina kiinni tässä taloudessa.
RuNkkuTonttu

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

killkill kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:Ehkä ei ole tervettä laihtua 3 kiloa viikossa
Veikkaan ärtyneen suolen oireyhtymää. Oireet kuulostavat kovin tutuilta. Ei mikään kamalan vakava juttu, menee yleensä ajan kanssa ohi kunhan vähän malttaa keventää vauhtia ja yrittää eliminoida elämästään stressinaiheuttajat. Viimeistä ei sitten pidä ottaa kirjaimellisesti, oikeuslaitos suhtautuu niskalaukaus-teloituksiin edelleen harmittavan ahdasmielisesti..
Jotain vastaavaa olen itsekkin epäillyt. Luulen, että lääkäri sanoo minulle, että vähenne viinan juontia, tupakointia, nuku yöt hyvin, älä stressaa... Kuulostaa mahdottomalta nykyinen ammattini ja elämäntilanteeni huomioon ottaen.
saika

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja saika »

Loma... :?: Raha... :?: :roll:
Mistä ihmeestä nää oikein puhuu...?

Kannattaa vaihtaa työpaikkaa pari kertaa vuodessa ni ei tartte miettiä moisia ongelmia... :wink:
ninnithequeen

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

saika kirjoitti:Loma... :?: Raha... :?: :roll:
Mistä ihmeestä nää oikein puhuu...?
Mä mietin just ihan samaa. Vaikka onhan tässä nyt meikäläisellä vapaapäiviä enemmän.


Ei jessus kun on kuuma. Aloitin tuossa imuroinnin, ja hiki lenti kuin saunassa olisi. Argh. Pitänee jatkaa kuitenkin, puuh.
1108

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja 1108 »

aydemir kirjoitti:Lost-päivä on joka päivä! Juurikin eilen tuli katottua osat 20-21 tokasta seasonista :) Toisaalta, tällä tahdilla se on kohta katottu ihan loppuun asti... Millonkohan ne tekee kolmannen seasonin? Tekeeköhän ne?
Katso nyt vaan se kakkonen loppuun niin ei tee enään mieli katsoa kolmatta kautta. Sen verta lähti juoni käsistä että koko homma vipelsi tahattoman komedian puolelle.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja cardic »

swirl kirjoitti:
Mua ei jaksanut Lost kiinnostaa noin viittä jaksoa pidemmälle. Olenkohan ainoa anti-Lost-ihminen maailmassa?! Eihän siinä tapahdu mitään!
meite katto kolme ekaa jaksoo ja kaikki oli aivan paskoja. joskus oon kattonu emannan seurana jonku jakson, mut en oo nakojaan mitaan missannu ku mielestani ihan hyvin oon pysyny 'karryilla'.
must tuntuu et jengi hehkuttaa lostia siks, ku sita on hehkutettu niin vitusti
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja par-sky »

mä yritän kovasti motivoida itseni pakkaamaan. sain kyllä täksi päiväksi luvan vain löhötä sohvalla, mutta ei taida onnistua. hmmm... jos yrittäisi tuon yhden pienen kaapin saada tyhjäksi, niin sen jälkeen voisin palkita itseni päikkäreillä.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Feiz

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Asema 62 >>>>>>>>>>>>>>>> Lost

Ainiin, lomarahat tuli kiltisti tilille ja 5 herätystä lomaan. Hajotkaa duuneihinne. Toivottavasti kelit säilyy hyvinä tai no oikeestaan iha sama vaikka satais kiviä niin loma on silti aina loma.
Sinkkumatti

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

1108 kirjoitti: Sen verta lähti juoni käsistä että koko homma vipelsi tahattoman komedian puolelle.
Miten niin. Mun mielestä taas oli ihan vitun hieno veto käsikirjoittajilta vetää mukaan se viidakosta löytynyt Cylonien taistelualus. Ihan uskomaton juonenkäänne taas.
bedlam

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Sinkkumatti kirjoitti:
1108 kirjoitti: Sen verta lähti juoni käsistä että koko homma vipelsi tahattoman komedian puolelle.
Miten niin. Mun mielestä taas oli ihan vitun hieno veto käsikirjoittajilta vetää mukaan se viidakosta löytynyt Cylonien taistelualus. Ihan uskomaton juonenkäänne taas.
Minustakin tuo oli tosi positiivinen yllätys. Ja se, että kyseessä oli nimenomaan sen vanhan sarjan alus. Toivottavasti saavat edes yhden peltipurkin toimintakuntoon.
tonttu

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta.
Nukutti mega-hyvin. Menen ulos.
Jatkakaa.
Elukka

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Päivää.
TPK MK V.
killkill

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja killkill »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Kuulostaa mahdottomalta nykyinen ammattini ja elämäntilanteeni huomioon ottaen.
No, nää on sellaisia juttuja että joskus on vaan pakko tehdä valintoja. Toinen vaihtoehto on kaahata varoitusvalot päällä, kunnes kone leikkaa kiinni. Sitten se korjailu onkin pisempi prosessi...
Vastaa Viestiin