Torstaageni

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tonttu

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja tonttu »

saika kirjoitti:Joka tapauksessa
X= Valkosipuli on pahaa
Y= Kynsilaukka on pahaa
Kuva
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Sinkkumatti kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Mitä mä tuolle teen? .
Koenussi se?
Avuksi?
mustakikkeli kirjoitti:Etkö mitannut ennalta? Mittasin tarkkaan että enintään n. 193cm pitkä sohva mahtuu siihen koloon mihin sen aioin, ja Sotkasta löysin tarkalleen 190cm pitkän (mittasin itse) ja muutenkin just oikeanlaisen sohvan. Tuntui mukavalta istuessakin.
Tottahan minä mittasin. Ja mulla kyllä tuota seinää riittää. Näin äkkiseltään vaan näyttää todella muhkealta ku on tottunu sohvattomuuteen tässä. Eikä tämä huonekaan järin leveä ole. Ihana se on. 245cm leveä. KodinOnni Kalustetalosta.
bedlam

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mä olen Sotkan mainoksista tsiigaillut tällaista sohvaa. Nykyinen on ihan kivan näköinen, mutta siihen ei mahdu istumaan kuin kaksi tiiviihkösti ja se on vuodesohva, joten siinä on ihan HELVETTIÄ istua mitenkään rennosti.
Kid

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Kid »

Hiphei. Mulla on uus tukka. Nätti.

Miksi kello ei oo vielä viittä?? Tänne kuolee tylsyyteen, oikeesti. Puhelin ei oo soinut puoleen tuntiin. Miten tässä nyt pitäs aikaa kuluttaa kun netissä surffailu maistuu jo puulta. Ei tullut edes kirjaa mukaan.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja cardic »

joo... eikohan taa paiva ollu tassa, huomenna sentas on toita koko ajaks, ei tartte miettii miten paivansa sais kulumaan
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
saika

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja saika »

Tästä tulikin mieleen. Kertokaapa millanen tukka mulle sopis?
Kuvia ei oo eikä tuu. Käyttäkää mielikuvitusta.
Kid kirjoitti:Hiphei. Mulla on uus tukka. Nätti.
Kivaa. Millanen?
Kid

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Kid »

saika kirjoitti:
Kid kirjoitti:Hiphei. Mulla on uus tukka. Nätti.
Kivaa. Millanen?
Lyhyt ja musta :P Päältä pystyssä ja duunikamut sano notta "naiselliseen tapaan hyvin punk henkinen" Mä tykkään!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23498
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pesisikö pyykkiä vai lähtisikö terassille yhdelle, kas siinä pulma.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti:Pesisikö pyykkiä vai lähtisikö terassille yhdelle, kas siinä pulma.
Nyt kyllä asetit itsellesi mahdottoman vaikean kysymyksen!
Peset pyykkiä tietysti..
Eiku, ollako vai eikö olla, siinä..

Lähen Tapion haku reissulle onneksi on ny auto alla niin ei uuvahda raskaan Tapion puristuksessa, ja ilmakin näyttää hyvältä..
Pyyhin Netikettiin..
1108

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vittu saatana, koko vitun päivä meni piloille herrojen "ammattimies" ja "multa onnistuu kaikki" takia. Vitun nutileet sorrasivat trukin kiinni vatsastaan ja kaivoivat vielä lapiolla sen syvemmälle hiekkaan. No ei tässä mitään, ois nyt edes ollut oman firman trukki.
No sainpahan suorittaa äänenavauksen kunnolla. Musta muuten lähtee helvetillinen mekkala kun sille päälle satun!!! Mutta ei se trukki irronnut huutamalla, rekalla vetämällä kyllä...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Rupee jo silmä tottumaan tuohon sohvaan, ja sen kokoon. Kyllähän se totta on, että tuppaa 'kutistumaan' nuo ajan mittaan kummasti. Vitsit tuo huutaa kyllä lojumaan ja löhöömään avaraan, pehmeään syliinsä. Ei kyllä kykene vielä, illalla sit ehkä vähä joutuu kokeileen. Melkein toivon että ois krapula, toi on niin tehty siihen hommaan!
Tarvin uuden imurin ASAP.. oon sitte vissiin naarmuttanu hienon parkettini tuolla paskalla romulla huomaamattani. Nice.
Kid

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Kid »

IA, sulla on ihanan näkönen soffa!!!


Ja tää rupee pikkuhiljaa laitteleen koneita kiinni ja hipsimään himaan. Mua pyörryttää :?
Toivottavasti en lyhisty tonne kadulle vaan pääsen himaan asti..
Huomiseen!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Äidin luona koiran seurana :h:

Vituttaa työt, totaalisesti! Istun puuhökkelissä, jossa on ikkunoita joka puolella, valkoiset verhot, ei ilmastointia ja työt "kusee" (eli kirjoitan taas niitä virtsatietulehdus-tekstejä) :roll: Pikkasen tuli hiki, huomenna teen töitä bikineissä, roikkui makkarat tai ei, NIH!

Dumari-parka! Pyysi tiedottamaan että yllättävän leikkauksen takia jää pois viikonlopun hulinoista. Huomenna menen katsomaan, jos on vielä sairaalassa :h:

Mut joo.. mulla oli maailman ihanimmat synttäribileet lauantaina; yllättivät perkules ihan totaalisesti. Klo 14.30 tuli reilu 10 ihmistä yksiöön mukana oluet, syötävät, lahjoja ja kaikkea kivaa :h: Kyllä toi ukkeli osaa rakastaa... *hoih*

Joo... liikaa sytämmiä yhdessä kirjoituksessa, pistäkää vaikka nestehukan piikkiin *haaveilee oluesta*

Lolita- sorry, eilen oli totaalinen rahapula ja vatsa niin täys naminamisalaattia, etten voinut kuvitella itseäni pyörivän keskustaan päin!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kid kirjoitti:IA, sulla on ihanan näkönen soffa!!!


Ja tää rupee pikkuhiljaa laitteleen koneita kiinni ja hipsimään himaan. Mua pyörryttää :?
Toivottavasti en lyhisty tonne kadulle vaan pääsen himaan asti..
Huomiseen!
Kiide! Se myös on ihanan tuntunen :)

Elä pyörry. Itteekin alkaa jo pikkuhiljaa huimaamaan, ei oo kerenny (muistanu) syödäkään. Omppu ja leipä päivän saldo :roll:
bedlam

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mullakin on uus tukka. Saatana kun leikkas vaan liian lyhyeksi eestä, en mää sitä kaavailemaani Jonny Deep-kampausta tälleen saa! Nyyh!
ninnithequeen

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bedlam kirjoitti:Mullakin on uus tukka. Saatana kun leikkas vaan liian lyhyeksi eestä, en mää sitä kaavailemaani Jonny Deep-kampausta tälleen saa! Nyyh!
:pics:

(toi taitaa muuten olla päivän hymiö)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Nyt vasta huimaakin! Suihkuttelin ton sohvan täyteen suoja-ainetta, ja huh huh ku onpas se äkästä. Mä oon kohta ihan sekasin, jos vielä jatkan hengittämistä. Ehkä paree siirtyä tuonne makkarin puolelle tästä.
bedlam

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja bedlam »

ninnithequeen kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Mullakin on uus tukka. Saatana kun leikkas vaan liian lyhyeksi eestä, en mää sitä kaavailemaani Jonny Deep-kampausta tälleen saa! Nyyh!
:pics:

(toi taitaa muuten olla päivän hymiö)
No en muuten kuvia laita! Mulla oli tarkotuksena kasvattaa sellanen tän tyylinen tukka, mutta en osannut sanoa sitä parturisäijälle ja se leikkas eestäkin ihan liian lyhyeksi. Nyt pitää taas kasvattaa tooosi pitkään ja tuo takatukka kasvaa taas suhteessa ihan vituiks sitte. Vähänkö vituttaa. Vähänkö olen akka.
Bliss

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mun PITÄÄ saada uus tukka, kun vaan tietäis minkälainen. Oon näyttänyt samalta noin 20 vuotta :?
ninnithequeen

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:Mun PITÄÄ saada uus tukka, kun vaan tietäis minkälainen. Oon näyttänyt samalta noin 20 vuotta :?
Minä taas kohta 29 vuotta.
Ja tulikin muuten mieleeni että otsis on leikattava tänään, tulee silmille, kele.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Elppis »

irmelianneli kirjoitti:Nyt vasta huimaakin!
Nyt vasta? Mä luulin että huima sai jo aikaa sitten!
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Bliss kirjoitti:Mun PITÄÄ saada uus tukka, kun vaan tietäis minkälainen. Oon näyttänyt samalta noin 20 vuotta :?
Höm.. piti näpyttelemäni jotta 30 vuotta... sen siitä saa kun hämärässä huoneessa ihan näppituntumalla kirjoittelee :oops:
ninnithequeen

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Nyt vasta huimaakin!
Nyt vasta? Mä luulin että huima sai jo aikaa sitten!
*pärsk*
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Hohhoijaa.. Sen siitä saa kun seurustelee Alkon työntekijän kanssa; seminaareissa virtaa viina. Taidan lähteä kotiin; äiti tulee vasta klo 19.30 enkä usko että mies liikkuu keskustasta tännepäin...

BLÄÄÄÄH!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Suvinen kirjoitti:Uuuuh miten maailman ihanimman elokuvan katsoin juuri!!! Ja oli pakko vielä tuijottaa kaikki ekstrat ja parhaimmat kohdat uudelleen..
Eläköön rakkaus, eläköön romantiikka, ihana kesäyö ja niin edelleen...!!! Miehet ei ymmärrä mutta kyllä Jane Austen teitää, onneksi :D

Ja vapaapäivä. Nukkuakin ehkä pitäisi, vähän.
Niin se leffa. Ylepys ja ennakkoluulo :h:
Täytyypä itsekin katsastaa Jane Autsenin teitämä Ypleys ja ennakkokuulo kunhan saana aikaiSEKSI :D
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin