Perrrjantai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja aasi »

Rokulipäivä, kesäköhä onkin aika sitkeä vaikka jo näyttikin että olisin ollut toipumaan päin. Saattaapi olla että tulee vielä kitistyä lisää tänään.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
ninnithequeen

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

aasi kirjoitti:Rokulipäivä, kesäköhä onkin aika sitkeä vaikka jo näyttikin että olisin ollut toipumaan päin. Saattaapi olla että tulee vielä kitistyä lisää tänään.
Mulla kans järkyttävä yskä ja ääni lähteny melkein kokonaan.
Tosi seksikäs ääni :roll:
AarneAnkka

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Panettanut ankarasti koko päivän. Tänä iltana runkitaan ruhtinaallisesti.

(paljon vaivattomampaa kuin elätellä turhaa toivoa irtopanosta)
saika

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja saika »

ninnithequeen kirjoitti:
:axe: <3 Mites teijän isolla pikkutyttösellä meni eka yö "ihan yksin"?
ninnithequeen

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

saika kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
:axe: <3 Mites teijän isolla pikkutyttösellä meni eka yö "ihan yksin"?
ARGH! Enhä mä tajunnu! <3 :axe:

Hjyvin meni, vasta neljältä kömpi mein viereen :D
saika

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja saika »

ninnithequeen kirjoitti:
saika kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
:axe: <3
<3 :axe:
Olis olluki aika :oops: jos sinä tai joku muu olis jo ehtiny tunnistaa tällä viestimäärällä :roll:
swirl

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja swirl »

Onnea Runkkikselle!

Uni maistui paremmin kuin hyvin ja tuntui, että olisin voinut jatkaa nukkumista vaikka yli koko viikonlopun. Pakko oli kuitenkin herätä, koska treffaan tulevan vuokraemäntämme ja saan häneltä avaimet uuteen kotiimme.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

saika kirjoitti:Olis olluki aika :oops: jos sinä tai joku muu olis jo ehtiny tunnistaa tällä viestimäärällä :roll:
Mä tunnistin siitä viestistä, jossa mainittiin Celica ja se oli sun neljäs viesti :oops:
(Kävin tarkastamassa)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja nexie »

Ja lomaharrasteiksi ovat tarkentuneet lukemisen ja jalkapalloseurannan lisäksi asuntokaupan hieronta ja toimitusajastaan myöhästyneiden huonekalujen odotus kaupunkiresidenssissä. Möggeilyä ainoastaan, jos näiltä puuhilta joutaa...
Don't Panic!
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

ONNEA RUNKKIKSELLE!!!!

Ei muuta.
Yrittäisin muka siivota tai tehdä jotain ennen töitä, sillä huomenna ajattelin vain herätä, mennä töihin ja sen jälkeen lähteä reissuun, mutta en saa mitään aikaiseksi, piru.

Voisiko joku siivota ja pakata puolestani? Kastella kukat? Nyt on virta niin vähissä ja väsyttää niin hemmetisti, että sekin tuntuu ylivoimaiselta urakalta.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kylläpäs nyt on hiljaista, kun minä olen varannut koko viimeisen työpäiväni kitisemiselle. Uupumus maximus, mä haluan kotiin nukkumaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Kid

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Hiljasta sekä töissä että Kityssä. Mun menojalkaa vipattaa jo tulevat tuparit mielessä. Tosin tätä plikkaa ei tänään baariin saa vaikka muut menisikin. Mun dietti ei nyt salli älytöntä viunan juontia eikä herkkuja. Ens viikonloppu on sitten asia erikseen.
Mä en millään jaksais odotta...Hyvää seuraa, sauna, järvi ja makkaraa. Uuh!
AarneAnkka

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

No ylläri. Tässä ollaan pyöritelty peukaloita pari päivää, ja nyt kun viikonloppu lähestyy, niin nyt on sitten kuulemma joku bonusylläritehtävä tulossa. Vittu joo. :x
killkill

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja killkill »

Hiljaista o. Projekti seisoo, minä istun.
Patz

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja Patz »

Onnea Runkkis! Tonttujen iässähän kolmekymmentä ei ole vielä mitään!

Mulla on ongelma. Systeri nakitti mut väsäämään kutsun sen miehen ja tyttären yhteisille 50-vuotis synttäreille (ukko 40, tytär 10), ja kutsun pitäisi olla hauska, tyylikäs, persoonallinen ja sisältää ainakin seuraavat faktat kuten pvm, aika, paikka, yöpymismahdollisuus ja kauniisti muotoiltuna se, että päivällä voi tulla lasten kanssa, illalla ryypätään ja sikaillaan --> ei lapsiystävällistä. Voiskos joku täällä aikaansa kuluttava alan ihminen tehdä tän mun puolesta? Mun luovuus on tänään miinuksella enkä millään viitsis alkaa dokaamaan... Ainakaan vielä.

Ärrrrh...

Tänään olis vielä suunniteltava koko kesän koulutusohjelma ja olin ajatellut lähteväni viimeistään klo. 15 töistä jotta ehdin pariin sisustusliikkeeseen ja Pentikille hakemaan lahjoja ja spinnaamaan 16:45. Pääsenköhän mä täältä ikinä kotiin....
Patz

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja Patz »

killkill kirjoitti:Hiljaista o. Projekti seisoo, minä istun.
Ai "projektiksiko" sä sitä nykyään kutsut...
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja aasi »

Hiljaista on. Aasi makaa, kaikki seisoo!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
killkill

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja killkill »

Patz kirjoitti:Ai "projektiksiko" sä sitä nykyään kutsut...
Miksei. Se seisoo niin usein :)

No, ny on asennettu p-valve ja rigattu happiputeli. Ai että se kaunis, oikein kutsuu että "mennään jo..."
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja saira »

Ihana kesä! Aloitin Kesäyliopistolla Sosiologian peruskurssin, tähän loppui reilun kaksi vuotta kestänyt istuminen kotona... Tällä viikolla oli jo sosiaalipsykologian peruskurssin tentti, ensi viikolla sosiologian. Sitä seuraavalla sosiaaliantropologia... Näiden lisäksi tiedossa kolme kirjatenttiä, joihin luen 11 kirjaa, vain yksi englanninkielinen. Haastetta elämään!!

Ei kaikki kuitenkaan niin hyvää. Kummipoikani, josta kerroin alkukeväästä, on tällä hetkellä lasten teho-osastolla. Ollut jo useampia kertoja hengittämättä usean minuutin ajan, kaksi viikkoa ollut "hetkenä minä hyvänsä"-luokitus... Edelleen kuitenkin jaksaa hymyillä ja jutella kaikille! Oikea pikku aurinko! :cry:
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Sain viimein pyykit koneeseen, pesuohjelma ennättää toivottavasti jopa loppua ennen kuin lähden töihin. Ja sain vaatteitakin kassiin, tosin en mitään lämpimiä tai käytännöllisiä. Olisiko tarvinnut? Noooh, jos tarvitsen niin lainaan, kai jotain aina löytyy.

Illalla voin sitten tarkastaa pakkaussaldon, tiskata ja lirkutella kämppistä imuroimaan :D En yleensä ikinä lähde minnekään, jos asunto on tämän näköinen. Siis ei se lähtiessä haittaa, mutta kotiinpaluu on ikävä.

Jotenkin en vaan ole saanut itseäni niskasta kiinni, ei kotini ole yleensä tällaisessa kaaoksessa. On vaan niin puhti pois. Toivottavasti reissu ja 4 vapaapäivää auttavat jonkin verran. Ei jaksaisi olla aina näin väsynyt.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Apteekissakin voi nykyään olla kanta-asiakas. Tässä ei nyt varmaan ollut mitään uutta. Sen sijaan uutta minulle oli, että tänään apteekissa asioidessani sain kortin, johon voi kerätä leimoja. Leiman saa yli 17 euron kertaostoksesta (ei koske reseptilääkkeitä) ja kun kortissa on kuusi leimaa, se on 8,5 euron arvoinen.

Reilut 60 euroa humpsahti apteekissa tänään (osa tosin reseptiostoja), mutta sain kaksi leimaa korttiini. Jos asioi paljon apteekissa, kannattaa hyödyntää! Epäselvää tosin on, pitääkö aina käydä siinä samassa apteekissa… Ilmeisesti pitää, oletan. Mutta sehän tarkoittaa vain sitä, että voi samalla reissulla shopata paljon muutakin. Kyseinen apteekki nimittäin sijaitsee Sellossa. Jäi tänään käteen ”vähän” muutakin kuin apteekin pussukka, mm. kengät ja hiusväri. :D
AarneAnkka

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Tau! :doh: Lähetin häälahjaksi kaverille rahaa heidän häätililleen, mutta tilinumerosta unohtui yksi nolla. No, onneksi asian sai selvitettyä pankin palvelupuhelimen kautta, mutta nyt maksu tulee viivästymään muutaman päivän ja selvittäminen maksaa. Eipä silleen että se olisi iso summa, mutta ottaa päähän tämmöinen kädetys.

Tilinumero oli paperilla. Luotan enemmän copy-pasteen kuin luetun ymmärtämistaitooni tästä eteenpäin. :(
RuNkkuTonttu

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

No, niin nyt on pitkästä aikaan vietetty ihanan pitkä aamu ilman kiirettä mihinkään. Harmi, kun siihen ei voinut yhdistää hyvää aamiaista. Nyt kaupungille hengaamaan ja ehkä lounaalle. Päiväterassille anyone?
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja cardic »

vittu miten TYLSAA!!!!
ei sit ollu hommia koko paivaks. linja paskana eika mitaan tekemista. puuh. enaa pitas 2½h jaksaa. onneks ei tee mieli menna terassille bisselle, muuten vois kasvaa tatti ottaan
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
bedlam

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

cardic kirjoitti:vittu miten TYLSAA!!!!
No äläpä muuta virka. Kahdesti olen päivän aikana soittanut 10 sekunnin puhelun ja joku kaupustelija koetti kerran tavoitella johtajaa. Tällaisina päivinä liian helposti ajautuu tilailemaan netistä kaikkea tarpeetonta paskaa.
Vastaa Viestiin