Perrrjantai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tonttu

Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Sieltähän se perjantai tuli.
Hyviä unia.
Noriyumi

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Vituttaa muakin. Sitä taitaa olla ilmassa.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja brona »

Noriyumi kirjoitti:Vituttaa muakin. Sitä taitaa olla ilmassa.
Jep, sitä on täälläkin. Sandelskin loppu just, stana. Vittu, rupean nunnaksi.
...
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Vaola kirjoitti: Mukana rokkaamassa myös Pablo Clementin pakarat, jos kiinnostaa... (Mellua ainakin) :mrgreen: :P
Asioista täytyy aina löytää parhaat puolet! Sellainen kalju, tykkylihainen, kuumottava vanhempi mies. Puhtaan aistinautinnon vuoksi olisin toki tullut tälläkin kertaa ellen olisi jumissa osaston valvovana silmänä täällä Jumalan selän takana, kaupungissa jossa tuulee aina.

P.s Muut kuvailusta innostuvat, sama kattaus myös Libertessa 30.6. Tuskan epävirallinen jatkoklubi siis.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Pattitilanne, en voi tunnustaa katsoneeni. Joten kehun Vaolan kauniisti ikääntyneen poikaystävän hiuksia ja ääntä, jotka Pablon pakaroiden ohessa tekevät esiintymisistä naisystävällisiä. :D
Elämä kantaa, jos sen antaa
Sudenhenki

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Mulla ei taida olla koskaan hyvä olla koska aina mun mielipiteet aiheuttaa näppylöitä jossakussa. Fuck the world, fuck finland, fuck you all!!!!

EDIT: Peto talttui Zealin ikuisen valtakunnan nimessä.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Huomenta.

Ei ole pirteydestä tietoakaan. Herääminen on hanurista!
Onneksi on sentään perjantai ja iltapäivällä pääse taas vesille kikkailemaan.

Ekaks pitää kuitenkin vääntäytyä kotoo töihi.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Mulli75

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

EKA TPK

Väsy painaa hiukan mutta onneksi on perjantai ja sitten vapaa.
ElanorRaven

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Gumorron kansalaiset. Tämä päivä vielä, niin viikonloppu alkaa! Sunnuntainakin oon kyllä töihin menossa, mutta ehkä sen nyt jaksaa. Ja huomenna Elanor reissaa Helsinkiin! :D
Sudenhenki

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

ElanorRaven kirjoitti:Gumorron kansalaiset. Tämä päivä vielä, niin viikonloppu alkaa! Sunnuntainakin oon kyllä töihin menossa, mutta ehkä sen nyt jaksaa. Ja huomenna Elanor reissaa Helsinkiin! :D
Trevlig resa! :D
ElanorRaven

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Sudenhenki kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Gumorron kansalaiset. Tämä päivä vielä, niin viikonloppu alkaa! Sunnuntainakin oon kyllä töihin menossa, mutta ehkä sen nyt jaksaa. Ja huomenna Elanor reissaa Helsinkiin! :D
Trevlig resa! :D
Tack så mycket! Jag tror att det ska vara roligt att mötä er alla! Men nu måste jag lähteä töihin.
Sudenhenki

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

ElanorRaven kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Gumorron kansalaiset. Tämä päivä vielä, niin viikonloppu alkaa! Sunnuntainakin oon kyllä töihin menossa, mutta ehkä sen nyt jaksaa. Ja huomenna Elanor reissaa Helsinkiin! :D
Trevlig resa! :D
Tack så mycket! Jag tror att det ska vara roligt att mötä er alla! Men nu måste jag lähteä töihin.
Ei vittusaatana ei kymenlaaksonväki osaa noin paljoa, pistä privaa. :D
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

2. TPK. En vaan saanut nukuttua, jännittää viikonlopun kisat niin että vatsaa vääntää. :laatta:

Eilen hain yhteistyökumppaneilta pakun sekä varikkoteltan ja pidettiin tiimin kesken palaveria. Duunin jälkeen lähdetään putki punaisena Vilppulaan. Jos liikutte viikonlopun aikana siellä päin, niin tulkaa ihmeessä kisapaikan kautta. Siellä on letkee meininki ja näyttäviä kilpailuja. INFOA
Älä löi! En ole hurrit!
AarneAnkka

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Sählyä, duunipäivä, siinä se. Ainakin kalenterin mukaan päivä on muuten vapaa. Tämän vastapainoksi huomenna onkin sitten luvassa 600 kilometriä ajamista ja pukutakissa olemista. Ja lähtökin on viikonpäivä huomioonottaen melko aikainen.

No, ainakin sen ansiosta minulla on oikein hyvä tekosyy nörtteillä pe-ilta kotona sen sijaan että kännäisin baarissa / puistossa / yökerhossa kuten normaalit kunnon ihmiset. (vinkkisarjassamme "Miten vältät ihmiskontakteja ja irtopanoja")
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja cardic »

3 tpk
mukavaa tulla toihin ku on hommia heti aamusta. jotenki rupee aina syyllisyys painaan ku tyonjohtaja kavelee ohi ja meite vaan netissa, mut nyt sentas robotit rullaa
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
AarneAnkka

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Eiks oo muuten vittumainen ilmiö kun kommentoit jotain ketjuun vaivaa nähden, ja sitten joku toinen kommentoi heti perään niin että seuraava sivunumero aukeaa. Silloin oma viestisi jää melkein kaikilta huomaamatta koska se ei ole enää siinä 'viimeisellä' sivulla.
Sudenhenki

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

AarneAnkka kirjoitti:Eiks oo muuten vittumainen ilmiö kun kommentoit jotain ketjuun vaivaa nähden, ja sitten joku toinen kommentoi heti perään niin että seuraava sivunumero aukeaa. Silloin oma viestisi jää melkein kaikilta huomaamatta koska se ei ole enää siinä 'viimeisellä' sivulla.
Erityisesti jos sen tekisi Terrorizer tai slam, joilla on vielä vähemmän asiaa kuin minulla.
AarneAnkka

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

McJanne kirjoitti:On. Varsinkin kun kirjoitan 100% täyttä asiaa ;)
Kyllä mulle olis kelvannu muutama taputus selkään ja/tai hohheijaus mun toimivasta :idea: prototyypistäni. :(
Sudenhenki

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

No vähänkö taas vituttaa että mun viesti meni tolleen ohi kaikilta.
AarneAnkka

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Sudenhenki kirjoitti:No vähänkö taas vituttaa että mun viesti meni tolleen ohi kaikilta.
Mä kyllä näin sen. :D Pannaan nyt vaikka tämmönen sille: :komp:
millivanilli

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

4tpk?!

Hyvinhän mä sain nukuttua, vaikka yksin jouduinkin nukkumaan.

Tänään käyn kurkkaamassa toipilasta.
Sudenhenki

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

No hyvä Aarne, ettei ihan tule suru puseroon. :D
Pikku-Akka

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

McJanne kirjoitti:Vitut. Kaljaa koneeseen ja täysi nautinto viimeisestä työpäivästä ennen lomaa.

Miksi vituttaa?
Ei vituta ollenkaan, kunhan saa eka nää kaikki hommelit ennen neljää purkkiin. Sitten kesälaitumille NELJÄksi viikoksi!! :D
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kaikki on ihan sekasin ja hukassa täällä ja ärsyttää, mutku ei jaksa etsiä. Ja kajarit suhisee ja rutisee yhtäkkiä hulluna enkä tiiä miks. Ei paras mahd aamu muutenkaa. Kahvia pliis.
mustakikkeli

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Ei palaverin palaveria tänään, pomo poissa => voi keskittyä kit... työntekoon. Tuo ulkona oleva keli kyllä vaatii sitä että käyn ruokatunnin yhteydessä ottamassa vähän aurinkoa. Missäköhän täällä länsi-/pohjois-Helsingin alueella olisi lähin hyvä auringonottopaikka? Tai sitten käväisen vaan kotona partsilla ruokatunnilla.
Vastaa Viestiin