Perrrjantai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bedlam

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Good mourning! Yksin töissä, ei tekemistä. Täällähän voisi vaikka naiskennella. Aurinko paisteloo taas siihen malliin, että tänään juon pari olutta.
RuNkkuTonttu

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Huokaus ja väsytys! Tänään sitä pitkäisi jaksaa juhlia. Koska synnyin klo 18.29 niin vielä olen alle kolmikymppinen...

Nyt vaan pakkohymy päälle. Ehkä se elämä huomenna hymyilee, kun viime viikot ovat menneet irvistellen..
mustakikkeli

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

AarneAnkka kirjoitti:Eiks oo muuten vittumainen ilmiö kun kommentoit jotain ketjuun vaivaa nähden, ja sitten joku toinen kommentoi heti perään niin että seuraava sivunumero aukeaa. Silloin oma viestisi jää melkein kaikilta huomaamatta koska se ei ole enää siinä 'viimeisellä' sivulla.
Toisto auttaa. Edellisen viestin voi korvata blaablaablaa:lla. Vaihtuuko sivu viestien lukumäärän mukaan, riippumatta tekstirivien määrästä?

Tai sitten tekee niinkuin slämis tai mölli eli perustaa yksittäisille viesteilleen aina uuden keskustelun.
bedlam

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Huokaus ja väsytys! Tänään sitä pitkäisi jaksaa juhlia. Koska synnyin klo 18.29 niin vielä olen alle kolmikymppinen...
Onneksi olkoon! Ei se satu.
ninnithequeen

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hooment.

Neljään asti aamulla kesti ennenkuin neiti Nita kömpi isin ja äitin sänkyyn. Heräsin siihen, että tyttö töni isiä, jonka selkä sitten töni minua. Noh, ei ainakaan ulvonut lapsonen ikäväänsä, vaikka omaan huoneeseen illalla pistettiinkin nukkumaan. Itse muistan hyvin elävästi nyyhkineeni, kun nelivuotiaana muutin sänkyni kanssa omaan huoneeseen. Se oli kauheeta.

Kahvia, pyykkiä ja siivousta. Ukon kotiuduttua käymään Itiksessä, ja illalla rauhallinen koti-ilta perheen kera. Huomenna Tapio-miitti :cheer:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Onnittelut Runkulle!! <3 turhanaikaista hössötystä noista numeroista... anna palaa vaan! :)
ninnithequeen

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Onnea Runkkis!
Kid

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Onnea RunkkuTontulle!!!

Ja asiaan: Mä olen laihtunut 1,5kg. Hyvä minä! Tänään on tosin duunikamun tuparit ja taitaa tulla takapakkia..Mut huomenna taas jatkuu "dietti".

Heti aamusta jo huomaa, että tulossa on hiljanen päivä. Otin jopa kirjan mukaan niin ei tarvii tät ruutuu kokoajan tuijotella.
killkill

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja killkill »

Jos tänään ulosantini on normaalia mottipäisempää, koettakaa kestää. Teen duunia kotoa käsin ja samalla liimaan kusiventtiiliä kuivapukuun. Koko kämppä on täynnä liimahöyryjä ja olo alkaa itshe ashiassha olla aikha miellyhtväävc,xcnfgmfd
ninnithequeen

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kid kirjoitti:Ja asiaan: Mä olen laihtunut 1,5kg. Hyvä minä! Tänään on tosin duunikamun tuparit ja taitaa tulla takapakkia..Mut huomenna taas jatkuu "dietti".
Sä mitään dieettiä tarvii, hupsu!

Ainiin, eilisestä ylijääneestä perunamuussista pitää tänään tehdä rieskoja, nam. Aidon voin kanssa ne ovat aivan käsittämättömän hyvejä.
Feiz

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja Feiz »

4 työherätystä lomaan.
Edith

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja Edith »

Onnea RunkkuTontulle!
JakeBlues

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

Hola taas vaan pitkästä aikaa! Mitäs palstan rauhaan kuuluu? Kuka on mitäkin ja kuka ei ole enää mitään? Omalta osaltani on tämä virtuaalimaailmassa seikkailu jäänyt tyystiin, kun SeOikeaNainen tuli ja vei vapaa-aikani omaksi hyödykseen. Niinhän se menee; annoin pikkusormen – se vei koko käden. Kerpele! Mä olen rakastunut! Joten eipä tuo vapaa-ajan menetys Oikean Elämän puolelle ole lainkaan huonompi homma. Ja hei! On tässä elämäntilanteessa kaikki mahdolliset herkut tarjolla myös itselleni. Paras mahdollinen kattaus ylä- ja alamäkineen. Suosittelen kaikille koneen sulkemista vähintäänkin kesän ajaksi ja keskittymistä yhteiseen aikaan rakkaansa kanssa. Ja niille joilla ei vieläkään/edelleenkään ole rakasta, niin jaksakaa yrittää, kyllä niitä Pirkkoja ja Eskoja suomineidon helmoissa riittää. Ja niille joiden mielestä he eivät rakasta kaipaakaan, niin suosittelen pohtimaan tarkasti mahdollista muutosta omaan kantaansa parisuhteilusta. Noin vinkkinä vaan; kesälomien aikaan on lihamarkkinat tiettävästi vähintäänkin kuumat! Juu. Eipä tässä sitten ihmeempää. Muistakee toki puistikko ja Buddy Guy!!!

Keep on masturbating!
ninnithequeen

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

JakeBlues kirjoitti:Mä olen rakastunut!
Ehanaa! Onnea!
Bliss

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

JakeBlues kirjoitti: SeOikeaNainen tuli
Korjaus:

SeOikea ForNow :wink:
Bliss

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mun messengeri ei toimi.

Ihan niinq halusitte varmaan tietää :roll:
mustakikkeli

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Bliss kirjoitti:
JakeBlues kirjoitti: SeOikeaNainen tuli
Korjaus:
SeOikea ForNow :wink:
Jaa? Mä kylläkin luin ton SokeaNainen tuli. No miksei tulis, ei kai se sokeus nyt siihen vaikuta?

Onnea Runkulle; sinäkin olet nyt ihan oikeasti keski-ikäinen, Gattacan ja meidän muiden kanssa samaa poppoota.
saika

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja saika »

Tänään on firman bileet. Drinkkejä, stand up -komediaa, hyvää ruokaa uusien työkavereitten ja to-be-ex-pomon kanssa. Ehtiipähän siihenkin vähän tutustua.

Mistähän löytäisin kampaamoajan neljäksi... Taitaa olla hieman hankala tilanne. Pitikin saada tollanen päähänpisto...
tonttu

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta.
Ei tunnu yhtään perjantaille, varmaan siksi kun töissä menee lähes koko vloppu.
Ensi viikonloppu on onneksi vapaa.
Syön ja lähden töihin.
killkill

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja killkill »

Zeik: oli sitten oikea tai väärä, kannustan sinua sillä postmodernilla tsemppislouganilla, jonka isäsemme Mel I Gib-Sonni on meille opettanut:

"You go, girl!" :D
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Onnittelut Runkkikselle! Muutaman viikon kokemuksella voin sanoa, ettei se nyt niin kamalaa ole.


Tänään olisi Egotrippi tuossa lähiöyökerhossani. Kyllä se melkein olisi mentävä, kun lyhyellä kävelymatkalla selviää ja ravinteli on vasta remontoitukin. 10 euroa on vaan aika suolainen hinta kun ollaan näin kaukana sivistyksestä. Toisaalta voisi nukkua varastoon huomista ajatellen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
RuNkkuTonttu

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

mustakikkeli kirjoitti:?

Onnea Runkulle; sinäkin olet nyt ihan oikeasti keski-ikäinen, Gattacan ja meidän muiden kanssa samaa poppoota.

Kiitos!!!

Tuo piristi. Taidankin korvata aamiaiseni lasillisella geneveriä...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Millaistakohan seksi on kolmikymppisenä? Pitäisköhän kokeilla? Vähän pelottavaa alkaa näin vanhalla iällä urheilemaan, sitä voi saada vaikka sydänkohtauksen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
AarneAnkka

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ai runkkiksesta on tullut wanha? Onneksi olkoon, tervetuloa käppänöiden kerhoon! :D
RuNkkuTonttu

Re: Perrrjantai.

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Lolita kirjoitti:Millaistakohan seksi on kolmikymppisenä? Pitäisköhän kokeilla? Vähän pelottavaa alkaa näin vanhalla iällä urheilemaan, sitä voi saada vaikka sydänkohtauksen.
Hmmm.... Pitäisikö kokeilla vai onko minusta tullut niin vanha ja ruma, etten saa kuin rahalla?
Vastaa Viestiin