Laaaaauantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ebola

Re: Laaaaauantai!

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Terassilla ollessa saatiin pari vapaalippua jytäpaikkaan, tässä nyt on vähän semmonen et pitää varmaan raahautua sinne, säästää edes hieman rahaa (juu juu).
silsakenraali™

Re: Laaaaauantai!

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Enpäs lähtenyt miittiin, kun tuli eilen mökillä ryypiskeltyä ja vielä päivällä nuudutti. Hyvä päätös kaiketi? Huomenna voi sitten kirmata kivassa kesäsäässä: rullistella ja futistella. Tää ilta meneekin sit futista katsellessa. Vähän tylsää kun veli ei päässyt käymään, kun sen muija pyörtyi ykskaks kotona, löi päänsä ja päätyi lasarettiin. Elämä ei ole...
Ebola

Re: Laaaaauantai!

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Mua nyt hiukan hitottaa kun en kuollaksenikaan muista rastinko yhteishaku lomakkeeseen, että nimen saa julkaista internetissä jos pääsee koulutukseen... argh. Noh jos rastin että saa, niin en päässy sisään, epätietoisuus on pepusta!
millivanilli

Re: Laaaaauantai!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Nyt olisi hieman sellainen olo, ettei kaveri tulekaan tänään luokseni viettämään iltaa, vaikka sellaisesta oli puhe. Mieliala laski aika paljon.
Ebola

Re: Laaaaauantai!

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Baarikeikkaa siis pukkaa, kai sitä sitten pitää laittautua. Kokis linjalla lähden (lakko karisee ja maha murisee), joten tuon paremman puoliskon voi talutella kotio.
AarneAnkka

Re: Laaaaauantai!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Saavuin juuri kotiin kaverini häistä. Olen tänään ajanut autoa yhteensä yhdeksän tuntia. Puuuuuuuh. Toisaalta, oli ilo huomata että Twingon 80tkm huolto sai jotain aikaankin. Nyt sillä pääsee parhaimmillaan jopa sataaneljääkymppiä. :lol:

Täysin, totaalisen poikki. Toivottavasti teillä on ollut hauska tapiomiitti.
silsakenraali™

Re: Laaaaauantai!

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

AarneAnkka kirjoitti: Nyt sillä pääsee parhaimmillaan jopa sataaneljääkymppiä. :lol:
Kai valitsit ohitus"uhriksi" jonkun kalliin saksalaisen :D
AarneAnkka

Re: Laaaaauantai!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

silsakenraali™ kirjoitti:Kai valitsit ohitus"uhriksi" jonkun kalliin saksalaisen :D
Itse asiassa ohitin Tampereen motarilla yllättävän monta bemaria. Ennen kaikki kaahaavat kusipäät olivat bemarikuskeja, mutta he lienevät keski-ikäistyneet. Nykyään melkein kaikki vitun hullut kaahaajat ovat volvoja.
Bliss

Re: Laaaaauantai!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

AarneAnkka kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:Kai valitsit ohitus"uhriksi" jonkun kalliin saksalaisen :D
Itse asiassa ohitin Tampereen motarilla yllättävän monta bemaria. Ennen kaikki kaahaavat kusipäät olivat bemarikuskeja, mutta he lienevät keski-ikäistyneet. Nykyään melkein kaikki vitun hullut kaahaajat ovat volvoja.
Ja Twingoja... :roll:
silsakenraali™

Re: Laaaaauantai!

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

AarneAnkka kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:Kai valitsit ohitus"uhriksi" jonkun kalliin saksalaisen :D
Itse asiassa ohitin Tampereen motarilla yllättävän monta bemaria. Ennen kaikki kaahaavat kusipäät olivat bemarikuskeja, mutta he lienevät keski-ikäistyneet. Nykyään melkein kaikki vitun hullut kaahaajat ovat volvoja.
Mullakin tapahtui eilen vahinko. Yllätin itseni lähes matkustajana muuttopakussani jyrkässä Sarkolan mäessä. Tais olla 135 huiput...enempää se laatikko tuskin missään olosuhteissa voisi kulkea.
AarneAnkka

Re: Laaaaauantai!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Bliss kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Nykyään melkein kaikki vitun hullut kaahaajat ovat volvoja.
Ja Twingoja... :roll:
Joo, paitsi että Twingolla ei voi kaahata. Ajoin Treen motarilla suunnilleen 125-130 km/h koska liikennettä oli tosi harvakseltaan. Kaikki autot jotka syöksyivät siinä vauhdissa ohitseni aivan jumalattomalla vauhdilla (150-170 km/h) olivat Volvoja. Kaksi farmaria ja yksi sedan. No myönnetään että ohi suhahti myös yksi Toyota Avensis, mutta vähemmän hullulla nopeudella.

Voitte kutsua mua kaahaavaksi kusipääksi sitten kun mulla on se Honda jolla oikeesti voi kaahata. 8)
ElanorRaven

Re: Laaaaauantai!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Selvisin miitistä hengissä! :cheer:

Ja oli muuten jopa hurjan hauskaa. Kiitos arvon ruNkkarit!
AarneAnkka

Re: Laaaaauantai!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Mut nymmä taiam mennä jo nungumaan. Hyv yöt, nassikat.
silsakenraali™

Re: Laaaaauantai!

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

AarneAnkka kirjoitti:Toyota Avensis
Tuo perheenisien lahjalistan nro 1. Täytyyhän jonkun tämänkin merkin suorituskykyä testata, ei perheenisien, vaan vaikkapa vasta isyyttä reenaavan palstatutun.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Laaaaauantai!

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Tein patiotreffeille oharit hieman huonoa omaatuntoa potien. Kylläkin mukavaa nyt kotona kun saatiin siivoiltua ja jonkin näköinen eväskin tehtyä. Jos yrittäis näitä paperihommia vielä hoitaa niin sais huomenna viettää ainokaista vapaataan suht rauhassa ja käydä vaikka kurkkaamassa ia:n uutta kämppää.

Heposen laitumelle meno työllistänyt ylimääräistä parina päivänä, mukavaa tosin. Eilen kamera mukana, aika mitään sanomattomia kuvia. Tänään olis tullut ihan huippuja niin oliko kamera mukana, oliko??? :doh:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
AarneAnkka

Re: Laaaaauantai!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Bliss kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Ennen kaikki kaahaavat kusipäät olivat bemarikuskeja, mutta he lienevät keski-ikäistyneet.
Ja Twingoja... :roll:
*Näkee piirroksen Blissin galleriassa* Kommenttini loukkasi henkilökohtaisesti? Anteeksi, ei ollut tarkoitukseni.
Bliss

Re: Laaaaauantai!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

AarneAnkka kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Ennen kaikki kaahaavat kusipäät olivat bemarikuskeja, mutta he lienevät keski-ikäistyneet.
Ja Twingoja... :roll:
*Näkee piirroksen Blissin galleriassa* Kommenttini loukkasi henkilökohtaisesti? Anteeksi, ei ollut tarkoitukseni.
Ei loukannut :)
Mähän olen keski-ikäistynyt bemarikuski :D Tosin nykyään ajan VW Golfilla
AarneAnkka

Re: Laaaaauantai!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Bliss kirjoitti:Tosin nykyään ajan VW Golfilla
Ai? Mä luulin että te ajatte Citroën C4:sta, viitaten siihen postaamasi kuvaan siinä avaamassani autoketjussa.
Bliss

Re: Laaaaauantai!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

AarneAnkka kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Tosin nykyään ajan VW Golfilla
Ai? Mä luulin että te ajatte Citroën C4:sta, viitaten siihen postaamasi kuvaan siinä avaamassani autoketjussa.
Ei kun mä halusin semmoisen, mutta enemmistön ääni voitti :?
Vastaa Viestiin