Laaaaauantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ElanorRaven

Laaaaauantai!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Ja Elanorin miittineitsyys menee tänään! Auts!
Sudenhenki

Re: Laaaaauantai!

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

ElanorRaven kirjoitti:Ja Elanorin miittineitsyys menee tänään! Auts!
Ällös hötkyile asian kanssa, saat vielä slaagin tuota menoa. :)
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Laaaaauantai!

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

ElanorRaven kirjoitti:Ja Elanorin miittineitsyys menee tänään! Auts!
No olet sinä sitä pihdannutkin!
Ei se satu. Tai no, mistäs minä tiedän, kun en ole ollut yhdessäkään miitissä, muuten vaan samassa paikassa, "leikkimiitissä" pikavarauksella.

Jooh, tämä taitaa painua unille ja valmistautumaan työvuoroon helvetistä. Yyyyh. Onneksi sen jälkeen pääsee reissuun. Työt loppuu neljältä ja jos hyvin käy, olen Heinolassa jo ennen yhdeksää! Ja pääsen saunaan, ainakin jos toimin itse saunamajurina.

Kauniita unia!!

Ai niin, ja nettivieroitukseen siis myös. Palailen maisemiin ehkäpä torstaina, perjantaina. Ai niin, silloin on jo juhannus. Hei hei!!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Elukka

Re: Laaaaauantai!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kas perhanaa, jokos se kello ehti lauantain puolelle? :shock:
Vähän aikaa vielä yöriekun, sitten seurannee sammumus. :miitti:
(1½ puolilitraisen humaltumisjuoman jälkeen... pro-jannu, mä! :D)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Laaaaauantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Toivottavasti kukaan ei ole harjoitellut!
No tänään nähdään se ulostulokohta!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Laaaaauantai!

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Ikinä ei pidä antaa anopin juottaa naista humalaan, se huomattiin taas.. voiu helevewttiläinen.. taidan jatkaa taas aamulla raportointia. Vi ses i mårgon.. tai jotain,,, nyt nukkumaan.
Save a horse, ride a cowboy
tonttu

Re: Laaaaauantai!

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Tämä painuu kanssa nytte unille. Stana, 14 tuntiset työpäivät pitäisi kieltää lailla.

Ötyjä.
millivanilli

Re: Laaaaauantai!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Baarista on kotiuduttu..

Uffaffaaa, huomenna pitäisi huristella iltapäivällä palauttamaan äidin auto. Onneksi tuli otettua erittäin maltillisesti.
Sannnu

Re: Laaaaauantai!

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Moon jo töissä :shock:

Vitsi että mua välillä ällöttää tää koko vitun Kitinä, mutta jotenkin ei osaa olla erossakaan. Siksi perustin blogin, jonne sitten puran vitutustani ja ihmetyksiäni, eipähän kukaan tule viisastelemaan :finger:

Deletoin just äsken hyvän kkirjoituksen, kun en viittinyt julkaista sitä..ihan liikaa miettii minkälaista reaktiota saa aikaiseksi. *tekee mieli tapella*
ElanorRaven

Re: Laaaaauantai!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Millainen ilma siellä pääkaupunkiseudulla oikein on? Pitää miettiä, millaisessa vaatetuksessa sinne oikein lähtee.
ninnithequeen

Re: Laaaaauantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

ElanorRaven kirjoitti:Millainen ilma siellä pääkaupunkiseudulla oikein on? Pitää miettiä, millaisessa vaatetuksessa sinne oikein lähtee.
Aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta.

Huomenia. Kahvia. äkkiä vähän siivousta ja sitten kohti Koffin puistoa.
ElanorRaven

Re: Laaaaauantai!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

ninnithequeen kirjoitti:Aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta.
Hurraa! En siis laita talvitakkia päälle :D
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Laaaaauantai!

Viesti Kirjoittaja cardic »

huomenta, paskiaiset. tasta paivasta tulee rasvan ja Tapion taytteinen :)
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
ninnithequeen

Re: Laaaaauantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

cardic kirjoitti:huomenta, paskiaiset. tasta paivasta tulee rasvan ja Tapion taytteinen :)
Lainaaks sitä rasvaa mulle kans? Kaapissa ei ollu enkä haluis tuhlata kotimatkarahoja siihen...:roll:

Nimimerkillä missä vitussa mun lopputili ja lomarahat viipyy :roll:
ElanorRaven

Re: Laaaaauantai!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

ninnithequeen kirjoitti:
cardic kirjoitti:huomenta, paskiaiset. tasta paivasta tulee rasvan ja Tapion taytteinen :)
Lainaaks sitä rasvaa mulle kans? Kaapissa ei ollu enkä haluis tuhlata kotimatkarahoja siihen...:roll:
Kiitos muistutuksesta, minäkin laitan vielä muistaessani aurinkorasvan laukkuun! Nimim. Todella helposti käristyvä
ninnithequeen

Re: Laaaaauantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

ElanorRaven kirjoitti: Kiitos muistutuksesta, minäkin laitan vielä muistaessani aurinkorasvan laukkuun! Nimim. Todella helposti käristyvä
Noku mie paloin jo ja pahasti. Hihatonta paitaa ei pysty laittaa, olkapäät vieläki ihan tulipunaset...Mut mun koivet vois saadakin vähän väriä, on semmonen mekko sinne häihin, et saattaa valkoinen läskipohje vilahtaa...
ElanorRaven

Re: Laaaaauantai!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Kävin pyykkituvasta lainaamassa sen verran kolikoita, että pääsen bussilla juna-asemalle. En mie jaksakaan pyöräillä, laiskuri! Ja pelottaisi, että se pöllitään päivän aikana.
ninnithequeen

Re: Laaaaauantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

ElanorRaven kirjoitti:Kävin pyykkituvasta lainaamassa sen verran kolikoita, että pääsen bussilla juna-asemalle. En mie jaksakaan pyöräillä, laiskuri! Ja pelottaisi, että se pöllitään päivän aikana.
Monelta sun juna on Helsingissä? Ja tuleeko joku sut noutamaan ja opastamaan paikalle?
ElanorRaven

Re: Laaaaauantai!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

ninnithequeen kirjoitti:Monelta sun juna on Helsingissä? Ja tuleeko joku sut noutamaan ja opastamaan paikalle?
Juna on yhdeltä Helsingissä, Sudenhönkäys tulee asemalle vastaan.
Noriyumi

Re: Laaaaauantai!

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Ohayo - huomenta!!

Ulkona 19 astetta vaikka vasta aamu, numikko on siististi lyhyt ja aurinko paistaa. Enää puuttuvat palmut, Välimeri ja sellainen Välimeren ilma. Sellainen sää saisi olla vuoden ympäri!! 8)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Laaaaauantai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Miitissä nähdään mitä varmimmin erään kaljupään kuukahdus. Yritä nyt nukkua kun kammarissa lämpöä yli kolmekymppiä ja kosteusprosentti kammottava.
safi

Re: Laaaaauantai!

Viesti Kirjoittaja safi »

Derbyyn käy nyt tämän neitokaisen tie. Unohtamatta sitä oleellista iltajuhlaa, jossa sattuu ja tapahtuu aina kaikenlaista mielenkiintoista,uuh!
Miitit jää nyt tällä kertaa väliin..se on moiiiii.
Bliss

Re: Laaaaauantai!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:Mut mun koivet vois saadakin vähän väriä
Ninni vetää minihameen päälle tänään :wink:
ninnithequeen

Re: Laaaaauantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mut mun koivet vois saadakin vähän väriä
Ninni vetää minihameen päälle tänään :wink:
Heiheihei, sä näit mun arpiset koivet eilen, ei onnaa. Eikä se mekkokaan sinne häihin mikään mini ole. Mut saattaa siis pohje vilahtaa, joten vähän väriä niihin kiitos. Jalat mul ei oo vissiin ikinä palanu, weird.
ElanorRaven

Re: Laaaaauantai!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Nyt on aika hurjan hyvä fiilis. Ulkona on upea ilma, toivottavasti Helsingissä on yhtä upea! Kolmen tunnin päästä alan jo olla perillä, tapaamisiin! :D

Nyt päättyy lähetykseni tältä erää :)
Vastaa Viestiin