Bongaa mitä bongaat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja elco »

Mun mielestä ainoa erikoislaatuinen parkkiratkaisu, minkä hyväksyn, on jenkkihotlatyylinen, jossa hienoimmat autot parkkeerataan oven viereen ja perusautot sun muut ranskalaiset jonnekin kellarin perukoille. Nythän minulla ei alennustilaltani ole edes autoa, mutta tilanne tuskin jää pysyväksi. Kun joskus ehdot täyttyvät, että a) olen Suomessa, b) autolla ja c) perheruutu niin en löisi rahojani a+b+c:tä vastaan. Naarmuttavien kepuspedejen ja niiden jälkikasvun varalta otan vakuutuksen.

Ja kerta jos se perustelu on, että perheruutu suojaa toisten autoja dorkilta kakaroilta niin eikös tuo logiikka toimi niinkin päin, että jos itse parkkeeraa siihen perheruutuun niin on ikäänkuin dorkakakarakryptoniitilla ympäröity auto!

Vituttaa kaikki tuollainen. Kapinoin. Ei ymmärrystä. Vähääkään.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Diddley Bow kirjoitti: Tässähän me nyt ollaan selkeesti eri raiteilla. Mä en ymmärrä mikä se helpotus on ja miksi se pitää suoda aivan erityisesti lapselliselle perheille. Hehän ovat elämänsä parhaassa ajassa ja jo pelkkä opetus siitä miten parkkihallissa toimitaan pitäisi ottaa lasten opettamisen kannalta.
Se on sen kaupan yksityinen parkkipaikka ja parkkipaikan maksanut kauppa saa päättää miten se parkkipaikka toimii. Osta oma parkkipaikka ja kiellä lapsiperheitä pysäköimästä sinne.

Lapsiperheet nyt vaan tuo kaupalle ihan eri tavalla fyrkkaa kuin änkyrät sinkkumiehet. Tuon takia siellä kaupassa on mm. niitä erikoisostoskärryjä.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

sivustahuutaja kirjoitti:Se on sen kaupan yksityinen parkkipaikka ja parkkipaikan maksanut kauppa saa päättää miten se parkkipaikka toimii. Osta oma parkkipaikka ja kiellä lapsiperheitä pysäköimästä sinne.

Lapsiperheet nyt vaan tuo kaupalle ihan eri tavalla fyrkkaa kuin änkyrät sinkkumiehet. Tuon takia siellä kaupassa on mm. niitä erikoisostoskärryjä.
Änkyrä sinkkumies - hitokseen hieno profiili. Ja ympyrä sulkeutuu. Rahasta tässä on kyse.
Who says you need to buy a guitar?
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ tietenkin kyse on rahasta. Eihän kaupalla muuta intressiä ole tarjota parkkia kellekään.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja Bhven »

sivustahuutaja kirjoitti: Se on sen kaupan yksityinen parkkipaikka ja parkkipaikan maksanut kauppa saa päättää miten se parkkipaikka toimii. Osta oma parkkipaikka ja kiellä lapsiperheitä pysäköimästä sinne.

Lapsiperheet nyt vaan tuo kaupalle ihan eri tavalla fyrkkaa kuin änkyrät sinkkumiehet. Tuon takia siellä kaupassa on mm. niitä erikoisostoskärryjä.

tietenkin kyse on rahasta. Eihän kaupalla muuta intressiä ole tarjota parkkia kellekään.
Haistan tässä todella ruman ja likaisen rasismin. Tarja Cronbergin pitäisi nyt tulla tähän keskusteluun kertomaan kuinka kaupan tulisi puolivuosittain tarkistaa, että on varmasti riittävästi kiintiöparkkipaikkoja myös mamuille, homoille, neekereille, aids-potilaille, heteroille aids-potilaille, sokeille ja raajattomille.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

^ Niin että kun huomasit, että tässä ei sittenkään ollut kyse lasten tai lapsiperheiden eduista, vaan rahastuksesta, niin sen voi sitten puolihuolimattomasti heittää vitsiksi? Mitähän se Urpiainen vois tähän heittää latinaksi.
Who says you need to buy a guitar?
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vesper kirjoitti:Mites naistenruudut?
Bongattu!
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Eilen edessäni ajoi S600 mersu suomi-kilvillä. Noin isolla koneella näkee S-mersuja Suomessa hyvin harvoin. Auton takaikkunassa oli iso mystinen symboli, en osaa sitä tarkemmin kuvailla, mutta outo oli. No ei siinä mitään, mutta sitten huomasin, että ko. auton peruutuspeilistä roikkui samanlainen symboli. Tässä vaiheessa uteliaisuus jo heräsi. Oli pakko päästä katsomaan, minkälainen tyyppi autoa ajaa. Pääsin risteyksessä rinnalle. Autossa oli kaksi intialaista turbaanit päässä :)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

elco kirjoitti:Mun mielestä ainoa erikoislaatuinen parkkiratkaisu, minkä hyväksyn, on jenkkihotlatyylinen, jossa hienoimmat autot parkkeerataan oven viereen ja perusautot sun muut ranskalaiset jonnekin kellarin perukoille.
Eiks tämä kävisi: http://nyt.fi/a1305829180574
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Ton voisi viedä pykälän pidemmälle ja ostaa köyhät kokonaan pois liikenteestä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9391
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

elco kirjoitti:^ Ton voisi viedä pykälän pidemmälle ja ostaa köyhät kokonaan pois liikenteestä.
Suomessahan on oikein tälle asialle omistautunut puoluekin: Vihreät :D
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagabondo kirjoitti:
elco kirjoitti:^ Ton voisi viedä pykälän pidemmälle ja ostaa köyhät kokonaan pois liikenteestä.
Suomessahan on oikein tälle asialle omistautunut puoluekin: Vihreät :D
:D
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Naapurilla uusi S Mersu nelivedolla. Toinen hankki vähän aikaa sitten A8:n.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti:Naapurilla uusi S Mersu nelivedolla. Toinen hankki vähän aikaa sitten A8:n.
Tyylikkäin ratkaisu olisi, hankit jo tänään vähän paremman ja vähän kalliimman kiesin pihallesi pönöttämään. Jätä siis varaa asteikkoon jos ja kun kilpavarustelu jatkuu. Ja muista, ettet etukäteen ilmoittele tai kysele ratkaisustasi keneltäkään. Ja vielä, auton kuuluu olla käynnissä 24/7, jotta ei-haise-köyhälle-vaikutelma sinetöityy.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Naapurilla uusi S Mersu nelivedolla. Toinen hankki vähän aikaa sitten A8:n.
Tyylikkäin ratkaisu olisi, hankit jo tänään vähän paremman ja vähän kalliimman kiesin pihallesi pönöttämään. Jätä siis varaa asteikkoon jos ja kun kilpavarustelu jatkuu. Ja muista, ettet etukäteen ilmoittele tai kysele ratkaisustasi keneltäkään. Ja vielä, auton kuuluu olla käynnissä 24/7, jotta ei-haise-köyhälle-vaikutelma sinetöityy.
:kirjoittaa muistiin:

(tosiasiassa mun ei kannata yrittää heidän kanssaan kilpailla. Neiti etsivä -vaimoni oli verotiedoista katsonut, että molempien tulot noin tuplasti mun).
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja Bhven »

James Potkukelkka kirjoitti:
(tosiasiassa mun ei kannata yrittää heidän kanssaan kilpailla. Neiti etsivä -vaimoni oli verotiedoista katsonut, että molempien tulot noin tuplasti mun).
Jos haluat erottua joukosta niin hommaa pihallesi käytetty panssarivaunu ja muuta sen sisusta puulla lämpiäväksi saunaksi. Klapit kannattaa kastella ennen sytyttämistä, että tykkitornin piipusta tulee kunnolla savua.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Itse satsaisin pelittävään T-72:seen ja ampuisin toisen naapurin A8:n pillun päreiksi ja jyräisin toisen naapurin S-mersun viiden sentin levyksi. Daven tekosyytä odotellessa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja aasi »

Bongasin lounaalla hottiksen raksatsiksin. Harvemmin oon edes opiskelijahaalareissa nähnyt yhtä hyvää perää.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Aika håmåa puhua väreistä tuollai. Miehet tietää 10 väriä; punainen, sininen, keltainen, oranssi, violetti, vihreä, musta, harmaa, ruskea ja valkoinen.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exPertti kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:^Aika håmåa puhua väreistä tuollai. Miehet tietää 10 väriä; punainen, sininen, keltainen, oranssi, violetti, vihreä, musta, harmaa, ruskea ja valkoinen.
Kyllä koira toisen tuntee. :)

Itse auto oli kyllä kepeä pettymys. Kuin halpakopio Maseratista. Joku Ghibli tuntuu olleen "vahvana inspiraationa" ulkomuodoille. Vai quattroporte
Jåå, ei se ulkomuoto mikään päräyttävä ole. Sedan mikä sedan.

Ostan teknofetissin takia.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti:Jåå, ei se ulkomuoto mikään päräyttävä ole. Sedan mikä sedan.
Teslahan on eräs näteimmistä sedaneista markkinoilla. Tyyli on hyvin hillitty, mutta niinhän sen pitää tuossa hintaluokassa ollakin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Jåå, ei se ulkomuoto mikään päräyttävä ole. Sedan mikä sedan.
Teslahan on eräs näteimmistä sedaneista markkinoilla. Tyyli on hyvin hillitty, mutta niinhän sen pitää tuossa hintaluokassa ollakin.
Niin, ei se ruma ole. Mutta ei se äkkiä katsoen paljoa jostain Matzdasta eroa.



Kuva

Kuva

Edit: syykin on selvä

http://en.wikipedia.org/wiki/Franz_von_Holzhausen
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja aasi »

Onepieceen pukeutuneen ihmisen ulkona.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti:
Niin, ei se ruma ole. Mutta ei se äkkiä katsoen paljoa Mazdasta
Mazda on ylimuotoiltu, kuten monet japsit tänä päivänä. Rauhallisempi muotokieli pukisi mazdan kaltaista perusautoa paremmin.

Tesla on hyvä juuri sen takia, että se on aika eleeton ja klassinen.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Olin eilen keskustan Robert's Caffeessa aamupäivällä ja paikassa oli ainakin 10 tyyppiä läppäreineen tekemässä töitä tai opiskelemassa. Jännä ilmiö, että mennään kahvilaan töihin tai opiskelemaan.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin