Mitä ylle puistomiittiin?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Mitä ylle puistomiittiin?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tämä vakava keskustelu olisi pitänyt aloittaa jo kauan sitten, ettei minulla olisi nyt tälläistä ongelmaa asiasta.

Kesällä käytetään minihametta, mutta sellaisen kanssa maassa istuskelu ja pyöriminen on hankalaa, jos ei aio joka välissä esitellä pikkuhousujaan. Housut on ehdoton nou nou, joten jäljelle jää pidempi hame. Ei mulla oikein ole semmosia, ainakaan ihmismäisiä tai rentoja. Onko se nyt sitten niin kamalaa jos sieltä helman alta vilkkuu vanhat ja värjääntyneet mummoalkkarit? Stringien kanssahan näkyisi jo muutakin.

Ehkä toppahaalari olisi minulle sopiva vaihtoehto, jos aion käydä taas kierimässä nokkosissa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Mitä ylle puistomiittiin?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mie laitan pitkän hameen, paidan ja liivin. Hame on tosi ohut.
Turbohaltija

Re: Mitä ylle puistomiittiin?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Mä ajattelin laittaa vaatteet, paitsi tietysti jos toisin vaaditaan. Olenpas humoristinen huh huh huuh
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitä ylle puistomiittiin?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Turbohaltija kirjoitti:Mä ajattelin laittaa vaatteet, paitsi tietysti jos toisin vaaditaan.
Laita Raivolan rysäpöksyt :)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Mitä ylle puistomiittiin?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Turbohaltija kirjoitti:Mä ajattelin laittaa vaatteet, paitsi tietysti jos toisin vaaditaan. Olenpas humoristinen huh huh huuh
Mut tissit näytät. Lupasit.
Turbohaltija

Re: Mitä ylle puistomiittiin?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Raivolat taitaa olla vähän liian kuumaa kamaa... :D Toisaalta jos laittais raivolat + tissit, siis ilman paitaa... olisko niinku vähän cool :shock: Okei, meen tästä rauhottumaan, musta kahvi aamutuimaan se näitä juttuja vaan tuottaa :oops:
Sudenhenki

Re: Mitä ylle puistomiittiin?

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Pärkkele, piilarit sanoivat sitten sopimuksen irti. Pitää siis iskeä prillit nokalle. :(
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä ylle puistomiittiin?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Lolita kirjoitti: Kesällä käytetään minihametta, mutta sellaisen kanssa maassa istuskelu ja pyöriminen on hankalaa, jos ei aio joka välissä esitellä pikkuhousujaan.
Sinua ei lainkaan lohduttaisi ajatus, että joku kaksilahkeinen muistelisi ko. miittiä erityisellä lämmöllä jälkeenpäin nimenomaan ja juuri siksi? Näkyhän voisi heistä useammallakin olla ainoa asia, jonka nämä muistaisivat seuraavana päivänä. Ja vielä ehkä vuosien jälkeenkin.

Mistä tuleekin mieleeni eräs piknik Versaillesissa vuonna 1998...
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mitä ylle puistomiittiin?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

pssstt TONTTULAKKI!!!
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Bliss

Re: Mitä ylle puistomiittiin?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Sudenhenki kirjoitti:Pärkkele, piilarit sanoivat sitten sopimuksen irti. Pitää siis iskeä prillit nokalle. :(
Ei prillit miestä pahenna :)
Sudenhenki

Re: Mitä ylle puistomiittiin?

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Bliss kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Pärkkele, piilarit sanoivat sitten sopimuksen irti. Pitää siis iskeä prillit nokalle. :(
Ei prillit miestä pahenna :)
Ei, mutta nää on oikeesti aika karmeen näköiset kun näitä on vuosien saatossa yksi jos toinenkin apina murjonut. :?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitä ylle puistomiittiin?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Sudenhenki kirjoitti:Pärkkele, piilarit sanoivat sitten sopimuksen irti. Pitää siis iskeä prillit nokalle. :(
Vedät vaan vähän hiuksia siihen naaman peitoksi, ei ne rillit sieltä näy.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mitä ylle puistomiittiin?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Lolita kirjoitti: Kesällä käytetään minihametta, mutta sellaisen kanssa maassa istuskelu ja pyöriminen on hankalaa, jos ei aio joka välissä esitellä pikkuhousujaan.
Tuo on ihan totta!
Moni näki Melnaisin pikkuhousut Koff-miitissä oliko se kaksi vuotta sitten, kun Melnais kännissä minihameessaan alkoi lyödä miehiä ja kierähteli nurmella minihame ylös kääriytyneenä. Melnaisilla ei ollut stringejä, vaan perinteiset pikkarit, valkoiset , pieniä kuvioita, kuviot muistaakseni sinisiä.

Niin ja Turbohaltijalle suosittelen uimahousuja tai sukelluspukua, ui se kuitenkin kun jonkun koristelätäkön löytää.
Viimeksi muokannut Gattaca, 17.06.2006 11:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitä ylle puistomiittiin?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vadim kirjoitti:Sinua ei lainkaan lohduttaisi ajatus, että joku kaksilahkeinen muistelisi ko. miittiä erityisellä lämmöllä jälkeenpäin nimenomaan ja juuri siksi? Näkyhän voisi heistä useammallakin olla ainoa asia, jonka nämä muistaisivat seuraavana päivänä. Ja vielä ehkä vuosien jälkeenkin.
Gattaca kirjoitti:Tuo on ihan totta!
Moni näki Melnaisin pikkuhousut Koff-miitissä oliko se kaksi vuotta sitten, kun Melnais kännissä minihameessaan alkoi lyödä miehiä ja kierähteli nurmella minihame ylös kääriytyneenä. Melnaisilla ei ollut stringejä, vaan perinteiset pikkarit, valkoiset , pieniä kuvioita, kuviot muistaakseni sinisiä.
Tässä valossa kun asiaa ajattelee, niin ehkä se on minun velvollisuuteni laittaa minihame ja antaa paikallaolijoille mukavia muistoja tuleville vuosille. Se on tämä minun hellä luonteeni, kun pitää olla kiltti kaikille ja viihdyttää ja katsoa, että kaikilla on kivaa. Uhraudun siis yleisen hyvinvoinnin nimissä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mitä ylle puistomiittiin?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Lolita kirjoitti:. Uhraudun siis yleisen hyvinvoinnin nimissä.
Tee se sitten kunnolla. Laita minihameen alle narustringit tai vielä parempi, tule "kommandona". Ja muista kännissä kieriskellä nurmella.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä ylle puistomiittiin?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Lolita kirjoitti: Tässä valossa kun asiaa ajattelee, niin ehkä se on minun velvollisuuteni laittaa minihame ja antaa paikallaolijoille mukavia muistoja tuleville vuosille. Se on tämä minun hellä luonteeni, kun pitää olla kiltti kaikille ja viihdyttää ja katsoa, että kaikilla on kivaa. Uhraudun siis yleisen hyvinvoinnin nimissä.
No niin, asiaa! Tämä on niitä juttuja, jotka takuuvarmasti taivasosassa palkitaan!

Olen kyllä sitä mieltä, että minunkin pitäisi päästä tämän hyvän teon tiimoilta (taivas)osingolle, kannanhan huolta muiden hyvinvoinnista, enkä edes itse pääse paikalle!
Edith

Re: Mitä ylle puistomiittiin?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä esittelin takamustani viime juhannuksena varmaan siellä Alppikallioilla aika tehokkaasti. Mutta mulla oli mustat Sloggi Shine -sarjan hipsterit. Ne on aika neutraalin näköset takamuksesta ja peittää sen ihan kivasti. Tuskin aiheutin kenellekään sen paremmin elämänsä tähtihetkiä kuin hirmuisia painajaisiakaan.
millivanilli

Re: Mitä ylle puistomiittiin?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Onko se puisto kauhean tuulinen? Mietin, että laitanko mekon vai sitten housut ja paidan..
huima

Re: Mitä ylle puistomiittiin?

Viesti Kirjoittaja huima »

millivanilli kirjoitti:Onko se puisto kauhean tuulinen? Mietin, että laitanko mekon vai sitten housut ja paidan..
Ei ole.

Mekko päälle.
millivanilli

Re: Mitä ylle puistomiittiin?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

huima kirjoitti: Ei ole.

Mekko päälle.
Doukki.. nooh, ja jos tulee kylmä, niin mä teen millikäärön itsestäni ja viltistä :P
Elukka

Re: Mitä ylle puistomiittiin?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Lolita kirjoitti:Kesällä käytetään minihametta, mutta sellaisen kanssa maassa istuskelu ja pyöriminen on hankalaa, jos ei aio joka välissä esitellä pikkuhousujaan.
No eihän niitä pikkiksiä ole mikään pakko sinne alle laittaa. :mrgreen:
Vastaa Viestiin