Schunnununnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tonttu

Re: Schunnununnuntai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Ihana ilma ulkona!
Terassi kutsuu janoista. :sir:
safi

Re: Schunnununnuntai

Viesti Kirjoittaja safi »

Jokohan ilmat viilenis sen verran, että uskaltautuis lähtee heppoja liikuttaa. Derbyssä jouduttiin eilen yksi hevonen lopettamaan loukkantumisen vuosi kesken maastoradan. Ei se syy nyt suoranaisesti helteestä johtunut, mutta eiköhän silläkin oma osuutensa vahinkoon ollut.
Ratsastajia unohtamatta, joita minun laskujeni mukaan lähti ainakin kaksi ambulanssilla pois paikalta ja sitten ne muut esteiden sekaan putoamiset, joissa ei kuitenkaan sattunut onneksi sen pahemmin. Vaarallinen laji..
Sinkkumatti

Re: Schunnununnuntai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Tjaaha. Ensiviikko onkin sitten löysää kauraa. Maanantaista keskiviikkoon menee projektijohtamisen koulutuksessa, keskiviikkoiltana duunipaikan kesäjuhlat, torstai kankkusessa etäpäivää kotona ja perjantaina onkin jo jussi..

No anyway. Nyt maistus pienoiset sunnuntaipierut terassilla jossain päin stadia.. Johan tämä viikonloppu muuten menikin kuivin suin kotona.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Schunnununnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Vuodesohvan arvoitus ratkesi. Tarvittiin kaima auttamaan armotonta plondia. Tämä jokaisen krapulaisen heittiön unelma toi mukanaan myös jätskiä ja limpparia ja vaikka mitä! On se kyllä ihan tö pest!!
AarneAnkka

Re: Schunnununnuntai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Nonni, olen palannut oopperasta. Se oli se Porkkalanniemen ooppera, Kirkkonummelaisten itse talkootyönä tekemä esitys. Klä se ol hieno, oikein hienosti sävellettyä musiikkia jopa. Tykkäsin erityisesti kun koko kuoro ja orkesteri soivat porukalla, hienoja kohtauksia. Meinasi melkein tulla tippa silmään ellen olisi vähän puistatellut välillä.

Ja sitten perään grillattua pihviä ja kaikkee semmoista kivaa kesähelteellä. Kaikesta tästä hyvästä ja positiivisesta huolimatta oli vähän kettuuntunut olo että tässä se koko viikonloppu nys sit meni eikä ollut yhtään aikaa oman navan tuijottamiseen. Voi napa parkaa. Ihan vaille huomiota jäänyt, raukka.
Sudenhenki

Re: Schunnununnuntai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Tuntuipa hyvältä hypätä järveen. Kämppää tuo onneton ei ole sillä välin saanut siistiksi vaikka yritystä on ollut.

Lähipiiriä huvitti suuresti kärtsääntynyt tuulenhalkojani, sillä normaalisti olen ympäri vuoden valkoinen kuin lakana, kitinällä on selkeästi huono vaikutus.

Nyt mulla on tylsää.
1108

Re: Schunnununnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Sudenhenki kirjoitti:Nyt mulla on tylsää.
Lähre pässi terassille!
Sudenhenki

Re: Schunnununnuntai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

1108 kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Nyt mulla on tylsää.
Lähre pässi terassille!
Ei sitä yksin jassa. Jos oisin sielläpäin niin mentäisiin jo, mutta nyt pitänee tyytyä katsomaan uusin Hellraiser, haukkua se ihan paskaksi ja sitten kirjoittaa jotain. Taidan itseasiassa kirjoittaa nyt, tuntuu pienehköltä insiraatiolta.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Schunnununnuntai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Yhtiömme ilmoittaa olevansa tyytyväinen viikonlopun antiin. Erityisen mielissämme olemme yhteistyökummpaniemme sään, tuulen, satamien sekä oluen panokseen. Hieman noususuhdannetta heikensi palanut iho sekä allekirjoittaneen paremman puolen muualla olo, mutta summa sumarum ylitimme asetetut tavoitteet kirkkaasti.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
silsakenraali™

Re: Schunnununnuntai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Voittaja olo, 30 km rullistelu veljen kanssa lempeässä kesäsäässä. Hyvin kulki ja elokuussa taitaa Rullis 2006 tapahtuma olla edessä, jaksaiskohan sitä 108 km? Ei taida viitsiä, kun tuo puolet lyhempi on aikas sopiva, joku kolme tuntia.

Mietin tässä tänään, että koska edessä on perus kolmen päivän juhannusränni, niin jospa jätänkin viinat rauhaan ja käyn sen sijaan vaikka päivisin lenkillä. Vittuako mä paruskuntien keskellä viitsin enää ryypätä. Niille ehkä viihdykettä, mutta tuntuu, että joku ajanjakso alkaa umpeutua mun elämässä.

Ei silti, upeat lomasäät jatkuvat, taisi siellä miitissäkin olla mukava pussikaljaryypiskellä? Huomenna mennään Viinikan kirkon nurmelle päivällä pelaan futista. Ilman paitaa, ja huom! Turkin rusketus ei ole ainakaan laimentunut *haluaa huomiota*

Mut kai täs taas katsellaan fudista töllöstä ja syöpötellään...
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Schunnununnuntai

Viesti Kirjoittaja Lipa »

Ihana viikonloppu mökillä, nakuiltu auringossa ja grillailtu namia ruokaa! Summertime, and the living is easy...
nami nami
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Schunnununnuntai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Empiirisiä havaintoja auringon ja ulkoilman tainnuttavasta vaikutuksesta neli- ja kolmijalkaisiin ystäviimme: sekä koira että mies ovat tervehenkisen ulkoilmapäivän seurauksena vetäneet zetaa viimeiset kaksi tuntia putkeen...
Don't Panic!
ElanorRaven

Re: Schunnununnuntai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Mää lähren ny laskemaa lamppait.
Herra Manala

Re: Schunnununnuntai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Flirttipuistossa nähtyä:

22:09:03 mirre73 liittyy keskusteluun.
22:09:21 elmiemi liittyy keskusteluun.
22:10:15 [elmiemi] tulit toisella nikillä:)
22:11:00 [elmiemi] no mistä puhutaan... meneekö se taasen seksiin?
22:11:10 [elmiemi] ei ainakaan minua haittaisi
22:11:22 [elmiemi] enkö privaa?
22:11:25 [elmiemi] voi saatana
22:11:28 [Mr_Manala] *reps*
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Schunnununnuntai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

En löydä aihetta, enkä jaksa yhden viestin vuoksi aloittaa viihdepuolelle uutta joten tässä arvio:

Provinssin lauantai oli suolaisen hintansa arvoinen, Devin on Jumala! Luulin nähneeni festarikeikkojen parhaimmistoa viime viikonloppuna Twistareiden mellakoimana mutta Strapping Young Lad oli täysin hypnoottinen, aivan omaa luokkaansa. En muista milloin, vai koskaan, mitään mikä olisi kolissut näin kovaa. Jopa puurokorviini kuullen soittajat titaania ja rumpali jotain vielä ihmeellisempää avaruusaluskuorimateriaalia. Esiintyminen sähköä ja imevää voimaa. Aloitan tästä uuden ajanlaskun, oli sen verran voimakas kokemus.

Loppuesiintyjät olivat yhtä lallattelua, ponnetonta ja sekalaista soitantoa. HIM flegmaattinen ja laimea, Apulanta latteaa teinirallatusta. Tuli testattua se ruumisautossa yöpyminenkin, toimii erittäin hyvin. Täysipainoinen viikonloppu päättyi Särkänniemistelyyn auringonpaahteessa, kaksi päivää tuntuu kestäneen vähintään viikon. Ihana kesä!
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Schunnununnuntai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:Vuodesohvan arvoitus ratkesi. Tarvittiin kaima auttamaan armotonta plondia. Tämä jokaisen krapulaisen heittiön unelma toi mukanaan myös jätskiä ja limpparia ja vaikka mitä! On se kyllä ihan tö pest!!
:h: Oli tosi kiva nähdä, mua vähän hirvittää miten selviän kun oot niiiin kauan pois!

Mä muuten muistin miten se söpö poika huonekalukaupassa teki, en yhtään käyttänyt omia aivoja ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
nokkaelain

Re: Schunnununnuntai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Miitistä kotiuduttu "jo" tänä iltana kahdeksalta. Ajoitus osui paluumatkalla melko hyvin: kävin ostamassa Verkkokaupasta objektiivin ja sieltä tullessa hyppäsin junaan, joka ehti jo lähteä liikkeelle.
Vastaa Viestiin