Schunnununnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
mustakikkeli

Re: Schunnununnuntai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

JoeB kirjoitti:Tuskin oli vuorokausi ehtinyt sunnuntain puolelle vaihtua kun jostakin iski jarkyttava paansarky (kun ei muista kofeiinia nauttia koko paivana niin tama tapahtuu), sitten kun en noita sarkylaakkeita oikein voi kayttaa niin piti lopettaa ilta lyhyeen ja palata kotiin.
Panin jossain vaiheessa merkille että olit kadonnut... toisaalta ympäristön havaintokykyni vaihteli nyt muutenkin illan aikana varsin paljon. Ties vaikka kävitkin hyvästelemässä kaikki ja minä en vain muista taas.

Toinen mikä ärsyttää on että missasin Keikun mahdollisen lauluesityksen. Osaako se oikeasti laulaa, tietääkö joku?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Schunnununnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kauheeta. Yrjösin yöllä. Todella harvinaista mulle. Herätessä oli aivan järkyttävä olo. Onneks nyt saa olla selvinpäin. Torstaihin asti. Vähänkö mutkittelin pyörällä kotimatkalla. Minä, joka en aja pienimmässäkään hutikassa koskaan millään vehkeellä! Jättihelmi keksintö kyllä, tästä lähtien mä rupeen aina ajaan fillarilla himaan baarista, ei menny ku sekunti kaks ni olin perillä, kaikista läheltäpiti-tilanteista huolimatta..
bedlam kirjoitti:Ja niinkuin ruotsalaiset tämän illan pelien jälkeen sanoisivat: ja har bättre strumpa att sten som varje inte så bra att vänska sin vändret och hufvudstadsbladet.
Oumaikaad :lol: Menar du att ekorren has left the building både vänster och höger och måste tvätta sin kompis för att säga heja.
AarneAnkka

Re: Schunnununnuntai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Auts. Jaaha, nyt selvisi se niskakivun syy. Se ei johtunutkaan pelkästään ajamisesta, vaan myös siitä että kuivasin eilen aamulla tukkani moshaamalla. Näistä kahdesta tuli niskalihaksille tuhoisa yhdistelmä. Jepjep, sarjassamme järkeviä, kiinnostavia asioita.
:hep:
bedlam

Re: Schunnununnuntai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:Kauheeta. Yrjösin yöllä.
Voi kauhistus. Ethän nää ollut edes huppelissa! Ja miten olisitkaan voinut olla parin päiväkaljan jälkeen? Käsittämätöntä!
bedlam kirjoitti:Oumaikaad :lol: Menar du att ekorren has left the building både vänster och höger och måste tvätta sin kompis för att säga heja.
Heh, dåm sin som samsung dansar på alltiden hela gratis;)
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Schunnununnuntai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

AarneAnkka kirjoitti:Auts. Jaaha, nyt selvisi se niskakivun syy. Se ei johtunutkaan pelkästään ajamisesta, vaan myös siitä että kuivasin eilen aamulla tukkani moshaamalla. Näistä kahdesta tuli niskalihaksille tuhoisa yhdistelmä. Jepjep, sarjassamme järkeviä, kiinnostavia asioita.
:hep:
Joo, sillä saa niskat ihan tosi jumiin! Olin ihan järkyttynyt huomatessani tämän asian nummirokissa vuonna kivi ja kypärä. Ja mulla oli silloin kunnolla tukkaa mitä heiluttaa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Schunnununnuntai

Viesti Kirjoittaja cardic »

kaupassa kayty ja kepappi ostettu, nyt syomaan
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
1108

Re: Schunnununnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Nyt kun on selvitty suihkusta ja olo alkaa muistuttamaan ihmistä niiin on aika raportin:

Eilen piti lähtä hämeen helvettiin korjaan autoa, no vituiks meni.
Kaveri soitti että tulee poikkeen sumpilla. Keksittiin lähteä alastaroon. Kiitos muuten loimaalaiselle pariskunnalle jotka opastivat meidät oikeaan paikkaan. Paskat bileet perillä, GTI-tytöt hiveli silmää ja pari hauskaa autoa, ei ollut 20€ arvoien juttu.
Lährettiin siitä ajeleen takas tampereelle ja kysäsin kuriittani kuskilta että poiketaanko helsingissä? No vittu painallettiin sitten sinne. Paskat bileet perillä, hesalaiset poket ei ymmärrä huumoria ja mun puolesta saavat juosta järveen.
Nyt on kanuuna ja lompakko tyhjä, 200km/h väli tampere-helsinki-tampere meinaan syö bensaa...
1108

Re: Schunnununnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Poliisi piiritti haulikkomiestä Tampereella

STT-HR, 18.6.2006


Poliisi piiritti haulikolla ampunutta miestä Tampereella varhain sunnuntaiaamuna. Mies linnoittautui omaan asuntoonsa, josta hänet saatiin ulos vasta neuvottelujen jälkeen. Kukaan ei loukkaantunut välikohtauksessa.
Tämä en ollut minä!
saika

Re: Schunnununnuntai

Viesti Kirjoittaja saika »

Huomenet. Kiva oli kruisailla, tosin sai vähän yli kahdensadan vauhdissa pelätä moottoritiellä ku jotkut yritti päästä suprasta ohi ni eihä sitä voi sallia...
Vadim kirjoitti:
saika kirjoitti:Tissitki paloi töissä.
Hääh...?
Joo, siistiä sisätyötä, toimistossa oon duunissa. Mutta siellä on kattoterassi ja perjantai oli koulutusta -> luin katolla miniminitopissa (syvä kaula-aukko) matskuja -> that's it.
1108 kirjoitti:
saika kirjoitti:Illalla pitäis vielä lähtee "gti-tytöks" kruisinkiin.
Saatan pyörähtää paikalla jos en miittiin innostu lähtemään. Saa tulla halaamaan!
En nähny sua Kolmisopella? Pyörittiin mustalla Supralla siellä ilman kattoo ja soitettiin Orjatarta ja Stratovariusta täysillä :twisted: Alko ärsyttää se jou, jou, shake your ass bitch -jumputus... Muuten kivat pippalot, kolmepuoltuhatta lippua kuulemma meni.
bedlam

Re: Schunnununnuntai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Pakko kai se on lähtä polkemaan jonnekin marketeille, että tulee ulkona tänäänkin käytyä. Aikas todella raikas meininki noin niinkun.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Schunnununnuntai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Äijis mistä biisistä nuo sun sigun sanat on, aika muikeita? :)Mii laiki. Sori taidan muuten ripata tuosta Betty Fordin sisareksi tuon yhden.. ;)
Prepare for the worstest.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Schunnununnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Herttoniemen rannassa olisi lauma runkkareita uimassa ja aurinkoa ottamassa, kaikki heti nyt paikan päälle, Ninnille voi soittaa tarkempia ohjeita varten.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
1108

Re: Schunnununnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

nowaysis kirjoitti:Äijis mistä biisistä nuo sun sigun sanat on, aika muikeita?
Ne on Panteralta lainattu, enempää en kerro.
Sudenhenki

Re: Schunnununnuntai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Oli muuten sen verran kivaa eilen, että nyt pitäisi olla vähintään megakrapula, vaan eipä ole.
Täällä oli aivan järjetön sotku kun saavuin paikalle, meinasi ihan parku päästä, mutta sitten muistinkin kuka joutuu siivoamaan.
Ja mun klyyva kärvähti. En tule koko loppukesänä ulos luolastani.
1108

Re: Schunnununnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

saika kirjoitti:En nähny sua Kolmisopella? Pyörittiin mustalla Supralla siellä ilman kattoo ja soitettiin Orjatarta ja Stratovariusta täysillä :twisted: Alko ärsyttää se jou, jou, shake your ass bitch -jumputus... Muuten kivat pippalot, kolmepuoltuhatta lippua kuulemma meni.
Ahaa, Supra pongattu (ainakin yksi musta). Mun mieleen liian vähän sakkia.

Puhutaanhan nyt Alastarosta?
saika

Re: Schunnununnuntai

Viesti Kirjoittaja saika »

1108 kirjoitti:Puhutaanhan nyt Alastarosta?
Juuei. Kuopiossa me oltiin, siellä ne kaikki tuning-ihmeet oli, varmasti Alastarossa oli vähän porukkaa kun yhtäaikaa sattuu tollanen megaluokan turbo-kromivanne-levikesarja-mikäliehärvelitapahtuma toisaalle... :P
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Schunnununnuntai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Pakko oli taas käydä kesäflunssaa uhmaten ulkoilemassa pyörän kanssa, vaan ottipa matkan jälkeen portaiden nousu kunnon päälle vaikka oli vain rauhallisesti mummopyöräillyt Merikosken ja Nallikarin maisemissa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Schunnununnuntai

Viesti Kirjoittaja JoeB »

mustakikkeli kirjoitti:Ties vaikka kävitkin hyvästelemässä kaikki ja minä en vain muista taas.
Kylla mina jonkin verran alamoloa koetin pitaa ja itseasiassa ihan siina vieressasi (kait?) sanoin myos lahdostani, oli vaan niin mielenkiintoinen keskustelu meneillaan etten sen kummemmin viitsinyt hairita.
Tuli vahan akkilahto, pitaa minunkin oppia ymmartamaan etta 17.40 on sittenkin vain 20 min ennen kuin se on 18.00 :)
bedlam

Re: Schunnununnuntai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ei välttämättä uskoisi, mutta helteessä fillarointi oikeasti vähensi krapulaisuutta. Jättimäinen lasi DrPepperiä tosin hujahti kyllä välittömästi. Olen jo melkein kuin ihminen.
silsakenraali™

Re: Schunnununnuntai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

bedlam kirjoitti:Ei välttämättä uskoisi, mutta helteessä fillarointi oikeasti vähensi krapulaisuutta. Jättimäinen lasi DrPepperiä tosin hujahti kyllä välittömästi. Olen jo melkein kuin ihminen.
Kunhan liikkumaan krapulaltaan kykenee, on liikunta syömisen ja nukkumisen ohella paras tapa normalisoida olotilansa. Kunhan saan krapulassa(tarkoitan esim. tokan päivän ei normaalia olotilaa) sen ensimmäisen urheilusuorituksen tehtyä, palautuu olo sen jälkeen normaalin energiseksi - nuutuneisuus häviää. Selittäkää tämä ilmiö! Häviääkö myrkyt kehosta liikunnan aikana?
Sudenhenki

Re: Schunnununnuntai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Lolita kirjoitti:Herttoniemen rannassa olisi lauma runkkareita uimassa ja aurinkoa ottamassa, kaikki heti nyt paikan päälle, Ninnille voi soittaa tarkempia ohjeita varten.
Herttoniemeen asti ei kykene, mutta menen kyllä uimaan. Ja laitan velimiehen siivoushommiin siksi aikaa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Schunnununnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:Ei välttämättä uskoisi, mutta helteessä fillarointi oikeasti vähensi krapulaisuutta. Jättimäinen lasi DrPepperiä tosin hujahti kyllä välittömästi. Olen jo melkein kuin ihminen.
Uskon. Olette superjaksavainen. Mä en ole poistunut kämpästäni mihinkään tänäpänä. Paitsi parvekkeella otin vähän aurinkoa aamulla. Olen aika paska.
bedlam

Re: Schunnununnuntai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:Uskon. Olette superjaksavainen. Mä en ole poistunut kämpästäni mihinkään tänäpänä. Paitsi parvekkeella otin vähän aurinkoa aamulla. Olen aika paska.
No olet kyllä varsinainen. Eikun mutta kyllä melkoinen yllätys, että niin miehekkäät krapulat sait sitten hommattua. Ei siinä kunnossa parankekaan hirveästi mesoilla. Lepäystä ja auringonpaistelua, mitä sitä nyt sunnuntaina pitäisi muuta.
silsakenraali™ kirjoitti:Kunhan saan krapulassa(tarkoitan esim. tokan päivän ei normaalia olotilaa) sen ensimmäisen urheilusuorituksen tehtyä, palautuu olo sen jälkeen normaalin energiseksi - nuutuneisuus häviää.
Ei, kyllä mulla tavallisesti sydän pysähtyy krapulassa urheillessa. Jos en kuole, niin ainakin kauhea päänsärky ja hikoilu siitä seuraa. Riippuu varmaan krapulan asteestakin.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Schunnununnuntai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Patz kirjoitti:Mä olen ihastunut Vaasalaisiin miehiin. Olo on ku sokeritautisella karkkikaupassa.


:h: :lla Patz
Hei mist sä niit oikeen bongaat? :shock: Taidat oleilla ihan tuol keskustassa :oops:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Schunnununnuntai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Narttu voitti SERTin! Jippii!

Aurinkoa otettu ja nyt mieli tekis terassille. Missä kaikki kaverit luuraa häh? :?
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Vastaa Viestiin