Täs ois tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Sinkkumatti

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

yh. ei sitte yhtään huvita siivota. Kuka haluaa siivota korvausta vastaan mun kämpän lattiasta kattoon? Tää sikala on ihan kuin amerikkaan lähdössä.
AarneAnkka

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Pitäisköhän lähtee bongaamaan hottiksii tsi-- ilmastointilaitteita koneliikkeisiin. Täällä himassa on aika sanoisinko tukalaa. Vaikken ostaisikaan mitään, niin auton ja koneliikkeiden ilmastoidut tilat helpoittanevat oloa hetkiseksi. Ja sähköä/bensaa kuluuuuuu ja planeetta tuhoutuuuuuuuu.....
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Miten voi olla niin, että "ystävän" mielestä siinä ettei tee mitään kahdestaan VIITEEN KUUKAUTEEN ei ole hänen mielestään mitään ihmeellistä?
Miten voi olla?!?
:axe:
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Miten toi kello voi jumankauta taas edetä noin hitaasti!! Mitä täällä niinku voi oikein tehä?? Ei vielä voi nukkuakaan kai.
tonttu

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Razormaid kirjoitti:Miten voi olla niin, että "ystävän" mielestä siinä ettei tee mitään kahdestaan VIITEEN KUUKAUTEEN ei ole hänen mielestään mitään ihmeellistä? Miten voi olla?!?
Jätä se sika!
Sinkkumatti

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

irmelianneli kirjoitti: Mitä täällä niinku voi oikein tehä??
Joko sohva on koeajettu?
RolloTomasi

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Razormaid kirjoitti:Miten voi olla niin, että "ystävän" mielestä siinä ettei tee mitään kahdestaan VIITEEN KUUKAUTEEN ei ole hänen mielestään mitään ihmeellistä?
Miten voi olla?!?
:axe:
Siis ystävän, ei seurustelukumppanin?

Minusta siinä ei ole mitään ihmeellistä, ettei tee mitään ystävän kanssa kahdestaan viiteen kuukauteen. Minulla on ystävä, jota en ole tavannut kolmeen vuoteen, ja toinen ystävä, jonka kanssa yhteydenpitoväli meilitse saattaa olla puolikin vuotta, ja jota muuten en ole tavannut kahteen vuoteen.
millivanilli

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

*ähkypoks*

Mut käytettiin ravintelissa :h:. Mä olen varmaan ollut tosi kiltti tai jotain.
ninnithequeen

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lintsiltä kotiuduttu, ja koko päivä siellä tuossa helteessä juostu laitteesta laitteeseen, voi kiesus mie oon poikki. Urheasti tytär jaksoi, ja mä en voi kuin ihmetellä, miten hän pääsi jo Kahvikuppi-karuselliin, joka menee yllättävän lujaa, sekä Pikajunaan, siis entiseen City Expressiin (vai mikä lie). Se menee niin saamarin kovaa, ja mie puristin tyttöparkaa kauhusta kankeana ettei toinen putoaisi, mutta neiti vaan kiljui onnesta soikeana että kivaakivaa lisäälisää. Ja mä olin ajelun päätteeksi aika tarkalleen tämän näköinen: :shock:

Itsekseni kävin sitten rakkaassa vuoristoradassani, ja kyllä, minä olen vanha. Se meni ihan kamalan kamalan kovaa. Space Shottia tai Rainbowta en pystynyt edes ajattelemaan, hui kamala.

Nyt äkkiä vielä pyykkikone pyörimään, penska paljuun ja yöpuulle, ja sitten tuleekin jo x-files. Taidan nukahtaa kesken....
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Olipa hyvä idea pyytää hottista terassisuraksi, aika meni kuin siivillä. Voitti jalkapallon katselun ainakin sata-nolla.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
huima

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja huima »

Juostu kotiin.

Huomenna lepopäivä, alkaa lihakset olla muuten liian jäykkäni muualtakin huin pöksyistä.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Sinkkumatti kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Mitä täällä niinku voi oikein tehä??
Joko sohva on koeajettu?
Korkkaamatta on. Seuran kanssa ainakin.
slam

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

Razormaid kirjoitti:Miten voi olla niin, että "ystävän" mielestä siinä ettei tee mitään kahdestaan VIITEEN KUUKAUTEEN ei ole hänen mielestään mitään ihmeellistä?
Miten voi olla?!?
:axe:
Ei kait tuosa mitään ihmeellistä ole. Minä ainakin näen talvisin kavereita, jotka harrastavat laskemista ja kaikki on hyvää pataa keskenään. Heittää läppää ja laskee ihan normaalisti.

Voi olla, että ensi kaudella olen itse jo nähtävyys. Kaikki tuntee ainakin viime kauden jälkeen... ainakin lopun rellestyksen takia :)
Sinkkumatti

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

irmelianneli kirjoitti:Korkkaamatta on. Seuran kanssa ainakin.
Mä voin tulla avuks. Ota sohva mukaan, ja tuu puolmatkaan vastaan?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Sinkkumatti kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Korkkaamatta on. Seuran kanssa ainakin.
Mä voin tulla avuks. Ota sohva mukaan, ja tuu puolmatkaan vastaan?
Huomenna lähen tuleen täältä, mut mulla on jo kyllä ihan kassit täynnä. Ei taida soffa enää sopia mihinkään väliin :)
Sinkkumatti

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

irmelianneli kirjoitti:[ mulla on jo kyllä ihan kassit täynnä.
No niin on kuule mullakin!
Ei taida enää sopia mihinkään väliin
..mahtuu mahtuu.. :wink:
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Naked. Nyt suihkuun. Uus tukka on iha pop taas :)
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
slam

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

ditto mikä ryntäys flirttipuistossa! :shock:
bedlam

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kylläpä Owenin jalka taittuskeli kivan näköisesti.
Dumari

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

bedlam kirjoitti:Kylläpä Owenin jalka taittuskeli kivan näköisesti.
Joo, tais siirtyä mun kans saitsu-rinkiin... Vielä kun Rooneyn koipi leviää niin Göran-Eriksson on gusessa, mitäs valkkas niin vähän hyökkääjiä, håmå!
ninnithequeen

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kylmä suihku teki enemmän kuin hyvää, nyt petiin tuijottamaan hömppää ja odottamaan nukkumattia. Ja huomenna rankka duunipäivä, ja helle tietysti jatkuu :?

Ööt nussukat.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

mä läkähdyn. täällä on yhä lähemmäs kolkyt astetta. on menossa kolmas päivä ilman housuja. kyllä mä ne jalkaan laitan kun pihalle meen. harkitsen että sivelen itseni kauttaaltaan kylmägeelillä. auttaskohan se?
Me transmitte sursum, Caledoni!
silsakenraali™

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Täällä ei läkähdytä vaan läpituuletetaan jo kolmatta tuntia. Kiva päivä takana, rantsussa ja futista pelaamassa, ja tietty illalla töllöstä futista.

Harmittaa hieman etukäteen jussin säät, tai arveluttaa notta paistaako vaiko kuinka ja paljon? Ois tarkoitus viipyä neljä päivää kaverin mökillä. Toisaalta noitten viime vuoden mestariuistelijoiden kanssa on kiva lähteä kalaan, kun sataa. Hetki kaiun kanssa, pari heittoo ja jo nappaa isookovaa. Itse katselen vaan ihastellen vierestä ja heittelen huteja. Kävi muuten ilmi, että työkaverin möksä on ihan lähellä Orivedellä, joten ajattelin poiketa siellä. Kutsuttiin mönkijöillä ajelemaan.

Huomenna meen omalle möksälle maalaushommiin ja muuten vaan zillaileen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jaahas pidin ruotsin pelipaitaa, olenhan maanpetturi, toisaalta tasurihan siitä tuli..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin