Täs ois tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

killkill kirjoitti:Alkais jo se vitun kesäloma. Kyllä tässä tapetaan miestä hitaasti, kun pitää sisällä istua tällaisella kelillä..
Toiset on ulkotöissä 8)

Mahdollisimman niukassa asustuksessa väriäkin on tarttunut pintaan jo aika kivasti. Saamarin jalat vaan ei ota mitään väriä, mokomatkin kalkkunan koivet.

Kivat leiriläisetkin jo toista viikkoa peräkkäin.

Edit: Niihin liittyen leuhotusosio. Eilen oltiin Kalevassa, huomenna tulevat tekemään juttua Ratsastus lehteen. Jännää.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Edith

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mulla ei ole mitään tekemistä. Harhailen päättömänä kirjastossa ja heiluttelen minihameessa karvaisia, valkoisia reisiäni.

Kävin sentään salilla ja sain jopa äsken syötyä ensimmäinen monipuolisen ja tasapainoisen ateriani aikoihin, tosin vain Unicafen tomaattikeittoa, mutta silti elän toivossa, etten enää laihtuisi paria sataa grammaa joka helvetin päivä. Voi Vitaltas. Elokuvateattereissa ois viileetä, mutta ei mulla sellaisiin ole varaa joka hiton päivä mennä.
AarneAnkka

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Hitto kun on harmaan ankea mistään kiinnostumaton olo. Joskus tulee tämmöinen aamurunkun jälkeen. Akuutti post-masturbatorinen depressio taitaa olla se "lääketieteellinen" termi. Joskus taas ei tuu morkkis, vaan se suorastaan piristää ja rentouttaa. Ihan täyttä arpapeliä kun koskaan ei voi tietää etukäteen kummin päin käy. Ja jos ei runki niin mällit vanhenee palleihin ja tulee eturauhassyöpä. On tää niin vaikeeta. :roll:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Jeaah, mäkin sain käytyä salilla. Oli oikein hikinen ja antoisa reissu, sano. Sit ostin vessaan maton, mustan ja pyöreän. Se on just passeli ja ihana. Hieman riepujen silittelyä olis vielä tossa ja pakkailua, mut aika hyvällä mallilla huomista lähtöä silmällä pitäen asiat. Ainiin, ja ostin myös fetasalaattivermeet, aivan verrattoman ihanaa.
Noriyumi

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Toplessina töissä. *)

Kerroin, koska kitinäläisiäkin saattaa kiinnostaa. :roll:







*) ai miksi? no siksi että paita meni pesuun kun huomasin siinä karseat tahrat.
Noriyumi

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Edith kirjoitti: Kävin sentään salilla ja sain jopa äsken syötyä ensimmäinen monipuolisen ja tasapainoisen ateriani aikoihin, tosin vain Unicafen tomaattikeittoa
Olit siis Päärakennuksella syömässä ;) Missäs minä söin lounaan kun söin broileri-mangokastiketta? :P
Edith kirjoitti:, mutta silti elän toivossa, etten enää laihtuisi paria sataa grammaa joka helvetin päivä. Voi Vitaltas. Elokuvateattereissa ois viileetä, mutta ei mulla sellaisiin ole varaa joka hiton päivä mennä.
Voi eih :(
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Mahtavaa...

Todella kiva saada töistä viestiä että alunperin lauantaiks suunniteltu töihin meno venähtää maanantaihin. Eipä kyllä mua haittaa mutta vaihtopari aika kyrpä otsassa :cheer: :cheer: :cheer:

Nyt ei muuta ku juhannussuunnitelmat uusiks,JESJESJES!!!!
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Väsyttää. Heräilen vähän väliä kun käsi painaa hiiren nappia niin että kuuluu "klick". Viikonlopun kisareissu oli rankka kokemus. Sunnuntaina sattui pieni accidentti ja nyt kroppa huutaa apua ja tuntuu kuin olisi jäänyt junan alle. :cry:
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Kimmen kirjoitti:Väsyttää. Heräilen vähän väliä kun käsi painaa hiiren nappia niin että kuuluu "klick". Viikonlopun kisareissu oli rankka kokemus. Sunnuntaina sattui pieni accidentti ja nyt kroppa huutaa apua ja tuntuu kuin olisi jäänyt junan alle. :cry:
voi toista. tuossa on laastari *ojentaa*, auttaisko se? mitä sulle oikeen kävi?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

par-sky kirjoitti:voi toista. tuossa on laastari *ojentaa*, auttaisko se? mitä sulle oikeen kävi?
Kiitos eLaastarista. Lonkka, selkä ja niska ottivat turpiinsa kun lähti jetti lapasesta. En vieläkään oikein tajua miten kaikki tapahtui. Vauhtia oli reilusti ja mutka oli loiva, seuraavaksi heräsin vedestä. Harmittaa kun meni kisa ihan pilalle.
Älä löi! En ole hurrit!
RolloTomasi

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Noriyumi kirjoitti:Toplessina töissä. *)

Kerroin, koska kitinäläisiäkin saattaa kiinnostaa. :roll:
Tottakai kiinnostaa :D :pics:
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Think kirjoitti:
Feiz kirjoitti:2 aamua lomaan.
Senkin onnen kultaperse.
Täällä 30 aamua....and counting.
Ai mihin ihmeen lomaan? Joskus oon kuullut urbaanilegendoja ihmisistä jotka on jossain ihme "lomalla", mä aina ajattelin että se on toinen nimitys psykiatrisen hoitolaitoksen suljetulle osastolle.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Lääh.
Kuusi tuntia ja 17.40 euroa yhden viisitoistaminuttisen haastattelun takia.
Jossa sössötin englantia kuin pahin pohjalainen (harjoituksen puute) ja annoin kuvan, jonka mukaan en lue mitään muuta kirjoja kuin Mansonin elämänkertaa :roll:
Noh, menköön perseelleen jos mennäkseen ottaa.
Miä meen nyt suihkuun.
Lääh!
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Dumari

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Dodiin, potilas on kotona ja tulee myös olemaan kotona aika lailla.
Niille ketä kiinnostaa: Paksusuoleni kursottiin kasaan ja muokkailtiin tuossa viime keskiviikkona.

Nyt on saigonia kuukausi ja sitten on kuukausi kesistä, joten ei tässä nyt ihan mieli maassa voi olla vaikka kinkereitä menee ohitte (mm. Jussi ja Tapio joka meni jo..). Kipuja on jonkun verran, kun melkein koko masu on avattu, mutta kyllä tässä selvitään, tosin vauhti on vaan erittäin rauhallista.

Onneksi kämppäni on sentään viileä aina, joten helteillä tänne ei tukahdu.
millivanilli

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Dumari kirjoitti:Dodiin, potilas on kotona ja tulee myös olemaan kotona aika lailla.
Jei, sä oot back!!

Mä leikin tässä vielä 30 min puhelinvastaajaa, sitten lähden kodin kautta feikki 50v synttäreille.
tonttu

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Justiinsa joo. Kerrankin ois aikaa ja mielenkiintoa etsiä itselle uusia vaatteita kaupoista. Niin ei varmasti löydy mitään, tai ainakaan sellaista mitä tahtoisi.
Voi vitun marjat! Mua ei huvita enää mikään. *selaa nettikauppojen sivuja*
:tiistai:
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja cardic »

Dumari kirjoitti:Dodiin, potilas on kotona ja tulee myös olemaan kotona aika lailla.
Niille ketä kiinnostaa: Paksusuoleni kursottiin kasaan ja muokkailtiin tuossa viime keskiviikkona.
olit siis niin taynna paskaa, et rajahdit
vai niin taynna ittees et halkesit
Viimeksi muokannut cardic, 20.06.2006 14:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Kid

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Dumari kirjoitti:Dodiin, potilas on kotona ja tulee myös olemaan kotona aika lailla.
Ai kaamee! Ei muutakun pikaista paranemista ja toivottavasti pääset pian liikkeelle ja aurinkoon, vaikka saitsua onkin nuin kamalan pitkään..
tonttu

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Dumari kirjoitti:Dodiin, potilas on kotona ja tulee myös olemaan kotona aika lailla.
Hienoa että olet takaisin. Pikaista paranemista!!
millivanilli

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Huijui, täällä töissä on ihan siistiä juosta pitkiä käytäviä.. tanssahdella turkoosissa kesämekossa ja soitta musaa täysiä kun muut ovat toisaalla kokouksessa.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Lilo kirjoitti:
Think kirjoitti:
Feiz kirjoitti:2 aamua lomaan.
Senkin onnen kultaperse.
Täällä 30 aamua....and counting.
Ai mihin ihmeen lomaan? Joskus oon kuullut urbaanilegendoja ihmisistä jotka on jossain ihme "lomalla", mä aina ajattelin että se on toinen nimitys psykiatrisen hoitolaitoksen suljetulle osastolle.
Sä oot selvästi hajulla, mutta korjataan hieman. Allekirjoittanut suuntaa suoraan "lomalle" vanhusten luo, joka kyllä mankeloi mielen vähintään yhtä tehokkaasti kuin mainitsemasi "lomalaitos".

Mutta toisaalta täysi ylläpito ja takuulla paremmat murkinat :wink:
Viimeksi muokannut pikkuego, 20.06.2006 14:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kid

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mä luulen et mun laihis tyssää tähän vähäks aikaa. Tuli viikonloppuna syötyä jopa pitsaa ja kohta on juhannus ja juhannusmättöjen aika. Jos sit taas jussin jälkeen jatkais.
Kamalasti tekee nyt mieli lämpimiä voileipiä. Tomaattia, kinkkua ja kilo juustoa päälle. Uuh! Mä haluan nyt kaupan kautta kotiin mutta piru kun täällä pitää kyhjöttää taas viiteen.
safi

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja safi »

Sarjassamme otteita safin elämästä, jonka arki on jatkuvaa kilpajuoksua kellon kanssa.

Minun oli tänään käytävä kaupungilla asioilla todella pikaisesti ja ajattelin katsastaa samalla auton. Piti olla ihan läpihuutojutska, ei siis ongelmaa. Laitoin kuitenkin varmuuden vuosi päälle pientäkin pienemmän kesätopin ja tooosi matalat lantion paljastavat farkut. Miehet on miehiä katsastuskonttorillakin :wink:

Kaikki ei kuitenkaan sujunut ihan suunnitelmien mukaan (kuten minulla ei koskaan silloin, kun aikataulu on muutenkin tiukka). Autoni ei mennyt katsastuksesta läpi, koska etuiskarit vuorostaan ovat työntäneet öljyt pihalle. No tämäkään ei sitten vielä riittänyt, vaan olin sitten taas kerran onnistunut ajamaan vielä naulaan. Lopputulos oli se, että auton eturengas alkoi tyhjetä ihan silmissä auton ollessa siellä katon rajassa. Tässä välissä alkoi jo naurattaa ja itkettää samaan aikaan. Se niistä lirkutteluista ja öh aina niin hyvin huolletun autoni ongelmista ja kuukauden sisällä uudestaan.

No oli niistä vaatteista taas tälläkin kertaa jotain hyötyä, kun kurvasin helvetin vihaisena rengasliikkeen pihaan. Sain lähes ilmaiseksi renkaan paikkauksen ja muutenkin hyvää palvelua siltä komealta rengaspojalta.

Tuhatta ja sataa kotiin kurvatessani muistin, että olin unohtanut hoitaa sen tärkeimmän asian jonka takia olin alunperin liikenteeseen lähtenyt.
Olen auttamatta myöhässä sovitusta ja odottelen nyt tässä sapuskan valmistumassa kaikessa rauhassa :evil: . Jatketaan päivää taas yöhön. Viime yönä ehdin nukkua kokonaiset 4h kai siitä nyt on varaa vielä nipistää...ihania nää kesän työhuiput.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kimmen kirjoitti:Kiitos eLaastarista. Lonkka, selkä ja niska ottivat turpiinsa kun lähti jetti lapasesta. En vieläkään oikein tajua miten kaikki tapahtui. Vauhtia oli reilusti ja mutka oli loiva, seuraavaksi heräsin vedestä. Harmittaa kun meni kisa ihan pilalle.
Tärkeintä on kuitenkin, että sun ärrävika ja lemmikinsiniset silmät on tallella. :wink: Ne on kuuminta hottia! Onneksi mulla on kesämekko päällä, niin ei tule hiki niitä ajatellessa.
Kikkelis kokkelis.
Noriyumi

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Dumari kirjoitti:Dodiin, potilas on kotona ja tulee myös olemaan kotona aika lailla.
Niille ketä kiinnostaa: Paksusuoleni kursottiin kasaan ja muokkailtiin tuossa viime keskiviikkona.

Nyt on saigonia kuukausi ja sitten on kuukausi kesistä, joten ei tässä nyt ihan mieli maassa voi olla vaikka kinkereitä menee ohitte (mm. Jussi ja Tapio joka meni jo..). Kipuja on jonkun verran, kun melkein koko masu on avattu, mutta kyllä tässä selvitään, tosin vauhti on vaan erittäin rauhallista.

Onneksi kämppäni on sentään viileä aina, joten helteillä tänne ei tukahdu.
Parane pian!!
Vastaa Viestiin