Uimarannoilla vieraileminen?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Uimarannoilla vieraileminen?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Uiminen on pop. Olin monta vuotta uimatta ollenkaan, paitsi omalla mökillä viereisessä järvessä, mutta nyttemmin olen taas innostunut käymään meressäkin polskimassa. Varsinkin näillä helteillä tekisi mieli posottaa jatkuvasti rannalle ja mereen.
1108

Re: Uimarannoilla vieraileminen?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:tekisi mieli posottaa jatkuvasti rannalle ja mereen.
Kokeile sitä extreme vaihtoehtoa, betonikengillä syvänteeseen.

Etsäviitsisiksä?
slam

Re: Uimarannoilla vieraileminen?

Viesti Kirjoittaja slam »

Taas kävin vetämässä rintauintia. oli lämmintä. viime vuonna Juhannuksenakin oli lot kylmempää.. hyvä kesä ollut :) tähän asti
ninnithequeen

Re: Uimarannoilla vieraileminen?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

slam kirjoitti:Taas kävin vetämässä rintauintia. oli lämmintä. viime vuonna Juhannuksenakin oli lot kylmempää.. hyvä kesä ollut :) tähän asti
Tuli muuten mieleen: ku siel Hertsikan rannassa napsautin rantakivikkoon nurin, ni näkisitpä minkä näkönen on koipi nyt. Kahden nyrkin kokoinen pikimusta mustelma ja komiat skraadut.
Ne muut kivet oli pyöreitä ja liukkaita, mutta se minkä päälle menin, oli varmaan sit se ainoa terävä :doh:
Ja vettähän siinä kohti oli huikeat 30 cm tai jotain...
ninnithequeen

Re: Uimarannoilla vieraileminen?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

ninnithequeen kirjoitti: Ja vettähän siinä kohti oli huikeat 30 cm tai jotain...
Nii 1108: oon mä ainakin yrittäny hukkua!
slam

Re: Uimarannoilla vieraileminen?

Viesti Kirjoittaja slam »

[quote="ninnithequeen"][quote]

koita selviytyä. :)

Ajattelin mennä ensi yönä uimaan läheiselle järvelle. Tyynessä hyvä reenata.
slam

Re: Uimarannoilla vieraileminen?

Viesti Kirjoittaja slam »

Uin normaalia pidemmän matkan. Erittäin hyvää lihasreeniä kaikilta osin. Jalkojen edes takaisin liikuttelu ottaa hyvin vatsan seutuun yms.

Alan harrastamaan! vieläkin energiaa saakelisti jäljellä... olisi pitänyt uida vielä enemmän. hauskoa.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Uimarannoilla vieraileminen?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Tykkään uimisesta, nimen omaan järvissä ja lammissa, tai siis ulkorapakoissa aina mieluummin kuin hallissa.
Oikeastaan mitään suosikkirantaa ei ole, mutta paikallista kaupunginrantaa välttelen, lähinnä sen teinimekastuspaikkana olemisen takia, se on täynnä lasinsiruja ja muuta sontaa.

Suosin ennemmin vähän rauhallisempia ja syrjäisempiä rantoja. Mökit on parhautta, syrjäiset mielellään, sillä siellä saa olla rauhassa ja todella nauttia rantailusta, tämä ei ruuhkarannalla onnistu.
Mitään ulkonäkökompleksia tähän ei liity, puhtaasti mukavuussyistä. Niin, ja siksi, että tykkään rajattomasta rusketuksesta, ja sitä ei yleisellä rannalla viitsi hankkia. Ei mua kyllä yhtään hävetä retkottaa minipienissä bikineissä rannalla, vaikka roikun ja tursuan eri suuntiin. Jos joku tahtoo tuijottaa makkaroitani, niin siitä vaan, ja jos se sattuu silmiin, niin saa kääntää päänsä. Minun ego riittää riippatisseilläkin.

Ah, olipas maanantaina ihanaa, kun Pulkkilanharjulla päin makailin nakkisillaan laiturilla :h:
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
slam

Re: Uimarannoilla vieraileminen?

Viesti Kirjoittaja slam »

LillyMunster kirjoitti:
Ah, olipas maanantaina ihanaa, kun Pulkkilanharjulla päin makailin nakkisillaan laiturilla :h:
dah? :roll: siis pinba paljaana? :lol: Oliko edes yleisöä?
slam

Re: Uimarannoilla vieraileminen?

Viesti Kirjoittaja slam »

Soutaa pöllyytin järvessä hirveetä kyytiä äskön. Tekniikka parantunut kahdessa päivässä huimasti. Huimakin olisi kade :lol:

kohta voisi painella sellaista haipakkaa, että nousen rintauinnissa napaa myöten veden pinnalle :lol:
Leila

Re: Uimarannoilla vieraileminen?

Viesti Kirjoittaja Leila »

McJanne kirjoitti:Theh, tuossa kolmisen yötä takaperin kävin vittuillessani ajelemassa akselilla Leppävirta-Kuopio-Iisalmi ja takasinpäin tullessa koetin löytää Nerkoon(?) tjsp uimarannan vitostien varrelta.

Ei löytynyt, mutta tulipa soratiet tutuiksi. *brum brum bruuuuuum*
Kappas vaan, Lapinlahden keskustasta olisi varmaan löytynyt helpommin kelpo uimaranta.

Minä pidän uimisesta. Pentuna suorastaan asuin järvessä, nyt ei ole ehtivinään ja vesikin on kylmää. Kylpylät ja uimahallit ovat ihania paikkoja. Esittelen synnyttänyttä maatiastamman vartaloani bikineissä, sillä enpä jaksa stressata muiden ajatuksista. Jos tuntuu pahalle, niin voi katsoa muualle. Joskus kyllä olen huomannut, että kylpylän uimavahti seuraa minua katsellaan. Ehkäpä vaikutan siltä, että olen hukkumaisillani. Tai ehkäpä keltaiset biksuni näyttävät olevan putoamaisillaan.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Uimarannoilla vieraileminen?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Leila kirjoitti:
Kappas vaan, Lapinlahden keskustasta olisi varmaan löytynyt helpommin kelpo uimaranta.
Missä Lapparin keskustassa on ranta? Tai paremminkin, missä siellä on sellainen kiva ranta? Siis Lapinlahdella... Ihan "keskustassa" ei kaite vettä ole?

Hmm. Itse suosin Kangaslammen uimarantaa, sekä Kiuruvedellä, Sonkajärvellä, että Iisalmessa ainakin on sen niminen loistava ranta. :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Pehmis

Re: Uimarannoilla vieraileminen?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

slam kirjoitti:Rannalla olo itsetunto kasvaisi ainakin 100%, jos jaksaisi rehkiä vartalon kuosiin.
Rannalla olon itsetunto kasvaisi 1000% jos lakkaisi välittämästä mitä kaiken maailman pissaliisat mahtaa ajatella kropasta. Jos siellä nyt ylipäätään on pakko makailla, niin makaile, mutta älä nyt herran tähden ala rantaakin käyttämään iskupaikkana. Ahdistelet ihan tarpeeksi naisia silloin kun olet kännissä, jätä ne nyt edes kauniina päivinä rauhaan.
ElanorRaven

Re: Uimarannoilla vieraileminen?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Uiminen on aivan ihanaa! Ja ehdottomasti nimenomaan meressä/järvessä, hallit ja maauimalatkin ovat jotenkin liian kliinisiä paikkoja. Silloin pahimman teini-iän kourissa en kyllä suostunut esiintymään uikkareissa julkisilla paikoilla, mutta nyttemmin ei kyllä kauheasti kiinnosta, jos vaikka joku kauhulla katseleekin.
slam

Re: Uimarannoilla vieraileminen?

Viesti Kirjoittaja slam »

Pehmis kirjoitti: Rannalla olon itsetunto kasvaisi 1000% jos lakkaisi välittämästä mitä kaiken maailman pissaliisat mahtaa ajatella kropasta. Jos siellä nyt ylipäätään on pakko makailla, niin makaile, mutta älä nyt herran tähden ala rantaakin käyttämään iskupaikkana. Ahdistelet ihan tarpeeksi naisia silloin kun olet kännissä, jätä ne nyt edes kauniina päivinä rauhaan.
Hyvä teksti. mii like. :lol:

Sateet alkavat monesti Juhannuksesta, jos sitä ennen on hellettä. Pitänee hyödyntää vettä, kun vielä on lämmintä.
slam

Re: Uimarannoilla vieraileminen?

Viesti Kirjoittaja slam »

ElanorRaven kirjoitti:jos vaikka joku kauhulla katseleekin.
Höpö, höpö...

Itse kävin uimassa taas ja painelin ilman paitaa vesisateessa takaisin... Hippi kun olen.

Vähän rasvaa piti käydä polttamassa ja rintalihakset pullistu ihan tarpeeksi...
Leila

Re: Uimarannoilla vieraileminen?

Viesti Kirjoittaja Leila »

LillyMunster kirjoitti:Missä Lapparin keskustassa on ranta? Tai paremminkin, missä siellä on sellainen kiva ranta? Siis Lapinlahdella... Ihan "keskustassa" ei kaite vettä ole?
Siinä ihan vitostien vieressä Lapinlahden liittymän kohdalla on yleinen uimaranta. Siis sinne Tietotalolle vai mikä Älytalo se nyt onkaan niin sinne päin. Ja toinen ranta on kylällä juustotehtaalle päin mentäessä. En kyllä tiedä miten kivoja nää on, aika näkysällähän siinä joutuu uiskentelemaan.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Uimarannoilla vieraileminen?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

LillyMunster kirjoitti: Ei mua kyllä yhtään hävetä retkottaa minipienissä bikineissä rannalla, vaikka roikun ja tursuan eri suuntiin. Jos joku tahtoo tuijottaa makkaroitani, niin siitä vaan, ja jos se sattuu silmiin, niin saa kääntää päänsä. Minun ego riittää riippatisseilläkin.
*kade* En ole ajatellut itseäni häpeäväni, mutta ei tule kyllä mieleen mennä rannalle bikineissä mollistelemaan. Testosteroniurosten kouliman naiskuvani mukaan bikinit kuuluvat vain ja ainoastaan sporttimalleille. Outo ristiriita kun en pidä itseäni mitenkään rumana tai tursona muuten. Jos sulta jää vähän egoa yli voisin maksaa siitä reilusti.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Uimarannoilla vieraileminen?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Oikeasti rentouteni johtuu siitä, että olen oikeasti aika äijä. Nekin voi olla kaljamahoineen tursumassa pitkin poikin ja raapia itseään, ja vaatia silti naiselta täydellistä vartaloa. Ja häpeävätkö ja peittelevätkö he itseään, kun karjuvat hävyttömyyksiä kurvittarien perään?

Niin, siis henkinen äijä, en minä huutele hottikseille tsikseille. Ääneen ainakaan.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
slam

Re: Uimarannoilla vieraileminen?

Viesti Kirjoittaja slam »

LillyMunster kirjoitti:kaljamahoineen tursumassa pitkin poikin ja raapia itseään, ja vaatia silti naiselta täydellistä vartaloa.
Minua ainakin pelottaa sellainen etureppu, että kiivaasti paukutan niveliä ja lihaksia.

Sellaisen eturepun, kun hommaa pois laihduttaminen ei sitten enää helppoa olekkaa. Yritän ennalta ehkäistä sellaista paska pötsiä...
Vastaa Viestiin