Uimarannoilla vieraileminen?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Uimarannoilla vieraileminen?

Viesti Kirjoittaja slam »

Käyttekö paljon yleisillä rannoilla, vai viihdyttekö salaisemmissa puskissa?

Täältä ainakin löytyy paljon järviä, joissa voi käydä vedessä ilman, että kukaan näkee paskaa ylävartaloa.

Ylävartalo näyttää edelleenkin omissa silmissä samalta kuin 15 vuotiaan lapsen huono ryhtinen ylävarustus. Pitäisi varmaan ruuvikiristimillä laittaa ryhtiä lisää vartaloon. Käyttäähän naisetkin kaikenlaisia tukisukkahousuja... :lol:

Rannalla olo itsetunto kasvaisi ainakin 100%, jos jaksaisi rehkiä vartalon kuosiin.
:oops:
mustakikkeli

Re: Uimarannoilla vieraileminen?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Mikä sun pointtisi oli?

En käy kovin paljoa yleisillä uimarannoilla, koska pelkään jonkun vihaisen rantapalloleijonan syövän minut suihinsa.
Kid

Re: Uimarannoilla vieraileminen?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kyllä mä ihan yleisille rannoillekkin eksyn. Mitä sitten jos oma kroppa ei oo täydellinen? Ei oo monella muullakaan. Aurinkoahan sinne mennään ottamaan, uimaan ja kavereiden kaa hengailemaan. No joo, tuleehan niitä miehiäkin tiirailtua ja miksei tsiksejäkin.
Jus nytkin makaisin valkosen ison ahterini kanssa paljon mielummin rannalla kun nysväisin duunissa..Hmph.
slam

Re: Uimarannoilla vieraileminen?

Viesti Kirjoittaja slam »

mustakikkeli kirjoitti:Mikä sun pointtisi oli?
kyselin, missä käytte uimassa ja muuta yleistä jorinaa vesileikkien tiimoilta, jos et ymmärtänyt käyttää ajatuksen juoksua asian suhteen.

mutta näytit myös vastaavan oikein kysymyksen jälkeen, miksi silloin kysyä? :roll:
silsakenraali™

Re: Uimarannoilla vieraileminen?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Kesällä lähes joka päivä eli silloin kun on rantakeli. Lasken tähän myös mökillä auringossa löhöilyn ja uimisen. Tästä touhusta saan vasta sen oikean kesäfiiliksen.

Mä tiedän muuten monta naista, joilla on hyvä kroppa, mutta jotka eivät rannalla käy. Mun ja lähipiirini elämään on mahtunut huomattavan paljon ulkonäkökompleksisia naisia, jotka ilmeisesti luulevat, että rannalla kaikki vain vertailevat vartaloitaan ja samalla tuomitsevat, jos ei ole se kaikkein paras.

Eihän kyse ole kuin siitä onko sinut vartalonsa ja itsensä kanssa.
silsakenraali™

Re: Uimarannoilla vieraileminen?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Ja slaamanni menee sitten salille... ei tartte edes mennä, kun omalla painollaan voi tehdä kotona vartin päivässä yläroppaa kuukaudenkin, niin saat ton anteeksi-ryhtisi paremmaksi ja huonon itsetunnon nousuun. Mä teen vaikka sulle ohjelman, jos se on siitä kiinni.
Noriyumi

Re: Uimarannoilla vieraileminen?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Kid kirjoitti:Kyllä mä ihan yleisille rannoillekkin
Darling... :)
Kid kirjoitti: Mitä sitten jos oma kroppa ei oo täydellinen? Ei oo monella muullakaan. Aurinkoahan sinne mennään ottamaan, uimaan ja kavereiden kaa hengailemaan. No joo, tuleehan niitä miehiäkin tiirailtua ja miksei tsiksejäkin.
Jus nytkin makaisin valkosen ison ahterini kanssa paljon mielummin rannalla kun nysväisin duunissa..Hmph.
Niinhän se on. Jos on niin neiti ettei kestä jonkun ulkonäköä, voi katsoa toiseen suuntaan.

Samantapainen kompleksijuttu on todistettu mm. aerobic-salien suihkuissa; jotkut naiset eivät mene suihkuun, vaan pistävät takin päälle ja menevät kotiin. Tuota en ole koskaan ymmärtänyt. Tosi ikävää olla hikisenä kotiin asti, ja talvella on vilustumisvaarakin. Mutta kukin tyylillään.
MarthaFocker

Re: Uimarannoilla vieraileminen?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

mustakikkeli kirjoitti:Mikä sun pointtisi oli?
Teillä tuntuu olevan jännä taistelu. Kaksi järjen riemuvoittoa taistelee siitä, kumpi on mielletty vähemmän tolloksi. Hyvähyvä! Jatkakaa.
slam

Re: Uimarannoilla vieraileminen?

Viesti Kirjoittaja slam »

silsakenraali™ kirjoitti:Ja slaamanni menee sitten salille... ei tartte edes mennä, kun omalla painollaan voi tehdä kotona vartin päivässä yläroppaa kuukaudenkin, niin saat ton anteeksi-ryhtisi paremmaksi ja huonon itsetunnon nousuun. Mä teen vaikka sulle ohjelman, jos se on siitä kiinni.
Voisi olla mukavampaa, jos naiset huomaisi paremmin. Leukoja pystyn vetelemään renkailla ja vatsoja pitäisi hieman rehkiä.

Nostelin lapsena leukoja kymmenen joka aamu ja se oli hyvä tapa :)

Tee reeniohjelma? miten kannattaisi aloittaa, että hyöty edes joskus näkyisi?
silsakenraali™

Re: Uimarannoilla vieraileminen?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

slam kirjoitti:Tee reeniohjelma? miten kannattaisi aloittaa, että hyöty edes joskus näkyisi?
Ehkä paras, myös monien asiantuntijoiden suosittelema nopean kehityksen ohjelma on seuraava: valitse esim. kahdeksan omalla painollasi tehtävää perusliikettä. Tee niitä kolmesti viikossa siten, että ekalla viikolla teet vielä aika kevyesti esim. 20 vatsaa, 20 punnerrusta jne. siten että kuntopiirimaisesti kierrätät liikkeet kolmesti läpi ilman taukoja. Reeni kestää aluksi noin vartin, eikä senkään jälkeen juuri enempää. Toisella viikolla lisäät 5-10 toistoa joka liikkeeseen ja taas kolmannella 5-10 toistoa. Pääasia on, että eka viikko on kevyt ja tunnusteleva lähtötasonmääritysviikko, jotta kehitys jatkuu aina kahdeksannelle viikolle asti.

Esim. jo ennestään hyvässä kunnossa olleet poliisiopiskelijat ovat saaneet näin tehtyään ennestään isoihin penkkituloksiin selvän kasvun. Ei uskoisi, mutta toistojen määrä vaikuttaa yhtä lailla kehitykseen.
RolloTomasi

Re: Uimarannoilla vieraileminen?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

silsakenraali™ kirjoitti: kahdeksan omalla painollasi tehtävää perusliikettä.
saakohan näistä mistään enempää tietoa... :roll:
Patz

Re: Uimarannoilla vieraileminen?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Noriyumi kirjoitti:Samantapainen kompleksijuttu on todistettu mm. aerobic-salien suihkuissa; jotkut naiset eivät mene suihkuun, vaan pistävät takin päälle ja menevät kotiin. Tuota en ole koskaan ymmärtänyt. Tosi ikävää olla hikisenä kotiin asti, ja talvella on vilustumisvaarakin. Mutta kukin tyylillään.
Höp höp, eipä hutkita ennen kun tutkitaan!
Itse menen päivittäin salille/spinnaamaan treenikamoissa, joiden päälle kylmällä säällä kiskon jotain lämmittävää. Syy tähän toimintaan on se, että asun n. 5 minuutin fillarimatkan päässä salilta, joten on luonnollisin tapa kiskoa himassa treenikamat päälle, lämmitellä 5 minuutin salimatka fillarilla, treenata ja pukata sitä jälkihikeä taas se kotimatka, jonka jälkeen voi mennä kotona omaan suihkuun ilman että täytyy raahata suihkukamoja turhaan salille. Että se siitä teoriasta.

Mua ei juuri noi uimarannat nappaa ellei ole todella kova helle. Uiminen on asia erikseen ja sitä tuleekin kesäiltoina harrastettua ilman sitä etkoilua eli rannalla löhöämistä. Joskus ilta kasin-ysin maissa autolla rantaan, rauhallista uintia ja kotiin. Kyllä siinä päivän kuumuus hellittää!
Ja jos jotakuta oksettaa mun vatsamakkarat niin ikävää. Toki yritän minimoida vaalean läskin määrän minimiin enkä siis lököile yleisellä rannalla narustringeissä... Yläosattomissa tosin sitäkin useammin.
Viimeksi muokannut Patz, 20.06.2006 17:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
silsakenraali™

Re: Uimarannoilla vieraileminen?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

RolloTomasi kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti: kahdeksan omalla painollasi tehtävää perusliikettä.
saakohan näistä mistään enempää tietoa... :roll:
Olisin nimennyt ko. systeemin, jos sen muistaisin. Muistaako joku muu? Mä yritän selvittää asiaa ja palaan siihen myöhemmin.
killkill

Re: Uimarannoilla vieraileminen?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Kun tämänkin "ketjun" silmäili läpi, niin eipä voi muuta kuin katsella loma-aamukampaa kaihoisasti huokaisten. Vielä noin monta yötä ja sitten saa panna koneen kolmeksi viikoksi kiinni. Jos yhdessä viestissä ei olisi mainittu tissejä epäsuorasti, mokomaa topikkia ei olisi kannattanut avatakaan.
Viimeksi muokannut killkill, 20.06.2006 17:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
slam

Re: Uimarannoilla vieraileminen?

Viesti Kirjoittaja slam »

Leukoja pitäisi ainakin jaksaa tehdä. Koko yläkroppa jännittyy hyvin siinä...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uimarannoilla vieraileminen?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ei herranen aika Slämppy, sun ylävartalossa ei varmasti ole yhtään mitään vikaa. Jos koet itsesi liian hinteläksi, muista että hintelienkin rakastajia löytyy, esim. minä. Paitsi että et ole edes hintelä, vaan aika sporttinen. On niitä näes paljon pienempiäkin nähty ja rakastettu. Lurps.

En kyllä käy rannalla ainakaan toimettomana olemassa kovinkaan usein. On niin paljon muuta tehtävää, ettei ehdi. Jos menen, ainakin uin paljon. Kerran pelasin rantalentopalloa ja panin pallon uimapukuni alle ja esitin raskaana olevaa. Ikävä kyllä tämä uimapuvun venytys paljasti NE karvat. No mitäs pienistä, etenkin kun tämä kaikki tapahtui Kouvolan Käyrälammella.

Lääh, mietin vieläkin pieniä miehiä.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uimarannoilla vieraileminen?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kyllähän minä uimisesta tykkään, mutta olen laiska pyöräilemään rannalle (en edes tiedä missä on lähin nykyään) ja vanhemmiten minusta on tullut valitettavan arka menemään veteen, kun se on muka kylmää. Sitten kun näistä esteistä on selvitty, pulikoin loputtoman kauan. Auringossa en makoile lainkaan, yök. Pää tulee kipeäksi auringosta ja on kuuma ja epämiellyttävää.

Mitä taas tulee kropan häpeämiseen, minä olen innokas esiintymään uikkareissa ja alasti pukuhuoneissa ja yleisissä saunoissa, koska olen kaukana kiinteästä ja hoikasta unelmavartalosta. Pitää esitellä ihmisille tavisvartaloa. Naisvartalo on kaunis kaikissa muodoissaan, ei mitään hävettävää.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uimarannoilla vieraileminen?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Lolita kirjoitti: Mitä taas tulee kropan häpeämiseen, minä olen innokas esiintymään uikkareissa ja alasti pukuhuoneissa ja yleisissä saunoissa, koska olen kaukana kiinteästä ja hoikasta unelmavartalosta. Pitää esitellä ihmisille tavisvartaloa. Naisvartalo on kaunis kaikissa muodoissaan, ei mitään hävettävää.
Kannatetaan.
Kikkelis kokkelis.
eps

Re: Uimarannoilla vieraileminen?

Viesti Kirjoittaja eps »

Just tulin biitsiltä.

e.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uimarannoilla vieraileminen?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

eps kirjoitti:Just tulin biitsiltä.

e.
Hieroitko montaakin tyttöä? :wink: Onko kaikki ulokkeet paikoillaan?
Kikkelis kokkelis.
Tiikeriankka

Re: Uimarannoilla vieraileminen?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

silsakenraali™ kirjoitti: huonon itsetunnon nousuun
Mulla ei kaikista paskin runko ole mutta itsetunto on täydessä mudassa nykyään. Ei auta jumppa siihen, ei.. Kun asiat menee vitunrallaa niin itsetunto pakenee suonista.

Asiaan. Tykkäsin aikaisemmin käydä muiden nuorien uroiden kanssa kisailemassa Helsingin Hietsussa, koska siellä on mahdollisuus viettää urheilullista rantapäivää tai vain viileillä paahteessa katsellen kauniita neitoja. Tai minä siis vain katselin, koska olen niin urpo, että en saisi edes koivuhalkoa mukaani.

Nyt on rannalla käyminen jäänyt, kun on tuo koira niin ei viikolla voi mennä ja viikonloppuna ei sitten viitsi mennä polttamaan itseään kun ei ehdi hiljalleen itseään paahtaa.
eps

Re: Uimarannoilla vieraileminen?

Viesti Kirjoittaja eps »

Keikaus kirjoitti:
eps kirjoitti:Just tulin biitsiltä.

e.
Hieroitko montaakin tyttöä? :wink: Onko kaikki ulokkeet paikoillaan?
Uh oh.

Jos jotain opin viime viikonlopusta, niin ainakin sen, että ei tässä iässä pidä enää juoda kirkkaita. Nöyrimmät anteeksipyyntöni vielä kerran, Keikaus!

e.
slam

Re: Uimarannoilla vieraileminen?

Viesti Kirjoittaja slam »

eps kirjoitti:Just tulin biitsiltä.

e.
Tänään piti mennä, mutta jäin lepäämään. Ei jaksanut.
eps

Re: Uimarannoilla vieraileminen?

Viesti Kirjoittaja eps »

slam kirjoitti:
eps kirjoitti:Just tulin biitsiltä.

e.
Tänään piti mennä, mutta jäin lepäämään. Ei jaksanut.
Suomen kesässä on yksi kurja puoli. Silloin kun kesä on kauneimmillaan, niin uimavedet ovat kauhean kylmät. Sitten kun vedet lämpenevät, niin usein sääkin muuttuu sateisemmaksi, ja ne lämpimät vedet pysyvät vaan hetken aikaa. Tai sitten alkaa tulla sinilevävaroituksia.

Parhaita uimavesiä ovatkin pienet lammet, jotka lämpenevät nopeasti. Valitettavasti vaan itse tykkään eniten uida meressä, joka tietenkin lämpenee hitaimmin.

e.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Uimarannoilla vieraileminen?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

No jos mustalla merkatun aluen sisällä olevat rannat ja rantaviivat edes suurimmilta osin lasketaan julkisiksi niin totta mooses. Tosin auringonottopaikkani on näiden välissä suurimmaksi osin liikkeessä, ja uiminen tapahtuu vähän siellä täällä. Eli en voi suositella mitään varsinaista vakipaikkaa mutta mainittakoon että Nauvon Sandö on hieno hiekkasaari ja Keisitiön vierasvenesatamassa Iniössä on loistava sauna.


Kuva


EDIT: Ja tämä alue ei ole absoluuttinen. Yhdessä viikonlopussa tosin ei paljoa ulkopuolelle kerkiä vaikka haluja olisi.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Vastaa Viestiin