Keksin juuri...

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
MarthaFocker

Keksin juuri...

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

... että minulla ja Gattacalla on yksi yhdistävä asia.

Se on se, että molempien lempiaihe on... tittididiii!! MINÄ!

Ei tässä sitten muuta.
Otan vähän kitylomaa kun se alkoikin niin mukavasti netittömänä.
Reissussa taasen en aio kallista nettikahvila-aikaa tuhlata teihin.
Noniin, toivottakaa hyvää matkaa.
Bis später!!
slam

Re: Keksin juuri...

Viesti Kirjoittaja slam »

gattacan aiheena on gattaca itse
bedlam

Re: Keksin juuri...

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Nytkö tämä jäähyväisketjujen rumba taas alkaa? Hei kamoon.
silsakenraali™

Re: Keksin juuri...

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Kumpikin on yhtä huomionhakuisia. Martta, anna sille Gatille, jotta saatte asian pois agendasta. Olkaa hetken yhtä, jotta voitte jatkossa vihata toisianne paremmin. On nääs kivempi lukea sänkytaitojen surkeudesta kuin arvellusta nännien nöpötyssäteilystä.
MarthaFocker

Re: Keksin juuri...

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

bedlam kirjoitti:Nytkö tämä jäähyväisketjujen rumba taas alkaa? Hei kamoon.
Hei luuseri, ei tää mikään jäähyväisjuttu ole. Time outin ilmoittaminen oli ihan sivuseikka, tai niinku off topic, niin kuin te p33L07 puhutte.
Viimeksi muokannut MarthaFocker, 20.06.2006 16:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
slam

Re: Keksin juuri...

Viesti Kirjoittaja slam »

Keksin juuri kekkosen. Oon parempi ku Marthu, vaikka onhan sitä ihan hyvä painaa kuumaa krilliä vasten.. :lol:
MarthaFocker

Re: Keksin juuri...

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

silsakenraali™ kirjoitti:Kumpikin on yhtä huomionhakuisia. Martta, anna sille Gatille, jotta saatte asian pois agendasta. Olkaa hetken yhtä, jotta voitte jatkossa vihata toisianne paremmin. On nääs kivempi lukea sänkytaitojen surkeudesta kuin arvellusta nännien nöpötyssäteilystä.
Aika hyvä läppä! Oota ku mä nauran hetken sille............................................................................
sori, ei pysty.

Tämän linkin takaanta löytyvään videoon olen tallentanut kaiken mitä minulla on aiheesta sanottavaa:

http://www.saunalahti.fi/~kumii/batman.swf
slam

Re: Keksin juuri...

Viesti Kirjoittaja slam »

puhuva bätmänni, mutta ei ääntä... kait ne on itse keksittävä? nussitaanko tuota naamio miestä?
MarthaFocker

Re: Keksin juuri...

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

slam kirjoitti:
puhuva bätmänni, mutta ei ääntä... kait ne on itse keksittävä? nussitaanko tuota naamio miestä?
Koneessasi ei ole äänentoistolaitteita tai ne eivät ole päällä.
Tarkista, että koneesi äänentoistolaitteet ovat kytketty kiinni tietokoneeseesi.
Kytke virta tietokoneesi äänentoistolaitteisiin ja yritä uudestaan.
Jos tämä ei toimi, soita numeroon: 0800-BLOCKHEAD / 24 h.
slam

Re: Keksin juuri...

Viesti Kirjoittaja slam »

musat kuuluvat kyllä... normisti. mut tuskimpa miehelle kovin kummallista sanomaa on, kun ei puhu edes rauhallisesti, vaan huutaa kiivaasti tunteen vallassa.
PerttiMakimaa

Re: Keksin juuri...

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

silsakenraali™ kirjoitti:.... Martta, anna sille Gatille...
Tuo olisi kyllä jo sitäluokkaa oleva vääryys maailmankaikkeudessa, että muuttaisin nimimerkikseni "PirinenVellu" ja alkaisin puhua nussivasta maailmasta... :)
slam

Re: Keksin juuri...

Viesti Kirjoittaja slam »

PerttiMakimaa kirjoitti: ja alkaisin puhua nussivasta maailmasta... :)
Turku on sellainen suomalainen reservaatti, jossa kukaan ei nussi. Tai ainakaan elanor ei suostunut. :lol:
PerttiMakimaa

Re: Keksin juuri...

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

slam kirjoitti:Turku on sellainen suomalainen reservaatti, jossa kukaan ei nussi. Tai ainakaan elanor ei suostunut. :lol:
Otoksesi lienee riittävä antamaan kokonaiskuvan? :)

---------------------------------------------

STT tiedottaa: Turussa kukaan ei nussi.

Rekkakuski Slamin Suomen Gullipille teettämän tutkimuksen mukaan kukaan nainen Turussa ei halua nussia. Kyselyssä kysyttiin yhdeltä kauniilta Turkulaisnaiselta haluaisiko hän nussia kysyjän kanssa. Hän kieltäytyi.

---------------------------------------------

:cheer:
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Keksin juuri...

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

MarthaFocker kirjoitti:... että minulla ja Gattacalla on yksi yhdistävä asia.
Se on se, että molempien lempiaihe on... tittididiii!! MINÄ!
Häh?
Itseriittoisuuden huippu taidat olla!
Enhän minä sinuun liittyen ole viime aikoina maininnut kuin tonttulakki- martantissit -yhdistelmästä. Eniten olen täällä kai vouhkannut elukoista, politiikasta, hihhuleista, trendipelleilystä ja tietenkin kaikkein eniten pillusta ja tisuista ja pepuista noin yleensä.

Vonkuuni olen pyrkinyt hajoittamaan, mm HellBelliin, ElanorRaveniin, Zebiin, vähän Lillymunsteriinkin (ei sitten sovittukaan panoa Varkauden Portissa).. sinuun tuskin yhtään edes "vapauduttuasi".
silsakenraali™ kirjoitti: Martta, anna sille Gatille, jotta saatte asian pois agendasta. Olkaa hetken yhtä, jotta voitte jatkossa vihata toisianne paremmin. On nääs kivempi lukea sänkytaitojen surkeudesta kuin arvellusta nännien nöpötyssäteilystä.
Ehdotus on asiallinen. Paitsi että kenen vaan naisen raportti minun sänkytaidoistani olisi ylistävä.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
PerttiMakimaa

Re: Keksin juuri...

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Gattaca kirjoitti:Paitsi että kenen vaan naisen raportti minun sänkytaidoistani olisi ylistävä.
Öh, ei ajokorttiakaan anneta teoriakokeen jälkeen...
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Keksin juuri...

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Paitsi että kenen vaan naisen raportti minun sänkytaidoistani olisi ylistävä.
Öh, ei ajokorttiakaan anneta teoriakokeen jälkeen...
Blaa blaa.. teoriatieto, koiran ja yhden ilmaisen naisen kanssa opittu hellimistaito, eläimellinen seksuaalinen vetovoimani ja yli-inhimillinen potenssini riittää, yhdistettynä siihen että nainen himoitsee minua. Niinkuin Martta selvästi himoitsee, kun kerran haluaa kuvitella, että hän on minun lempiaiheeni!

Lemmestä se hevonenkin potkii, saati sitten Martta! :D

Edit: Martan mukaan siis tuossa on kaikki aiheesta sanottava:
MarthaFocker kirjoitti:Tämän linkin takaanta löytyvään videoon olen tallentanut kaiken mitä minulla on aiheesta sanottavaa:

http://www.saunalahti.fi/~kumii/batman.swf
Tuo Batmanhan on ihan kiimoissaan!!
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Vastaa Viestiin