Keskari

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
millivanilli

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Kummalliset pikkujutut saattavat piristää mieltä. Tuossa hotelli helpotuksessa kykkiessäni selailin jotain sisustus/koti-lehtiä, ja silmiin osui pari mukavaa reseptiä. Tästä sain idean, että alan keräämään kaikenlaisia reseptejä, askartelen oikein hienon reseptikansion itselleni. Syssymmällä kun saamme vihdoin sen uuninkin, niin voin kaikkia ihania kakkureseptejä.

Täytyy mennä Tiimarin/Suomalaisen kirjankaupan kautta kotio. Voisin askarrella myös kansion itselleni noiden kasvien hoitamisesta, joita kotoa löytyy. *innostus*

Mulla on nälkä. Kolmen-neljän tunnin päästä saankin jo syödä, jesch!!
bedlam

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja bedlam »

AarneAnkka kirjoitti:
Elukka kirjoitti: kokonaisen Acrobatin joutuisi ostamaan kalliilla rahalla. Se tietenkin osaisi avata pdf:t tyylillä
Ja koko ongelmaahaan ei tietenkään olisi, jos kukaan ei julkaisisi esitteitään sun muita dokumentteja .PDF -muodossa.... ooo....
Mikäs voisi olla sitten parempi vaihtoehto pdf-tiedoston sijaan? Minä olen kiittänyt monta monituista kertaa pdf:n olemassaoloa.

Eikä tuo Acrobat käytettävyydessään juuri Readerista poikkea, tarjoaa vain muokkausmahdollisuudet päälle. Olennaista on, että Acrobatin mukana tulee Distiller, joilla siis näitä tiedostoja luodaan.
Edith

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja Edith »

Tanskan-matkani on varattu! Heinäkuun toisena viikonloppuna en siis kitinöi.
saika

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja saika »

Feiz kirjoitti:1 aamu lomaan.
:cry:
Hyvällä tuurilla loma n. 360 päivän päästä. Tai sit vuodenvaihteessa joko "työttömyyslomalle" tai vaihtuu duunipaikka jos eivät vakinaista... Lupailleet on. Saas nähä.
AarneAnkka

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

bedlam kirjoitti:Mikäs voisi olla sitten parempi vaihtoehto pdf-tiedoston sijaan? Minä olen kiittänyt monta monituista kertaa pdf:n olemassaoloa.
No jos haluaa asemoida silleen siististi ja hienosti ja graafisesti painotuotteeksi niin totta maar.

Mutta monet monituiset kerrat olen törmännyt PDFfään joka olisi toiminut paljon paremmin ihan tavallisessa netti-hötömölö-muodossa. Esmes jonkun firman hinnasto tai jonkun laitteen esittely. Niitä A4-kokoon pakotettuja sivuja kun on vielä hankala selata 4:3 -kuvaruudulla. Tai kertokaa mulle joku miten Adobe Readerin saa web layoutiiin eli kuvat ja teksti venyvät ikkunan kokoon ja muotoon sopiviksi.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Huomenna lähdetään loman ja juhannuksen viettoon. Huominen meneekin laivalla ja loput juhannuksesta Ruotsissa (äkkiä ohittaen tosin) ja Oslossa. Tulee varmaankin selvä juhannus (huomenna kyllä vähän otetaan), mutta se sopii minulle.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Voi vittu tää tuli väärään ketjuun. Piti mennä sinne juhannus-topickiin. Anteeksi, älkää hirttäkö mua munistani!
killkill

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja killkill »

Edith kirjoitti:Tanskan-matkani on varattu! Heinäkuun toisena viikonloppuna en siis kitinöi.
Älä sitten ihmettele, jos koko Köopenhaminassa on akuutti voileipäpula.. olen siellä näetsen vajaata viikkoa aikaisemmin ;)
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Kreitsu kirjoitti:Voi vittu tää tuli väärään ketjuun. Piti mennä sinne juhannus-topickiin. Anteeksi, älkää hirttäkö mua munistani!
Saako hirttää jostakin muusta ruumiinosasta...? 8)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
mustakikkeli

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

1108 kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:Lapitiin nukkumakertomuksesta muistinkin että keskellä aamuyötä palovaroitin alkoi piipahdella loppuvan patterin takia. Voi helvetin helvetti. Oliko pakko just yöllä?
Ja aivan mahdoton tehtävän ottaa yksi stanan patteri irti ja jatkaa unia? Niin, onhan se tietysti rankkaa. Joutuu tuolille kiipeään ja oikein nostaa katsettaan hivenen.
Hei tymä, niinhän mä just tein. Siitäkin huolimatta vituttaa herätä kesken unien, vaikka vain sitten pariston vaihtoa varten. Ilmeisesti sinua ei.

Jos lähtisi juomaan. Työpaikkajuoputtelu rules.

EDIT: Vittuillakseni valehtelin yllä. Oikeasti irroitin vaan vanhan patterin yöllä, ja vasta aamulla vaihdoin uuden tilalle. Onneksi ei tullut tulipaloa siinä välissä.
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 21.06.2006 13:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Lilo kirjoitti: Saako hirttää jostakin muusta ruumiinosasta...? 8)
Ei mulla ole muita ruumiinosia. Muna on niin iso, että se peittää mut kokonaan 8)
bedlam

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja bedlam »

AarneAnkka kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Mikäs voisi olla sitten parempi vaihtoehto pdf-tiedoston sijaan? Minä olen kiittänyt monta monituista kertaa pdf:n olemassaoloa.
No jos haluaa asemoida silleen siististi ja hienosti ja graafisesti painotuotteeksi niin totta maar.

Mutta monet monituiset kerrat olen törmännyt PDFfään joka olisi toiminut paljon paremmin ihan tavallisessa netti-hötömölö-muodossa. Esmes jonkun firman hinnasto tai jonkun laitteen esittely. Niitä A4-kokoon pakotettuja sivuja kun on vielä hankala selata 4:3 -kuvaruudulla. Tai kertokaa mulle joku miten Adobe Readerin saa web layoutiiin eli kuvat ja teksti venyvät ikkunan kokoon ja muotoon sopiviksi.
No joo tottakai. Tavallisestihan pdf-esitteet ja manuaalit on tarkoitettukin nimenomaan tulostettaviksi. Pdf on kevyt ja helposti printattava.

Mutta itse ajattelen formaattia tiedostomuotona, joka pakkaa taittoohjelmassa tehdyn painotuotteen niin pieneen kokoon, että sen saa helposti siirrettyä linjoja pitkin rompun lähettämisen sijaan. Monasti sadan megan julisteaineistosta saa pdf:ksi pakkaamalla muutaman megan tiedoston.

Ja kuinka loistavasti pdf toimii asiakkaille vedostamisessa. Ennen esiteaineistot sun muut piti joko tulostaa ja faksata/lähettää postissa (joka oli pahimmoilleen monen tunnin urakka), mutta nyt asiakas saa tarkan aineiston ruudulleen helposti ja kätevästi.
Feiz

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja Feiz »

mustakikkeli kirjoitti:
1108 kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:Lapitiin nukkumakertomuksesta muistinkin että keskellä aamuyötä palovaroitin alkoi piipahdella loppuvan patterin takia. Voi helvetin helvetti. Oliko pakko just yöllä?
Ja aivan mahdoton tehtävän ottaa yksi stanan patteri irti ja jatkaa unia? Niin, onhan se tietysti rankkaa. Joutuu tuolille kiipeään ja oikein nostaa katsettaan hivenen.
Hei tymä, niinhän mä just tein. Siitäkin huolimatta vituttaa herätä kesken unien, vaikka vain sitten pariston vaihtoa varten. Ilmeisesti sinua ei.

Jos lähtisi juomaan. Työpaikkajuoputtelu rules.

EDIT: Vittuillakseni valehtelin yllä. Oikeasti irroitin vaan vanhan patterin yöllä, ja vasta aamulla vaihdoin uuden tilalle. Onneksi ei tullut tulipaloa siinä välissä.
Mulla vanhassa kämpässä alkoi palohälytin yöllä piipitelemään. Oli vähän huono yö muutenkin niin revin kaikki palohälyttimet irti ja nakkasin roskiin. Ei tarvi alkaa piipitteleen keskellä yötä.....
mustakikkeli

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Huoh, viisi juotua shampanjalasillista alkaa jo vähän painaa, ennenkuin on edes päässyt juhlapaikalle... :roll: Nyt tiedän miltä G:stä normaalisti tuntuu kirjoittaessaan palstalle.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja Niba »

Aah päivä avattu, ottaisko taas välipäivän, eikä aukaisisi yhtään olut- tai viinapullollista?
Eilinen auringonotto korkkasi ihoa siinä määrin että uimaan uskaltaa vasta auringon laskiessa..
Jo peräti kolmas lomapäivä!
Huomena nokka auton kohden pohjanmaata, siellä joku paikallinen ranchi(bigone0)..'kuinka mukava tavata ihmisiä ensimmäistä kertaa..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Kävin just irtisanoutumassa. Ei jumankauta tota pomoa, näyttäs siltä että se ei oo saanut todella pitkään aikaan koska ei KUKAAN voi olla luonnostaan noin v-mäinen.. Hää oli sit antanut eilen fudut yhdelle parhaimmista duunikavereistani. Onneks ei tarvi nähdä koko lehmää enää ens viikon jälkeen ikinä.
Bliss

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja Bliss »

PRKL! Ei sit lähdetty tänään mökille vaikka piti :x
Tuli supermegakiireellinen duuni, joka pitää hoitaa alta pois ens tiistaihin mennessä. Tietääpä miten juhannus sujuu... Tässä tukevasti koneella, ilme toi -------> :shock:
millivanilli

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

AAAAAH!! Kotona.

Tunnin päästä tie vie merenrannalle, eli tänään on jälleen kerran ohjelmassa lööbailua ja grillaamista. Täytyy nyt ottaa kaikki ilo tästä, että tuon yhden herran saan täältä kotoa liikkeelle, ensiviikolla sen kesäloma on ohi, ja sitten illat meneekin työpäivistä palautumalla.

Nyt bikineitä valitsemaan.
nokkaelain

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Edith kirjoitti:Tanskan-matkani on varattu! Heinäkuun toisena viikonloppuna en siis kitinöi.
Veljeni tyttöystävineen on siellä silloin myös. Kaksikin viikkoa. Kaikkikos nyt Tanskaan aikovat.
Kid

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja Kid »

Vitun posket. Mä olen kaks tuntia järkännyt laskuja kansioihin laskun numeroiden mukaan. Silmät on ihan ristissä ja mä en enää tiedä kumpi on suurempi luku 4 vai 8. Argh! Mä haluun jo kotiin.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Kid kirjoitti: ...en enää tiedä kumpi on suurempi luku 4 vai 8.
Nelonen! :D
Kid

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kreitsu kirjoitti:
Kid kirjoitti: ...en enää tiedä kumpi on suurempi luku 4 vai 8.
Nelonen! :D
Kiva nyt kun sekotit. Nyt mä en ainakaan enää osaa mapittaa näitä. Mä lähden tupakalle :P
saika

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja saika »

Kid kirjoitti:Vitun posket. Mä olen kaks tuntia järkännyt laskuja kansioihin laskun numeroiden mukaan. Silmät on ihan ristissä ja mä en enää tiedä kumpi on suurempi luku 4 vai 8. Argh! Mä haluun jo kotiin.
Luulisin, että se riippuu siitä minkä luokituksen mukaan mikäkin lasku on tariffoitu, ja tuleeko jompaankumpaan lukuun maksutapa-, tai muita erityisalennuksia. Riippuen tietysti myös päivämäärästä, kellonajasta, järjestelmästä, maksajan horoskoopista, kengännumerosta ja teho-painosuhteesta.

Sen koulutuksen mukaan, mitä tänään olen saanut, heittäisin veikkauksena että nelonen on asiakkaan kannalta suurempi luku, mutta ylläolevien lisätietojen puuttuessa delegoisin ratkaisun jonnekin toiselle osastolle.

10 min ja kotiin. :hep:
Kid

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja Kid »

saika kirjoitti: Blaablaa
Haist kukkanen! Jos maksan 10€ ni tuutko tekee tän homman loppuun?
Anyone??? Pliiiiis!
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Heh, eilinen ilta oli erittain mukava.. Se amerikkalainen valokuvaaja oli erittain mukavaa seuraa - mutta ei niin mukavaa etta olisin mennyt hanen huoneeseensa yokylaan, ei vaikka han sanoikin viimeiseksi etta studio on auki halutessani ihan koska vain.. =D

Nooh, tana aamuna kyseinen oli aika paljon kylmempi asenteeltansa, miehet eivat naemma pida siita etta heidat torjutaan, ei vaikka jo alkujaan sanoin etta flirttailen kylla, mutta huomiota enempaa ei tule irtomaan. Saali sinansa, kyseinen oli matkustellut melkein kaikkialla.. ja tarinat... juuri tuollaisia ihmisia rakastan.. muistiin jai tarina mm usbekistanisesta yhteistaksista kahden vodkaa kittaavan venalaisen valissa, ja hanella oli munaa kieltaytya liittymasta seuraan.. saivat mahan kipeaksi. =DDD
Han on myos kaynyt Suomessa Viron kautta, ja kuvaili liiankin elavasti suomalaisia sikaniska risteilymatkustajia..

Han jatkaa matkaansa Ugandaan huomenna, ja itse jaan viela nauttimaan Sansibarin mausteista ensi viikon loppuun. Siis voisin vaihtaa hostellia, tasta tuskin loytyy lisaa vastaavia, mutta ehka seuraavasta? =D
Vastaa Viestiin