Keskari

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Onkohan täällä satanut yöllä? Näyttää ja tuoksuu vähän siltä. Nyt kuitenkin aurinko paistaa aika kuumasti tuohon mun parvekkeelle, välillä ainakin. Tuuleskelee kuitenkin melko reippaasti. Taidan lähtee paitasillaan vaan junaan. Etelässä kuitenkin lämmintä illallakin vielä, otaksun. Mitenhän mä selviän noitten kantamusten kanssa assalle.. Mulla ei oo varmaan ikinä ollu noin paljon kamaa mukana jumalation. Mut nyt litra kahvii ja puuroo tauluun kiitos. Onneks ei oo kiire mihinkään.
bedlam

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tunti sitten sateli vielä juu. Mutta tasan yhtä kuuma siellä oli töihin polkea kuin edellisinäkin päivinä. Vitsi vielä pitäisi huomenna jaksaa, eikös juhannusaatto ole ilmainen vapaapäivä? Jos ei ole niin en tule siltikään.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:Tunti sitten sateli vielä juu. Mutta tasan yhtä kuuma siellä oli töihin polkea kuin edellisinäkin päivinä. Vitsi vielä pitäisi huomenna jaksaa, eikös juhannusaatto ole ilmainen vapaapäivä? Jos ei ole niin en tule siltikään.
Just. No mä heräsinkin vasta 8:30. No hyvä vaan. Ja kyllä kesä kuivaa. Eiköhän se pe vapaa ole, kaikilla normi-ihmisillä ainakin! Tiiä sitte lukeudutko sä niihin.. :)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kid kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Huomenta!

Tänään suunnittelemaan juhannusruokia ym. mukavaa. Meille on luvattu tehdä ruuat, mutta suostun ( :D ) kyllä lähtemään burgerille.
Nyt sopii pariskunnan sisällekkin tulla. Eilen imuroitu, pesty lattiat ja pyyhitty pölyt. Kukatkin sai suihkun ja mä värin päähän :P

ps. kyllä se burgerikin uppois..
Hah :D Ihan kun me tarkasteltais kämpän siisteyttä ovelta ja "Likaista, tavataan alakerrassa". Kiva kiva! Mihinköhän aikaan sinne teidän suuntaan kannattaa suunnistaa...?
The great club outshines the individual, always and forever.
bedlam

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:Tiiä sitte lukeudutko sä niihin.. :)
Enhän mä normiuksistani tiedä, tuskin, mutta jospa en sitä keltään kysy vaan oletan vain. Alkas jo riittää tää tyhjänpanttina istuminen.
swirl

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja swirl »

Vähän väsynyt olo... eilinen keikka oli aivan loistava, mutta tuli juotua ehkä pari olutta liikaa ottaen huomioon, että tänään on duunipäivä. Minä kun en enää harrasta viikolla juopottelua.
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Tulin sitten melko turhaan töihin tänään, ois voinu jäädä jo lomalle. Tulin ihan vaan jotta saisin yhen homman tehtyä, mutta eihän se asiakas oo tuonu niitä paria paperia vaikka lupas. Vieläkään ei sitten saa isoa projektia loppuun ja mä voisin olla jo lomalla!! :maanantai:

6h 15min päästä pitäis olla jo junassa ja ja matkalla kohti kylmää pohjoista. Kuinkahan kylmää siellä edes on? Onkohan jäät jo sulanu? :lol:
Huomenna pitäis sitten aamusta jaksaa raahautua ukon mukana Ouluun. Mitähän sitä tekis koko päivän yksinään Oulussa? Taitaa mennä shoppailuks ja terassilla istuskeluks :)
Save a horse, ride a cowboy
isohaara

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Yay, työpaikan pahanilmanlintu jäi kesälomalle; ei ole semmoista kitisijää ja narisijaa taakkana, vielä kun pitää sama office jakaa. Rauhassa saa kuunnella ratiookin - mä käännän Citylle, se kääntää Radio Deille. :evil:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mun mies lähtee mun äidin, isän, siskon ja siskon tytön kanssa Kumpulan maauimalaan :shock:

TAHTOOOOOO!!!11

Soitteli äsken että 2,5v siskontyttö oli heti herättyään kysynyt kellukkeet kädessä "Tuleeko Aki uimaan?". Pitihän sen nyt lähteä, jos toinen kerran vaatii :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumari

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Miekin tahon uimaan!!!1
Hyvää Huomenta vaan, tänään heräsin omasta sängystä, melkein en muistanutkaan että masuani oli sörkitty... Ehana työpäivää kaikille työntekijöille, mää meen saeuraavax töihin 21.8 :D
bedlam

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja bedlam »

aydemir kirjoitti:Mitähän sitä tekis koko päivän yksinään Oulussa? Taitaa mennä shoppailuks ja terassilla istuskeluks :)
Yritin miettiä mitä suosittelisin Oulussa päivän piipahtavalle, mutta en keksi mitään muuta kuin kauheat lärvit terassilla. Toimii aina.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumari kirjoitti:Miekin tahon uimaan!!!1
Hyvää Huomenta vaan, tänään heräsin omasta sängystä, melkein en muistanutkaan että masuani oli sörkitty... Ehana työpäivää kaikille työntekijöille, mää meen saeuraavax töihin 21.8 :D
Tervetuloa takaisin :h: :h: :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

aydemir kirjoitti:Mitähän sitä tekis koko päivän yksinään Oulussa? Taitaa mennä shoppailuks ja terassilla istuskeluks :)
No voihan kakkeli :? Täällä yks toimeton lomailija olis, mut lähtee just parin tunnin päästä päinvastaiseen suuntaan puksuttamaan.
RuNkkuTonttu

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Olipas rankkaa olla vaihteeksi iltavuorossa. Ei oikein jaksaisi. Pakotin kuitenkin itseni heräämään ajoissa ja vielä ettei aamu mene koneen ääressä niin pakkasin filtin ja Hesarin reppuun ja painun puistoon selaamaan lehden. Tänään vissiin joutuisi tekemään hieman Juhannus hankintoja. Vai ehtisikö sitä huomenna?
saika

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja saika »

Prkl koulutus. Pissittää.
millivanilli

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

X tpk!1

Tänään ei ole kiva päivä töissä.. tai ainakaan päivä ei alkanut kivasti. Eiköhän tämä tästä vielä kehity paremmaksi.

btw antiobiooti ovat saatanasta, takana on huonosti nukuttu yö hirvittävien vatsakramppien takia. Ehdin jo pelätyä, että olen niin empaattinen, että mullakin joudutaan kohta avaamaan masu.
saika

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja saika »

McJanne kirjoitti:Viikossa kulunut ruhtinaalliset viisi (5) juuroa.
Mulla meni eilen n. 230 juuroa. Kävin torilla, kauppahallissa, ruokakaupass ja Alkossa. :roll:
killkill

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja killkill »

McJanne kirjoitti:Viikossa kulunut ruhtinaalliset viisi (5) juuroa
Harrastukseen hurahtaa kuun vaihteessa 700+600+250e. Nyt on enää toinen munuainen jäljellä. Sperma on myyty jo, pusseista kuuluu vaan HUUU..
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja aydemir »

bedlam kirjoitti: Yritin miettiä mitä suosittelisin Oulussa päivän piipahtavalle, mutta en keksi mitään muuta kuin kauheat lärvit terassilla. Toimii aina.
Jes söör! Otamme neuvostanne vaarin! Tai no, minä otan. Onkialla eivät taitais tyypit tykätä jos ukko menis känässä pitämään koulutusta. :)
irmelianneli kirjoitti: No voihan kakkeli :? Täällä yks toimeton lomailija olis, mut lähtee just parin tunnin päästä päinvastaiseen suuntaan puksuttamaan.
Tavataanko puolivälissä? Tai sä taidat kyllä olla melkein perillä kun mä vasta lähen. Otetaan uusiks talvella ku tuun seuraavan kerran käymään?

Onkos kukaan Oulussa vapaalla jalalla huomenna päivällä?
Save a horse, ride a cowboy
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Päivän " :rofl:

Kuva
The great club outshines the individual, always and forever.
AarneAnkka

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ei jumalauta! Voiko Adobe Reader oikeasti olla näin saatanan typerä softa? Se vaati eilen reboottausta päivityksen jälkeen (se yksinään on jo aivan saatanan paskaa, varsinkin kun kyseinen softa vielä päivittää itseään kerran kuussa). En bootannut, vaan sammutin vain tietokoneen työpäivän päätteeksi, olettaen että boottaus hoituu sillä.

Vaan ei. Tänään kun käynnistin taas koneen, niin eikös Adobe Reader pompannut uudestaan ruudulle tivaamaan sitä boottaamista. Voi saatanan kilin kellit, voiko oikeasti olla näin idioottimaisesti koodattua softaa!? Worthless piece of crap! :evil:

Juu, on tähänkin varmaan joku "tekninen syy". :roll: Kas kummaa vaan sitten kun Shockwave Flash Player päivittyy tosta vaan naps automaattisesti ilman mitään kommervenkkeja.
Dumari

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Elppis kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Miekin tahon
Tervetuloa takaisin
It´s good to be bad...eiku back! :twisted: Äsken akkunoihini asennettiin tiivisteet, että voi olla ens talvella jopa lämmintäkin tässä kämpässä...
Kid

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti: Hah :D Ihan kun me tarkasteltais kämpän siisteyttä ovelta ja "Likaista, tavataan alakerrassa". Kiva kiva! Mihinköhän aikaan sinne teidän suuntaan kannattaa suunnistaa...?
Kuitenki tuutte sinne valkosin hanskoin ja mikroskoopin kanssa. Mutta aika selvinee myöhemmin..

Joko se Neiti S on saanu sen hiomakoneen??? Ku ei tosta mun ukosta oo käsin sitä lipastoo hiomaan ja mä en sitä pysty tekee ku kynnethän siinä menee pilalle.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja cardic »

hiostaa
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
slam

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja slam »

Tänään 100 varmasti uimaan, vaikka ranta olisi täynnä itsevarmoja homoja.
Vastaa Viestiin