Keskari

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Pylly!
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Noriyumi

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Hain kirjastosta hieman työtä tukevaa materiaalia. Kirjastopoika oli HYVIN avulias kun otin kopita sivusta. Johtuikohan se tissijäni korostavasta paidastani?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Perkele! Hikoilen kuin pistetty sika, nokasta valuu räkää ja suusta tulee ulos limaa sekä ärräpäitä. Kohta pitää turvautua raakoihin toimiin olotilan muuttamiseksi.

Sen verran liikahdin ovesta pihalle, että kävin ostamassa hiukan naposteltavaa. Mukaan tarttui mm. 3kg ulkofilettä, 2.7kg siankylkeä, 1kg kyrsää, 48 tölkkiä ööliä, 4kg uusia perunoita ja kaikkea muuta pientä.

Takakontistä löytyi muutaman viikon siellä viettänyt nektariini-rasia, oikeastaan hyvä tuo nokan tukkoisuus.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Kas... kului yksi vuosi ja kolme kuukautta ennen kuin kuulin mitään naapurilta lähteviä ääniä niinq seinän läpi. Kuulemani oli suurinpiirtein seuraavanlainen huutomuodossa suoritettu keskustelu:

Naisääni: Vittu sua, mitä vittua sä luulet mun olevan? Saatanan homo painu vittuun siitä!
Miesääni: No ainakin siltä saa...

Sitten kuului oven pauhkahdus, naisäänen epämääräistä kiljuntaa jonka jälkeen syvä hiljaisuus.

Jännää :roll:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Neljäpuoltuntii viel töitä ja pitäs niitä töitä oikeesti tehäkki... jos ei muuten ni biliksen merkeissä. Nyt ei oo oikein mun päivä. Töissä tullu lähinnä vaa toheloitua...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja Ann »

NomenNescio kirjoitti: Han jatkaa matkaansa Ugandaan huomenna, ja itse jaan viela nauttimaan Sansibarin mausteista ensi viikon loppuun.
Jos pissiessä kirvelee, syy ei ole chilissä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja aasi »

Kävin tarkistuttamassa näköni ja ostamassa uudet silmälasit ja vielä aurinkolasitkin voimakkuuksilla. En edes kehtaa sanoa miten vanhat aiemmat olivat, mutta kun läpi näkyi eikä näkö ole muutenkaan muuttunut yhtään..
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nukuin sitten taas useamman tunnin päiväunet. Tietää unettomuutta illalla. Voi kökkö. Helle on imenyt musta voimat enkä jaksa vieläkään ulkoiluttaa Pekkaa. Pitäis mennä suihkuun ja matkustaa kaupunkiin, mutten taida jaksaa. Mitä minä siellä kaupungissa tekisin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
AarneAnkka

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Vitutusketjussa taisin jo mainita että auto ei mennyt katsastuksesta läpi. No, sain Bilian heput kiinni vihdoin. Hyvät uutiset: koska auton olisi kyllä pitänyt mennä 80tkm huollon jälkeen katsastuksesta läpi, he hyvittävät katsastuksen jälkitarkastuksen hinnan ja vievät auton sinne itse lomalla ollessani. Huonot uutiset: Takajarrusarja joudutaan joka tapauksessa uusimaan, ja se maksaa töineen ja varaosineen siinä €250.

Todella Murphyn Laun (pyhä, halleluja) mukaista että auto rupeaa teettämään ylläri-lisäkustannuksia juuri ennen kuin olen pääsemässä siitä eroon. Perkele.
:maanantai:
ninnithequeen

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Aivan hirveä päivä töissä. Teeppä ny tossa helteessä vahanpoistoa ja vahausta. Voi saatana, mä olen hikoillut tänään ainakin 50 litraa. Sitten kamalassa ruuhkassa kotiin, Itiksen Lidliin kiljuvan pennun perään juoksemaan, kamalat ostoskassit, kotiin, kassien purku, pennun kiukuttelua, uuniperunat äkkiä uuniin, pöydän kattaus ja salaatinteko....nyt mies grillaa pihalla. Saanko mä nyt hetken istua? Lämpömittari näyttää +30 varjossa. Ziisus christ.
Avatar
Herttua
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 148
Liittynyt: 13.05.2006 20:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja Herttua »

Uhh,helteet vittuun kiitos teen enempi virheitä tälläsellä saunakelillä :roll:

edit:töissä kuin omassa elämässäki
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ulkoilutin Pekan. Siinä ulkoiluttaessa kävi nyt lopulta selväksi, että se naapuritalon virolaismies ei ole komea. Juteltiin kuitenkiin, vaikka en enää elättele romanttisia toiveita hänen suhteensa. Ja kaljaakin se juo paljon, aina on sikspäkki mukana kun törmätään.

Illan ohjelmassa vielä:
CSI ja nauhalle menee elokuva Sihteeri, jonka pitäisi olla hyvä. Ainakin mielenkiintoinen.
Jos CSI:n jälkeen kumminkin lähtis kaupunkiin, kun siitä nukkumisesta ei tule mitään päikkärien takia. Terassille!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
killkill

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja killkill »

Noriyumi kirjoitti:tissijäni
Siis toista vain? :D
Turbohaltija

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Äh, pitäiskö sitä keskaria harkita tänään...
ninnithequeen

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Turbohaltija kirjoitti:Äh, pitäiskö sitä keskaria harkita tänään...
Eijei, ykköstä vaan poikaseni ;)
Pikku-Akka

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Kävin tänään anopin kanssa tekemässä juhannusostoksia. Alkossa kysyivät paperit. Pikkusen oli yllätys, sanoinkin sille miesmyyjälle että pelastit sitten mun päivän.. Kohteliaisuutena täytyy jo ottaa, kun viinipullon käy ostaan melkein 28-vuotiaana, niin luullaan 17-vuotiaaksi...

Lomallaolo on muutenkin sujunut kivasti, oon siivoillu, tehny rästiin jääneitä hommia ja jopa leiponut! Yhden kirjankin olen saanut jo luettua. Ihana loma!
mustakikkeli

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Firman kesäjuhlilta palauduttu jo jonkin aikaa sitten. Työpaikalla tuli jostain syystä imaistua hiukka liian monta samppakaljaa jo ennen juhlapaikkaa, ja alkoi jo kyllä tuntuakin. Jopa niin paljon ettei määränpäässä viitsinytkään tehdä muuta kuin syödä navan täyteen ja juoda yhden kaljan. Juontaja ja esiintyjä Lempilampi vai mikä lie alkoi ärsyttää joten läksin puis. Nyt alkaa olo jo virkoontua.

Yllättäen tapasin siellä vanhan kaverin jota en ole nähnyt seitsemään vuoteen. Mukavasti oli jutusteltavaa, en muistanutkaan että hän oli samassa firmassa töissä.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja Camilla »

AarneAnkka kirjoitti:Vitutusketjussa taisin jo mainita että auto ei mennyt katsastuksesta läpi.
Hähä! Olisit vaan katsos säkin ostanut Twingon, jolla on ajettu jo lähes 200t. Meni ekalla katsastuksestakin läpi.. :cheer:
millivanilli

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Kotona.

Pääsimme Porkkalaan, aloitimme grillamalla.. sitten kun ruoat oli syöty oli taivas pilvessä. Onneksi ei kuitenkaan ollut kylmä, joten istuskelimme kallioilla merta ihastellen.

Sitten äsken kotimatkalla tuli sietämättömän huono olo, johtuisikohan kenties lääkekuurista (mä saan aina hirveät sivuoireet niin antibiooteista kuin penisiliinistä). Alkumatka takaisin menikin sitte muutaman kilsan välein pysähtymällä.. Ihan salettiin en koske sen jälkeen vähään aikaa mihinkään makkaraan *puistatus*

Nyt uusi yritys, jos saisin ruoat pysymään sisällä.
1108

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja 1108 »

killkill kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:tissijäni
Siis toista vain? :D
No juu-u!!! Sillä on vain yksi iso tissi kuten Futuraman Leellalla vai yksi iso silmä. Arvaa oliko vaikeaa olla tuijottamatta?
Bliss

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ihme ja kumma, tuli nälkä kun ilma viileni. Nyt on syöty uusia perunoita, savulohta, kermaviilikastiketta ja salaattia. Pitäskö avata yks olut?? :roll:
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja par-sky »

illan viilenemistä odotellessa...tippus nyt toi kämpän lämpötila ees kolmeenkymmeneen asteeseen.

onneksi uus kämppä on viileempi. harmi vaan ettei sinne voi vielä muuttaa.

mein piti lähteä jo tänään mökille, mutta miehen työnantaja ei sitten antanutkaan torstaita vapaaksi. myyntitavotteesta (joka oli todella kova) puuttu 2,6%, joten kaikki joutuu huomenna töihin. on varmaan tosi kova työmotivaatio, kun kaikki vaan oottaa että pääsis vapaalle.
Me transmitte sursum, Caledoni!
segma

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja segma »

13h työpäivä surahti sinne. Nyt on kyllä niin mehut pohjassa ettei jaksa tehdä mitään. Paitsi näemmä kirjoittaa tänne.
Bliss

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Olipas vekkuli sääennuste. "Voi tulla sadetta, mutta aurinkokin voi paistaa" :D
Taatusti ainakin oikeassa!
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Keskari

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Ann kirjoitti:
NomenNescio kirjoitti: Han jatkaa matkaansa Ugandaan huomenna, ja itse jaan viela nauttimaan Sansibarin mausteista ensi viikon loppuun.
Jos pissiessä kirvelee, syy ei ole chilissä.
Frouvalla on lukiharo vai muuten vain luulet muitten tekevan kuten itse teet? Sanoin ei (kuten kirjoitinkin), joten minka luulet tarttuneen jos en edes suudellut, kadestapitaminenkin tapahtui, kun meinasin kavella auton alle kadulla?
Vastaa Viestiin