Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Kännykällä maksua pakon sanelemana, kun lompsa jäi työhousujen taskuun. Mobile Pay + Bluetooth ainakin on niiiiiin paska combo ettei mitään rajaa. Mobile Pay tökki jo aikaisemmin myös HSL:n sovelluksen kanssa. Soveltuu näköjään vain kahdenväliseen rahansiirtoon.

Täytyy huomenna kokeilla Google Paytä ja NFC:tä.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viesti Kirjoittaja aasi »

Diddley Bow kirjoitti: 20.05.2021 20:05 Kännykällä maksua pakon sanelemana, kun lompsa jäi työhousujen taskuun. Mobile Pay + Bluetooth ainakin on niiiiiin paska combo ettei mitään rajaa. Mobile Pay tökki jo aikaisemmin myös HSL:n sovelluksen kanssa. Soveltuu näköjään vain kahdenväliseen rahansiirtoon.

Täytyy huomenna kokeilla Google Paytä ja NFC:tä.
Mä oon koronan myötä siirtynyt melkein kokonaan Google Payn käyttäjäksi, oikeastaan kätevämpää kuin kortilla maksaminen kun puhelin aukeaa sormenjäljellä eikä tarvitse koskaan pin-koodia näpyttää.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Yleensä puhelimen saa myös helpommin esiin kuin kortin. Google Pay tuntuu käyvän joka paikassa kun kaikkialla on ne uudet lukijat.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Olen viime aikoina käyttänyt Apple pay:tä kellon kautta paljon. Siinä ei ole maksun ylärajaa toisin kuin kortin lähimaksamisessa. Yhden kerran pääte halusi kortin kellon sijaan. Muuten toiminut ongelmitta.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Samaan tapaan kuin Google Pay toimii myös Nordean Wallet. Oikein kätevää. Työpaikkaruokailuissa muuten käytössä ePassi, jolla saan pari egee alennusta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Firma antoi Wolt-krediittejä niin onhan ne käytettävä.

Ihan saakutin kalliilta tuo näyttää. Jos oikein ymmärsin niin lounariin ei voi sisältyä kuljetus ja se on ihan hemmetin kallis. Lounarin lisäksi pitäisi käyttää aina vähintään kymppi, että saa jotain himaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Saatko jostain halvemman kotiinkuljetuksen?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

sivustahuutaja kirjoitti: 21.05.2021 14:24 ^ Saatko jostain halvemman kotiinkuljetuksen?
Mitä nyt foodora ehdottaa.
free.jpg
free.jpg (207.55 KiB) Katsottu 726 kertaa
Hinnat näyttää samoilta. Toki kokkifirma saa vähemmän.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viesti Kirjoittaja aasi »

Bluntly kirjoitti: 21.05.2021 14:21 Jos oikein ymmärsin niin lounariin ei voi sisältyä kuljetus ja se on ihan hemmetin kallis.
https://edenred.fi/fi/blog/lounasedulla ... ljetuksen/
Tasan ei mene muumit kanootissa.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Haistakaa hain hajuinen p*ska kaikki it-alan yhtiöt.

Halusin asentaa iPhone Xs:ääni ilmaisen äänitallenussovelluksen - äänittääkseni kyyhkyn pesintää.

Puhelin halusi varmennusta, vaikka olin faceid:llä sisällä. En todellakaan muista mikä on jokin apple id ja sen salasana.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mun sijoitusasunto on menossa välittäjälle myyntiin uuden tieltä, ja puolison yllyttämänä laitoin siitä ennakkoilmoituksen alueen fb- ryhmään. Ei saattans sentään, ei tulisi minusta kyllä asuntomyyjää. Pitäisi olla iloinen että on kiinnostusta, mutta kaikenlaista onnenonkijaa tuolla ostajapuolella liikkuu, kun oletetaan että joku innokas naishenkilö on yksin myymässä torppaansa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Eiköhän tuosta ole ehdottomasti enemmän haittaa kuin hyötyä..
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viesti Kirjoittaja exsu »

Joo todellakin. Ainakin henkilökohtaisesti.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Face soveltuu asuntokaupassa ehkä paremmin etsin asuntoa tyyppiseksi alustaksi. Liian helppo alusta vakavampaan myymiseen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 25.05.2021 15:27 Face soveltuu asuntokaupassa ehkä paremmin etsin asuntoa tyyppiseksi alustaksi. Liian helppo alusta vakavampaan myymiseen.
Joo, eihän siellä ole kai muuta rooliakaan kun keräillä mahdollisten kiinnostuneiden kontakteja ja mainostaa sitten asunnon näyttöjä/ esitettä täsmällisesti heille.

Mutta siis eniten tulee kyselyjä sen suhteen, että ihmiset haluais ostaa sen kämpän nimen omaan faceilmoituksen perusteella ilman välittäjää. Oletan, että toiveena on saada asunto reilusti alle markkinahinnan.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Mikä idea on käyttää facea, kun etuovi on niin halpa ja yleisesti käytetty? Myimme itse asuntomme 10 päivässä.

Sinänsä en näe mitään estettä kertoa facessa, että tämmöinen kämppä tällä pyyntihinnalla. Jos joku tinkaa, niin niitä voi pyytää jättämään virallisen tarjouksen (ei ne kuitenkaan jätä).
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exsu kirjoitti: 25.05.2021 15:02Pitäisi olla iloinen että on kiinnostusta, mutta kaikenlaista onnenonkijaa tuolla ostajapuolella liikkuu, kun oletetaan että joku innokas naishenkilö on yksin myymässä torppaansa.
Tuliko jo monta treffikutsua?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viesti Kirjoittaja exsu »

sivustahuutaja kirjoitti: 25.05.2021 15:50 Mikä idea on käyttää facea, kun etuovi on niin halpa ja yleisesti käytetty? Myimme itse asuntomme 10 päivässä.

Sinänsä en näe mitään estettä kertoa facessa, että tämmöinen kämppä tällä pyyntihinnalla. Jos joku tinkaa, niin niitä voi pyytää jättämään virallisen tarjouksen (ei ne kuitenkaan jätä).
Joo siis tasan tuohon asti sitä onkin tarkoitus käyttää, eli sen etuovi- ilmoituksen markkinointiin.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Suomessa ei vaan ole kuin 2 kaikkien ostajien tuntemaa kauppapaikkaa asunnoille. Millään markkinoinnilla ei voi lisätä tosiostajien määrää noissa palveluissa. Jos ostaja ei osaa mennä noihin palveluihin, niin tuollaisen ostajan kanssa voi olla hankala tehdä kauppaa.

Laita kaikki paukut kämpän myynti-ilmoitukseen joko etuovessa tai oikotiessä ja stailaa kämppä vimpan päälle. Vuoden sisään virtuaalistailaukset ovat myös kehittyneet huimasti. Jos nyt möisin kämppääni, niin ottaisin siihen virtuaalistailauksen, esim.:
https://www.visign.fi/digitaalinenstailaus

Yritä saada paljon näyttöjä lyhyeen aikaikkunaan, jotta saat useita tarjouksia.

Jos käytät välittäjää, niin muista, että se välittäjä ei tule tekemään juuri mitään nostaakseen asuntosi arvoa. Sinun pitää roijata ne rojut hiiteen yms.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kiinteistövälitysfirmat stailaavat automaagisesti, kuten Bo. Lienee helpoin tuota kautta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mun mies on alalla, eli asunnon saminen myyntikuntoon tai edes myydyksi ei ole ongelma. Meillä on tässä nyt ulkopuolinen (kaveri) välittäjä kun ei ole aikaa pyörittää näyttö- ym. rumbaa läpi. Tämä FB-ilmoitus oli vaan ihan naurettava kokeilu, joka osoittautui suureksi virheeksi. :D
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 25.05.2021 19:56 Kiinteistövälitysfirmat stailaavat automaagisesti, kuten Bo. Lienee helpoin tuota kautta.
Eikös nuo ole lisämaksullisia palveluja?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viesti Kirjoittaja exsu »

sivustahuutaja kirjoitti: 25.05.2021 21:45
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 25.05.2021 19:56 Kiinteistövälitysfirmat stailaavat automaagisesti, kuten Bo. Lienee helpoin tuota kautta.
Eikös nuo ole lisämaksullisia palveluja?
Osalla saattaa kuulua soppariinkin. Helpostihan se vähentää myös omaa työtä, jos neliöt liikkuu nopeasti. Toki siis kulu on silloin leivottuna sisään hintoihin.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Voihan se olla, että joku ei tarjoa lainkaan edullisempaa välityspalkkiota ilman noita lisäpalveluja. Suurin osa myynti-ilmoituksista on vaan umpisurkeita, joten taitavat olla vähemmistössä ne välittäjät, jotka kantavat ylimääräisen rojun jonnekin varastoon, kuuraavat asunnon, stailaavat tuomillaan huonekaloilla ja hankkivat asunnosta oleelliset tiedot.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

James Potkukelkka kirjoitti: 17.05.2021 8:59

Eilen pohdin, mahtaako käsi tänään nousta, mutta vain hyvin lievää kivistystä tuntuu, mikä on positiivinen yllätys.
Tulihan se sieltä. Aamulla heräsin ennenaikaisesti oikean olkapään jomotukseen. Urheilija ei näe tervettä päivää!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin