Torstain täpinät

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tonttu

Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Mitäs mielessä? Juhannus?
Tämä päivä töitä ja sitten vapaata, ihkuu.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja brona »

Töihin about puolilta päivin ja takas kotio toivottavasti viimeistään ysiltä. Pyykinpesua plus koiran ja omien kamojen pakkausta pe-aamuksi.
...
millivanilli

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Kummallinen tilanne, uni ei tule. Ajatukset harhailee, oma saamattomuus lähinnä vituttaa/harmittaa. Kuukausi sitten piti palauttaa yksi lehtileikeanalyysi, opinnäytetyötä en ole saanut tehtyä pitkään aikaan. Ahdistaa aivan suunnattomasti.

Masukin on niin sekaisin, ettei senkään takia uni oikein tule.

Täytyy yrittää jotenkin väsyttää itseni.
silsakenraali™

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

millivanilli kirjoitti:Täytyy yrittää jotenkin väsyttää itseni.
Sor, sor, sormileikki alkaa?
millivanilli

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

silsakenraali™ kirjoitti:
millivanilli kirjoitti:Täytyy yrittää jotenkin väsyttää itseni.
Sor, sor, sormileikki alkaa?
Ajattelin jotain järeämpää :P
silsakenraali™

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

millivanilli kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:
millivanilli kirjoitti:Täytyy yrittää jotenkin väsyttää itseni.
Sor, sor, sormileikki alkaa?
Ajattelin jotain järeämpää :P
Hetki pieni, soitan taksin.
millivanilli

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

silsakenraali™ kirjoitti: Hetki pieni, soitan taksin.
Doukki *odottaa*
Dumari

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Domino-leffa ja jalitsua kateltu. Paljon kakkisapuskaa syöty ja ulkoiltu (näin mun mittareilla). Kohta vois sammua, kunhan saa tän kämpän viilennettyä ensin...
slam

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja slam »

Katse haravoi helmiä... :roll: kohta nukkumaan.

Oli leppee käydä uimassa noin 2h sitten. :)
RuNkkuTonttu

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Tekstailin sen yhden tyypin kanssa. Saimme asiat päätökseen, vihdoinkin. Vaikka lopputulos ei ollutkaan aivan sitä mitä halusin, niin minulle selvisi vihdoinkin mitä sen naisen päässä liikkuu... ja olo oli vihdoinkin todella helpottunut..

Näin sitten häntä myöhemmin ja hän heitti ilmaan mahdollisuuden tulevista pikkutontuista... Jumalauta minä säikädin!!!

Tuli sellainen olo, että oliko hän tehdyt tämän tahalleen... Muutama (siinä vaiheessa jo hieman humalainen) tekstiviesti ja selvisi, että (ehkä) pelkoa ei olekaan ja tästä asiasta ei enään puhuta...

Miksi kuitenkin on jotenkin ahdistunut olo ja vieläkin pieni pelko perseessä? Johtuu varmaan siitä kiukku Jallusta lähibaarissa.

Aamulla on päivä uus ja Juhannus valmistelut. Ehkä tämä tästä!
ElanorRaven

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Helvetin perkele. Ei mulla muuta.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Väsyttää, eilen on melko painostava ilma ja nukkumisesta ei tullut paljon mitää. Kohta kotoo töihi ja sit jussin viettoon. Mulle on esitetty toive notta mentäis vähän merta edemmäs kalaan jussiksi, eli oikein Ahvenanmaan puolelle Kökariin. Tarkoittaa että tänään on piiiiiiitkä päivä ja purjehdusta luvassa yömyöhään asti.

Mutta täten toivotan kaikille hyvää juhannusta. Muistakaa pelastusliivit.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Herttua
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 148
Liittynyt: 13.05.2006 20:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja Herttua »

Ärrh mun kahvinkeitin sanoi sitten ti sopimuksensa irti... cd-soitin ja mikro toimii miksi toi keleen vehje ei reagoi mihinkään :!: Huomenna mökille ja myöhään su-iltana takas stadiin... ensi viikko erittäin kiireinen töissä :shock:

edit:pölkkypäät ihmiset älkää hukatko niitä tavaroita pitkinä pyhinä
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
AarneAnkka

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

No mutta huomenta. Kappas, alkoihan se sadekausikin nyt sitten vihdoin. Ilmankosteuteen se ei tuo helpotusta, mutta ehkä nyt tähän kuumuuteen ainakin, pikkuhiljaa. Huh helpotus.

Kuinkahan märkä juhannuksesta sitten mahtaa tulla... ennusteen mukaan pilvinen ainakin.
Mulli75

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

EKA TPK

Perhana että tammesta valmistetut huonekalut painaa.

Nyt on sen verran kestävä ruokapöytäkin että varmasti kaksi ihmistä voi maata ja tehdä mitä vaan sen päällä.
Feiz

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja Feiz »

0 aamua lomaan. Lopputyökin kirjoteltu ja tänään nakkaan sen pomolle niin saa katella siihen loput muokkaukset.

Jebbajee, huomenna oon aika LEISSIT.
killkill

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja killkill »

Mitä "leissit" tarkoittaa? Kysyy nimimerkki "Savon Sonni"? Kuulin sanan Moon-TV:llä joskus. Hitto että sitä kanavaa on joskus vieläkin ikävä!
Sannnu

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Huomenta, töissä oon ja kolmelta pääsen ja sit kaverin kyydillä Keuruulle mökille. Ihanaa kolme kokonaista päivää ihan skutsissa, vähänkö nautin. Ainoo vaan, että siinä naapurissa on Suomen toisiksi isoin lihakarja...no ei nyt ihan naapurissa, mutta onhan siellä sitten miutakin lehmiä kuin minä.

Otan ehkä huoellla juhannuksena..tai sitten en
Sannnu

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Huomenta, töissä oon ja kolmelta pääsen ja sit kaverin kyydillä Keuruulle mökille. Ihanaa kolme kokonaista päivää ihan skutsissa, vähänkö nautin. Ainoo vaan, että siinä naapurissa on Suomen toisiksi isoin lihakarja...no ei nyt ihan naapurissa, mutta onhan siellä sitten miutakin lehmiä kuin minä.

Otan ehkä huoellla juhannuksena..tai sitten en
swirl

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja swirl »

Feiz kirjoitti:0 aamua lomaan.
Sama... loma ei ala kyllä yhtään liian aikaisin, olen aivan rättiväsynyt. Tekisi mieli itkeä.

Eilen noudettu auto lainaksi, toimitettu kissa anopin hoiviin, ostettu valtavasti ruokaa ja juomaa, pohdittu mitä pakataan ja säntäilty paikasta toiseen. Tänään noin klo 21 suunnataan Fiatin nokka Mikkelin suuntaan, jossa toivottavasti odottaa sauna lämpimänä ja olut kylmänä.
Sannnu

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Ai niin mä aattelin taas hassutella ja kehitellä seurapelejä ja kilpialuja juhannukseksi...osa saa tietenkin psyykehien pintaan jo ajatuksesta..mutta se on pakko osallistua jos minä järjestän
killkill

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja killkill »

Yritän kehitellä jotain tyyliä tämän päivän etätyöskentelyyn. Työasuksi valitsin designer-liituraita-pyjamahousut. Soundtrackina aina tyylikäs George Michael ja apupöydällä tuore latté. Tänään on mukavaa olla minä
Bliss

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ulkona tuoksuu hyvältä. Noin niinq tiedoksi :D
Sade teki hyvää!
Geetzu

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sade tosiaan teki hyvää! Ja nyt sitä ei enää sit kaivattaiskaan. Aurinkoa pliiiis. 8)
Dumari

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Veli haki grillin, melkein tuli tippa silmään kun ei pysty lähtemään mukaan.
Vastaa Viestiin