Torstain täpinät

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Patz

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja Patz »

Lomille lompsis ja kone kiinni. Haluankin toivottaa tässä ketjussa kaikille ihkuille kanssakitisijöille

:h:Aurinkoista Juhannusta!:h:

Pitäkää sepalus kiinni ja kaverista huolta! Ja jos jotain Cityjuhannusta pukkaa, call me!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja saira »

1108 kirjoitti:
saira kirjoitti:...
Taidat olla eturivin nörtti.
Haahaa!!!

Mä unohdin tuoda ruokarahani sulle tänään, anteeksi! Tuon huomenna sit vaikka tuplana, jooko? Kiltti...? :pliis:
Dumari

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Ahistaa, 16 hyvää kaveria on turun saaristossa ja mie yksin kotona :(
Kun muistelee viime vuotisia menoja, niin tulee ihan tippa linssiin, niin kivaa meillä on aina ollut samalla kaveriporukalla...

Huh, nyt tuli halu kitata keppanaa... *muistelee kaiholla viime jussia*
mustakikkeli

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Jaahans, salilla tuli käytyä ja juhannuksen kalorit kulutettua jo ennalta. Nyt voi hyvillä mielin syödä koko jussin ajan grilliherkkuja. Huomasin salilla ns. Bluntly-ilmiön, eli eilinen alkoholin nauttiminen sai aikaiseksi sen että kaikki sarjat menivät yllättävän kepeästi, ja moniin pystyi lisäämään painoja. Sitä se viinanjuonnin jälkeinen testosteroniryöpsähdys ilmeisesti aiheuttaa (krapulapanetuksen lisäksi).

Nyt vaan kauppaan ostamaan kaikkea mökille. Saa tosin nähdä jaksanko suunnistaa mökille jo tänä iltana vaiko vasta huomenaamulla.

Joka tapauksessa, onnea kaikille Jusseille, missä sitten olettekin! Huraa, huraa, huraaaa! Bamse, kom ut nu. Nu ska vi baila...
Dumari

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Ottakee iisisti jussina, jos meno yltyy tällaiseksi niin suosittelen laittamaan korkin paikoilleen.

Herne.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

ei oo satanu ei.
Mahtavat säät ollu koko viikon, ku mä olen ollu vapaalla. Ja huomanna meen töihin niin, johan sit saa vaikka sataakki. :perse:
silsakenraali™

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Juhannusohjeeni: haistelkaa vittuja, älkää haistatelko!

Eri ihkut jussit kaikille! Ottakaa viinaa, nussikaa, laulakaa ja sillee, kyl te tiiätte, ootte te...
tonttu

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja tonttu »

silsakenraali™ kirjoitti:Eri ihkut jussit kaikille! Ottakaa viinaa, nussikaa, laulakaa ja sillee, kyl te tiiätte, ootte te...
... ennenkin nus.. laulaneet? :D
AarneAnkka

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Hohooooo. Enpäs saanutkaan Twingon tilalle toista Twingoa tai Clioa, vaan peräti Moduksen. Smooooth ride. 8) No siis ainakin Twingoon verrattuna. Tästä tulee ainakin auton osalta mukava juhannusreissu. Sitä Hondaa odotellessa...
ninnithequeen

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Rupeaa juhannusmieli nostamaan päätään ilmiselvästi: mie kuuntelen Sävelradiota ja Radio Suomea, ehania iskelmiä :D

Lueskelin myös pihalla lehdet ja nautin yhden oluen siinä sivussa. Kohta saunaan, josko vaikka yrittäisi hukkua ämpäriin samalla, siinä vasta juhannustunnelmaa :lol:
millivanilli

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Mikä ihmeen juhannusfiilis? Mistä sellaista saa? Miltä se tuntuu? Joulufiilis on kyllä tuttu.

Huomenna on näemmä isot bileet avokin tädin 50v. päivän kunniaksi. Porukka tulee olemaan niin hemmetin kännissä :shock: Ovat roudanneet viunaa Virosta sitten ihan hirmuisen paljon. Onhan sitä meidänkin perheessä juhannusta vietetty, mutta aina vesilinjalla. *ei ole tottunut moiseen*

Mut vietiin taas syömään. Olimme myös shoppailemassa. Ensimmäisen kerran avokki osti mulle myös vaatteita, esmes aivan ihQn paidan.
ninnithequeen

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

millivanilli kirjoitti:Mikä ihmeen juhannusfiilis? Mistä sellaista saa? Miltä se tuntuu?
No pöh sun kanssas :D

Juhannusfiilikseen kuuluu valoisuus, linnun laulu, rauhallinen oleskelu, kotimaiset iskelmät, luonnon tuoksu ja perhe. Näin ainakin meillä.

Huomenna haetaan lähimetsästä vihtakin, ihan varmasti.
millivanilli

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

ninnithequeen kirjoitti:No pöh sun kanssas :D

Juhannusfiilikseen kuuluu valoisuus, linnun laulu, rauhallinen oleskelu, kotimaiset iskelmät, luonnon tuoksu ja perhe. Näin ainakin meillä.

Huomenna haetaan lähimetsästä vihtakin, ihan varmasti.
Mä olin ihan tosissaan. Yleensä tällaisiin juhliin liittyy jotain perinteitä tms, mutta jussiin ei. Sitä ei olla ikinä kummemmin juhlittu. Yleensä juhannukset ovat olleet sellaisia, että me lapset ollaan haluttu tehdä jotain kivaa, mutta isi mälsimys ei ole jaksanut nähdä vaivaa, joten ollaan vaan oltu kotona.

Kaipa silloin joskus pienempänä yritettiin niitä kukkia kerätä.. ehkä..

Luonnosta ja rauhasta tulee kesäisin nautittua muutenkin kuin jussina.
Turbohaltija

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Jännää sähköpostia tänään: "Niin muakin, nimittäin panettaa!!!" Ei muuta viestiä, ei allekirjoitusta ja lähettäjä tuntematon. Herrasmiehenä vastasin kuitenkin. Kysyin pitäisikö asialle tehdä jotain ja että kuka hän mahtaa olla. Kohta tuli uusi viesti: "M vai F?" Eikä taaskaan muuta. Ilmoitin sitten, että en lohkaise sulojani noin heppoisista yrityksistä. Vaan kuka on tämä internetin Don Juan, sydäntensärkijä vailla vertaa? Oletteko tekin saaneet tällaista postia? Vai haluaako tuntematon vain minua? :D
ninnithequeen

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

millivanilli kirjoitti:Mä olin ihan tosissaan. Yleensä tällaisiin juhliin liittyy jotain perinteitä tms, mutta jussiin ei. Sitä ei olla ikinä kummemmin juhlittu. Yleensä juhannukset ovat olleet sellaisia, että me lapset ollaan haluttu tehdä jotain kivaa, mutta isi mälsimys ei ole jaksanut nähdä vaivaa, joten ollaan vaan oltu kotona.
Kaipa silloin joskus pienempänä yritettiin niitä kukkia kerätä.. ehkä..
Luonnosta ja rauhasta tulee kesäisin nautittua muutenkin kuin jussina.
Niitä perinteitähän voi luoda toki itsekin ;)

Meillä valitettavasti viime jussin perinteenä on ollut työnteko, mutta tämä juhannus on minulla vapaa - sattuneesta syystä.
Noriyumi

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Ninni pus :)
ninnithequeen

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Noriyumi kirjoitti:Ninni pus :)
Pus pus Fåå.

Mistäs hyvästä tuo nyt tuli, pohtii hän? :D
Noriyumi

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Hiprakasta. Ootsä kyl muutenkin ihana <3 Menen varmaan tässä lähiaikoina lähiräkälään etsimään kurjuutta.
ninnithequeen

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Noriyumi kirjoitti:Hiprakasta. Ootsä kyl muutenkin ihana <3 Menen varmaan tässä lähiaikoina lähiräkälään etsimään kurjuutta.
No sitten olet ainakin menossa oikeaan paikkaan, jos kurjuutta haet.
Noriyumi

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Ikävä kyllä ihmiset eivät ole siellä tarpeeksi kurjia. No kerran tosiaan kun olin siel mustiksen kaa, sieltä löytyi tosi kurja tuulipukuun pukeutunut mies joka oli mua vuoden vanhempi mutta oli 10 vuotta vanhemman näköinen. Tosi juntti ja ärsyttävä...
ninnithequeen

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Never trust a man in tuulipuku.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja syttiK »

ninnithequeen kirjoitti:Never trust a man in tuulipuku.
IUH!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Noriyumi

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

ninnithequeen kirjoitti:Never trust a man in tuulipuku.
Mä en tajua kuinka aikuiset ihmiset voi pukeutua tuulipukuun muussa tilanteessa kuin lenkille mennessään! Kerran Stockalla oli akka jolla oli tuulipuku ja korkkarit! :shock: :shock: :shock:
ninnithequeen

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

syttiK kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Never trust a man in tuulipuku.
IUH!
:shock: Onks Jättiksel tuulipuku :shock:
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Iha väskä. Ens vko enää, sit loma.

Päivän saldo 1.5l kirkasta viunaa, huomenna pitää hakea viel keppanat sun muut pöperöt. Illalla lupaan olla todella jumissa 8)
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Vastaa Viestiin