Mainio maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Noriyumi

Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Uusi viikko alkoi! Jee! :roll:
MadameDeMeloni

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Ja tuo tullessaan vaikeat päätökset. Ou jee.
1108

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Karpulatta ja pirteänä huomenna duuniin.
Hienoa, juhannus meni niin rauhallisesti kuin vain voi mennä. Ja silti erittäin hauskoissa merkeissä.

Vittu, alankohan aikuistumaan??? Paskat, mahdoton ajatus!!!!!!
tonttu

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

1108 kirjoitti:Vittu, alankohan aikuistumaan??? Paskat, mahdoton ajatus!!!!!!
Kyllä mä pidän sut nuorena vaikka 30 ensi vuonna täytätkin.
1108

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

tonttu kirjoitti:Kyllä mä pidän sut nuorena vaikka 30 ensi vuonna täytätkin.
Vittuileksä?
tonttu

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

1108 kirjoitti:Vittuileksä?
Jepulis.
mustakikkeli

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Ihan kiva perinteinen jussi, vaikka pikkaisen tuli välillä negatiivisia viboja siskon miestä kohtaan, mutta ne menivät ohi. Ei se pahalla tarkoittanut. Hän ja toisen siskon mies vastasivatkin huumoriosastosta perisuomalaiseen tapaan:

- Toinen miehistä tulee keskellä yötä naapurin mökiltä siskoni luokse ihan känässä ja ainoa mitä saa suustaan on "Sun miehes...", ja osoittelee jonnekin päin. Niin? On hukkunut? Nukkuu vieraan naisen sängyssä? Mitä? Ei selvinnyt.

- Toinen taas herätti meikäläisen viime yönä rikkomalla tuolin istumalla sen päälle(!). Jotenkin se sai kuitenkin kammettua itsensä siitä lattialta sänkyyn mutisten samalla perkelettä, ja minä hihittelen itseni takaisin uneen. Tilannekomiikkaa.

Voi tuota suomalaista juhannusta... Vika työviikko ennen neljän viikon kesälomia alkamassa, jepu jee! Uudet hommatkin uudessa toimipaikassa alkavat selkiytyä, tapaaminen uuden pomon kanssa viime viikolla auttoi. Saa nähdä mitä siitäkin hommasta tulee.
slam

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

voisi lukea hieman nyt yöllä ja huomenna käydä mahd. kirjastossa.
Dumari

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Lainasin kaverille sixpäkin, ei sil ollutkaan huomenna töitä. Tuli kotoa hakemaan, kevyt holisti? Itsehän olen ollut varmaan kityn raittein(miten vitussa sana raitis taipuu?) jussin ajan (KUKA SAATTOI IKINÄ ARVATA ETTÄ MÄ SANON TÄMÄN?)

Hölö, hölö.. koht koisimaan kun ei tässä ole järkeä, kuten ei siinäkään että äsken kävin suihkussa.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Dumari kirjoitti: Itsehän olen ollut varmaan kityn raittein(miten vitussa sana raitis taipuu?) jussin ajan (KUKA SAATTOI IKINÄ ARVATA ETTÄ MÄ SANON TÄMÄN?)
Raitis, raittiimpi, tylsä. Voittamiseen kuuluu raittiutensa korostaminen kaikissa mahdollisissa tilanteissa sekä päihtyneiden ylenkatsominen. Plussaa jos muistuttelee miten elämä on loistavaa kun on raitis.

Luojan kiitos olet ihQ etkä mellakoi noin, sairasta miestä ei hennoisikaan ojentaa.

Edit: uupuva sana
Viimeksi muokannut Melnais, 26.06.2006 1:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Bliss

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

32-sivuinen esite pitäis olla asiakkaalla luettavana keskiviikkoaamuna. Mulla on sivupohjat valmiina, ja kansikuva. Kaikki muu on vielä tekemättä...
Nukutaanko muutamana seuraavana yönä vai ei, arvauksia..... :doh:
Dumari

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Melnais kirjoitti:
Dumari kirjoitti: Itsehän olen ollut varmaan kityn raittein(miten vitussa sana raitis taipuu?) jussin ajan (KUKA SAATTOI IKINÄ ARVATA ETTÄ MÄ SANON TÄMÄN?)
Raitis, raittiimpi, tylsä. Voittamiseen kuuluu raittiutensa korostaminen kaikissa mahdollisissa sekä päihtyneiden ylenkatsominen. Plussaa jos muistuttelee miten elämä on loistavaa kun on raitis.

Luojan kiitos olet ihQ etkä mellakoi noin, sairasta miestä ei hennoisikaan ojentaa.
Tittiditii, en tajunnut hölkäsen pöläystä. Kuka voitti ja kenet? Tämä jussi oli elämäni tylsin ja jos raittiina on oltava, niin tekisin sen mielelläni vapaasta tahdosta. Enkä koe olevani yhtään paremmassa vedossa, kun en saanut ottaa bisseä saaressa jussina tai äsken vutismatsin aikana. Lähinnä ketuttaa etten päässyt nauttimaan hyvästä surasta ja juomasta.
*valitus loppuu*
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Dumari kirjoitti: Tittiditii, en tajunnut hölkäsen pöläystä.
Kuupo. :D Siis, Kityn suuren juhannusraittiuspalkinnon voittamiseen tarvitaan paljon suurempaa tylsyyttä kuin sinulta koskaan löytyy.

Tuli mieleen tuon tittelin saavuttamiseen tarvittavat kriteerit ja itsensäkorostamistarinat, kun olen lähiaikoina törmännyt yllättävän usein siihen, miten se ettei jostain syystä ole juonut, on tehnyt henkilöstä samalla erittäin moraalisen ja oikeassa olijan kaikilla tavoilla. Matkasaarnaajan juunou, vähän samaa henkeä löytyy paheksuvista ketjuista joissa tiedustellaan miten joku viitsiikin juoda.

Kyllä se masu siitä paranee ja pääset terveen kirjoihin, hiljaa hyvä tulee.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Dumari

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Melnais kirjoitti:Tuli mieleen tuon tittelin saavuttamiseen tarvittavat kriteerit ja itsensäkorostamistarinat, kun olen lähiaikoina törmännyt yllättävän usein siihen, miten se ettei jostain syystä ole juonut, on tehnyt henkilöstä samalla erittäin moraalisen ja oikeassa olijan kaikilla tavoilla. Matkasaarnaajan juunou, vähän samaa henkeä löytyy paheksuvista ketjuista joissa tiedustellaan miten joku viitsiikin juoda.
Tuo on jo aika tunnettu ilmiö, ihmettelen itsekin kuinka muut jaksaa puuttua toisten ottamiseen/ottamattomuuteen. Ihan kun se olisi toiselta pois jos yksi ei juo, ehkä sitä hakee kaltaistaan suraa? Kyllä mäkin osaan pitää (hillitymmin) hauskaa selvin, tosin silloin se sura ratkaisee enempi kun ei satu sitä tilannekomiikkaa niin paljoa.

Yleisesti ottaen karsastan enempi sitä että päivitellään toisen juomattomuutta, mutta kukin tyylillään (kunhan ei puuttuis toisen asioihin kovinkaa paljoa).
Melnais kirjoitti: Kyllä se masu siitä paranee ja pääset terveen kirjoihin, hiljaa hyvä tulee.
Yeah, i know! Masu paranee perjantaihin mennessä, että pääsee tuskaileen. Hei mustahan pitäs tehä viikon kunniapuoskari, kun osaan ennustaa milloin masukki paranee :D :D (torstaina myös antibiootit loppuu)
nokkaelain

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Melnais kirjoitti:Vielä yksi yövuoro jäljellä, nyt keskikesää juhlistaneet alkavat havaita itsessään vaurioita ja hakeutua hoitoon. Kaikki kunnioitus päivystyksessä työskenteleville, omat hermot eivät kestäisi juopuneiden jatkuvaa jankkausta ja hoidon kovaäänistä vaatimista vammoihin, joille ei ole enää mitään tehtävissä.
Äitini oli eilen iltavuorossa; näki kun jotakuta tuotua vietiin ruuumishuoneelle ja kysyi jälkeenpäin, oliko jotain uutisoitu paikkakunnalta. Tänä iltana oli vasta uutisissakin tuo vesillä henkensä menettänyt.
Bhven

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Dumari kirjoitti:Itsehän olen ollut varmaan kityn raittein(miten vitussa sana raitis taipuu?) jussin ajan
Jussi Raittinen

Kuva
ElanorRaven

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Hyvvää huomenta! Ihmeen pirteänä sain itseni pystyyn raavittua, vaikka menikin eilen yli puolenyön. Töihinlähtö edessä ja luultavasti jonkin verran ylitöitä, plääh.... Ja ilmakin on sateinen.
Mulli75

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

EKA TPK

Täytyy myöntää että olin osana juhannuksen tilastoja vaikka olinkin selvin päin ja kiltisti.

Ihme kaveri mulla, eilen illalla selvisi että hän on jalkautunut stadiin eikä ilmoittanut etukäteen tänne tulemisesta. Nyt sitten pitäisi bongata hänet täältä jostain tänään.
RolloTomasi

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

nyt otti ohrakyrsä. nahkurin orsilla tavataan.

hyvää maanantaita.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Hyvää huomenta kitinä!

Aika levoton yö takana, olo oli sellainen että olisi yhden keskimittaisen juhannusjonon voinut hoidella..
Tasan ei mene muumit kanootissa.
millivanilli

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Toka tpk!

Nyt kiiruusti töitä tehden ja sitten shoppailemaan.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

täällä jatketaan juhannuksesta selvinneinä pakkaamista. tavaraa vaan läjään ja uuteen paikkaan. oltiin siellä eilen ekaa kertaa yötä. ja ollaan myös koko tämä viikko, siellä on liki kymmenen astetta vähemmän lämpöä (eli säälittävät 25)
Me transmitte sursum, Caledoni!
isohaara

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Henkistä palauttelua juhannusreissun raskaudesta, fyysinen puoli asettui viime yön aikana. Kumma miten sitä itsensä löytää mitä omituisimmista paikoista kun oikein yrittää.

Tänään lähtee yks punkkaaja kommuunista takaisin Sanzibariin hippeileen ja jahtaan mustaa surmaa. :cheer:
mustakikkeli

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Bliss kirjoitti:32-sivuinen esite pitäis olla asiakkaalla luettavana keskiviikkoaamuna. Mulla on sivupohjat valmiina, ja kansikuva. Kaikki muu on vielä tekemättä...
Nukutaanko muutamana seuraavana yönä vai ei, arvauksia..... :doh:
Ei hätää! Vanhasta tottumuksesta hommahan etenee aina niin, ettei juuri mitään ole saanut tehtyä ennen viimeistä iltaa, jolloin iskeekin piru ja koko työ tulee tehtyä parissa tunnissa apinan raivolla. Seuraavana päivänä sitä jopa ihmettelee miten siitä tulikin niin hyvä (niin lyhyessä ajassa), ja miksei sitä saanut tehtyä jo ekana iltana.

Mutta toisaalta amerikkalaiset tapaavat sanoa: "Goals are just dreams with deadlines."
bedlam

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Viisi tuntia unta takana ja todella pirteänä töissä ole en. Sama kai täällä on toisaalta vaikka nukkua, kun mihinkään se ei mitään vaikuta.
Vastaa Viestiin