Mainio maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
silsakenraali™

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Ei ole vielä täysin palautunut kolmen päivän kaljoittelusta. Illalla olis kuitenkin vakaa tarkoitus käydä pitkällä rullislenkillä. Mutta nyt, lohiriisisetti ja Emma Laineen tennispeli, kunhan noi sais ton sadepressun vedettyä sivuun.
RuNkkuTonttu

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Kai sitä on vielä juopottelun tuomaa masennusta/saamattomuutta ilmassa, kun en ole oikein päässyt tekemään mitään hyödyllistä.

No, sain sentään raivattua kämpän lattiaa imurointia varten, mutta vielä en ole jaksannut ottaa imuria kaapista ulos..
bedlam

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Kai sitä on vielä juopottelun tuomaa masennusta/saamattomuutta ilmassa, kun en ole oikein päässyt tekemään mitään hyödyllistä.

No, sain sentään raivattua kämpän lattiaa imurointia varten, mutta vielä en ole jaksannut ottaa imuria kaapista ulos..
Mulla on se siivoskelu lomalla aina tuollasta. Pölyt on kyllä ihan mukava pyyhkiä ja tavarat järjestellä paikoilleen, mutta imurointi tuppaa siirtymään vaikka onkin noita edellisiä huomattavasti nopeampi toimenpide. Samoin vanhojen lehtien kuljettaminen paperinkeräysroskikseen tuntuu aivan ylitsepääsemättömältä. Ne kun ei edes haise, vaikka niiden antaa lojua.
Kid

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mä en nää tässä maanantaissa mitään mainiota! Ihana viikonloppu mökillä takana ja mister mister nauttii elostaan siellä vielä huomiseen. Mä vaan homehdun töissä ja kuolen työtaakan alle. Ja kun yks kusipää on duunista lomalla niin toinen alottaa jo vittuilun. Ja syyttä. Paskat - mä otan kohta loparit :twisted:
RuNkkuTonttu

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

bedlam kirjoitti:. Samoin vanhojen lehtien kuljettaminen paperinkeräysroskikseen tuntuu aivan ylitsepääsemättömältä. Ne kun ei edes haise, vaikka niiden antaa lojua.
Vein juuri ison pinon Hesareita keräykseen... Alimmaisina löytyy ainakin huhtikuun lehtiä...

Ehkä se imuri pitäisi kuitenkin nostaa ulos kaapista ja lähteä itse hieman kaupungille. Ehkä sitä on myöhemmin motivaatiota imuroida...
Noriyumi

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Kuva
slam

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Hiki laiskan nukkuessa. Kohtalaisen vetämätön fiilis... vedessä ehkä virkistyisi, mutta paas kattoo nyt
silsakenraali™

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Jos kävis Tammelan torilla hakemassa jätskisetin: mansikkapallo, mangopallo ja mansikkapehmistä päälle. Joo, näin teen.
Edith

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Kaisse syksy on sit tulossa, kun ilmoittautuminen syksyn kursseillekin alkaa jo huomenna. :?
Sudenhenki

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Noriyumi kirjoitti:Kuva

Hyyyiiiiii! :shock: Mua ei saa pelotella tällaisilla, sillä nyt en saa nukuttua ennenkuin olen jynssännyt koko huushollin lattiasta kattoon.
Turbohaltija

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Joo, tunnin jo töissä. Alkaa käydä ajatus mielessä että jos vaikka huurteiselle tänään. Niin ja seksiä myöskin.
Bhven

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Noriyumi kirjoitti:Kuva
Lutuisen näköinen zöpöliini. Onko yliherkkä?
Edith

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Turbohaltija kirjoitti:Joo, tunnin jo töissä. Alkaa käydä ajatus mielessä että jos vaikka huurteiselle tänään. Niin ja seksiä myöskin.
Sulla on joku nainen? "Herkkä ja kaunis ihmissuhde/ vai liekö pelkkä illanpuhde?" kuten Armi Aavikko laulaa ikivihreällä hittikipaleellaan "Kaksi kulkijaa". Jaa kanssamme yksityiskohdat!
Kid

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Ihanaa. Kohta tää kamalakamalakamala työpäivä on ohi. Miksi mä olen niin herkkä että välitän mitä mun kusipääduunikaveri musta ajattelee? Miksi jo sen toissaperjantaisen duunikamun avautumisen jälkeen on ollut näin kamalan kurjaa olla duunissa? Mä tiedän ja pomotkin sen sanoi, että ovat olleet tyytyväisiä mun työpanokseen. Miksi sitten tuntuu näin pahalta. Mä itse tiedän että olen hyvä duunari ja hoidan hommani (+paljon muutakin "ylimäärästä") ahkerasti ja tunnollisesti. Argh!
Nyt on motivaatio ja fiilis ihan nollassa.
Auttaiskohan pieni shoppailukierros vai menenkö kotiin itkemään itseni uneen?
Turbohaltija

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Edith kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:Joo, tunnin jo töissä. Alkaa käydä ajatus mielessä että jos vaikka huurteiselle tänään. Niin ja seksiä myöskin.
Sulla on joku nainen? "Herkkä ja kaunis ihmissuhde/ vai liekö pelkkä illanpuhde?" kuten Armi Aavikko laulaa ikivihreällä hittikipaleellaan "Kaksi kulkijaa". Jaa kanssamme yksityiskohdat!
Nyt puhuttiin vain ajatuksista... :wink:
Elukka

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Bhven kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:
Lutuisen näköinen zöpöliini. Onko yliherkkä?
Ainakin noille kuvan söpöliineille on jotkut yliherkkiä. :think:
[edit]
Jaahas. Kaipas sitä voisi hiljalleen ruveta valumaan työmaalta kohti yöpymismestaa.
Parhaimmillaan 4 viikkoa appiukon nurkissa loisimista työviikolla. Ihanata. :|
[/edit]
Dumari

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Jopas väsy iski taas, sapuskan jälkeen lähti taju. Aika rotta olo tuli kun tilasi äitiltä ja siskolta nameja sillä tekosyyllä että ei itse jaksa hakea, mua kohdellaan kuin 5-vuotiasta! PRKL!
Bliss

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Missäs Ninni luuraa kun ei oo näkyny.... :think:
AarneAnkka

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Möys möys. Keitin epäortodoksisen sekoituksen 4:n viljan puurohiutaleita, soijarouhetta ja pellavarouhetta. Ei yhtään niin pahaa kuin miltä kuulostaa. Ihan puuroltahan tämä maistuu. Mömmöm.
bedlam

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Vitsi. Siis nukuin viime yönä puolet siitä mitä normaalisti, eikä olo ole nyt sen väsyneempi. Montako tuntia mää sitten olenkaan nukkunut elämäni aikana ihan hukkaan??!
silsakenraali™

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Jos kävis tossa lähikaupassa ostaan spaghettiainekset Italian voiton kunniaksi. Pyydän äitini tekemään ruoan, jotta tunnelma olisi aito.

Olenkohan mä saanut tänään mitään järkevää aikaiseksi? Taisin hieman siivota päivällä, vähän kyllä on moraalikrapula tästä lonnimisesta.

Huomenna täytyis raahautua sinne Eltsun kentälle.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja nexie »

bedlam kirjoitti:Vitsi. Siis nukuin viime yönä puolet siitä mitä normaalisti, eikä olo ole nyt sen väsyneempi. Montako tuntia mää sitten olenkaan nukkunut elämäni aikana ihan hukkaan??!
Sudenkuoppa on siinä, että se väsy iskee (vähän niin kuin alkoholin sivuvaikutukset) vasta dagen efter. Odotahan poika huomista :paavi:
Don't Panic!
Dumari

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

No perkele, jopas nuo kaverit lisääntyy sykleittäin. Taas tuli poika, enää pari-kolme, niin saatais vutisjengi pienelle kentälle 5 vuoden päästä. Kait sitä joutuu vetään kauluspaitaa päälle ja lähtee käymään onnittelemassa, vaikka olin jo täysin tasannut energiani niin että kotoa ei tartte poistua enää kuin autoja vaihtamaan..
Kid

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mä yritin antaa tälle päivälle mahdollisuuden, mut ei. Tää päivä on ihan pyllystä. Jos ei tarttis venailla noita pyykkejä koneesta niin menisin jo nukkumaan. Huomisen on pakko olla parempi! Jos ei muuten, niin saanpahan ainakin edes mister misterin kotiin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tämän päivän saldo puhdas nolla saavutuksien osalta.

Ja aivotoiminnan.
Vastaa Viestiin